Sorteren

Reviews over La Frontera

net hotel

frits
    16-4-2012

eenvoudig maar net en zeer rustig hotel.ontbijt is weinig keuze maar voldoende.pluspunt centraal gelegen op dit mooie eiland.

mooie plek

Frits
    3-2-2010

Eenvoudig maar goed hotel. wij hadden een kamer met een ruim balkon met mooi uizicht over El Golfo.alleen logies met eenvoudig maar goed ontbijt. Overigens een eiland met prachtige natuur en heerlijk rustig.

Marianne en Frits

lekkende boiler, waar men wel meteen naar kwam kijken na

M. Ipenburg
    13-11-2007

lekkende boiler, waar men wel meteen naar kwam kijken na telefoontje, maar niet werd gerepareerd, ondanks de belofte dat er een monteur naar zou komen kijken. Zelf opgelost door een emmer onder de lekkende overdrukkraan te plaatsen en de kraan van het bad zachtjes te laten druppelen.

De reinheid van het appartement liet te wensen over, ook hing er bij aankomst een muffe schimmellucht, welke na goed luchten verdween.

La Frontera scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews