Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

Vakantiepark Center Parcs Port Zelande
8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Port Zelande voor je op een rij gezet:

2809 reviews over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in het Nederlands

Goed park slechte restautants

Deborre
18-7-2018
  • Onderkomen8

Park zelf fijn en vooral de activiteiten aan zee. Nonna is heel lekker, ontbijt ook maar fruitsap, nutella enz is bijna altijd op. Bij de grill is het lang wachten en niks waard in vergelijking met kempervennen, vossemeren of erperheide. Gewoon te weinig personeel overal. Te lang wachten en veel mis bij andere tafels... voor het pzrk komen we nog terug, om te eten helemaal niet meer. Dan kun je veel beter bij het strand eten!

Fantastische omgeveving met fijn verblijf

Fam Brouwer Nelemans
18-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij komen nu al ruim 13 jaar naar Port zelande, en elke keer genieten mijn ouders, wij, en nu inmiddels ook onze kindjes met volle teugen van onze verblijven hier.wij zijn altijd gewoon erg tevreden.het is gewoon een uitstekend park met een fantastische omgeving, zaten nu in huisje 673, boekingsnummer 4412032. Inmiddels zijn de meeste huisjes nu gerenoveerd. Voor iedereen is er wat wils. voor jong en oud! het zwembad is prima en voor de kleintjes erg leuk nu met het water park. De haven is heerlijk om savonds een wandelingetje te maken en de zon onder te zien gaan. Eten en drinken is prima. je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk! supermarkt is ruim voldoende alles te verkrijgen, en overal kan je zitten om wat te eten en te drinken! Animatie is er volop voor jong en oud! het Noordzeestrand is op 5 minuten rijden. heerlijk! kortom; alles wat wij nodig hebben voor een fijne vakantie met het gezinnetje is hier op port zelande!

Spijtig, niet proper!

Silvia
17-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Vernieuwde premium geboekt maar ik zag het al bij het binnen komen dat de vloer snel snel geborsteld was.

We konden pas om 16 uur onze cottage in omdat ze het nog aan het poetsen waren, ja dan verwacht je toch een propere cottage?

Ik heb zelf nog een hoop bij elkaar geborsteld van vuiligheid wat er nog lag!

Overal hingen spinnenwebben, aan de trap zag je haren hangen, de wc bril was gebarsten, de ligstoelen hingen vol met vogel poep, heel het terras onder het stof en de bladeren ...

Accommodatie is écht tegengevallen. Ik ben gaan navragen of we wel een vernieuwde cottage hadden, want deze zag er zo niet uit! Eigenlijk schandalig dat ze dat erbij zetten als je boekt.

De kids hebben het leuk gehad gelukkig, typische kinder activiteiten zijn er wel en de omgeving is ook leuk voor de kids.

Wederom erg genoten

Sandra
16-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

De Turbo tunnel was vanwege onderhoud gesloten, maar ondanks dat hebben de kinderen zich prima vermaakt in Aqua Mundo.

Wij komen vast en zeker nog weer eens terug!

Beste Sandra,

Wat leuk om te lezen, en de 10 zijn we natuurlijk heel trots op.

Tot ziens!

Stefan Dubbeling

Geweldig!!!

Patty
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Al 15 jaar is Port Zelande mijn favoriete vakantiebestemming. Mooi park, goede service en vriendelijk en attent personeel. En genoeg activiteiten voor een geweldige vakantie.

Beste Patty,

Leuk dat u, zeker als vaste gast, al zolang zo tevreden bent!

Bedankt voor de review en heel graag tot ziens.

Heerlijk genoten

Kaylie
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij verbleven in de VIP cottage samen met vrienden en onze kids (beide 1,5). We waren aangenaam verrast door de cottage aan zich, met de sauna, dakterras met ligbedden en het geweldige uitzicht! Vervolgens kwamen wij direct in het vakantiegevoel doordat we onze kinderen vanaf minuut 1 hebben zien genieten. Er is zoveel te doen op het park zowel voor jong als oud. Wanneer onze kids op bed lagen maakten wij het gezellig met een drankje en hapje gekocht bij de plaatselijke supermarkt. De enige minpunten voor ons was de broodjes bezorgservice. Met jonge kids waren wij vaak al dik twee uur wakker alvorens de broodjes arriveerden. Ze waren dan wel weer super lekker, dus als dat wachten alles is. Het was een geweldig weekend en we zouden heeeeeel graag nog eens terug gaan naar dit park. De omgeving is ook zo fijn! Echt vakantie met de haven en het strand!

(Boeking 5639654)

Beste Kaylie,

Wat een leuke enthousiaste review! Zeker weten dat andere gasten er op deze manier ook zin in krijgen. Graag tot ziens!

• Onderkomen10

mooi park en dichtbij het strand alleen de glijbaan in het zwembad was in onderhoud en het waterpark was dicht

Beste Rob,

Hartelijk dank voor de review.

Wat fijn om te horen dat uw vakantie naar wens is geweest.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op Port Zélande

Genieten, alleen maar genieten!

Noortje
  • Onderkomen8

Het is schoon, je komt er echt tot rust!

Beste Noortje,

Fijn dat jullie zo hebben genoten en dank voor de review!

Stefan Dubbeling, General Manager

Luxe gerenoveerde cottage (741) vlakbij haven/zee!

Peter Creemers
  • Onderkomen8

We hadden een 4-persoons VIP cottage 741 (gerenoveerd) met een kookeiland en alles wat je verder nodig hebt in de keuken. We gingen met onze baby van 8 maanden dus hebben intens genoten van de erg ruime badkamer met inloopdouche, infraroodsauna en groot bubbelbad. We lagen aan een vijver vlakbij de zee en via een (korte) wandelroute langs haven waren we zo bij de Aquadome. Verder vonden we de whatsapp service erg handig. We hadden broodjesservice en hebben de dag van aankomst via app gevraagd om glutenvrij brood. De volgende ochtend bleek dit vergeten te zijn. Meteen geappt en 15 minuten later kwam er iemand aanbellen met glutenvrije broodjes.

Enige minpunt vonden wij de schoonmaak. Doordat er viezigheid rondom scharnieren wc-bril en op de deuren zat, maakte dat we geen vertrouwen hadden dat de rest ook schoon was (zeker niet met baby). Daarnaast zat het terras onder de eendenpoep, niet echt uitnodigend.

Maar wij gaan zeker terug!

Beste heer Creemers,

Bedankt voor de review, en leuk om te lezen dat u het zo leuk had!

Wel jammer om te horen dat de schoonmaak van de cottage niet in orde was.

Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan de betreffende afdelingen.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op ons park.

Prima park.

Yolanda
  • Onderkomen8

Prima gerenoveerd 2 persoons VIP cottage.

Goede en complete keuken, prima slaapkamer alleen te krap. Er kon geen "nachtkastje" naast het bed ( het bed stond klem tussen de muur en verwarming) en om bij de kast te komen was een crime. Het toilet was ook erg klein, ik zat met mijn benen tegen de deur. Ondanks deze minpuntjes was het geheel prima verzorgd.

Beste Yolanda,

Bedankt voor de review en de tips!

Graag tot ziens,

Stefan Dubbeling, General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Port Zelande scoort een 8.13 uit 10 op basis van 2876 reviews.