Géén boekingskosten

Contact

286 Reviews over Haus Tirol

• 10Perry en Marion18-03-2022

Geweldig zoals verwacht!

Al meerdere keren geweest met de mannen, nu met vrouw en zoon. Uiteraard weer zoals verwacht want Jolijn en William weten hoe het hoort. Niet zo'n goed weer, wat mindere sneeuw maar bij Haus Tirol altijd alles 100%. Nogmaals bedankt en wie weet, tot ziens!

• 10Willem09-03-2022

Super week fantastisch.

Alles aanwezig en zeer vriendelijke mensen als je wat te kort komt vraag je het en het wordt geregeld. Echte gastheer en gastvrouw. Zelfs bij de bedden minimaal 2 stopcontacten of meer per kant. Kwaliteit van de bedden zeer ruim en goed slaap comfort. Zelfs nog extra kussens aanwezig. Zwembad en sauna ook fantastisch onder het huis prima voor het skiën om je dag mee te beginnen daarna de piste op die grenst aan het huis. Na het skiën nog even lekker zwemmen en dan goed eten en de dag is weer voorbije. Er was zelf een kellerbar aanwezig leuk gedaan. De dagen vlogen voorbij en voor je het weet moet je weer naar huis.

• 10Angelique30-12-2021

Geweldig!!!!

Super week gehad in Haus Tirol.. Een heerlijk ontbijt, heerlijk avondeten 3 gangen👌🏻, super schone kamers, vriendelijk personeel, gezellige bar, zembad met sauna, direct aan de piste.. en wat een geweldige mensen zo super lief en gastvrij..🥰 Een echte aanrader.. ik geef ze een 12!!!

• 10Jacqueline14-10-2021

Fijn pension met vriendelijke eigenaren.

Gastvrije eigenaren met intresse in hun gasten. Een schoon pension. Mooie omgeving waar een hoop te zien en te doen is. Geen min punten.

• 9Suzanne03-10-2021

Met onze bruiloftgasten verbleven wij in Haus Tirol voor drie dagen. Mede dankzij hun gastvrijheid en heerlijke eten was het feest een groot succes! De kleinschaligheid en persoonlijke benadering van het hotel geeft een zeer welkom gevoel.

• 10Fam. de Haan27-09-2021

Weer verbleven in de mooie (gerenoveerde) vakantiewoning. Het is en blijft een prachtige omgeving en verblijf voor een vakantie met het gezin. William, Jolein, Sterre en Willem wederom bedankt voor jullie gastvrijheid en graag tot een volgende keer!

• 9Jolanda30-08-2021

Fantastisch verblijf in Haus Tirol. Mooie, ruime, schone kamers, heerlijk ontbijt en een zeer persoonlijke benadering door de eigenaren. Geweldig!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Ton Petra en Pepijn24-08-2021

Fantastisch!!!!!!

We hebben een super vakantie gehad. Echt een mooi hotel en alles is netjes en keurig verzorgd kamers schoon, eten is top en echt de Brabantse gezelligheid overheerst Wij komen er zeker nog terug

• 9Michelle24-08-2021

In één woord: geweldig

Wat een heerlijk gezin! Je wordt ontvangen door Wiliam, Jolein en dochter Sterre. Zij maken je wegwijs door het hotel. Alles wordt in detail uitgelegd. Dikke prima. Ons zoontje heeft een koemelk allergie en daardoor zijn wij genoodzaakt om zelf spulletjes voor hem mee te nemen, dit was allemaal geen probleem, we mochten gebruikmaken van de koelkast en vriezer. Ook konden wij (met uitzondering) gebruiken maken van de keuken en op deze manier had ons zoontje ook een heerlijke maaltijd. Ook kun je bij Wiliam, Jolein of Sterre terecht als je iets wil ondernemen, zo hebben ze ons geholpen bij het huren van fietsen, paragliden en het reserveren van restaurants. Wij waren met een groep van in totaal 13 personen en dat was dus soms wel eens een uitdaging, maar niets was te gek voor Wiliam, Jolein of Sterre! Voor kinderen hebben ze een leuke speeltuintje in de tuin en een trampoline, wat natuurlijk geweldig was!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Ton Petra en Pepijn24-08-2021

Geweldige vakantie gehad in Oosterijk, haus Tirol heeft daar zeker aan bijgedragen locatie is goed rustig plekje aan het rand van het dorp maar alles goed op loopafstand en echt een gevoel van thuiskomen heel gastvrij en je voelt je er gelijk thuis ook de kamers het ontbijt en de gezellige schnitzel en bbq avond waren echt fantastisch wij hebben echt helemaal niks aan te merken en komen hier graag nog eens terug Echt een familie die er op een leuke manier voor de volle 100% voor gaat en dat merk je aan alles.

Pension Haus Tirol info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar