Saoedi Arabie (Saudi Arabia)

We hebben een aantal aanbieders voor Saoedi Arabie (Saudi Arabia) voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Saoedi Arabie (Saudi Arabia)

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

vakanties Saoedi Arabie (Saudi Arabia)

Reviews over accommodaties in Saoedi Arabie (Saudi Arabia)

prima zakelijk hotel

wouter,
    30-11-2014

Dit hotel biedt een prima prijs / kwaliteit verhouding. Het uitzicht is prima, veel kamers kijken uit over zee en je kunt de brug naar Bahrein zien liggen. Het personeel is behulpzaam en lost probleempjes snel op. Het restaurant Italiaans en Fusion is van hoge kwaliteit. De kamers zien er zeer netjes uit en er werd elke 4 dagen schoongemaakt. Ik heb niet op kindvriendelijkheid gelet.

Gereisd zakelijk in november 2014

Geweldig

Pvdspank,
    15-8-2011

Hier zat ik voor een zakelijke reis. Dit hotel was door het bedrijf geselecteerd als "veilig hotel".

Het is echt een klasse hotel. Mooi dakterras, geweldig restaurant, super kamers.

Hier voelde ik me echt een VIP, ik raad dit hotel van harte aan.

Gereisd zakelijk in januari 2011

Goed hotel

Jaap,
    23-6-2011

Marriott Riyadh is een goed hotel. Voor een gering bedrag meer heb je een kamer op een executive floor met gebruik van de executive lounge. Sommige zaken zoals bijv. Internetverbinding zijn wel erg duur.

Gereisd alleenreizend in juni 2011

Stop met verder te zoeken

Mostafa,
    18-12-2009

Mooi, net en modern hotel. Ligt pal naast moskee An-Nabawi dus wat wil je nog weer.

Gereisd met vrienden in december 2009

goed hotel

peterk_1,
    14-11-2009

goed hotel met lekkere koffie (DE). Hotel is er nog niet zo lang dus alles is nog goed.

Gereisd zakelijk in januari 2009