Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord

Kleine hotelsWeer vandaag14°6°
Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Boutique Hotel Duinoord voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord in het Nederlands

E Hogeboom
14-10-2018

Fantastische omgeving, goede ebike fietsen gehuurd.

Hotel erg goed, goede bedden, ruime kamer, goede douche en lekker en uitgebreid ontbijt. Avonds genieten van de rust.

Fantastisch. Kom zeker terug!

aletta boer
11-10-2018

Fantastische kamer, mooie sfeer. En supervriendelijk personeel. Kan niet beter. En de lokatie, geweldig. In de duinen, loopafstand strad.

Prima kamer,goed ontbijt

Henk hiemstra
9-10-2018

Prima hotel,prachtige ligging midden in de duinen.Fietspaden naar Scheveningen en Katwijk voor de deur.Op slechts 1 kilometer van het strand.Goed ontbijt.Wij misten alleen leeslampjes,maar dit is niet echt een probleem.

Prachtige locatie midden in de duinen. Je loopt zo naar het strand! Heetlijk gegeten in het restaurant. Wij hadden de comfort kamer met douche die was wel wat kkein en gehorig. Verder was alles top!

Voor herhaling vatbaar.

Elly
24-9-2018

Prachtige ligging, loopafstand van het strand. Geen lift in het hotel, voor ons prima maar voor oudere gasten iets minder.

Kamer had een diepe afstap naar de badkamer, even een dingetje om op te letten als je s'nachts naar toilet gaat. Slechte verlichting bij de badkamer spiegel.

Super de luxe ontbijt!

Voor die prijs ..... zeker niet meer.

Dorien van den Hout
17-9-2018

Ligging en omgeving is prachtig. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een luxe kamer met balkon geboekt. Van een luxe kamer is geen sprake, geen 4 sterren waardig. Heel klein, je kunt net langs het bed lopen. Badkamer is klein, wanneer je een douche neemt loopt het blank in de badkamer. Geen stopcontact aanwezig bij de spiegel. Ja er is een föhn aanwezig maar geen stopcontact waar je je haar kunt föhnen of je moet op de grond gaan zitten.

Genoten, maar niet meer!

M van Dijk
16-9-2018

Prachtige ligging in de duinen. Vlakbij Katwijk, Noordwijk, Den Haag en Scheveningen. Mooie fiets- en wandelpaden in de duinen. 2-persoonsbed is prima.

De prijs- kwaliteitverhouding klopt niet. Te duur. Wij hadden nl een junior suite geboekt. Dus duurder. Op de site heeft deze kamer een mooie ruime raampartij, in ons geval minder ramen en somber donker bruin ingericht. Wel een balkon wat een plus is. Hotel is verouderd. Viel tegen. Gehorige kamer. Ook misten wij een zeepbakje in de douche en er was bijna geen ruimte in de badkamer om je spulletjes op te leggen en in de kamer geen haakjes voor bv jassen, die moesten in de kast. Geen tafeltje bij de fauteuils. Schoonmaak kan beter. Ontbijtbuffet in een te krappe ruimte opgesteld waardoor gasten elkaar in de weg liepen. Ontbijt redelijk tot goed.De fietsschuur is erg verouderd en heeft een opknapbeurt nodig. Wij hebben zo wie zo genoten omdat wij met onze fietsen veel op pad zijn geweest!

Semeijn
9-9-2018

Mooi hotel in de duinen geen lift.

Heerlijk gegeten!

Vriendelijk personeel

Prachtige omgeving; teleurstellend hotel.

Rob Stammeijer
24-8-2018

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De hotelkamer was deprimerend donker door de vreselijke styling. Het ontbijt was goed; het diner (onderdeel arrangement) was teleurstellend, gezien de pretenties op de website (“culinair verwennen”!) Het lunchpakket bevatte o.a. witte watten bolletjes = gemiste kans. Tip: geef de gasten de keuze om het bij het ontbijt zelf samen te stellen. Kwaliteit ontbijt was duidelijk beter.

Prachtige ligging

Ine
24-8-2018

Hele kleine kamers op de tweede etage

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.