Hotel Delta Hotel Vlaardingen

Hotel Delta Hotel Vlaardingen
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Delta Hotel Vlaardingen voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel Delta Hotel Vlaardingen in het Nederlands

Goed verblijf

Jan Hogeweg
12-9-2018

Opzich geen verkeerd hotel maar een aantal dingen moeten echt beter.

We hadden veel last van vliegen en muggen in de kamer deze was ook niet echt schoon de badkamer was ook niet echt schoon.

Het ontbijt was goed maar de lunchpakketten zijn echt belachelijk de broodjes zijn amper belegd en rest doet ook erg goedkoop aan wat wel goed is is het koeltasje waarin het lunchpakket verpakt word maar het geheel is zeker een punt van aanpak want ook nadat we een klacht ingediend hadden werd er niks mee gedaan.

Kim
27-8-2018

Een super hotel met super uitzicht op de haven van Rotterdam. Wij hadden 1 van de lofts gererveerd omdat het ons een ervaring leek om onder waterniveau te slapen. En het was zeker apart, geen raam op de kamer waardoor het heel donker en heel stil was. Lekkere bedden mooie inloop douche, groot ligbad en apart toilet.Heerlijk uitgebreid lopend ontbijtbuffet,En ondanks dat het hele hotel vol zat niets van de drukte gemerkt. Rotterdam en schiedam liggen in directe omgeving

Heerlijk hotel

Lian
17-5-2018

Mooi Hotel, erg mooie ligging! Kamer zag er goed en schoon uit! Eten was ook goed niet spectaculair maar gewoon goed! We hebben heerlijke paar dagen gehad

HotelSpecials.nl

Komen zeker nog eens terug.

H v/d Berg
14-4-2018

Heel mooi hotel aan de maas, zo in Rotterdam stad met de waterbus. Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel.

Fantastisch verblijf

Tommy Van Goethem
13-4-2018

Geweldig hotel met ideale ligging aan het water Pluspunten is de ruime, nette kamer met een zeer goede verbinding naar Rotterdam Ontbijt was lekker en verzorgd, avondeten was lekker maar niet speciaal Leuke eetruimte en ruimte om te zitten, zowel in de zomer als in de winter Aangenaam, vriendelijk personeel Tip: neem een dorpje verder de watertaxi naar Rotterdam, maar niet aan het hotel zelf want kost je een pak meer geld

Het was er heerlijk voor herhaling vatbaar!

Mahieu Ann
2-3-2018

Zeer rustig en Rotterdam te bereiken met openbaar vervoer.Het ontbijt is hier ook superlekker en Vlaardingen is heel rustig!!!

Vanuit Vlaardingen is er geen rechtstreekse verbinding openbaar vervoer met Rotterdam. Daarvoor moet je eerst naar Schiedam. Vanuit hier kun je bv met de trein, metro of watertaxi naar Rotterdam. Hier zou het hotel in de infomap aandacht aan moeten besteden. Gebeurt nu niet.

Het uitzicht is geweldig!

De bediening tijdens het diner was chaotisch. 3x moeten vragen om een glas water en ook een glas wijn werd pas na nog een keer vragen gebracht. De kwaliteit van het eten bij het diner was niet geweldig, een beetje smakeloos. Werd wel mooi opgediend.

In een bepaald gedeelte van het hotel was het koud en stonk het naar riool.

Bij het afrekenen was de rekening hoger dan was afgesproken. Moest hier de receptioniste zelf op attenderen.

Het lijkt alsof het personeel niet goed is ingewerkt. Men wist ons ook niet goed voor te lichten over openbaar vervoer naar Rotterdam.

Zeker voor herhaling vatbaar

Saskia
14-2-2018

Vriendelijke ontvangst, goed eten, leuke ligging tov het centrum, nette schone kamers

Het was erg confortabel en mooi!

Daan
13-2-2018

Leuke accomodaties in de beurt als vrijetijdsbesteding. Jamere dat het weer tegen kan zitten.

Ook de 2e keer een prima ontbijt, kamer en l

P. v. d. Bosch
27-1-2018

Bij het inchecken bleek € 15,80 teveel betaald te hebben dit werd gerectificeerd bij het uitchecken. De opstelling van het ontbijt is zeker beter als de 1ste keer. Personeel blijft ten allen tijden vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanbeveling om hier te zijn.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delta Hotel Vlaardingen in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delta Hotel Vlaardingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.