Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

Vakantiepark Center Parcs Port Zelande
8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Port Zelande voor je op een rij gezet:

2860 reviews over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in het Nederlands

2055

Met jonge kinderen

fijn park

Anja
18-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

prachtige ligging en wij hadden heerlijk weer zodat we ook met de kinderen op het strand konden.

strand zwembad alles voorhanden.

nadeel was in de 10 persoons vip cottage dat er maar 2 wc's zijn op de beneden verdieping.

boven was helaas geen toilet lastig met kleine kinderen die zindelijk zijn en nu in de ochtend of nacht naar beneden moesten.

bank in woonkamer zit ook niet echt lekker.

wifi erg traag en soms helemaal geen wifi

Nooit meer

Fam. M
15-10-2018
  • Onderkomen8

Park huisjes zijn prima gerenoveerd en personeel is bijzonder vriendelijk echter het eten op het park is ronduit slecht te noemen. Gisteren 3 pizza's en 1 lasagne besteld voor 50 euro en er was amper beleg op de pizza's te vinden. De lasagne van de Lidl is 10 x beter als deze en daar durven ze 12 euro voor te vragen. Vandaag in all jou van eat geweest en hier was de kwaliteit ook ronduit slecht. Met 5 volwassenen en 1 kind 165 euro (1 consumptie per persoon) en dan durven ze voor een peuter van 3 jaar 12.50 te vragen. 5 frietjes en 5 kipnugets. Dit was echt de laatste keer eten bij centerparcs. Als jullie de mensen op het park willen houden zou ik hier toch eens kritisch naar kijken

Beste,

Dank u wel voor uw uitgebreide feedback op uw verblijf bij ons. Jammer dat uw ervaringen in de horeca niet goed waren. Wij zullen dit zeker doorgeven aan de betrokken afdelingen.

Fijn dat u wel tevreden was over de cottages en onze medewerkers.

Stefan Dubbeling, General Manager

fantastisch weekendje gehad in port zelande

catharina
15-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We hebben een heerlijk weekend gehad in een super vip cottage nr. 507 voor 10 personen. Alles was prima in orde, schoon, goed uitgeruste keuken, goede bedden, mooi meubilair, ook in de tuin. Kortom alles om een heerlijk weekendje door te brengen. De kinderen en kleinkinderen hebben genoten van het gevarieerde zwembad. Het is een mooi, goed verzorgd park en kort bij het strand. Echt genieten!!!

Beste Catharina,

Wat een leuke review maar bovenal fijn dat u zo'n goed weekend had op ons park. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen begroeten.

Te hoge verwachting gehad

Svenja Mercks
13-10-2018
  • Onderkomen6

We hadden gratis early checken. Ons huisje was ook klaar om 13.00.

Bij binnenkomst werd ik al misselijk van een muffe geur. Jammer dat een net gerenoveerd huisje er al zo smoezelig uit ziet: gordijnen en kussens van de bank.

De vegen op de keukentegels waren ook meteen zichtbaar, jammer.

Bij het bedden opmaken, zat een hoeslaken bij met een grote vlek, hadden ze beter kunnen weggooien.

De voortuin was door vorige bewoners als asbak gebruikt. Dit zelf maar eerst schoon gemaakt.

Met de nodige luchtverfrisser en veel de deur open gaat het nu qua lucht.

Park is netjes. Personeel wederom erg vriendelijk👍.

Ligging huisje lekker rustig.

Beste Svenja,

Fijn dat u ons park bezocht, en dank voor de review.

Wij betreuren het ten zeerste dat u de cottage als smoezelig en niet schoon heeft ervaren. Wij willen uiteraard dat onze gasten een comfortabel verblijf hebben en dus volop van hun accommodatie kunnen genieten.

We hebben uw opmerkingen uiteraard direct gedeeld met onze afdeling Housekeeping.

Fijn dat u onze medewerkers vriendelijk vond en het park netjes, dank daarvoor.

Komen zeker nog terug

Lander Merckx
11-10-2018
  • Onderkomen10

Superlocatie, vooral bij goed weer. Lekker dicht bij mooie strand.

Zwembad binnen is iets minder tegenover sommige andere parken.

Leuk weekend. Komen nog terug maar dan hopelijk bij goed weer😁😎

Wij logeerden in 848 met zicht op haventje

Beste Lander,

Dank voor de review en inderdaad hopelijk volgende keer beter weer! Gelukkig hebben we veel indoorfaciliteiten.

Graag nog eens tot ziens,

Voor herhaling vatbaar

Fam. Eysermans
10-10-2018
  • Onderkomen8

We hadden vipcottage 726 met uitzicht op het Grevelingenmeer, leuk parc, veel activiteiten voor de kindjes, leuk kinderbad, we hebben genoten. Enkel het terras was aan de voorkant van het huisje, tegen de straat. Het pad naar het huisje moest ook vrij gemaakt worden, er groeide doornenbosjes naast die een beetje overwoekerde. We komen zeker nog eens terug.

Beste familie Eysermans,

Dank voor uw review en leuk dat u nog eens terug wilt komen, u had dan ook zeker een cottage op een hele mooie plek!

Graag nog eens tot ziens,

• Onderkomen8

Mooi park voor jong en oud, op loop afstand van het Noordzeestrand en Grevelingenmeer. Leuke fietsroutes in de omgeving, de fietsen van het park zijn gedateerd hebben maar drie versnellingen en bij de e bike krijg je de accu niet mee. Je kan beter zelf fietsen meenemen. Je mag om drie de cottage in maar hou er rekening mee dat ze de cottage schoon kunnen maken tot vier uur, dat was bij ons het geval konden we toch pas om vier uur de cottage in. Erg jammer.

Beste Wilma,

Dank voor uw verblijf op ons park en het schrijven van de review.

Wij betreuren het dat de fietsen niet helemaal aan uw verwachting voldeden, wij zullen dit melden aan de fietsverhuur.

Stefan Dubbeling, General Manager

Het was er mooi en voor herhaling vatbaar 😁

Sylvia Sleegers
  • Onderkomen9

Dat de huisjes vernieuwd zijn en het zag er allemaal netjes uit. Een hele verbetering 😁we hebben het goed naar ons zin gehad en zijn van plan om zeker terug te komen 👍🏼👍🏼👍🏼😊😊

Beste Sylvia,

Fijn dat u een goed verblijf had en er een mooie 8 voor over had.

Graag tot ziens!

Genoten!

Marion
  • Onderkomen9

Geweldig zwembad voor kinderen. We hadden veel variatie voor de kinderen van 1 tot 8 jaar. Fijn centrum waar we met slecht weer goed genoten hebben. De vernieuwde huisjes zijn zeer mooi ingericht.

Beste Marion,

Leuk dat jullie zo hebben genoten, graag tot ziens!

voor herhaling vatbaar

T.J.K.Lammerse
  • Onderkomen8

Vriendelijk personeel, leuke grote cottage met genoeg ruimte voor onze 10 personen sterke familie

Beste familie Lammerse,

Fijn dat u zo'n goed familieweekend doorbracht op ons park en dat u tevreden was met de 10 persoonscottage, graag nog eens tot ziens!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.