vakanties Akershus

Reviews over accommodaties in Akershus

Prima hotel met uitstekend busverbinding naar Oslo

Familie Zuijderduijn,
    8-5-2016

Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamer met uitstekend ontbijt.

Douchegordijntje is wel een beetje oubollig, maar dit is ook echt

het enige puntje van kritiek. Conclusie: dit hotel is een aanrader.

Vanaf het hotel kan je met de bus in een half uurtje in Oslo zijn.

Koop wel kaartjes in Oslo na de eerste rit, want kaartjes kopen bij de chauffeur is veel duurder.

goed hotel

dre1972,
    22-12-2015

mooi groot hotel mooie kamers en het ontbijt is goed

Prima hotel

Pascal,
    7-12-2013

Hotel ligt goed, in de buurt van de luchthaven. Wel had ik de beide keren een huurauto, ik heb geen gebruik hoeven maken van een pendelbus. De eerste keer was er veel te doen in het hotel (een congres) en dat gaf een hoop gezelligheid in de bar. De tweede keer was er geen congres, en dan is het een saaie bedoeling, vooral omdat er rondom het hotel niets te doen is. Verder is het hotel zakelijk en strak, daar moet je van houden.

Hotel met uitzicht

Wim,
    10-8-2013

Hotel aan het Oslofjord voorzien van alle gemakken: bar, restaurant, terras, zwembad en spa. Wij hebben er een nachtje geslapen maar was voor herhaling vatbaar. Prima service, redelijke prijs en een prachtig zicht op het fjord. Vanuit hotel loop je zo het water in. Wel wat reuring voor de deur door aanlegsteiger en restaurant van hotel.

Wij hebben ons super vermaakt en als we in de buurt van Oslo zijn gaan we nog eens terug. Je bent met 10 minuten in het centrum van Oslo dus ook zeker voor een weekendje goed te doen!

Ideaal hotel op korte afstand van vliegveld

Pieter,
    21-11-2011

Er rijdt een pendelbus naar dit hotel wat daarmee op 5 minuten afstand van het vliegveld ligt. Lopen is echt te ver met al je bagage. Uitstekend hotel met moderne voorzieningen, goede kamers en uitzonderlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Printvoorzieningen voor online inchecken aanwezig.