Pension Haus Tirol

Pension Haus Tirol
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,2

218 reviews over Pension Haus Tirol in het Nederlands

Helemaal thuis in de bergen!

Sanne De Laat,
25-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ons verblijf was in 1 woord Fantastisch. De familiaire, relaxte sfeer in dit hotel is ons goed bevallen. Wij waren afgelopen zomer met onze zoon van toen 10 mnd te gast bij en werden zeer vriendelijk ontvangen. De 1e avond werd er een heerlijke bbq georganiseerd.Ons zoontje kon spelen in de (speel)tuin en maakte gelijk vrienden met de kinderen van Jolein en William. Leuke interactie met andere gasten en ruimte voor ons eigen ding! De kamer was brandschoon en zeer comfortabel.Iedere ochtend hebben we ontbeten en daar was niks op aan te merken. Een heerlijk buffet, verse eitjes,warme broodjes en voldoende keus.

Qua locatie ligt het perfect.Dichtbij de liften en vlakbij allerlei leuke activiteiten voor groot en klein!een zwembad bij het hotel.Kortom, Haus Tirol vinden wij een aanrader voor iedereen die houdt van een persoonlijke, familiaire, sfeer in de prachtige Oostenrijkse bergen. En natuurlijk van een perfecte prijs-kwaliteitverhouding

Geweldig!

BW,
24-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer gastvrije eigenaren, heerlijk eten, kamers zijn schoon en bedden zijn goed! Rustige ligging, dicht bij het openlucht zwembad en in de winter kun je skiën tot aan het hotel. Het hotel beschikt ook over een binnenzwembad en sauna, ideaal in de zomer als het weer wat minder is en in de winter om even te onstspannen na een dag skiën. In de zomer is er ook veel te doen en te zien in de omgeving.

Gewoon Top!

Rick de Haan,
24-11-2018

Hallo,

Alweer voor de 4e keer (zomer)vakantie gevierd bij Haus Tirol samen met onze Berner Sennen hond. Je wordt altijd hartelijk ontvangen en voelt je direct welkom. Het ontbijt is ook prima. Het ligt in een leuk rustig dorpje onderaan de piste. Verder is het een geweldige omgeving waar veel te zien en te beleven valt voor jong en oud en natuurlijk veel wandelkilometers kan maken.

Wij komen hier zeker weer terug!

Fantastische vakantie

Marja,
21-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit voorjaar van een heerlijke vakantie genoten in Haus Tirol.Alles zag er heel goed uit en super schoon.Je voelt je heel welkom en ze zorgen echt voor dat vakantie gevoel.

De omgeving is prachtig ,heerlijk gewandeld, heerlijk gegeten.

William,Jolein,Sterre en Willem Ik heb een heerlijke vakantie gehad bij jullie.Ik kom graag volgend jaar weer terug..

C VD kasteele Balemans,
21-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Staan voor iedereen klaar niets is er teveel zo gast vrij super!!

Aanrader!

Jeroen,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer gastvrij. Mooie centrale ligging. gezellige apre ski bar. Gevarieerd eten ruim voldoende. Voor de kinderen van alles te doen.

Heerlijke vakantie gehad

Familie Spie,
20-11-2018

We waren voor het 2e jaar achter elkaar naar Haus Tirol. Dit keer zaten wij in het vakantiehuis dat hoort bij het hotel. En ook nu was het weer heerlijk! Helaas niet alles kunnen doen door een gebroken enkel maar door alle goede zorgen van Jolein en William evengoed genoten. Er is heel veel te doen in de omgeving voor kinderen van alle leeftijden. Ook is een bezoekje aan Kufstein de moeite waard. William, Jolein, Sterre en Willem laten je helemaal thuis voelen. Zeker een aanrader

Genoten van een sportieve en ook relaxte vakantie

Marjolein Frijters,
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi gelegen. Op loopafstand van zwembad, zwemmeer en dorpje met leuke eet adresjes . Mooie wandelroutes starten direct vanaf het pension.

Hele gastvrije ontvangst door eigenaren. Zorgen voor een hele leuke en relaxte sfeer. Verblijf was zeer verzorgd. Genoten in haus tirol!

Super schoon ,Fantastisch.

Fam Van Der Made,
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wandelen Fietsen Trein alles is daar mogelijk Heerlijke plek.

Fantistische vakantie gehad

Jacqueline Oostdijk,
  • Ligging t.o.v. pistes8

We kwamen aan en werden hartelijk ontvangen door de eigenaren, we hadden een super mooie en kamer met daarin 3 bedden en voldoende ruimte. Een heel mooi terras met een fantastisch uitzicht. Lekker eten zowel in de ochtend en de avonden. De kamer werd elke dag schoongemaakt en opgeruimd. Jolein en William gaven ons tips voor mooie plekjes in de omgeving en wij vonden het erg prettig dat ze gewoon lekker buiten bij je kwamen zitten om te informeren hoe de dag was geweest en wat de plannen voor de volgende dag waren. We hebben echt een supervakantie gehad en ik zou iedereen aanraden die naar Oostenrijk gaat om te boeken bij Haus Tirol!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Tirol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Tirol in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Tirol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.