Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord

Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Boutique Hotel Duinoord voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord in het Nederlands

Erholung in den Dünen

Chris
14-8-2018

Sehr schön: Die Lage in den Dünen und die Nähe zum Meer war wunderbar.

Das Frühstück war lecker und reichlich.

Nicht schön: Wir kamen um 14.45h im Hotel an und die Rezeption ließ uns noch nicht einchecken. Wir mussten bis Punkt 15.00h warten. So behandelt man doch keine Fletcher Friends !?

Die Zimmer sind sehr dunkel, aber ansonsten bequem. Im Bad fehlt eine Ablagemöglichkeit.

Kleinschalig, netjes en modern hotel in super omgeving.

7 minuutjes lopen van het strand en voldoende parkeergelegenheid, zowel bij het hotel als direct bij de strandopgang.

Heel vriendelijk geholpen door de dame aan de receptie! Zelfs na het zelf ons buitensluiten van onze kamer al na 5 minuten na inchecken :)

Wij hadden een prachtige juniorsuite met balkon.

Eten in het hotel is ook meer dan prima! Zeker aan te raden dit hotel en de gastvriendelijkheid.

Enige minpuntje : dat er geen minibar/ ijskastje op de kamers is.

Fantastische omgeving om te wandelen en te fietsen

Gerrie Buitink
25-7-2018

Mooie schoon opgeknapt hotel.

Miste gezellige verlichting op de tafeltjes buiten.

Vriendelijke medewerkers. Schone kamer. Goede bedden en mooie badkamer. Goed ontbijt. Alle kamers op eerste en tweede verdieping en geen lift. Er is geen airco dus kamers warm bij warme zomers.

Geweldig hotel geworden na de renovatie

Yvonne
11-7-2018

Jaren geleden bezochten we dit mooi gelegen hotel. Toen voldeden de kamers absoluut niet. Nu is de binnenkant gerenoveerd en hebben de kamers en restaurant een moderne uitstraling. De ligging van het hotel midden in de duinen is perfect en er is een fijn terras voor ontbijt of diner bij mooi weer. Deze keer geen minpunten! Als ik iets zou moeten noemen: de ene deur voor de douchehoek kan niet voorkomen dat er wat water in de rest van de badkamer stroomt en ik mis een plankje o.i.d. in de douchehoek voor toiletartikelen. Voor mensen die niet makkelijk kunnen bukken kan dat lastig zijn. Maar verder was alles prima!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Rika
21-6-2018

Wij hebben het hotel als modern en schoon ervaren.

De ligging is prachtig, dicht bij het strand, wanneer je op het terras zit, kijk je zo de duinen in. In Wassenaar hebben we genoten van een wijnarrangemant bij me gusta, een aanrader.

We hebben fietsen gehuurd en zijn naar corpus geweest, prima te fietsen en leuk om eens gezien te hebben.

Super

Jochen
4-6-2018

Service en ligging zijn top.

kleine kamer

gast
31-5-2018

Zeer kleine kamer, ik had bewust een kleine kamer genomen omdat ik hier slechts alleen zou verblijven. de kamer was echter nog geen 3 bij 3 meter. Geen zitje, geen bureau, wat mij erg tegenviel als zakelijke reiziger. Daarnaast was de kamer op het oog schoon echter veel 'vlekken' op de muur wat het geheel niet opfleurde.

Verder het ontbijt simpel maar prima, ligging is daarentegen wel top.

Fijne dagen gehad.

Marielle
20-5-2018

Schoon, net, mooi hotel. Mooie omgeving. 15 min lopen vanaf zee. Goed ontbijt maar slecht bijgevuld. Vriendelijk personeel. Fijne bedden.

Prachtige ligging, heerlijk eten maar wat een waardeloze kamer (208). Erkent wordt dat er een open riolering door het natuurgebied loopt die af en toe “een luchtje vrij kan geven”. Geeft je wel een buitengevoel :-) ......maar lekker is dat niet. Daarnaast zijn de kamers zeer gehorig en is de schoonmaak erg oppervlakkig geweest. Nee.....kamer 208 was een triestste ervaring. Dat doen we niet meer. Maar wil je lekker eten.....dan is een ontbijt of diner een aanrader. je moet er alleen niet willen slapen..................oh nee........dat doe je ‘s-nacht ook eigenlijk niet ivm de gehorigheid. Uiteindelijk wel weer een lieve begripvolle receptioniste gesproken die het zou doorgeven............hoop dat er wat wordt gedaan met de feedback.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord scoort een 7.84 uit 10 op basis van 32 reviews.