Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

8Fantastisch

• 8.1Activiteiten
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 7.9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Port Zelande voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Een lang weekend of midweek op vakantie naar Center Parcs Port Zélande Ouddorp. Bij Center Parcs kun je het tropisch zwemparadijs, de animatie en verschillende eetgelegenheden verwachten, maar hier heb je ook het strand op loopafstand. Gelegen in Zeeland op drie kwartier rijden van Middelburg en een uurtje van Rotterdam.

3418 reviews over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

• 8Linda19-02-2020

Echt heerlijk gehad!

Cottage 550 We hebben het heerlijk gehad, waren met familie waar kleine kinderen bij waren. Daarom de kindercottage. Alles was er. Het huisje was schoon. Prima bedden. We hebben heel veel ondernomen. De banken in het huisje vonden wij niet zitten. Schoven uitelkaar, kussens gleden weg. En er waren struiken met doornen/stekels om en bij het huisje wat niet handig is met kleine kinderen. Maar we komen zeker terug!

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9van Hese18-02-2020

Ontspannen tijd samen met het hele gezin.

We komen vaker op Port Zelande en konden dit keer langer verblijven wegens de staking op de basisscholen. Woensdag tot en met maandagochtend vroeg. Heerlijk. De cottage met nummer 523 was naast centraal gelegen ook schoner dan ooit tevoren, daar waren we aangenaam door verrast. Door een social deal bleek de aqua mundo zeer vol op zaterdag en zondag, maar spetterplezier vroeger op de dag heeft er bij ons voor gezorgd dat we er geen hinder van hebben mogen ondervinden. Zondag zijn we naar TIJ gegaan op Stellendam, dat is zeker de moeite waard en niet ver van Port Zelande. Het vogel observatorium gebouwd door van Hese Infra in opdracht van RoAd architecten en natuurmonumenten. Onze jongste dochter heeft voor het eerst meegedaan met een activiteit in de knutselclub op het park en dat was zeer goed bevallen. Samen met mama cupcakes versieren. We hebben genoten van het samenzijn.

Managementteam Port Zélande, General Manager, 19-02-2020

Wat een leuk enthousiast verhaal, vriendelijk bedankt hier voor familie van Hese.

We hopen u snel weer te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet Managementteam Port Zélande

• 9Patrick De Smedt18-02-2020

Mooi en overzichtelijk park

Wij hadden cottage 528 en waren hier zeer tevrede mee. Voldoende huisraad, goedwerkende toestellen en zeer goede bedden. Het park voldeed aan onze wensen en is mooi gelegen. Het personeel is zeer vriendelijk en aan al je eisen word voldaan/ Wij komen zeker terug naar dit park.

• 10Onderkomen

Beste meneer de Smedt,

Bedankt voor uw beoordeling.

Fijn omdat te lezen dat het verblijf zo goed was dat u weer terug wilt komen naar Port Zélande

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10W Krabbendam18-02-2020

Super tof weekend gehad

Het wss super tof verblijf wij zaten in het vip cottage 455/326547 alles was netjes ik raad het echt iedereen aan zo lekker rustig mooi park en strand dicht bij om lekker uit te waaien je word er netjes geholpen het huis was gewoon uiters perfect ik heb wel wat parken in nederand bezocht maar deze kom er boven alles uit wij komen zeker terug mijn keuze is heel snel gemaakt

• 10Onderkomen

Beste familie Krabbendam,

Nou uitwaaien ging zeker goed de afgelopen weekenden!!! Ook de wind kreeg een dikke 10.

Bedankt voor uw review.

Tot een volgende keer op Port Zélande.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Familie Tol18-02-2020

Echt even samen ;)

Wij verbleven hier met onze 3 kinderen (o tot 5 jaar) in december cottage 173 / 6486634. Port Zelande is een schoon en overzichtelijk park omringt door water. In het voorjaar en in de zomer is er van alles te beleven op en rond het water. Maar ook in de winter konden we een rondvaart maken over het Grevelingenmeer. De rondvaartboot ligt op het park! Van het park ben je wandelend binnen 20 minuten op het strand. We hadden het weer mee en hebben lekker kunnen wandelen langs het strand. Voor de kleintjes zijn er op het park meerdere speeltuinen en natuurlijk is er een aqua mundo. Niet het grootste zwembad van Center Parcs maar het was er prima toeven. Voor herhaling vatbaar !

Beste familie Tol,

Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Graag tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Mich16-02-2020

Mooie locatie, genoeg te doen,mooi vip huisje

Mooi park, genoeg te doen voor kids, mooi groot vip huisje aan het water. Zwembad vind ik wel minder tegenover andere parken.

Beste Mich,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover.

• 2José van Wordragen13-02-2020

SLECHT!Waardeloze Aqua Mundo en verouderde cottage

Aqua Mundo vol met dagjesmensen. In het mini zwembad onmogelijk om te zwemmen. Je zat als haringen in een ton ook in de wildwaterbaan. Slechte hygiëne. Turbo glijbaan buiten gebruik. Badmeesters te jong: durfden mensen niet aan te spreken op hun wangedrag. Te weinig douches en kleedhokjes. Te weinig zitgroepen. Huisjes veel te klein voor 6 personen. In de keuken geen fatsoenlijk aanrecht om eten te bereiden. Niet voldoende opbergruimte in de keukenkastjes. De badkamer was vreselijk. Inloopdouche waardoor de hele badkamer en zelfs de hal onder water stond na douchen. Afzuiging werkte niet, daardoor waren alle muren in badkamer, hal, toilet kletsnat. Er was schimmel en rook het muffig. 1 Wastafel voor 6 personen, geen toiletkastje om spullen meer te zetten. Verouderde cottage en gedateerd meubilair Je kunt niet met 6 mensen op de bank zitten om tv te kijken. Daarvoor moet je al de eettafel tegen de muur schuiven en de bank naar achteren

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Beste Jose,

Bedankt voor uw review. Ik lees veel negatieve punten. Jammer dat wij niet aan uw wensen hebben kunnen voldoen.

Uw opmerkingen worden zeker besproken met de afdelingen die hierover gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Familie Visser13-02-2020

Sfeervol park voor gezinnen met jonge kinderen

Wij verbleven in vip cottage 725 aan het strandje. Net huisje. Voor een kleuter van bijna 4 jaar was er zeer veel entertainment op het park, Orry was enorm leuk, complimenten voor orry en rep die begin januari hebben gewerkt, waren erg enthousiast en leuk met de kinderen. De jeep safari was leuk, maar jammer dat er geen route uitgestippeld is. Ook het zwembad was geweldig met het waterpark. Kan me wel voorstellen dat pubers snel uitgekeken zij op het zwembad en jammer was dat de turbotunnel vaak stil stond. We zijn wezen bowlen, leuk maar helaas schoot hier de bediening erg te kort. Vuile glazen werden niet opgeruimd en uiteindelijk konden we zelf ons drinken halen, waren helaas niet erg klantvriendelijk. Verder supermarktpersoneel en zoovenirsshop zeer vriendelijk. Verder is het een net park, heerlijk rustig, fijne omgeving. Leuke stadjes in de buurt om te bezoeken. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader.

• 7Eetgelegenheden

Beste familie Visser,

Hartelijk dank voor uw review. fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Orry en Woops geven hun groet aan jullie. Bedankt voor de complimenten

Met vriendelijke groet,

Managementteam Port Zélande

• 10Fam. De Bra13-02-2020

Geweldig leuk en mooi park.

Port Zelande is een heel mooi park en is zeer geschikt om wandelingen naar het strand te maken. De cottages zijn heel ruim en gezellig. De badkamer is zeer groot omdat de sauna die er vroeger was nu jammer genoeg weggehaald is. Naast de douche zijn er geen haakjes voorzien om de handdoeken op te hangen. In de woonkamer is er te weinig opbergruimte terwijl er plaats genoeg is om nog een extra kast te plaatsen. Het zwembad is iets kleiner dan elders maar is wel heel compleet. De wildwaterbaan is lekker warm en de turboglijbaan is geweldig. Het personeel is overal heel vriendelijk. Als er problemen zijn wordt het snel opgelost. Het was jammer dat de sauna gesloten was voor renovatie maar we kijken er al naar uit om volgend jaar de vernieuwde sauna uit te proberen. Het bowling was leuk maar zou toch vernieuwd moeten worden. De banen zijn einde levensduur. Alles bijeen genomen hebben we hier een leuke tijd gehad, de elf dagen waren zo om.

• 10Eetgelegenheden

Beste familie de Bra,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover. Een 10 dan heeft u wel een top vakantie gehad. Fijn!

We hopen u snel weer een keer op Port Zélande te mogen begroeten.

Stefan Dubbeling, General Manager

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 3Sandra12-02-2020

Nooit meer

Geen mogelijkheid om pony te rijden, glijbaan en wildwaterbaan dicht in het zwembad en een bowlingbaan die geen opstaande randen had. Waardeloos!

• 1Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Beste Sandra,

Het spijt ons dat u het niet naar uw zin heeft gehad op Port Zélande. Bedankt voor uw beoordeling op Zoover.

Met vriendelijke groet,

Managementteam Port Zélande

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

162 tips over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

• Yvonne Kiers, 24-02-2019

*family quiz en show *Rotterdam, haven rondvaart bij Spido, markthal,kubus woning, shoppen etc *Goes/Middelburg *Nonna en restaurant bij Grand Café *Adventure midgetgolf binnen *wandelen langs de zee en lekker wat drinken in een strandtent (tegenover park) *Zierikzee (leuk plaatsje maar in winter niks te beleven) *Renesse,Zoutelande, Westkapelle, etc in deze plaatsjes helaas niks te beleven in de winter

• De Haze, 30-06-2014

Restaurant Brouwersdam is leuk! Heerlijk aan het water, lekker eten en drinken en een leuk uitzicht op de waterjump, erg vermakelijk :-).

• Annemarie, 26-05-2014

Geschikt om te fietsen, van de natuur te genieten en lekker naar het strand te gaan.

56 vragen over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

• Rudi, 22-02-2020

Sauna

Wanneer gaat sauna terug open? Wordt nu gerenoveerd.

• Bep, 20-08-2019

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 2 km, > 20 minuten lopen
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras