Pension Haus Tirol

9,4

• Ligging t.o.v. pistes9,1

206 reviews over Pension Haus Tirol in het Nederlands

Met vrienden

Bedankt voor de gastvrijheid.

Marie-Louise.
15-10-2018

Niet gepland, maar door onvoorziene omstandigheden de gastvrijheid van het hele gezin mogen ontvangen. Dit had er mede mee te maken dat tijdens de vakantie van mijn ouders door ziekte mijn moeder is opgenomen geweest in het ziekenhuis (St. Johann in Tirol) aldaar. Heel fijn dat wij door hun in die periode zijn bijgestaan met o.a. raad en daad. Hierdoor zijn de dagen, ondanks de ziekenhuisbezoeken, ook draaglijk geweest zoals bij terugkomst er geïnformeerd werd naar mijn moeder en hoe het met ons ging. Helaas vrijwel niets van de omgeving gezien vanwege de omstandigheden en hoop echt dit in de toekomst wel te mogen en kunnen ervaren. Bij deze wil ik het gehele gezin bedanken voor hun, ook voor hun onverwachte, gastvrijheid.

Aanrader voor iedereen, geweldig!

Familie de Weerd
17-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij vonden het een super vakantie! Gewoon te gek wat deze mensen voor hun gasten doen. Het ontbijt is perfect, de kamers zijn prachtig en schoon. Het hele plaatje klopt, het binnenzwembad en 2 keer per week ook nog een bbq of een uitje met de tractor naar een bergrestaurant.. Niet is te veel! Wij raden Haus Tirol aan iedereen aan! Ga zo door William en Jolein, Sterre en Willem!

Voskamp
16-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was er fantastisch. Erg vriendelijke mensen. Alles heerlijk schoon en verzorgd ontbijt. Gastvrij. Kortom alles wat je nodig hebt om te kunnen genieten.

super

Ingrid
2-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hele leuke dagen gehad op terugweg vanuit Italie in Haus Tirol. Mooie en schone kamers, goed ontbijt en zwembad erbij voor de kinderen. Eigenaren William en Jolein zijn heel vriendelijk en gastvrij. Barbecue in de avond vonden we ook erg leuk.

Zéér goed

Fam. Scheurwater
19-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt een aanrader !! Mooi hotel/pension met zwembad en sauna . Goede service ! We hebben een heerlijke week gehad in Haus Tirol. Heerlijk om te wandelen op of rond de bergen. Prachtig uitzicht vanuit het buitenzwembad . Helemaal top. We komen zeker weer terug !

Super ervaring

Jan brondel
10-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De nederlandse uitbaters en hun kinderen zijn gemaakt voor deze job. Gastvrijheid staat hier absoluut op 1!! De kamers zijn proper en vernieuwd. De sfeer is super dankzij een indoor verwarmd zwembad, sauna en party kelder. Het eten en ontbijt zijn zeker correct en met liefde gemaakt. Wij waren met een zeer grote groep en toch werd iedereen opeenvolgend bediend... sterk! Ook voor skilessen,... werden we op het juiste pad geloodsd. Wat wil je nog meer?

Fantastisch en onvergetelijk!

Verrycken nathalie en willemarck stijn
8-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben echt genoten van onze vakantie en dit mede dankzij William en Jolijn en hun team. Alles was heel proper en netjes Elke dag hebben we lekker gegeten zowel ontbijt als avondmaal. Jullie gasten worden echt door jullie in de watten gelegd. Nooit is iets te veel gevraagd.jullie zijn heel kindevriendelijk. Leuke bar beneden in het hotel. Bedankt voor alles ! Stijn en nathalie amelie en Julie -laure

Zonder twijfel... een aanrader

Letitia
22-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie en nette kamers... het was een beetje thuiskomen. Bovendien, kortbij de pistes en het centrum van het dorp. Terwijl de ene gaat skiën, kan de andere gerust een lange wandeling maken. We hadden een super vakantie!

Super!

Maurice & Stephanie
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Jolein en William zijn ontzettende fijne, warme en gastvrije mensen die je samen met hun staf lekker in de watten leggen. Wij hebben het heerlijk gehad: top service, super eten, grote lichte kamer, heerlijk bed en goede ligging. Meer hadden we niet kunnen wensen!

Thuis komen

Coert
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hier kom je thuis!. De gastvrijheid, gemoedelijkheid, ontspannen sfeer is meer dan geweldig. Het is een locatie waar we zeker proberen ieder jaar terug te gaan. Ook al zouden de ski-omstandigheden minder zijn dan nog zal het een geslaagde vakantie worden door de persoonlijke benadering. En dit niet alleen door de eigenaren, maar ook door de totale club die er met vol enthousiasme en inzet werkt. mooi om te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Tirol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Tirol in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Tirol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.