Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

7.9Goed

• 7.9Activiteiten
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 7.9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Port Zelande voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Een lang weekend of midweek op vakantie naar Center Parcs Port Zélande Ouddorp. Bij Center Parcs kun je het tropisch zwemparadijs, de animatie en verschillende eetgelegenheden verwachten, maar hier heb je ook het strand op loopafstand. Gelegen in Zeeland op drie kwartier rijden van Middelburg en een uurtje van Rotterdam.

3359 reviews over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

• 8P. Van raak07-08-2020

Super leuk park!

Voor we gingen een beetje huiverig vanwege slechte staat huisjes bij andere parken van Centerparcs. Maar tot mijn verbazing viel dit heel erg mee. Huisje 198 dan. Badkamer en keuken waren netjes schoon. Kinderen hebben het ook heel goed naar hun zin gehad. Dus al bij al een hele leuke vakantie gehad!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Annemieke04-08-2020

Goed alternatief voor een zonvakantie

Wij zijn nu ruim een week hier en zijn tegen de verwachtingen in erg enthousiast. Ja het is ontzettend duur (maar dat weet je van tevoren als je boekt) en je moet echt overal best veel voor bijbetalen maar wij vinden t allemaal goed geregeld. Alles is op corona preventie ingesteld maar het zijn de mensen zelf die zich er niet altijd aan houden. Voor t zwembad is een rij, maar er kunnen max 250 mensen in en dat betekent dat t in het zwembad zelf relatief rustig is, ook wel zo fijn, ook al zit spontaan naar t zwembad gaan er niet in. Ons huisje is prima en schoon. Tuintje wat klein en binnen is het donker doordat er maar 1 raam is, maar de bedden zijn goed en inventaris oke. Personeel is erg vriendelijk, ook bij de receptie. Wij genieten van t park en de mooie omgeving. Het mooie weer werkt natuurlijk ook erg mee. Voor ons een goed alternatief voor de zonvakantie die we normaliter in de zomervakantie boeken.

• 8Activiteiten

Beste Annemieke,

Wat een leuke positieve review. Fijn dat u ondanks de verplichte coronamaatregelen zo'n fijne vakantie heeft.

Graag tot ziens, medewerkers en management Port Zélande

• 4Patricia04-08-2020

Tegenvaller

Veel te duur voor wat je krijgt! Verouderde huisjes. Tuintje vol met onkruid. Door corona mag je in 1 week tijd maar 4 keer 1.5 uur zwemmen. Snap deze maatregel niet, want het zwembad is alsnog veel te vol. Water in het zwembad is veel te koud. Dit mag niet subtropisch heten. Heb veel mensen horen klagen over het koude water. Voor alle activiteiten betaal je flink extra. Veel asociale duitsers op het park. Het enige positieve is dat het strand lekker dichtbij is. Centerparcs moet zich schamen voor de belachelijk hoge prijzen die ze vragen voor een verouderd park.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen

Beste Patricia,

Jammer om te lezen dat u uw verblijf niet als positief heeft ervaren, waar mogelijk zullen wij actie nemen op de door u genoemde punten.

Medewerkers en Management Port Zélande

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 4Kp30-07-2020

veel te duur voor een 6 persoons vip

Het vip huisje 725 is eigenlijk geen vip te noemen.. Alleen de ligging is mooi aan het meer... Het huisje is klein voor 6 persoons. Afzuiging maken herrie zijn vies en vettig ook de afzuigkap gewoon vies vettig door frituurvet Zelf nog een beetje alles.gepoetst Douche loopt niet door Er lag overal al zand bij binnenkomst Plint keuken los Een vies raam Vieze kit randen Zwembad valt tegen je kan je nu in de corona tijd niet omkleden dus je moet in je natte kleding naar het huisje. Prijzen zijn absurd

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen

Beste,

Bedankt dat u de moeite nam een review in te vullen. Natuurlijk mag u ervan uitgaan dat uw cottage schoon is bij aankomst. Overigens hadden wij dit graag nog voor u opgelost, u mag altijd melding maken. Wel fijn dat u zo tevreden was met de ligging. Ondanks uw opmerkingen hopen we u toch nog eens op ons park te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Medewerkers en management Port Zélande

• 7Familie k19-07-2020

Prima verblijf in sfeervol maar verouderd park

Prima verblijf gehad in corona tijd in wat verouderd park maar wel sfeervol park . Personeel erg vriendelijk ,zwembad top, supermarkt een drama. S ochtends lange rijen voor de broodjes en niet corona proof. Locatie is super ten opzichte vh strand en meer. Op het park zelf is ook voldoende te doen (tegen betaling), activiteiten kunnen gereserveerd worden via een app en dat werkt prima! Laatste weekend veel overlast v groepen jongeren. Bracht zeker sfeer mee. In zuid Europa hanteren ze vaak na 23.00/24.00 stilte en wordt daar ook op gehandhaafd. Daar hebben ze blijkbaar bij centerparcs nog nooit van gehoord.de feesten gingen de hele nacht door. Ik heb medelijden met de mensen die na ons komen. Kortom, prima verblijf gehad alleen laatste dagen wat minder. Tip: huisjes mogen wel een opknapbeurt gebruiken. Als je weken bent dicht geweest door corona dan had je die tijd ook kunnen gebruiken om het park wat op te knappen.gemiste kans.

• 5Henk13-07-2020

Voor de liefhebber, maar niet voor ons

Normaal gesproken gaan wij niet naar Centerparcs bungalowparken maar in verband met Corona hebben wij een week Port Zelande geboekt in een VIP huisje. Wat ons opviel is dat er voornamelijk getatoeëerde Duitsers in trainingsbroek komen die zich slecht aan de Corona regels houden.

Het huisje viel tegen. De matrassen zijn slecht, de dekbedden oud, de bank zit beroerd, de WC en badkamerventilator maken het geluid van een opstijgende F16 en de handdoeken en dekbedovertrekken zijn ook in niet al te beste staat. Dit is niet iets dat je VIP kan noemen, zeker niet voor het geld dat je ervoor moet neerleggen.

De omgeving buiten het park is mooi en er is genoeg leuks te doen. Zeeland is zeker wel een aanrader, maar ik zou voor een ander park kiezen.

• 5Onderkomen

Beste Henk,

Dank voor de review, jammer dat u niet tevreden was met de staat van uw cottage. Overigens kunt u uiteraard na incheck altijd contact zoeken met de Receptie, zij zullen dan altijd met u pogen een oplossing te zoeken.

Met vriendelijke groet,

Medewerkers en Management Port Zélande

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Katleen10-07-2020

Leuk verblijf

Ondanks de coronamaatregelen en het slechte weer toch nog een leuke vakantie gehad.

De ligging blijft fantastisch. In het park zelf waren diverse activiteiten beschikbaar, jammer dat voor bijna alles bijbetaald moet worden.

Het zwemmen verliep op zich vlot. Twee keer anderhalf uur kunnen zwemmen, wildwaterbaan was ook open. Alleen het ontbreken van omkleedruimte is onpraktisch en niet te begrijpen want nu kleden mensen zich ofwel ter plekke om ofwel in een toilet in de maerketdome. Ofwel moet je met natte kleding naar huis (koud!).

De quiz vanuit het huisje was heel leuk! Ook de Indoor lasershooting is een aanrader. De Indoor minigolf vinden wij minder omdat de banen te moeilijk zijn, zeker voor kinderen. Het wordt er ook al snel te lawaaierig.

De huisjes zijn oké. We verbleven in een premium. Op het plan stond een badkamer met bad maar er bleek enkel een douche te zijn, jammer. Wel troffen we haren aan van vorige gasten, bah. Rest huisje was oké.

• 9Erik Piek07-07-2020

Toppersssssss

Was een groot succes. Door verkeerde boeking ergens anders kon in direct bij center Parcs naar binnen. Daarna super verblijf gehad met partner en hond. Je bent zo op de mooiste plekken van Zeeland. Aanrader

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2020

• 5MN03-07-2020

Erg teleurgesteld door Corona maatregelen

Leuke locatie bij het strand en aan het water maar activiteiten voor kinderen "door" corona erg beperkt. Je mag gedurende een midweek slechts 2 keer 1,5 uur per persoon naar het zwembad, in die tijd moet je je ook 2 keer omkleden en de eerste 10 minuten vallen af door een behoorlijke wachtrij (zonder 1,5 meter) dus effectief blijft er 2 keer minder dan een uur zwemmen over terwijl dit toch is waar wij met ons zoontje van 3 voor komen. Verder was er door corona geen vermaak zoals een minidisco oid, het speelhuisje was gesloten (je kon wel een prijzig knutselpakket voor in het huisje kopen), het luchtkasteel stond er niet, de tractor (het enige vrij toegankelijke speelattribuut) was afgesloten, het doolhof buiten was dicht etc. Dit allemaal in de week van 1 jul dus ook na de versoepelingen terwijl kinderen wel weer gewoon alles mogen en naar school / de crèche gaan. Gezien de doelgroep vind ik dit erg teleurstellend.

• 1Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Beste,

Dank voor de moeite die u nam een review achter te laten, uw opmerkingen worden zeker ter harte genomen.

Met vriendelijke groet, Medewerkers en management Port Zélande

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 8C. Oosterlaak25-06-2020

Super!

Super rustig en fijne omgeving. Wij komen zelf uit Zeeland dus kende het wel maar toch een hele leuke vakantie gehad. Alles goed te doen ondanks corona, jammer dat mensen het nog niet snappen. Heel vriendelijk personeel. Mooi en leuk appartementje.

• 8Eetgelegenheden

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 2 km, > 20 minuten lopen
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras