Hotel Delta Hotel Vlaardingen ****

Hotel Delta Hotel Vlaardingen
Hotel Delta Hotel Vlaardingen
8,4

Weer vandaag9°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Delta Hotel Vlaardingen voor je op een rij gezet:

113 reviews over Hotel Delta Hotel Vlaardingen in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Saskia, 14-2-2018

Vriendelijke ontvangst, goed eten, leuke ligging tov het centrum, nette schone kamers

Het was erg confortabel en mooi!

Daan, 13-2-2018

Leuke accomodaties in de beurt als vrijetijdsbesteding. Jamere dat het weer tegen kan zitten.

Ook de 2e keer een prima ontbijt, kamer en l

P. v. d. Bosch, 27-1-2018

Bij het inchecken bleek € 15,80 teveel betaald te hebben dit werd gerectificeerd bij het uitchecken. De opstelling van het ontbijt is zeker beter als de 1ste keer. Personeel blijft ten allen tijden vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanbeveling om hier te zijn.

Fantastisch hotel met geweldige ligging !

Charlotte, 4-12-2017

We kregen door een foutje een kamer met uitzicht op het water en dat was werkelijk fantastisch. Je ziet non stop boten en schepen voorbij varen, echt prachtig. De kamer was schoon en ruim en ook de badkamer en handdoeken zagen er tiptop uit. 's Avonds in het restaurant (ook met uitzicht op het water) heerlijk gegeten en in de ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel ligt op zo'n 1,5 km lopen naar het centrum. We hebben enorm genoten en komen hier zeker nog eens terug, wat een fijn hotel!

Zeker voor herhaling vatbaar

Familie, 13-11-2017

Super netjes hotel en zeer vriendelijk personeel! Ook naar de kinderen toe. Min puntje is het ontbijt. Het is te doen maar alles was wat uitgedroogd.

Erg genoten!!

Gerda Oostland, 22-10-2017

Wij vonden t een heel leuk hotel

Schone kamers, klein maar prima badkamer met fijne douche

Fijne bedden en een prachtig uitzicht!!!

Heerlijk ontbijt, en een lekker diner

Kortom wij komen zeker terug

Aardig

v.d.kley, 20-10-2017

Het hotel ligt schitterend. De kamer is mooi, inclusief mooie badkamer. Eten was heerlijk.

Minpunt

- de watertaxi brengt je in 10 minuten naar rotterdam. Helaas is niet gemeld dat deze taxi € 50,— kost

- bushalte voor het hotel. Deze rijdt alleen door vlaardingen en gaat niet naar rotterdam

- station vlaardingen is geen station meer maar wordt metro. Helaas de metro rijdt nog niet.

fantastisch

Corina, 4-10-2017

heel leuk hotel aan de Maas

mooie uitzicht tijdens vanuit restaurant en kamers

Heel goed

Antje, 21-9-2017

Mooie schone kamer. Uitgebreid ontbijt. Goede maaltijd

Nooit meer

Esther, 30-8-2017

De kamer is klein. Het ontbijt wordt niet aangevuld. Ik heb ongeveer een kwartier

op brood moeten wachten en roerei was na een half uur nog niet aangevuld.

Diner is niets speciaals en een gedeelte was koud. Na ik dit zei werd het zwijgend

meegenomen en ook weer zwijgend neergezet. Het was nu nog niet goed warm

maar lauw.

Je moet hier echt alleen voor het uitzicht naar toe gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delta Hotel Vlaardingen in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delta Hotel Vlaardingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delta Hotel Vlaardingen scoort een 8.39 uit 10 op basis van 115 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: