Hotel Inntel Rotterdam Centre

Hotel Inntel Rotterdam Centre

6.1Voldoende

Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam

6.1Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Inntel Rotterdam Centre voor je op een rij gezet:

• Sauna

201 reviews over Hotel Inntel Rotterdam Centre

• 5Monique11-01-2020

Verhouding prijs/hotel niet waard

De kamer was niet schoongemaakt, waardoor we extra een uur en een kwartier moesten wachten. We kregen wel drankjes aangeboden in het restaurant, maar het klopt niet dat je kamer niet op orde is als je volgens de tijd aankomt. Als excuus gaven ze drukte aan. Wel heel lief dat ze voor excuus wat neer hadden gezet voor ons. Helaas zat hier hazelnoot in en is mijn zoontje 2,5 uur ziek geweest, maar hier kon het hotel niet van weten wij hadden beter moeten weten. Wij hadden erg dure kamers en vond ze niet echt bijzonder en erg klein voor het geld. De lift was ook niet optimaal makkelijk. Ontbijt was prima maar niet echt bijzonder. En de tweede nacht hadden we last van contant getik van lopen boven ons. Plus punten was het uitzicht en de Sunshower. Voor de rest hebben we hele leuke dagen gehad en rotterdam was bijzonder leuk. Dit hotel was leuk maar voor mij niet bijzonder genoeg om er nog een keer na toe te gaan. Personeel was aardig.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 5Marcel04-01-2020

Nooit meer!

Eens, maar nooit meer. Zeer gehorige kamers, ik heb de halve nacht wakker gelegen door rumoer op de gang, en vooral het open en dicht schuiven van ramen op andere kamers. Zachte matrassen, al is dat een persoonlijke mening. Je hoort het doortrekken van de wc op andere kamers. Het ontbijtbuffet was prima. Bij het uitchecken vragen ze alleen maar naar je parkeer kaart, niet naar je ervaring.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Liesbeth Jansen09-12-2019

Super hotel met geweldig uitzicht op Rotterdam

Super hotel! Heel netjes, mooie kamers, goede faciliteiten. Vooral zwembad en sauna waren heerlijk om het weekend in de stad even te onderbreken. We zaten in de panorama top kamer op verdieping 12..met heel gaaf uitzicht over de skyline Rotterdam en de erasmusbrug. Hotel zit erg centraal en overal goed te voet te komen... Wij komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met partner in december 2019

• 5M06-10-2019

Nooit meer

Mooi uitzicht vanaf de 14de etage en dat is ook het enigste positieve. Meerdere dingen aangegeven bij verlaten van dit hotel waarbij alleen excuses gemaakt werden en er tijdens een volgend verblijf een extraatje zou zijn. Schandalig want ik kom niet meer terug

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7WW08-09-2019

Fijn in centrum

Direct in centrum, dicht bij parkeergarage, dichtbij metro&tram. Eenvoudige kamer. Uitgebreid ontbijt

Gereisd met partner in september 2019

• 9Gerasha07-04-2019

Geweldig!

Het is een geweldig mooi hotel met een zwembad en een sauna optie. Goed onderhouden en hoge kwaliteit. Wij hebben er een hele leuke tijd gehad!

Gereisd met partner in september 2018

• 4E.03-04-2019

Nooit meer

Nooit meer , onpersoonlijk hotel eten slecht, zwembad is kinderbad, kamers stoffig.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    6Ebbing29-12-2018

Eindelijk niet meer ,helaas.had me anders voorgest

Het hotel is schoon ,ontbijt is goed,warm maaltijd weinig keus .. Whelness, zwembad erg koud ,veel te weinig handdoeken en de handdoeken lagen overal rommelig, turksstoombad geen licht,wij hadden dit geboekt om het mooie Rotterdam te zien ,en het hotel om het Whelness en zwembad ..maar dit was helaas erg koud ....jammer..(de ligtstoelen waren allemaal bezet door handdoeken van kinderen, die warin het water, moet niet kunnen)

Gereisd met partner in december 2018

• 7gerrie te winkel17-12-2018

redelijk

het restaurant was veel te duur voor de prijs en de bediening was ronduit chaotisch

Gereisd met partner in december 2018

• 7Anoniem24-08-2018

Locatie is top

Locatie is top! Ontbijt was oké. Er werd slecht aangevuld om 10:00 was er al veel “op”.
    Welness is klein en erg druk! Kan het geen welness noemen het zat vol met spelende kinderen waardoor er geen sprake is van rust.

Gereisd met partner in augustus 2018

Hotel Inntel Rotterdam Centre info