Pension Haus Tirol

Zéér goed

Fam. Scheurwater
19-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt een aanrader !! Mooi hotel/pension met zwembad en sauna . Goede service ! We hebben een heerlijke week gehad in Haus Tirol. Heerlijk om te wandelen op of rond de bergen. Prachtig uitzicht vanuit het buitenzwembad . Helemaal top. We komen zeker weer terug !

Super ervaring

Jan brondel
10-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De nederlandse uitbaters en hun kinderen zijn gemaakt voor deze job. Gastvrijheid staat hier absoluut op 1!! De kamers zijn proper en vernieuwd. De sfeer is super dankzij een indoor verwarmd zwembad, sauna en party kelder. Het eten en ontbijt zijn zeker correct en met liefde gemaakt. Wij waren met een zeer grote groep en toch werd iedereen opeenvolgend bediend... sterk! Ook voor skilessen,... werden we op het juiste pad geloodsd. Wat wil je nog meer?

Fantastisch en onvergetelijk!

Verrycken nathalie en willemarck stijn
8-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben echt genoten van onze vakantie en dit mede dankzij William en Jolijn en hun team. Alles was heel proper en netjes Elke dag hebben we lekker gegeten zowel ontbijt als avondmaal. Jullie gasten worden echt door jullie in de watten gelegd. Nooit is iets te veel gevraagd.jullie zijn heel kindevriendelijk. Leuke bar beneden in het hotel. Bedankt voor alles ! Stijn en nathalie amelie en Julie -laure

Zonder twijfel... een aanrader

Letitia
    22-3-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie en nette kamers... het was een beetje thuiskomen. Bovendien, kortbij de pistes en het centrum van het dorp. Terwijl de ene gaat skiën, kan de andere gerust een lange wandeling maken. We hadden een super vakantie!

Super!

Maurice & Stephanie
    12-3-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Jolein en William zijn ontzettende fijne, warme en gastvrije mensen die je samen met hun staf lekker in de watten leggen. Wij hebben het heerlijk gehad: top service, super eten, grote lichte kamer, heerlijk bed en goede ligging. Meer hadden we niet kunnen wensen!

Thuis komen

Coert
    12-3-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Hier kom je thuis!. De gastvrijheid, gemoedelijkheid, ontspannen sfeer is meer dan geweldig. Het is een locatie waar we zeker proberen ieder jaar terug te gaan. Ook al zouden de ski-omstandigheden minder zijn dan nog zal het een geslaagde vakantie worden door de persoonlijke benadering. En dit niet alleen door de eigenaren, maar ook door de totale club die er met vol enthousiasme en inzet werkt. mooi om te zien.

Uitstekend hotel!

Yeeke & Pieter
    24-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Tirol is in 1 woord fantastisch. De familie en hun personeel zorgt er van begin tot einde voor dat je je er volledig thuis voelt. Lekker ontbijtbuffet met ruime keuze en elke avond een heerlijk 3-gangenmenu. De kamers zijn netjes en verzorgd, alsook het welnessgedeelte. In de gezellige bar kan je een glaasje drinken en gezelschapspelletjes spelen. Het hotel ligt vlak aan de piste en ook de bus stopt voor de deur. Het dorp is op wandelafstand te bereiken. Wij willen de familie nogmaals bedanken voor dit schitterende verblijf!

Fantastisch! het team van Haus Titol is top!!

Loes de Vries
    4-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn met een groep van 12 pers. 1 week in Haus Titol geweest. We werden bij aankomst door fam. en het team hartelijk ontvangen. Kamers zijn ruim en schoon en de douches zij heerlijk warm. William de eigenaar kookt erg lekker, en het ontbijt is ook heerlijk uitgebreid. We konden v.a. het huis bijna zo de pieste op skieën, ook de bus stopt pal voor de deur. Dorp is een kleinstukje lopen maar goed te doen. Sauna en zwembad is top!

Perfecte locatie

Brenda
    4-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Al jaren achtereen gaan we met een groep een weekje skiën. Dit keer in Brixen im Thale met als verblijfslocatie Haus Tirol. Wat een warm welkom door de gastheer en vrouw en hun leuke personeel. Het eten, zowel ontbijt als avondeten, was heerlijk! De skibus stopt voor de deur en met zo'n 10 minuten ben je bij de gondel. Geen zin in de skibus, ook vanuit het hotel kan je skiënd de gondel bereiken. Na het skiën en na het eten gezellig in de Keller een drankje doen, en met een beetje geluk tref je, net als ons, een groepje mannen met een gitaar en een mooi stemgeluid. Dat werd een zeer gezellig avondje. Dit hotel is wat mij betreft absoluut een aanrader!

Helemaal fantastisch geweldig

Robin van Viegen
    3-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

Het is het complete pakket, heerlijk genoten.

Eten is top, service vriendelijk, sauna met zwembad, heerlijke bedden en een prachtig skigebied. Je kan rechtstreeks de piste op en vanaf de piste rechtstreeks weer terug echt ideaal.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Tirol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Tirol in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Tirol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Tirol scoort een 9.4 uit 10 op basis van 211 reviews.