Kleine hotelsWeer vandaag5°-2°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Boutique Hotel Duinoord voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord in het Nederlands

Zeer fijn hotel met enthousiaste medewerkers

Fam van Vliet,
13-1-2019

Wij hebben een super weekend gehad! Mooie kamer met super uitzicht, vriendelijke en behulpzame medewerkers, lekker gegeten! Top!!

Fantastisch.

Bernard Warmerdam,
12-1-2019

Driedaags arrangement voor twee personen 8-10 januari 2019 in Fletcher Boutique Hotel Duinoord te Wassenaar, op 1 km. afstand van het strand. Als Voorschotenaren is deze omgeving ons zeer goed bekend. Niettemin hebben wij genoten tijdens ons verblijf en ga je de omgeving toch met wat andere ogen zien. Het was juist tijdens de dagen dat het nogal stormde. Betekende wel heerlijk uitwaaien in duin en op strand. Genoten ook van diner en ontbijt. Het personeel was/is erg behulpzaam en attent. Kortom: een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2019

ligging, kamer, keuken en bediening: top

Willem,
10-1-2019

dat het in alle opzichten gewoon goed is

Hotels.nl

Prima kamer met prima bed

Onno,
10-1-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Zeker aan te bevelen

M Sterkenburg,
8-1-2019

Ongelofelijk vriendelijk personeel. Wij waren met een klein groepje en hebben een heerlijk ontbijt gehad. alles werd op tijd aangevuld en erg mooie kamers. volgens mij net gerenoveerd. erg mooie locatie

Gereisd met vrienden in januari 2019

Nooit meer

Liza,
2-1-2019

Hotel ziet er mooi uit. Gegeten in het restaurant. Helft van de bestelling werd hiervan vergeten. Ook was er een arrangement bijgeboekt waar we niet van afwisten, waardoor we eerst niet van de gewone kaart konden kiezen. Dit is rechtgezet door de korting die we kregen. Toch een minder leuke avond gehad dan dat we hadden gehoopt. Kamer ziet er netjes uit, kleine kamer is dan ook wel echt klein. En gehorig..

Gereisd met partner in januari 2019

Mooie ligging, maar daar is alles mee gezegd. Geen warm welkom (sikkeneurige receptioniste), kruimels op de grond en na 23 uur is niemand meer aanwezig toen ik om hulp vroeg. De nachtportier op afstand wist te vertellen dat er nooit iemand daar vanaf 23 uur is (?!). Lekker dan als je hulp nodig hebt (in mijn geval het knopje van de verwarming vinden). Geeft absoluut onveilig gevoel.

Gereisd met vrienden in december 2018

Erg duur en niet echt schoon

Peter,
28-12-2018

Kleine kamers en heel erg gehorig en diner duur.

Gereisd met partner in december 2018

Super!

Marc,
25-12-2018

Geweldig hotel, prachtige ligging, heerlijk eten, fantastisch personeel, ruime parkeerkeermogelijkheden

Gereisd met partner in december 2018

Rustgevend, Bourgondisch genieten

Lars van der velden,
24-12-2018

Lekker wandelen door de duinen om aansluitend uit te waaien op het strand. Daarna genieten van een brood- of borrelplank met een heerlijke borrel of speciaal bier.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.