Géén boekingskosten

Hotel van Oranje

NederlandZuid-HollandNoordwijk / Noordwijk aan Zee

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hotel van Oranje voor je op een rij gezet:

4.6MatigScore uit 146 reviews
+107/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.6MatigScore uit 146 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

146 Reviews over Hotel van Oranje

• 2Alard Ages24-08-2021

Drama

Reserveerde een suite op de 1ste etage met een groot terras. Voor 3 dagen = 4 overnachtingen. Kosten circa 750.00 per nacht. Zelden in zo’n slecht hotel verbleven. Hieronder een korte bloemlezing. Kamer is nooit schoongemaakt. Dit ondanks veelvuldig verzoek. Ontbijt is nooit opgehaald. Hebben het dus maar op de gang gezet. Geen schoon linnengoed. Heb ik zelf van een trolly op de gang gevist. Suite stonk vanwege een lekkage onder de vloer. “ buren “ betrapte ik bij het ontvreemden van onze terrasmeubelen. Reserveerde een tafel op het terras voor 4 personen. Heb met de manager duidelijke afspraken gemaakt waar en hoe laat. Bij aankomst, een uur later, werd mij verteld dat vanwege slecht weer buiten niet geserveerd werd. Heb direct gemeld dat dit onzin was. Het was een stralende avond. Vervolgens heeft deze manager het bestaan om zeer bedreigend op te treden tegen mij.

• 7Jaap03-07-2021

Goed en schoon

goede hotelkamers waren schoon, een ding dat me stoorde is dat we zonder ontbijt hadden geboekt, maar waarom zou het personeel van de receptie proberen je ergens anders heen te sturen voor het ontbijt, aanbeveling lazy sunday ontbijtbuffet in een van de strandrestaurants heel vreemd niet goed voor het hotel

• 1Roland25-04-2021

Houden zich niet aan overeenkomst

In december 2020 heb ik een arrangement geboekt voor 24 april 2021. Op 15 april, dus slechts 9 dagen vantevoren, kreeg ik te horen dat Hotel van Oranje besloten had de prijs van mijn verblijf met bijna 30 (!) procent te verhogen. Bij reserveringen aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga, volgens mij hadden wij een overeenkokmst. Maar de (onvriendelijke) mevrouw bleef herhalen dat men vanwege Corona de prijs verhoogt. op dit moment is Corona al een jaar in Nederland bekend (misschien niet in Noordwijk?), dus een dergelijke last-minute actie is in mijn optiek niet gerechtvaardigd. Ik denk dat een dergelijke ongefundeerde actie niet rechtsgeldig is. Maar eerlijk gezegd heb ik er al lang geen zin meer in en heb ik mijn boeking geannuleerd. Ik heb in het verleden regelmatig in Hotel van Oranje verbleven. Daar zal het bij blijven. Wat een kruideniers mentaliteit van een dergelijk pretentieus 5-sterren hotel ....

• 6Maureen Hermsen11-09-2020

Nooit meer

Ik had hoge verwachtingen van dit 5 sterren hotel maar dit viel jammer genoeg erg tegen, gedateerde kamer, een stagaire stond achter de bali om ons in te checken. Hij kon de boeking lastig vinden en bij aankomst op de kamer was er voor 3 personen gerekend (extra bed stond klaar) erg ongezellig! Verder kregen we weinig informatie, ik had een arrangement geboekt, moest alles vragen. Er was niet tevoren gecommuniceerd dag we de toegang tot het zwembad en de sauna op tijd moesten reserveren, bij aankomst kon dat niet meer, alles was vol! Diner was prima evenals het ontbijt. Ik miste enorm de gastvrijheid en het relaxte gevoel wat wij verwacht hadden. Teleurstellend, we kwamen vieren dat we 30 jaar samen waren.

• 5Ester11-08-2020

Vergane glorie

Verouderde kamers en de prijs kwaliteit verhouding is zoek. Het ontbijt is prima, maar van normaal niveau niet 5 sterren of de prijs waardig.

• 5Groot17-07-2020

Gedateerde kamers, slechte service

Gedateerde kamers, ligging is mooi, maar zit straat tussen hotel en strand, Huis ter Duin betere keuze. Slechte kwaliteit eten roomservice. Slechte service receptie.

• 1Marlotte10-07-2019

Nooit meer

Bij vertrek heb ik mijn oorbellen laten liggen op het nachtkastje. Ik heb die avond meteen gebeld. Ik zou terug gebeld worden de volgende dag, maar ben niet teruggebeld. Na weer contact te hebben gezocht kreeg ik 5 dagen na verblijf de mededeling van een man die op zeer vervelende toon aangaf dat ik dan maar beter op mijn spullen had moeten letten. Ze waren niet gevonden en het lag sowieso niet aan zijn collega's. Ik weet echter zeker dat mijn oorbellen op het nachtkastje lagen en kan mij ook niet voorstellen dat deze door de schoonmaak over het hoofd zijn gezien. Tenzij ze heel erg slecht schoonmaken natuurlijk. Tijdens mijn verblijf heb ik ook gegeten bij hotels van Oranje en ik heb ook hier geen goede ervaring mee. Ik heb twee keer mijn eten moeten bestellen, want de eerste keer waren ze gewoonweg vergeten. Ik had het verrassingsmenu besteld, maar bij de vraag wat er uit werd geserveerd kon de ober dat niet vertellen. Slecht.

• 9Bentley B25-03-2019

Genieten met een hoofdletter G aan zee!

Heerlijk hotel aan boulevard en strand , eigen luxe strandpaviljoen Beach O een geweldig golfslag zwembad met apart luxe wellness. Gezellig restaurant de Harmonie en de Bentleybar. Comfortabele kamers met stortdouche en minibar , super matrassen met optimaal slaapcomfort. Ongelooflijk lekker uitgebreid ontbijt !! Optimaal verwen , en relax hotel. Klantvriendelijke en gastvrij personeel ! Het ulieme uitje!

• 8Dhr. Bergervoet24-03-2019

Prima

Dacht een bad te hebben op de kamer , stond in de beschrijving , ook koffie thee stond als standaard op alle kamers dit was er ook niet dus dat viel wel tegen . Bij het ontbijt was het een ongeorganiseerd rommeltje er zijn te weinig koffie machines waardoor personeel druk is met koffie/thee brengen en de tafels niet worden afgeruimd en al helemaal niet worden afgenomen . Advies meer koffiemachines en de gasten zelf de koffie laten pakken zodat het personeel kan afruimen e.d. Verder een top hotel met zeer mooie zwembad en Spa

• 10Kees van den Berg24-03-2019

Excelent verblijf

Uitstekende bedden ,stille kamer van slle gemakken voorzien, schoon , mooi zwembad en fantastische ligging aan zee en duinen en super aardige medewerkers

Hotel Hotel van Oranje info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Koningin Wilhelmina Boulevard 20, 2202 GV