Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.5Natuur

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

118 Reviews over Ferienhaus Annemargrethe

• 10Leander20-01-2023

Top huis!

Top huis, netjes, schoon, goede locatie. Alles dichtbij, bus stopt op 150m die je overal heenbrengt. Mooie omgeving!

Eigenaar, 29-01-2023

Fijn om te lezen dat het goed bevallen is.

• 8Alice06-12-2022

Heerlijke vakantie gehad genoten van de natuur

Heerlijk huis en een mooie omgeving. Goede service en er wordt met je mee gedacht. Echt een aanrader

• 8Ruimte

Eigenaar, 08-12-2022

Dank je wel Alice!

• 10Alma13-11-2022

We hebben een heerlijk verblijf gehad in appartement B. Het appartement ziet er sfeervol uit en van alle gemakken voorzien. Het is er ook brandschoon. Ook een prachtige nieuwe badkamer. Geweldige mogelijkheden om heerlijke wandelingen te maken. Contact met de boekingsmedewerkster verliep uitstekend. Gezellige dorpjes in het dal en goede restaurants in directe omgeving. Twijfel niet langer en boek!

Eigenaar, 16-11-2022

Bedankt voor je complimenten!

• 10Fien10-11-2022

Prachtige appartementen met centrale ligging

Aan de rand van Mittelberg gelegen, dichtbij prachtige wandelroutes. Wij hebben ons twee weken super vermaakt in het prachtige Kleinwalsertal, appartement E was een heerlijk onderkomen, schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. In de directe omgeving van het appartement hebben we prachtige wandelingen gemaakt. Onze kinderen hebben zich ook zeer goed vermaakt in (tafeltennis etc) in en rond het huis. Wij komen zeker nog een keer terug

Eigenaar, 13-11-2022

Dank je wel en graag tot een volgende keer.

• 10Marjolein Van der zande10-11-2022

Wat een heerlijk appartement! Aanrader

Afgelopen winter in dit prachtige huis mogen verblijven. Het huis is sfeervol ingericht waardoor je gelijk een echt Oostenrijks gevoel krijgt. Het appartement is schoon, modern en van alle gemakken voorzien. In de kelder kun je gemakkelijk je ski’s en skischoenen kwijt (ook nog eens verwarmd! Dikke plus!). Én voor de kids (of volwassenen natuurlijk) is er een tafeltennistafel. De locatie is fijn want met de bus (op 2 min lopen) kun je gemakkelijk bij de pistes komen. In de zomer van 2021 heb ik ook al eens in het appartement mogen verblijven. Vanuit de woning kun je gemakkelijk beginnen aan een heerlijke wandeling. Wat ook aan te raden is om met een e-bike de gehele omgeving te ontdekken en dan vooral de prachtige hutjes die kleinwalsertal rijk is. In dit huis zul je ongetwijfeld een prachtige vakantie beleven, of dat nou in de zomer of in de winter is!

Eigenaar, 13-11-2022

Bedankt voor het uitgebreide, mooie review!

• 10Koster09-11-2022

Geweldig!

Weekje verbleven in oktober met Partner in appartement E. Super sfeervol ingericht en heel schoon. Komen graag terug in de winter want op loopafstand van de eerste pistes hebben we gezien!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Eigenaar, 10-11-2022

De eerste piste (en skischool) zijn inderdaad op loopafstand. We zien jullie graag terug in de winter.

• 10Pie06-11-2022

Een heerlijke vakantie gehad

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, samen met de kinderen. Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving. De kinderen kennen het gebied goed en hadden mooie plekjes uitgezocht die ik nog goed kan bereiken op mijn leeftijd van 88 jaar! Lekker met een gondel de berg op of in een restaurantje lekker eten was top. De appartementen zijn luxe en bieden meer comfort en ruimte dan op een vakantie park, hier geen massa is kassa of kale muren maar gewoon een gezellige en comfortable inrichting. Het traplopen naar de eerste etage ging nog net dus hopelijk kan ik volgend jaar nog een keer mee.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Eigenaar, 09-11-2022

Zo zie je maar weer dat we gasten hebben van alle leeftijden. Leuk om te lezen en hopelijk zien we u volgend jaar weer.

• 9Michel18-10-2022

Goed en net appartemant

Het appartement is top bevallen. schoon, netjes op een rustig locatie nabij bushalte en restaurants

Eigenaar, 20-10-2022

Bedankt voor het compliment.

• 9Willem18-10-2022

Wij gingen in de ochtend bergwandelen en na de lunch skieen. In verschillende restaurants heerlijk gegeten. Fantastisch appartement

Eigenaar, 20-10-2022

Dank je wel!

• 10Maurits18-09-2022

Perfect en netjes verzorgd.

Het huis was erg netjes en goed verzorgd. Het was de basis voor een prachtige vakantie waar ik zo op de piste stond en van het prachtige skigebied heb kunnen genieten. Ik kom sowieso nog een keer terug!

• 10Natuur

Eigenaar, 22-09-2022

Graag tot een volgende keer.

Appartement Ferienhaus Annemargrethe info

Het complex