Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

Vakantiepark Center Parcs Port Zelande
8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Port Zelande voor je op een rij gezet:

2893 reviews over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in het Nederlands

2062

Nooit meer

Sandra
14-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Huisje was bij aankomst niet schoon en rook niet fris. Spullen (inclusief afval) van voorganger lagen nog onder het bed. Voor de weekprijs van 1500 euro mag je echt wel meer verwachten. Geen vuilniszakken, vaatwastabletten en dweil in huisje aanwezig. Alles moet je meenemen of kopen. Supermarkt was half leeg en ontzettend duur. Broodjes van broodjesservice waren zacht en nat. Zwembad en de rest van het park heeft achterstallig onderhoud, glijbanen waren wel erg leuk. Verkeerd geinformeerd over de geboekte golfsurfles waardoor deze niet door kon gaan. We zijn 36x bij Centerparcs geweest maar dit was voor ons echt de laatste keer.

Voor herhaling vatbaar

De Fockert
13-8-2018
  • Onderkomen8

Een week op port zelande gehad. Huisje 165 hadden we, een premium cottage. Waar normaal opgemaakte bedden bij zijn, maar omdat er in het hele park een personeels te kort is kregen we daar 3 activiteiten cadeaus voor. Mooi huisje, schoon en alles aan wezig. Mooi niet al te groot aqua mundo. Waar het entertainment ‘s avonds is was het 50 graden en waardeloos met de bediening het duurde gemiddeld een half uur voor je drankje er was. Maar dat was ook bij de restaurants lange wachttijden. Verder fijne week gehad.

Niet het geld waard wat je ervoor betaald

Gezin
11-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Weer terug van een midweekje port zelande, vond het een erg masaal park, zwembad erg druk ,supermarkt haast geen voorraad wat niet kan in het hoogseizoen, voor het eten op het park is er weinig keuze, en snel vol. Huisjes zijn vernieuwd staat er, maar mogen toch echt beter schoongemaakt worden voor wat je ervoor betaald!

• Onderkomen4

Qua ligging perfect: Direct aan zee en Grevelingenmeer al is dat strandje niet de moeite waard. Mooie haven met goed terras en gezellige strandpaviljoens. Voor een frietje moet je niet op het park zijn: Weinig voor veel geld, softijsmachine hele week kapot en snackbar zelfs een dag gesloten! Beter ga je naar de Frietterie voor de ingang van het park: Supernette zaak met lekkere friet en softijs. Slecht dat de eetgelegenheden op het park niet de hele week open waren en de voorraad in de winkel magertjes. Eten bij Nonna's was geweldig. De barbeque was een succes door het mooie weer, de leuke kok maar vooral door sfeermaker Matthijs. Premium huisje viel tegen voor deze prijs: Douche schoon en netjes betegeld maar kaal en onhandig alles zeiknat, toilet te krap, matrassen goed maar stofnesten van een jaar onder het bed, terrasje netjes, onhandige lawaaierige trap... Veel te duur voor wat je krijgt op een park waar niet alles altijd open is!

• Activiteiten7
  • Onderkomen6

We misten de dekbedpakketen, gebeld met de receptie. Gelukkig kwamen ze deze snel brengen. Ook misten we de zwembadkaartjes, deze hebben we zelf opgehaald bij de receptie. Gelukkig kregen we deze snel, maar toch weer allemaal extra rompslomp. De eetgelegenheden vallen erg tegen. Weinig restaurantjes. De supermarkt is erg uitgebreid maar wel extreem duur. Het zwembadwater was koud (met een baby is dit geen pretje). Al met al een redelijk verblijf.

Niet in het hoogseizoen

Mara
9-8-2018
  • Onderkomen8

Huisje 148 is beneden wat aan de krappe kant,het is een 6 persoonshuisje, maar met zn alle beneden is wel heel knus. Boven zijn 2 ruime kamers, 1 kleine. De bovenste kamer is leuk met 2 balkons waarvan 1 met uitzicht op het meer. Het centrum is kleiner dan andere center parcs, maar wat mij het meest verbaasde, in het hoogseizoen kan je vrijwel nergens eten, winkel is zo goed als leeg,alles staat nog op pallets of is er niet. Geen brood meer, dan maar pannenkoeken bakken, wel meel maar geen eieren. Dan avondeten in het centrum, grand café, nee sorry hebben geen koks, dan snacks, kom je daar, sorry net gesloten, nou dan halen wel n pizza...de wachttijd daar is ook niet heel handig met kleine kinderen. Dan terug naar het winkeltje, ja beet, n kant en klare lasagne... vond het n erge teleurstelling qua eten. De ligging van het park is dan wel goed, eten aan het strand is altijd goed

Hebben het erg leuk gehad

Fam de gouw
5-8-2018
  • Onderkomen7

Park is erg mooi omdat het aan het water ligt. Huisje 745 was oké. Badkamer en keuken heel goed. Verder niet heel groot en de bank was niet comfortabel. Helemaal schoon was het niet. Verder prima naar ons zin gehad. Wel jammer dat je overal extra moet betalen. Komen toch zeker nog terug want met kleine kinderen is het ideaal.

Zeker voor herhaling vatbaar

De Luckerhoffjes
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Huisje 288 is wat aan de kleine kant, maar oké. de krapte was vooral boven daar waren de slaapkamer en badkamer en een overloop beetje kruip en sluip door. Bedden waren goed, midden tot hard. Cottage was schoon en ruikt fris, alles is aanwezig en werkte goed. Omgeving was fantastisch met uitzicht op een haven en het meer, je kan er een bootje huren (aanrader). De Plaza is wat je van Center Pars gewend bent, café, winkels en restaurants aardige personeelsleden leuk aangekleed. minpunt 1 Het vertier is in een andere hal oude sporthal wel leuk aangekleed maar heb het gevoel van langs de kant ga daar maar feest vieren niet in de plaza minpuntje 2 Zwembad, kleedruimte, bad, water, glijbaan, buitenbad alles oké en schoon alleen een beetje gedateerd mag wel een opknapbeurt krijgen. is wel een nieuw kinder zwem,water speelplaats nu de rest van het Aqua Mundo. omgeving buiten het park is fantastisch, strand loop afstand en Renesse Ouddorp enz.

Beste,

Dank voor uw review, fijn ook dat u tevreden was over uw cottage.

Verder bedankt voor uw tips en graag nog eens tot ziens!

Prima verblijf

Fred Honing
  • Onderkomen8

Mooi zwembad, schoon huisje,en mooie omgeving.

Beste heer Honing,

Bedankt voor het mooie cijfer 9 en graag tot ziens!

Op na volgende keer

M beringen
  • Onderkomen8

We vonden het een geweldig park .

Vriendlijke personeel /behulpzaam

Wij gaan volgend weer een midweek

Beste,

Wat leuk dat u alweer zo snel terugkomt, dat is een goed teken, bedankt voor uw review!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Port Zelande scoort een 8.12 uit 10 op basis van 2888 reviews.