Vakantiepark
8,2

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,2

Omschrijving
Een lang weekend of midweek op vakantie naar Center Parcs Port Zélande Ouddorp. Bij Center Parcs kun je het tropisch zwemparadijs, de animatie en verschillende eetgelegenheden verwachten, maar hier heb je ook het strand op loopafstand. Gelegen in Zeeland op drie kwartier rijden van Middelburg en een uurtje van Rotterdam.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Port Zelande voor je op een rij gezet:

3068 reviews over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in het Nederlands

Gemengde gevoelens!

Rob Rosendahl,
19-3-2019
  • Onderkomen9

Port Zélande is een verouderd park, maar nog steeds mooi gelegen. Inmiddels zijn ze langzamerhand wel het park aan het upgraden. Hou je van strand, zee en duinen dan zit je hier goed. Wij zaten in een vernieuwd premium appartement en die zag er zeer goed uit. Helaas waren de matrassen te zacht waardoor we in een kuil sliepen. De grootste ergernis was dat er teveel auto's op het park aanwezig waren ook zonder een gele kaart en dat in de adventure factory het personeel geen zin had om te werken en ook geen tafels met een doekje afnam en je dus aan een plakkerige en vieze tafel zat, dus zelf maar schoongemaakt. In restaurant evergreenz was het eten droog en lauw en de toetjes...? een vlaaipunt, chocolade- of vanillevla, softijs en een beetje meloen?...Werkelijk...??? Dit was ons het geld niet waard. Onze magnetronmaaltijd de volgende dag smaakte ons meer dan het dure uit etentje. Verder hadden we wel een leuk verblijf gehad.

Gereisd met partner in maart 2019

Prachtig park

Dewaele philip,
18-3-2019
  • Onderkomen8

Prachtig park te boeken in de zomer

Gereisd met vrienden in februari 2019

Beste Philip,

Bedankt voor de review.

Tot de volgende keer op Port Zélande.

• Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Subtropisch zwembad is erg gedateerd. Zo ook de bowling baan, overal hingen grote spinnenwebben, erg oud meubilair, weinig ruimte om te zitten en op de baan. Gaten zitten in de vloer en baan is aan vervanging toe.

Als je sochtends verse broodjes wilt halen in de supermarkt sta je een half uur in de rij.

Huisje is opzich prima.

Ik had van centerparcs hogere verwachtingen en iets meer luxe/modern/netheid verwacht.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Beste Anna,

Bedankt voor de review op Zoover.

We zullen uw opmerkingen betreffende de bowlingbanen zeker meenemen in ons volgend overleg.

Voordeeluitjes.nl

Mooi park met top voorzieningen

Pieter Van de Sande,
18-3-2019
  • Onderkomen8

Park is recent vernieuwd met aangepaste huisjes (raam kozijnen zijn ze vergeten :-) en nieuw water playhouse in de Aquamundo, is mooi geworden. vernieuwde huisjes zijn OK, zo zou de standaard moeten zijn. Schoonmaak kan (net als altijd) beter. Lijkt wel of ze het woord "dweil" bij Centerparcs niet kennen ;-). Verder was het er druk, eigenlijk te druk, soms leek het wel op de efteling: in de rij gaan staan voor verse broodjes 's-morgens, daarna in de rij bij de kassa. In het zwembad in de rij bij de glijbanen. Bij de restaurants vaak bot gevangen, alles vol. Dus volgende dagen maar gaan reserveren en dan ook pas om 19 uur ergens terecht kunnen.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Minpuntje was de early checkin. Normaal kun je online inchecken en krijg je de sleutel bij de early check in balie buiten. Nu werd gemeld bij de slagboom dat we de sleutel binnen moesten ophalen (terwijl we wel online waren ingechecked en het al 13.20 uur

Beste Pieter,

Bedankt voor de opmerkingen op Zoover.

Het was inderdaad een drukke voorjaarsvakantie op Port Zélande.

Vreemd dat u de sleutel niet mee gekregen heeft bij incheck om 13.20 uur. Helaas kan ik zonder cottagenummer niet nakijken waar dit aan gelegen heeft.

Uw opmerkingen over de vriendelijkheid van het personeel doen mijn goed!

Dit was eenmalig

R.,
16-3-2019
  • Onderkomen4

Normaal gesproken ga ik altijd naar de Eemhof en Heijderbos maar nu een keer Port Zélande geboekt. Een 4p VIP cottage vernieuwd.

Bij aankomst op het park file en een hoop gedoe, geen leuk begin van de vakantie. Bij binnenkomst van de cottage valt op dat deze anders is dan op de afbeeldingen van de website, het zit meer tussen comfort en VIP in. Er is bijvoorbeeld geen bbq, er zijn geen ligstoelen, geen tuin (?) en de hele indeling is gewoon raar. In het huisje is het ontzettend donker doordat er weinig ramen zijn, overduidelijk geen ramen partij zoals op de afbeelding op de website. Dat de ene buren wel een bbq en ligstoelen hebben en de andere buren nog een comfort cottage tuinset doet vermoeden dat dit hele blok comfort was en dat hebben we niet geboekt.

Ook de schoonmaak is niet goed uitgevoerd. Heel erg vies bestek, overal stof en nog haren van de vorige bewoners in de badkamer.

Gereisd met partner in maart 2019

Beste R.

Bedankt voor uw review.

Het is heel vervelend dat je niet krijgt wat je verwacht.

Heeft u dit aangegeven bij de receptie? Dan hadden wij u om kunnen boeken naar een cottage die wel voldeed aan uw verwachting. Misschien een tip voor een volgende keer, al dan niet op Port Zélande.

Stefan Dubbeling, General Manager

Mooi park, huisje vies en niet volgens verwachting

Fam De Vries,
15-3-2019
  • Onderkomen4

Wij zijn hier heel bewust naar toe gegaan omdat het een gerenoveerd huisje zou zijn, helaas is dit niet het geval. Alleen de keuken, badkamer en toilet zijn vernieuwd. Voor de rest nog oude meuk. Tevens was het niet schoon. Ook de gerenoveerde keuken en badkamer waren vies. De lamp boven de eettafel.was zo vies dat de vlokken stof eraf dwarrelde. Zelf maar even een soppie er doorgehaald. Schoonmakers krijgen gewoon te weinig tijd.

Wij hadden nog gebeld dat we een box wilde bijboeken, was geen probleem waren er genoeg. Gewoon even bij de receptie vragen. Bij aankomst gevraagd, maar blijken geen boxen aanwezig te zijn. Als service wel extra campingbedje gekregen en die als box kunnen gebruiken. Huisje erg gehorig.

Bij Nonna leuk gezeten, pasta niet veel smaak. Pizza goed. Activiteiten en kinder disco erg leuk.

Beste familie de Vries,

Bedankt voor uw review,

Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over uw verblijf op Port Zélande. Heeft u uw opmerkingen ter plaatse ook kenbaar gemaakt? Het park tracht namelijk steeds een passende oplossing aan te bieden. We zullen uw bericht uiteraard doorgeven aan de housekeeping, zodat zij hiervan op de hoogte zijn en de mogelijkheden tot verbetering kunnen bekijken.

Bedankt voor uw beoordeling.

Stefan Dubbeling, General Manager

Lekker weekend in een VIP huisje

Elise Kesting,
13-3-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

We hadden een vernieuwde Vip huisje geboekt. Netjes huisje, badkamer helemaal top, lekkere bedden. Echt kunnen relaxen

Keuken inventaris compleet en broodjes aan de deur heerlijk! Super dicht aan het strand, leuke haven leuke gekleurde huisjes.

Het park zelf wel veroudert. Zwembad best klein maar voor de kids prima. Wel weinig zitplekken met drukte.

Orry en friends show in een zeer donkere hal, vonden wij niet fijn of uitnodigend om te zitten. Leek een beetje een bruin café.

Al met al heerlijke vakantie gehad. Nu nog betaalbaar zou er graag in de zomer nog een keer heen gaan maar dan zijn de prijzen voor een weekend helaas 3x zo veel.

Stefan Dubbeling, General Manager, General Manager, 14-3-2019

Beste Elise,

Bedankt voor de review op Zoover.

Onze cottage's zijn allemaal vernieuwd, mooi om te lezen dat dit u goed bevallen is.

Helaas kan ik de prijzen van de zomervakantie niet aanpassen maar een verblijf aan zee, uitzicht op de haven, in de zon is de prijs zeker waard.

Stefan Dubbeling, General Manager

Hier komen we zeker terug!

Evi,
12-3-2019
  • Onderkomen8

We hadden een leuk weekend in Port Zélande. Ondanks het minder goeie weer (veel wind en regen, zeker de laatste dag), hebben de kids (2 meisjes van 10 jaar) zich geen minuut verveeld. Toch enkele minpuntjes: het horecapersoneel was precies onderbemand, alles duurde heel lang, je moest verschillende mensen aanspreken vooraleer ze je bestelling kwamen opnemen, en het eten brengen duurde ook behoorlijk lang. Wij hadden een premiumcottage genomen, maar vonden het comfort maar slapjes: zo was er bv geen kast beneden om wat spullen weg te leggen. Spelletjes, zwemspullen, alles moesten we boven in de kleerkast proppen. Wij zijn ook al verschillende keren naar andere keten geweest, en daar zijn de huisjes echt wel gezelliger ingericht en beter uitgerust. Zo hadden we hier bv. maar 1 pan in de keuken, terwijl het bestek, servies en glazen in overvloed aanwezig was. Ondanks deze minpuntjes komen we heel zeker terug naar dit park!

Beste Evi,

Fijn om te lezen dat jullie nog een terugkomen!

Bedankt voor de feedback. Zeker de opmerking over de kast is een hele goede. We zullen eens kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Tot ziens op Port Zélande

Stefan Dubbeling, General Manager

We hebben het echt als Geweldig ervaren!

Marianne Kortekaas,
9-3-2019
  • Onderkomen8

We hebben het weekend van 8 tot 11 februari 2019 doorgebracht in Port Zélande, cottage 355. Deze cottage is zeer geschikt voor mensen met beperkte mobiliteit. Deuren zijn breed genoeg voor rolstoel/rollator. Ondanks het slechte weer hebben wij ons prima vermaakt. De dóme is zeer rolstoel vriendelijk.Het restaurant is met een lift te bereiken, (handig voor rolstoelgebruikers). Ondanks het slechte weer is er van alles te doen. We hebben ons geen moment verveeld. We zijn van plan om hier nog een keer terug te komen, maar dan meer in de lente/zomer, zodat we meer kans hebben op mooi weer, zodat we naar het strand kunnen gaan.

Vergeet te vermelden, dat we de auto het gehele verblijf bij de cottage geparkeerd mocht blijven staan, daar hadden we een speciale kaart voor gekregen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Stefan Dubbeling, General Manager, General Manager, 12-3-2019

Beste Marianne,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Hier staat zoveel informatie in voor toekomstige gasten, echt top!

Wat goed dat de auto bij de woning mocht staan, dat is echt meedenken met de gast, dat zie ik graag.

Leuk om te lezen dat jullie nog een keer terugkomen in de zomer.

Voor herhaling vatbaar!!

Edith,
9-3-2019
  • Onderkomen9

Heerlijk weekend gehad met kinderen en kleinkinderen. We doen dit minimaal 1 keer per jaar en boeken dan een 12 pers. cottage., die in Port Zelande ideaal zijn.

Cottage is keurig opgeknapt en van alle gemakken voorzien. Ook maken wij gebruik van het evergreenz restaurant wat voor de kinderen ideaal.is.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Stefan Dubbeling, General Manager, General Manager, 12-3-2019

Beste Edith,

Bedankt voor de review op Zoover.

De 12 persoons cottages worden inderdaad veel gebruikt voor grote groepen, een ideale oplossing als je samen wilt zijn.

Wellicht tot een volgende keer!

met vriendelijke groet,

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.