Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord ****

Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord
Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord
8,1

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Boutique Hotel Duinoord voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord in het Nederlands

Heerlijk bed

lans, 5-2-2018

Heerlijk geslapen, lekker bed en stil(normaal slaap ik altijd slecht in hotels!). Prachtig uitzicht op de duinen. De kamer is modern ingericht en ziet er nieuw uit.

Het was erg koud toen we aankwamen, maar konden gelukkig zelf de verwarming aanzetten.

Aandachtspunt voor toekomstige klanten: Er is géén lift, dit is van belang voor mensen die slecht ter been zijn of een kinderwagen bij zich hebben. Daarentegen is het hotel maar 2 verdiepingen hoog.

Minpunten:

1* In de douche kan je nergens je shampoo/zeep neerzetten.

2* Na terugkomst van de musical Soldaat van Oranje wilde we nog even naar de bar, maar die was al dicht 23.30u! Ook geen mini-bar op de kamer.

Hans, 27-1-2018

Een prachtig mooie omgeving: hotel ligt midden in de duinen, een paar honderd meter van het strand, de Wassenaarseslag. Mooie mogelijkheden voor wandelen, fietsen en paard rijden.

Hotel is recent gerenoveerd; kamers en restaurant zien er erg mooi uit.

Wat minder: geen lift aanwezig; kan wat beter aangevuld worden bij ontbijt, ramen wassen door ramenwasser 's morgens om 8.00 uur.

We hebben genoten

Marij, 27-1-2018

Ligging hotel is geweldig. Vlakbij strand, fietspaden en parkeerterrein. Zo midden in de duinen.

fantastisch diner en overnachting

kees boodt, 30-11-2017

het gerenoveerde hotel is tip top in orde

mooie kamer met uitzicht op de prachtige duinen

heerlijk bed

prima restaurant.

beetje gehorig omdat de viltjes nog onder de stoelen ontbreken

Prijs/ kwaliteit klopte niet.

A. Boeren, 29-11-2017

Prachtig gelegen in de duinen.

Helaas hing er in de trapopgang en in onze kamer op de 2e verdieping een misselijkmakende rioollucht, waar het personeel geen verklaring voor had.

De prijs was te hoog voor een 2 persoonscomfortkamer die ontzettend somber en eenvoudig was en alle comfort miste! B.v. maar 1 stoel, veel te felle niet dimbare verlichting. Geen ruimte in de badkamer om je spullen weg te leggen . Maar 1 zwak leeslampje.

Goed maar duur

Lindenloutje, 7-8-2017

Beter hotel dan voorheen, maar wel duur.

Personeel heel aardig en een prima locatie vlakbij de zee in de duinen.

wow wat een metamorfose

giesbert, 12-5-2017

het hotel is net weer open na een grondige renovatie. we werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. de kamers zijn superstrak maar wel wat sober en van alle gemakken voorzien. er zitten zelfs speakers die je met je telefoon kunt bedienen. Dat hebben we nog niet eerder gezien, het restaurant is echt super, lekker gegeten en goede service.

het was niet zulk lekker weer hellaas anders hadden we zeker van het grote terras gebruik gemaakt, er is zelfs een soort strandlounge bank waar je szomers lekker met je slippers in het zand zit.

het gebied eromheen is heerlijk om te fietsen , en we hadden een fonkelnieuwe huurfiets.

vergeet niet een muntje te halen bij de receptie als je tussendoor weg wilt om de parking te verlaten.

de nieuwe hotelmanager vertelde met trots dat de burgemeester er was om het te openen.

kortom top verblijf en voor herhalling vatbaar.

Helemaal top!

Ties, 10-5-2017

Het hotel ziet er na een grondige verbouwing fantastisch uit. Mooie kamers en een top restaurant.

Medewerkers doen erg hun best om het je naar de zin te maken.

Ons verblijf was erg goed mede door het mooie weer en het vertoeven op het prachtige nieuwe terras.

We komen zeker snel terug.

Mooi hotel, geweldige ligging!

Michèle, 28-4-2017

Het hotel ligt fantastisch. Eén stap naar buiten en je kunt heerlijk wandelen in de duinen of op het strand. Hotel ziet er mooi uit, is sfeervol ingericht.

Lekker terras met leuke zandbak voor de kids. Het diner is ook een echte aanrader: het menu was top!

Lekkere badkamer en op de kamer kun je koffie en thee zetten. Ideaal.

Minpuntjes: de centrale verwarming die je in de kamer niet uit of lager kunt zetten. Daardoor was het 's nachts wat benauwd op de kamer.

De tv is ook niet zo handig geplaatst, vanuit bed kun je hem maar vanuit één kant zien. De andere kant zit achter de kledingkast en de steun kun je helaas niet verder naar voren trekken.

Er is geen lift aanwezig. Dat is wel belangrijk om te weten als je wat minder ter been bent of logeert met kleine kinderen. Kinderwagen kan wel beneden in de garderobe blijven staan.

Behalve de zandbak zijn er geen voorzieningen voor kinderen. Geen speelhoekje of zoiets. Normaal zijn er wel kleurplaten en potloden voor aan tafel, maar die waren nu nog niet aanwezig.

Het hotel is net heropend en nog niet alles werkt helemaal naar behoren. Dat gaf wel wat stress bij het personeel, waardoor ze nog niet helemaal de volle aandacht aan de gasten konden geven. Maar als alles eenmaal goed loopt, zal dat ongetwijfeld wel het geval zijn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Boutique Hotel Duinoord scoort een 8.14 uit 10 op basis van 9 reviews.