Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

8,3

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,2

Omschrijving
Een lang weekend of midweek op vakantie naar Center Parcs Port Zélande Ouddorp. Bij Center Parcs kun je het tropisch zwemparadijs, de animatie en verschillende eetgelegenheden verwachten, maar hier heb je ook het strand op loopafstand. Gelegen in Zeeland op drie kwartier rijden van Middelburg en een uurtje van Rotterdam.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Port Zelande voor je op een rij gezet:

2967 reviews over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in het Nederlands

Top! Voor herhaling vatbaar !

Mevr. Samyn,
16-12-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Mooi park, was wel druk. Zwembad wat verouderd. In chalet alles voorzien en prachtig uitzicht.

minder dan onze verwachtingen

Smits,
15-12-2018

Een vernieuwd huisje

Verbleven in een voor 6 personen (5 volwassenen en 1 baby)

Badkamer perfect mooi vernieuwd ook de keuken was nieuw.

1 kleine wc was te weinig het huisje waas ook niet zo groot en al was het vernieuwd de ramen en deuren waren nog oud en konden zeker een borstel verf gebruiken. Wij waren voor de 46ste maal in center pars maar naar dit park terug gaan ... nog niet zeker

Kenny Hauben,
13-12-2018
  • Onderkomen8

Wij gingen met de familie (8 personen, waaronder 1baby en 2 kinderen van 6 en 8 jaar) het weekend van 16/11 tot 19/11 naar Port Zelande. We kregen cottage 688 toegewezen. Het huisje was ruim genoeg en proper. Na een korte wandeling langs het water waren we bij het zwembad. De kinderen (en stiekem ook de ouderen) vonden de wildwaterbaan en glijbanen geweldig! Voor onze baby was er dan weer een baby badje en de nodige voorzieningen (park, micro, verzorgingstafel, grotere kleedkamerhokjes). We zijn ook een aantal keer gaan uiteten (evergreen en grand cafe). Zowel het ontbijt als avondeten was in orde. Voor de kids was er daarnaast genoeg te doen met optredens en spelletjes. Het park is goed gelegen voor een wandeling naar de zee. Een extra leuk iets in deze periode was het huis van sinterklaas: de kinderen vonden het super! Kortom: proper, veel te beleven, goed gelegen... een echte aanrader!!!

Voordeeluitjes.nl

We boeken volgend jaar weer.

inge stoop,
10-12-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Normaal gaan we op hotel, maar deze keer kozen we voor de cottage van 4 personen. De slaapkamers waren ruim, maar de keuken was wat aan de kleine kant. Alles is wel in voldoende mate aanwezig.

Gewoon fantastisch

Fam. Krijnberg,
  • Onderkomen10

Ik ging met enige tegenzin naar dit park, dat komt omdat we er een jaar of 20 geleden al eens waren, het park bestond toen nog niet zo lang en was behoorlijk kaal en deed koel en koud aan. Wat een verassing om opnieuw in dit park te komen en het was alsof je als het ware in een bos was beland. Weelderig begroeit en netjes onderhouden maar de top was voor ons de Aqua Mundo, terwijl we echt geen zwem mensen zijn gingen wij nu iedere dag een paar uur zwemmen, glijen, spartelen en van de wild water baan en als laatste altijd in de hot tubs. We komen zeker nog eens terug want Port Zelande is voor ons nu echt een Center Parc park.

Top, maar bij early check-in moet alles er zijn!

Jolanda van Ling,
  • Onderkomen8

Mooi ruim park, moderne bungalows, goede restaurants, fijn zwembad en wandel mogelijkheden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. VIP huisje met Sauna en bubbelbad. We hadden een early check-in, helaas was het boodschappenpakket nog niet in de bungalow bij aankomst dat was wel een minpuntje. Dit is, na de melding en enig aandringen goed opgelost.

Voor herhaling vatbaar

Daneels Angelique,
  • Onderkomen8

We waren hier eerder geweest toen de kinderen nog jonger waten ,en nu eens met ons tweetjes.Eens lekker uitwaaien in een aangenaam park ,mooi jachthaventje in het park en de zee met prachtig strand is vlakbij.

Was aangename midweek even ontstressen .

fantastisch, voor herhaling vatbaar

Sieze Groenheide,
3-12-2018
  • Onderkomen10

Verbleven in huisje 228. Geheel gerenoveerd. Voor 2 personen goed ingedeeld. Ruim zicht op jachthaven. Verder zou het een herhaling van zetten zijn, om alle meer dan 900 positieve meldingen te gaan herhalen. Wij zeggen doe zelf die mooie ervaring op.

Gezellig vertoeven in een mooie natuur

De Telder Dirk cottage 566,
1-12-2018
  • Onderkomen8

2de keer Port Zelande en wederom genoten van de natuurpracht rondom.

Grevelingenmeer is echt mooi om te wandelen.

Strand is zeer mooi en geweldig om met de hond te wandelen.

Park zelf is verzorgd en proper met goed onderhouden huisjes.

Onze cottage was ruim en mooi onderhouden.

Een minpuntje was wel dat er in de ruime cottage op het gelijkvloers weinig bergruimte was ( mss dit oplossen door een extra kastje ).

Badkamer was mooi en zeer netjes.

Het ontbijtpakket dat we besteld hadden was meer dan voldoende en gevarieerd.

Marketdome was gezellig ingericht en aangenaam om te vertoeven.

Het zwembad is netjes onderhouden en zeker leuk voor kinderen alsook voor volwassenen ;-).

We hebben hier wederom genoten van een aangenaam verblijf.

Zeker een aanrader !!

Dubbel gevoel

THERESIA,
1-12-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Leuk park kleinschalig maar ok

in restaurants het eten niet echt lekker

huisjes kunnen properder en heel kompact , weinig plaats voor de kinderen binnen ook weinig opbergplaats om alles weg te zetten er is wel een bergplaats maar dan moet je telkens naar buiten

terras ook klein

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.