Hotel Alpendomizil Neuhaus

8.3Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Mayrhofen im Zillertal

8.3Fantastisch

• 7.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Alpendomizil Neuhaus voor je op een rij gezet:

• Animatie

128 reviews over Hotel Alpendomizil Neuhaus

• 2019
    8Noud Tops17-09-2019

Eten was fantastisch .

Het Hotel was zeer goed van eten,maar het bijgebouw waar wij sliepen was erg verouderd en bovendien gevaarlijk voor ouderen,vanwege het zitbad waar je over de rand moest klimmen. ,

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8F.29-07-2019

Aanrader!

Super mooi hotel. Heerlijk eten!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Bert Oldekamp30-06-2019

Goed hotel

Goed hotel, ruime kamers met bad, tv met NL zenders. Mooie tuin met zwembad. Eten was heel goed, keuze uit enkele gerechten die aan tafel geserveerd werden.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

8Alice02-12-2017

Superfijn hotel

Vriendelijk personeel, uitgebreide keuze in restaurant. Heel fijn hotel!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 9Erik22-08-2017

Zeer goed

Net terug van een week in hotel Neuhaus. Wij hebben genoten van de uiterst vriendelijke en behulpzame ontvangst bij aankomst. De koffers werden naar de kamers gebracht en alle dingen die je moet weten bij een verblijf werden duidelijk uitgelegd door het personeel. Kamer was zeer netjes met een prachtig uitzicht op de grote tuin waar alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie aanwezig zijn.(binnen/buitenbad,ligbedden,lounge banken etc) Uitgebreid ontbijt en een heerlijk 5 gangen diner iedere dag waarbij het bij ons niet is voorgekomen dat het een avond tegenviel, zeer goed. Bediening is zeer vriendelijk en je komt op alle vlakken niets te kort. Voor een bezoek aan het zwembad of de tuin om lekker in de zon te gaan liggen staat er standaard een tas op de kamer met handdoeken en badjassen. Omgeving is ook erg leuk en levendig. Met 2 minuten sta je midden in het dorp waar van alles te doen en te krijgen is. Kabelbaan op 5 minuten afstand voor een bergtocht. Wij komen hier absoluut nog een keer terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9AGNES12-08-2017

SFEERVOL.

Ik kan dit hotel iedereen aanbevelen. Vriendelijk personeel. Propere kamers. Heerlijk eten. Wij waren hier ook in 2015, 2016 en gaan weer in oktober 2017 terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9dhr.hendrickx30-07-2017

Voor de 3 maal weer verrast met mooie wandelingen

Heel goed hotel. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam,keuken top.mooie kamers en goed onderhouden.Je vindt er binnen en buiten zwembad een grote ligweide en een spa.Slecht weer ?een cinema en bowling aan het hotel. In Mayrhofen verveel je ,je niet.Veel winkels en restaurantjes waar men lekker kan eten. Chapeau ook voor de toeristische dienst hebben ons goed geholpen.de penkenbaan en de ahorn is ook een bezoek waard ,met de lift naar boven gegaan ,ook altijd wel iets te doen voor kinderen.Wij zijn terug naar beneden gestapt is op sommige plaatsen wel wat oppassen maar heel mooi uitzicht en stiltte!! Voor de fietser zijn er ook veel fietsroutes.In hotel zijn er ook elektrische fietsen beschikbaar van goede kwaliteit. Het was voor ons een fijne vakantie de dagen waren er te kort.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2017

• 7B. Vink15-07-2017

Goed hotel en mooie ligging

Het is een groot hotel. Het schoonmaken kon wat beter. Er ligt bv. stof op randjes en achter de TV. En op de deuren zitten veel vingervlekken. Het eten is fantastisch. Veel keus, goed van smaak. En iedere dag een 5 gangen diner. Als je wat anders wilt hebben is dat geen probleem. Het personeel is vriendelijk op enkele na. Op het buitenterras is iedere avond muziek. Iedere avond dezelfde muziek. Die man kan echt niet zingen en muziek spelen. Vreselijk. Dus we zochten ons vertier elders op in het dorp. Er is wel veel te zien en te luisteren in het dorp.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Michel23-09-2016

Prachtig hotel

Echt een mooi hotel, de 4 sterren dubbel en dwars waard. Centrale ligging in Mayrhofen, prachtige tuin met wellness faciliteiten, enorm ontbijtbuffet. 's Avonds een beperkte kaart als je half-pensioen hebt geboekt maar ja, je hoeft er niet te eten :-). We zaten in het hoofdgebouw. Fantastische kamer met balkon dat uitzicht had op de tuin, zorg ervoor dat je dat krijgt ..

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2016

• 8Losser20-09-2016

Goed hotel

Wij hebben een aantal dagen in Landhaus gezeten. Wij hadden hier een familie kamer geboekt. In tegenstelling tot wat hieronder staat was dit een erg ruime kamer. Bij binnenkomst in de kamer kwam je eerst in een portaal waar de kapstok en het toilet met badkamer was, en hierna in 2 aparte slaapkamers. Dit is ideaal voor ouders met kinderen, en lekker ruim. De inrichting is eenvoudig, maar wel netjes en schoon. Het hotel Neuhaus waar alle faciliteiten zijn is dichtbij. Het eten is prima. Een opmerking voor het ontbijt. s'Morgens kan er een omelet of gebakken ei besteld worden, hiervoor moet je in de rij staan om ook bij het normale buffet te komen. Dit is erg vertragend en onlogisch. het eten is verder van prima kwaliteit. Personeel is vriendelijk en behulzaam. Op hjet gezellige terras is er v.a. 16:00 's middags live muziek

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

1 tip over Hotel Alpendomizil Neuhaus

• Demeter Renaat, 15-08-2014 Rapporteren

Zeker een kamer boeken aan de zwembad zijde of tuin zijde. Vroeg opstaan zodat je voldoende keuze hebt en 's avonds vroeg eten om nog alles te kunnen kiezen uit het saladebuffet of Italiaans buffet! Hou er rekening mee dat de buffetten zowel 's morgens als 's avonds stipt einduitslag worden opgeruimd! Geen goed hotel voor een (grote) hond!!

2 vragen over Hotel Alpendomizil Neuhaus

• jolanda abbring, 29-01-2015 Rapporteren

telefoonnr

ik wil graag de telefoonnr van hotel neuhaus

• H.van Lienden, 25-08-2010 Rapporteren

Goed of slecht.

Wil graag naar Neuhaus toe maar lees zulke tegenstrijdige berichten,van nooit meer tot fantastisch volgend jaar weer.Het hotel scoort toch een 8 en is een 4 sterren hotel maar vertrouw het niet zo,heb geen zin om in een of ander tokkie hotel terecht te komen.Het neigt nu naar niet boeken,wie komt met goede argumenten om wel/niet te boeken?

Herman, 25-02-2011

Dit is opzich een mooi luxe hotel tegenover het stationnetje van Mayrhofen gelegen. Het heeft een prachtige wellness ruimte en een grote bar en dito restaurant. Eten is ook prima. Het enige nadeel is als je in het tegenover liggende hotel wordt gezet. Dit was vroeger van een andere eigenaar. Je moet dus voor ontbijt e.d. de weg oversteken en de accomodatie is een stuk gedateerder dan het hotel zelf. Het ligt ongeveer 800 mtr. van de lift, dus het is te lopen, maar je kunt ook de bus nemen.

Hotel Alpendomizil Neuhaus info

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad