Torla

We hebben een aantal aanbieders voor Torla voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Torla voor je op een rij gezet:

Reviews over Torla

Prachtige omgeving met sfeervol Spaans dorp

nknl
    2-8-2014

Prachtige ruige bergomgeving. Torla is een sfeervol dorpje met genoeg voorzieningen. Verbleven met gezin in blokhut op camping ortega. Een absolute aanrader. Zwembad water koud maar goed afkoelen op warme dagen of na lange wandeltochten.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving

ehidding
    2-7-2012

Torla was ooit erg mooi, maar is nu compleet verprutst met hotels en appartementen zoals Hotel Edelweiss....Prik hier doorheen, want de omgeving maakt alles goed! In restaurant El Duende kan je prima eten, mag ook wel, met een michelin nominatie!

Gereisd Met partner in juni 2012

Nat. Park Ordesa

Rinus
    25-8-2011

Torla is de poort tot het de Ordesakloof die gelegen is binnen het Nat. Park Ordesa, dit park omvat een deel van het Pyreneëngeberte met prachte bergtoppen. Vanuit Torla kan men het Ordesadal inrijden tot aan een grote parkeerplaats, vanwaar veel wandelwegen het gebied in voeren. De Ordesakloof is echter het hoogtepunt,een wandeling voert hier langs vele watervallen en langs machtige oprijzende bergwanden, neem op de heenweg het pad onder langs de rivier, men komt dan langs alle watervallen, aan het einde van het dal ligt ligt de kleine "paardestaart"waterval een sluierwaterval. Op de terugweg kan men het beste het hoogtepad op 1800 mtr. nemen langs de berghelling Faya de Pelay zo'n 600 mtr. boven het dal, men kan dan genieten van onbeschrijflijk fraai uitzichten.

Gereisd Met partner in augustus 1989
Torla scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews