Hotel nhow Rotterdam

43 reviews over Hotel nhow Rotterdam

• 2019
    5Petra25-01-2019

Nooit meer naar nhow

Heel modern zakelijk hotel. Kamers doen kil aan, klein veel beton. Onvriendelijk personeel bij bar. Je voelt je hier niet welkom

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8C. Hilgers03-12-2018

Voor herhaling vatbaar!

Goede ontvangst. Prima kamer met goede sanitair. Alleen was het prima grweest met extra stoel.

Gereisd met partner in juni 2018

• 6Jet26-10-2018

Prachtig uitzicht maar onpersoonlijk

Toen we wilden inchecken (geboekt via touroperator) was onze kamer geannuleerd (dezelfde dag, toen we al onderweg waren, er was iets mis met de creditkaart wat achteraf niet zo was). Hotel heeft niet even gebeld. Dus stel dat het hotel vol was geweest..... was geen leuk ritje terug geweest naar Groningen. De volgende dag is onze kamerdeur open😱 blijven staan na de schoonmaak. Dat ontdekten we toen we terug kwamen van een dagje in de stad. Moest echt uitleggen dat we daar echt van geschrokken waren. Toen kon er een excuus vanaf (tip aan hotel : doe een geste, hoeft niet groot te zijn. Dan laat je ook echt merken dat je het vervelend vindt. Dat gevoel hadden we nu niet). Verder: op de stoel zaten vlekken, douchedruk onder de maat en ontbijt lekker maar te duur.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 6liesje24-09-2018

Duur mooi uitzicht.

De receptie was uiterst vriendelijk, niets dan lof hierover. Maar de kamer vonden we aan de kleine kant en een douche in de badkuip vonden we ook niet erg handig. Als je een beetje ouder bent, lijkt het ons knap lastig om in en uit de badkuip te komen. Verder vonden we de ontbijtzaal onoverzichtelijk en we vonden het ronduit raar dat er voor zoveel gasten maar één koffieautomaat was. Daardoor ontstond er een file voor de automaat. Het bed op zichzelf is prima, maar de dekbedden zijn zweterig. Het uitzicht was prachtig en dat vergoedde veel, maar wij vonden de prijs-kwaliteitverhouding niet oké. Te duur dus; zeker als je bedenkt dat je 25,- per etmaal aan parkeergeld kwijt bent. Het restaurant werd voor de helft gebruikt, dus was eigenlijk half leeg, maar we konden er niet eten. Voor één nacht is het te doen, maar ik zou het hotel niet aanraden voor een langer verblijf.

• 3Peter en Wilma13-09-2018

Dit hotel Nooit meer!

Wij keken uit naar een fijn weekend tijdens de wereldhavendagen in Rotterdam. Echter ons verblijf in het Nhow hotel was een domper op dit weekend. Personeel aan de balie was chagerijnig tijdens het incheken. Er werd totaal geen info gegeven over ontbijt, restaurant, bar e.d., zelfs ons kamernummer werd niet meegedeeld, zoek het zelf maar uit!!! (Wel vooraf betalen!!). Kamer was redelijk schoon maar versleten meubilair en veel te hard bed met synthetisch zwetend beddegoed. De bar is openbaar en wordt overlopen door publiek van buiten, geen extra ruimte voor hotelgasten. 's-avonds gaat het helemaal los in de bar, muziek veel te hard!!, heel veel respectloze jongeren nemen het over. Je voelt je niet veilig omdat de bar op de 7e is gelegen kunnen die jongeren ondanks beveiligde liften en gebrek aan beveiligers, gewoon met de hotelgasten meelopen. Dit hotel is niet aan te raden en veel te duur!!!

• 5Jan & Truus10-09-2018

Geld niet waard. Nooit meer!

Wij keken uit naar een fijn weekend in het Nhow hotel in Rotterdam. Ja, best duur parkeren onder het hotel, een invalide parkeerplaats niet aanwezig voor €30 per 24uur! Inchecken, nors te woord gestaan, niet geinformeerd over het ontbijt en mogelijkheden in het hotel. Kamer op 22ste verdieping kamernummer zoek het zelf uit!!! Geen informatie over de werking van de lift. Sleutelkaart bleek niet goed te werken! Wel schone kamer (maar volgende dag niet schoongemaakt) met oude uitgezakte stoelen, bedden hard, onprettige kussens en synthetisch zwetend dekbed. Het personeel onvriendelijk (waarschijnlijk onderbetaald en meeste spreken geen nederlands/engels), geen goedemorgen , niets! Bar versleten stoelen!, niet alleen voor gasten en 'savonds keiharde muziek voor jongeren van buitenaf die het hotel met grote aantallen overspoelen. Met de gasten wordt geen rekening gehouden! Voor dit geld.....niet doen!!! Dit hotel is niet aan te raden!!!

• 10Gaby15-04-2018

Aanrader

Super mooi hotel met fantastisch uitzicht. Geweldig ontbijt. Luxe kamer met als minpunt bad en wc tussen glazen wanden waardoor zichtbaar vanuit de kamer. Met tram goed bereikbaar vanuit centrum.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8Patricia06-04-2018

Goede ligging aan de Maas, dichtbij het centrum!

We hadden 2 kamers op het 17de verdiep met uitzicht op de Maas, wat was dit een adembenemend uitzicht! De kamers waren proper en groot genoeg voor 2 personen, wel was de badkamer helemaal in glas en dus ook doorzichtig, de kinderen vonden dit wat minder...In het ontbijt zat er heel veel variatie en het was heel lekker! Er was een mooie bar in het hotel, wel wat aan de dure kant... Er bevindt zich ook een restaurant in het hotel maar dit was jammer genoeg volzet en kunnen we dus ook niet beoordelen. De boodschap geldt hier dat je vroeg moet reserveren! Beneden het hotel bevindt zich een Qpark waar je voor 25€ per dag kan parkeren, dit is een grote parking en je hebt er wel altijd plaats. Verder vond ik het een goede ligging, 10 minuutjes stappen tot het centrum, maar je kan ook de tram nemen, er ligt op 100M een tramhalte van het hotel. Misschien nog 1 minpuntje, ik vond de prijs per kamer wel aan de hoge kant!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 8Esther27-01-2018

Modern/ sober

Adverteren met smart tvs die staan er maar werken niet!?!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Romy21-11-2017

Super verblijf!

Het uitzicht is fenomenaal! Het ontbijt is overheerlijk en erg divers. Je word in dit hotel constant verrast... Ga vooral in de rooftopbar wat drinken :)

Gereisd met partner in april 2017

3 tips over Hotel nhow Rotterdam

• Ruud, 01-09-2014

Ontdek Rotterdam met de "Rotterdam Welcome Card".

• Jacqueline, 04-05-2015

Boek een kamer met een bad, dan blijft je badkamer droog als je gaat douchen. Hotel is op 2 minuten lopen van het Nieuwe Luxor Theater, dus boek een leuke voorstelling. Bezoek de nieuwe Markthal op de Blaak!

• H., 12-10-2014

Rotterdam is een leuke stad met veel uitgaans gelegenheden en musea. Openbaar vervoer binnen loop afstand. Je betaald nog wel 20 euro voor het parkeren per dag, wij konden dat nergens vinden op de site van Nhow.

0 vragen over Hotel nhow Rotterdam

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats