Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord

Kleine hotelsWeer vandaag23°14°
Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Boutique Hotel Duinoord voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord in het Nederlands

Fijne dagen gehad.

Marielle, 20-5-2018

Schoon, net, mooi hotel. Mooie omgeving. 15 min lopen vanaf zee. Goed ontbijt maar slecht bijgevuld. Vriendelijk personeel. Fijne bedden.

Heerlijk eten, mooie ligging......waardeloze kamer

Theo Vroon, 18-5-2018

Prachtige ligging, heerlijk eten maar wat een waardeloze kamer (208). Erkent wordt dat er een open riolering door het natuurgebied loopt die af en toe “een luchtje vrij kan geven”. Geeft je wel een buitengevoel :-) ......maar lekker is dat niet. Daarnaast zijn de kamers zeer gehorig en is de schoonmaak erg oppervlakkig geweest. Nee.....kamer 208 was een triestste ervaring. Dat doen we niet meer. Maar wil je lekker eten.....dan is een ontbijt of diner een aanrader. je moet er alleen niet willen slapen..................oh nee........dat doe je ‘s-nacht ook eigenlijk niet ivm de gehorigheid. Uiteindelijk wel weer een lieve begripvolle receptioniste gesproken die het zou doorgeven............hoop dat er wat wordt gedaan met de feedback.

Fijne plek, andere kamer.

Carla, 17-5-2018

Prachtige locatie, leuk hotel, aardige mensen. En ik had rustige kamer gevraagd maar de junior suites bleken alleen aan de kant van de weg en naast het terras te liggen, mooi weer dus heel druk. Eetzaal eerste avond heel,rustig, tweede enorm kabaal door groot gezelschap. Lekker ontbijt. En geweldige omgeving, nachtegaal vanuit het raam te horen, prachtig wandelen!

Totale ramp

Wynants Ivo, 13-5-2018

Bediening en ontvangst prima ! maar de kamers waar wij met onze vrienden op verbleven ( 3 kamers ) zo klein dat je amper kon op bewegen en daarbij nog een vies en vuil ( het oppoetsen gebeurt blijkbaar met een zéér vuile doek) geen kasten met opberg ruimte bagage op de gang plaatsen. Badkamer ook geen opberg ruimte een stopkontakten en geen voldoende licht het was een totale ramp.En dit voor een prijs van circa € 240/per nacht hiervoor verwacht je toch wel iets meer niet ?

Een absolute aanrader en voor herhaling vatbaar.

Margriet Kloppenburg, 10-5-2018

Een echte aanrader voor fietsers en wandelaars. Een heel mooi gebied voor fietstochten. Een heel wisselend landschap. Het hotel is kleinschalig, met zeer vriendelijke medewerkers en de kamers zijn prima. Koffie (nezprezzo) en thee maken op de kamer ideaal. Eten uitstekend. Ontbijt uitgebreid genoeg en heerlijk.

Top verblijf

Saris Dieny, 8-5-2018

Na de volledige renovatie een mooi hotel. Mooie kamers, goede bedden. Alleen jammer dat er aan de spiegel geen stopcontact is voorzien om je haren te fohnen.

Het hotel is goed gelegen in de duinen en vlak bij het strand om mooie fietstochten of wandelingen te maken. Toch is de ligging een mooie uitvalsbasis om toeristische uitstappen te maken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een zeer goede keuken, zowel het ontbijt als het restaurant!

Prima kabouterhok

meneer m en mevrouw e, 7-5-2018

Dit is een hokjespaleis voor kabouters. Niet voor grote mensen. We hadden een Ruime 2persoonkamer gereserveerd, maar die bleek zogenaamd om technische redenen niet beschikbaar en werden toen afgescheept in een kippenhok voor 10 euro minder. Alles veel te klein, bij het aan en uitkleden stoot je altijd ergens aan, geen kofferruimte, geen airco. Eigenlijk heel erg slecht.

Fantastisch hotel. Hier komen we zeker nog een kee

Fam. Wolfs, 30-4-2018

Heerlijk rustig gelegen hotel op loopafstand van het strand met ruime gratis parkeergelegenheid. Goed verzorgd ontbijtbuffet en gevarieerde menu- en wijnkaart.

nooit meer Fletcher

Hein, 29-4-2018

Kamers 2de verdieping. Zijn zeer slecht onderhouden

Onze kamer stonk naar riool , kregen na veel aandringen een andere kamer . Deze bleek echter alleen beschikbaar voor een nacht terwijl we er drie nachten hadden geboekt

De Volgende dag kregen wij weer een andere kamer , hier waren de nachtkastjes afgebroken en de splinters hingen er bij. Dit was voor ons de druppel en zijn wij vertrokken wat een romantisch weekend zou worden is redelijk in het water gevallen

Mooi gelegen hotel in de duinen bij Wassenaar

Familie Vriese, 28-4-2018

Hotel mooi gelegen in de duinen bij Wassenaar. Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Mooie kamer en badkamer. Zag er allemaal netjes uit. Ontbijt prima. Kleine maar gezellige bar. Aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord scoort een 7.66 uit 10 op basis van 24 reviews.