Reviews over Ribas

Zeer vreemde ervaring ...

Maarten Verbeuren,
    2-9-2018

Een mooie verzorgde camping met ruime plaatsen, sanitair is netjes. We zijn twee weken gebleven op de camping en zijn niet te spreken over het gedrag van de uitbaters. Tenten die moeten verplaatst worden zonder duidelijke reden. Het zwembad dat vroeger sluit omdat de uitbaters bezoek hebben (?), onvriendelijk tegen kinderen. Onze buren moesten vertrekken omdat de hond teveel blafte (ik heb dat beest geen enkele keer weten blaffen). Mensen die shelters plaatsten tegen de zon werden aangemaand deze af te breken, enzoverder. Nog nooit meegemaakt.

Els en Herman, Eigenaar, 15-9-2018

Voor ons is de review van Maarten juist een 'zeer vreemde ervaring'.

Inderdaad hebben wij hem moet vragen een van zijn twee grote tenten iets te verzetten, omdat hij deze ver buiten de plek had neergezet. Niet zo sympathiek naar ons en andere kampeerders... Dus hoezo geen duidelijke reden?

Kennelijk zat hem dit zo hoog, dat hij nu maar meteen allerlei onwaarheden gaat rondstrooien. Het zwembad gaat NOOIT eerder dicht dan de gewone tijd van 7 uur 's avonds. Vaak blijft het juist veel langer open, zeker op erg warme dagen. Voor bezoek hebben wij in de zomer geen tijd, Maarten.

Er is NIEMAND met een hond weggestuurd.

Tenslotte is er een opmerking gemaakt tegen mensen die een tarp hadden neergezet op een schaduwplek die voor algemeen gebruik is, daarmee in elk geval de indruk wekkend dat die plaats niet meer door anderen kon worden gebruikt om te gaan zitten. De tarp is overigens gewoon gebleven....

zeer aanbevolen

Leo Hans,
    18-8-2018

We waren voor de tweede keer op de camping van Herman en Els en we stonden op onze favoriete plek onder de sinaasappelboom, een giga-grote plek. Els en Fatima koken enkele keren per week een heerlijke maaltijd en alle tafels gaan dan naar buiten voor een heerlijke avond. Gastvrijheid ten top dus op Quinta Valbom.

Heerlijke camping met fantastische uitzichten.

Birgitta,
    14-8-2018

Mooi gelegen camping, grote plaatsen met zowel zon als schaduw. Goed sanitair, zwembad. Alles in de prettige , goed georganiseerde sfeer. Veel kennis van de omgeving en gedetailleerde routebeschrijvingen.

Je kunt je niet meer wensen!

Jenny en Huub,
    14-8-2018

In juli hebben we 2,5 week met de tent op de camping gestaan. Iedere dag was het weer genieten.

We hadden een schitterende plek, schoon sanitair, en de bakker aan huis.

4 Keer hebben we genoten van de kookkunsten van Els. s'Avonds zat je dan met z'n allen aan een lange tafel. Super gezellig en iedereen was welkom.

Els en Herman hebben een schat aan tips voor de belangstellenden. De ene tip is nog beter dan de ander. We hebben heel erg genoten van de levada.

De camping ligt een beetje in de bergen. Dat komt heel goed uit voor de vele wandelingen die vanaf de camping beginnen. Iedere wandeling op zich is weer schitterend.

Herman en Els, jullie hebben het echt prima voor elkaar. Wij komen graag nog een keer terug

Mooi en goed, maar niet geschikt voor kinderen

Isabel,
    14-8-2018

We plaatsen niet zo vaak reviews behalve als we het belangrijk vinden om te vermelden. De camping is mooi, schoon, rustig en prachtig gelegen. So far so good, maar de Nederlandse eigenaren houden niet van kinderen en dat is wel erg jammer. Hoewel op hun website staat voor jong en oud, willen ze eigenlijk geen jonge kinderen op de camping en dat laten ze duidelijk merken. Niet alleen door de wijze waarop er tegen kinderen wordt gesproken en gedaan, maar ook hoe er over kinderen tegen gasten wordt gesproken. Dat vonden wij en onze kids erg jammer. Ze kunnen simpelweg niet tegen luidruchtig gedrag en drukke kinderen. Ze hebben er ook geen begrip voor. Ook andere gasten hebben dit zo ervaren en met ons gedeeld. Het zou daarom goed zijn als ze de website aanpassen en aangeven dat ze het liefst ouderen ontvangen.

Herman en Els, Eigenaar, 16-11-2018

Beste Isabel,

Bedankt voor je review en fijn dat je onze camping als rustig hebt ervaren. Dat willen we graag zo houden, zoals ook op onze website staat vermeld.

Wanneer dan ook jouw zoontje van 6 – terwijl het ’s avonds laat is – op de WC met een leeftijdsgenootje zit te schreeuwen, dan maken wij daar een eind aan. Liever zien we natuurlijk dat ouders zulke jongere kinderen rond dat tijdstip bij de tent en stil houden. Zodat iedereen de camping als rustig kan ervaren.

Wanneer jij dit uitlegt alsof wij niet van kinderen houden is dat ronduit beledigend. Al 10 jaar lang hebben kinderen hier een geweldige tijd. Daar genieten ook wij van.

Ribas scoort een 8,4 uit 10, op basis van 16 reviews