Tijdelijk €25 aanbetaling

nhow Rotterdam

We hebben de beste aanbieders voor Hotel nhow Rotterdam voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 48 reviews
+17

9.3FenomenaalScore uit 48 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

48 Reviews over nhow Rotterdam

• 9Marinda15-03-2022

fantastisch, indrukwekkend, een beleving

Nhow Rotterdam bevindt zich op een geweldige locatie en het verblijf is echt een beleving. De aankleding van het hotel is heel tof, of eigenlijk heel stoer. De ramen in de kamer lopen tot aan de vloer en bezorgen je een adembenemend uitzicht. Ga vooral een cocktail in de bar drinken, daar hangt een fijne ambiance en draaien ze heerlijke muziek. En dan is het ontbijt als afsluiter van de overnachting echt top. Geen saai buffet maar allemaal losse eilandjes met een enorme keuze aan heerlijkheden. Neem er de tijd voor, dit is echt een verwennerij. Wij komen zeker terug!!

• 10Henrike van Dijk08-07-2021

Fantastisch!

Echt alles klopt aan dit hotel! Supervriendelijk personeel, heerlijke kamer met prachtig uitzicht, het meest uitgebreide ontbijt wat je je maar kan wensen en ook nog een zeer persoonlijk contact voor mijn man die jarig was.

• 7RZ16-08-2020

Prima hotel maar wel met aandachtspunten

Beetje jammer, de Nepresso machine op de kamer werkte niet. Alles moet picobello in orde zijn! Heb het bij het uitchecken gemeld. Ontbijt was erg goed, ruime keuze. En geen bad, dit had ik wel besteld. Bij het inchecken had ik een gastvrij welkom verwacht, nee de Engelstalige jongedame had er niet zoveel zin in. In een hotel moet je iedere gast verwelkomen en niet alleen de standaard dingen doen. De dame sprak alsof zij een bandje op lage toon afspeelde. Wij voelde ons niet welkom. Daarentegen op het terras weer wel, dat maakte alles goed. Ontvangst bij de ontbijtruimte; super ontvangst door stagiair. Zij deed het echt voortreffelijk. Hygiëne in de ontbijtruimte; de jongedame daar die 'zaaldienst' had heeft nog wel een paar lessen HACCP (hygiënecode) nodig. Dat heeft niets te maken met corona, het moet namelijk sowieso goed uitgevoerd worden. Want om met een theedoek alle tafels af te nemen? Gebruik gewoon poetspapier.

• 5Myranda11-08-2020

Duur hotel, voldeed niet aan mijn verwachtingen.

Met partner een weekendje Rotterdam bezocht met vriendenstel. De ontvangstdame bij de receptie was niet vriendelijk. Sjachrijnig type, had duidelijk geen zin om een glimlach op haar gezicht te zetten. De kamer was klein en niet schoon, er lag op de Fauteuil shag/tabak. Een andere gast heeft daar een sigaretje gerold met het laatste beetje uit de shagbuidel denk ik want de tabaksresten lagen dus nog op de fauteuil. Haartjes op de vloer van de douchecel. In de kamer geen kofferrek, alles op de grond zetten. Het 'bureautje' zat gele vlekken op. In het badkamertje weinig ruimte/plankjes om spullen neer te zetten, onder de waskom op een kastplankje kon dat wel, maar heel onhandig. Onhandige kleine waskom doordat de kraan niet te draaien is. Bed lag wel prima en het was er heerlijk koel door een goed klimaatsysteem. Coronamaatregelen zijn ook goed mbt de inrichting.

• 7Simone26-02-2020

Prachtig uitzicht, de rest viel tegen!

Het uitzicht op de Erasmusbrug was echt indrukwekkend en de skyline was zeker een aanrader. De kamer zelf viel tegen. Het design zag er geinig uit, maar is niet even functioneel: de tv zit in de spiegel. Dus bij het aanhouden van een lamp zie je jezelf in de spiegel. En 1 lamp uit doen is geen optie, want in de kamer staan OF alle lampen aan OF alle lampen uit (op de nachtlampjes na. Ook vonden wij het jammer dat de badkamer niet geblindeerd kon worden. Als je ‘s nachts naar de wc moet, wordt de ander vanzelf wakker door de verlichting van het door ons zo genoemde aquarium... Het ontbijt was heerlijk, veel keuze en duidelijk vers. De zaal was echter te klein voor het aantal gasten. De vloer was vies van de etensresten, wat door de drukte uiteraard met de minuut bijna erger wordt. Het personeel is echt heel vriendelijk en rent de benen uit hun lijf, maar door de drukte blijven zij achter de feiten aan lopen.

• 5Petra25-01-2019

Nooit meer naar nhow

Heel modern zakelijk hotel. Kamers doen kil aan, klein veel beton. Onvriendelijk personeel bij bar. Je voelt je hier niet welkom

• 8C. Hilgers03-12-2018

Voor herhaling vatbaar!

Goede ontvangst. Prima kamer met goede sanitair. Alleen was het prima grweest met extra stoel.

• 6Jet26-10-2018

Prachtig uitzicht maar onpersoonlijk

Toen we wilden inchecken (geboekt via touroperator) was onze kamer geannuleerd (dezelfde dag, toen we al onderweg waren, er was iets mis met de creditkaart wat achteraf niet zo was). Hotel heeft niet even gebeld. Dus stel dat het hotel vol was geweest..... was geen leuk ritje terug geweest naar Groningen. De volgende dag is onze kamerdeur open😱 blijven staan na de schoonmaak. Dat ontdekten we toen we terug kwamen van een dagje in de stad. Moest echt uitleggen dat we daar echt van geschrokken waren. Toen kon er een excuus vanaf (tip aan hotel : doe een geste, hoeft niet groot te zijn. Dan laat je ook echt merken dat je het vervelend vindt. Dat gevoel hadden we nu niet). Verder: op de stoel zaten vlekken, douchedruk onder de maat en ontbijt lekker maar te duur.

• 6liesje24-09-2018

Duur mooi uitzicht.

De receptie was uiterst vriendelijk, niets dan lof hierover. Maar de kamer vonden we aan de kleine kant en een douche in de badkuip vonden we ook niet erg handig. Als je een beetje ouder bent, lijkt het ons knap lastig om in en uit de badkuip te komen. Verder vonden we de ontbijtzaal onoverzichtelijk en we vonden het ronduit raar dat er voor zoveel gasten maar één koffieautomaat was. Daardoor ontstond er een file voor de automaat. Het bed op zichzelf is prima, maar de dekbedden zijn zweterig. Het uitzicht was prachtig en dat vergoedde veel, maar wij vonden de prijs-kwaliteitverhouding niet oké. Te duur dus; zeker als je bedenkt dat je 25,- per etmaal aan parkeergeld kwijt bent. Het restaurant werd voor de helft gebruikt, dus was eigenlijk half leeg, maar we konden er niet eten. Voor één nacht is het te doen, maar ik zou het hotel niet aanraden voor een langer verblijf.

• 3Peter en Wilma13-09-2018

Dit hotel Nooit meer!

Wij keken uit naar een fijn weekend tijdens de wereldhavendagen in Rotterdam. Echter ons verblijf in het Nhow hotel was een domper op dit weekend. Personeel aan de balie was chagerijnig tijdens het incheken. Er werd totaal geen info gegeven over ontbijt, restaurant, bar e.d., zelfs ons kamernummer werd niet meegedeeld, zoek het zelf maar uit!!! (Wel vooraf betalen!!). Kamer was redelijk schoon maar versleten meubilair en veel te hard bed met synthetisch zwetend beddegoed. De bar is openbaar en wordt overlopen door publiek van buiten, geen extra ruimte voor hotelgasten. 's-avonds gaat het helemaal los in de bar, muziek veel te hard!!, heel veel respectloze jongeren nemen het over. Je voelt je niet veilig omdat de bar op de 7e is gelegen kunnen die jongeren ondanks beveiligde liften en gebrek aan beveiligers, gewoon met de hotelgasten meelopen. Dit hotel is niet aan te raden en veel te duur!!!

Hotel nhow Rotterdam info

• AirconditioningBeschikbaar