Pension Haus Tirol

200 reviews over Pension Haus Tirol in het Nederlands

Super ervaring

Jan brondel, 10-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De nederlandse uitbaters en hun kinderen zijn gemaakt voor deze job. Gastvrijheid staat hier absoluut op 1!! De kamers zijn proper en vernieuwd. De sfeer is super dankzij een indoor verwarmd zwembad, sauna en party kelder. Het eten en ontbijt zijn zeker correct en met liefde gemaakt. Wij waren met een zeer grote groep en toch werd iedereen opeenvolgend bediend... sterk! Ook voor skilessen,... werden we op het juiste pad geloodsd. Wat wil je nog meer?

Zonder twijfel... een aanrader

Letitia, 22-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie en nette kamers... het was een beetje thuiskomen. Bovendien, kortbij de pistes en het centrum van het dorp. Terwijl de ene gaat skiën, kan de andere gerust een lange wandeling maken. We hadden een super vakantie!

Super!

Maurice & Stephanie, 12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Jolein en William zijn ontzettende fijne, warme en gastvrije mensen die je samen met hun staf lekker in de watten leggen. Wij hebben het heerlijk gehad: top service, super eten, grote lichte kamer, heerlijk bed en goede ligging. Meer hadden we niet kunnen wensen!

Thuis komen

Coert, 12-3-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Hier kom je thuis!. De gastvrijheid, gemoedelijkheid, ontspannen sfeer is meer dan geweldig. Het is een locatie waar we zeker proberen ieder jaar terug te gaan. Ook al zouden de ski-omstandigheden minder zijn dan nog zal het een geslaagde vakantie worden door de persoonlijke benadering. En dit niet alleen door de eigenaren, maar ook door de totale club die er met vol enthousiasme en inzet werkt. mooi om te zien.

Uitstekend hotel!

Yeeke & Pieter, 24-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Tirol is in 1 woord fantastisch. De familie en hun personeel zorgt er van begin tot einde voor dat je je er volledig thuis voelt. Lekker ontbijtbuffet met ruime keuze en elke avond een heerlijk 3-gangenmenu. De kamers zijn netjes en verzorgd, alsook het welnessgedeelte. In de gezellige bar kan je een glaasje drinken en gezelschapspelletjes spelen. Het hotel ligt vlak aan de piste en ook de bus stopt voor de deur. Het dorp is op wandelafstand te bereiken. Wij willen de familie nogmaals bedanken voor dit schitterende verblijf!

Fantastisch! het team van Haus Titol is top!!

Loes de Vries, 4-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn met een groep van 12 pers. 1 week in Haus Titol geweest. We werden bij aankomst door fam. en het team hartelijk ontvangen. Kamers zijn ruim en schoon en de douches zij heerlijk warm. William de eigenaar kookt erg lekker, en het ontbijt is ook heerlijk uitgebreid. We konden v.a. het huis bijna zo de pieste op skieën, ook de bus stopt pal voor de deur. Dorp is een kleinstukje lopen maar goed te doen. Sauna en zwembad is top!

Perfecte locatie

Brenda, 4-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Al jaren achtereen gaan we met een groep een weekje skiën. Dit keer in Brixen im Thale met als verblijfslocatie Haus Tirol. Wat een warm welkom door de gastheer en vrouw en hun leuke personeel. Het eten, zowel ontbijt als avondeten, was heerlijk! De skibus stopt voor de deur en met zo'n 10 minuten ben je bij de gondel. Geen zin in de skibus, ook vanuit het hotel kan je skiënd de gondel bereiken. Na het skiën en na het eten gezellig in de Keller een drankje doen, en met een beetje geluk tref je, net als ons, een groepje mannen met een gitaar en een mooi stemgeluid. Dat werd een zeer gezellig avondje. Dit hotel is wat mij betreft absoluut een aanrader!

Helemaal fantastisch geweldig

Robin van Viegen, 3-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

Het is het complete pakket, heerlijk genoten.

Eten is top, service vriendelijk, sauna met zwembad, heerlijke bedden en een prachtig skigebied. Je kan rechtstreeks de piste op en vanaf de piste rechtstreeks weer terug echt ideaal.

Fantastisch Pension

Sietske & Han Poort, 30-1-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

Na een zeer vriendelijke ontvangst en uitleg over het pension en de gang van zaken rond de ski pistes van Brixen im Thale, hebben wij een uitstekende week doorgebracht in Brixen mede door het fantastische pension van de Fam. van de Kasteelen en hun in-house personeel. In een prachtige kamer en met heerlijk eten door William bereid was het verblijf precies wat je daar van verwacht. Geen vraag is te veel en geen verzoek onbeantwoord.

Op korte loop afstand van de piste is er een direct bereik van het Ski Welt skigebied. Bij terugkeer stopt de skibus letterlijk voor de deur.

Haus Tirol is fantastische

Familie Baats, 23-1-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij werden hartelijk ontvangen door de familie, op voorhand zijn we al ruim geïnformeerd en geholpen met alle vragen die we hadden. Of dit nu was voor een Arreslee tocht te boeken, tweede verblijf bij te boeken of andere vragen. We krijgen overal medewerking en informatie over.

Onze dochter heeft een medische dieet en Haus tirol heeft hierin alles gedaan om onze dochter toch te kunnen voorzien van een halfpension op maat voor haar. Zo Unique dat heeft geen enkel verblijf in 16 jaar ervaring hiermee voor ons zo georganiseerd. Hier zijn wij uiterst dankbaar voor. Daarnaast haden we een heel warm, gezellig en vooral schoon pension. Iedere dag netjes schone kamers, vers en gevarieerd eten met een echt een hoogstandje aan eten. De porties waren ook ruim. We konden iedere dag gebruik maken van de welness en deze was ook zeer schoon.

Wij gaan zeker terug bij dit mooie en fijne verblijf! Echt een aanrader voor betaalbare luxe en een top vakantie!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Tirol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Tirol in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Tirol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Tirol scoort een 9.39 uit 10 op basis van 209 reviews.