Hotel Babylon Den Haag

196 reviews over Hotel Babylon Den Haag in het Nederlands

Een echte aanrader!

Gisela van der Salm,
14-4-2019

Fantastische service. Bij aankomst bleek onze reservering door touroperator te zijn geannuleerd. Zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Personeel van Babylon heeft alsnog een kamer voor ons kunnen regelen. Echt geweldig!! Goede ligging gelijk bij het station. In 10 minuten met de tram ben je in Scheveningen. Geweldig ontbijt en mooie schone kamer! Een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019
Koen V, General Manager, 17-4-2019

Beste Gisela,

Bedankt voor uw uitgebreide review en fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons. Goed om te zien dat ons personeel u zo goed heeft geholpen. Onze ligging is inderdaad ideaal voor het openbaar vervoer. Wij ontvangen u graag weer in onze stad als u uw kind weer komt opzoeken. U bent meer dan welkom!

Koen Voogt Rooms Division Manager

Perfect

Shivany,
13-4-2019

Het is perfect ♥️♥️♥️ Goeie service . Was er blij mee .

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top hotel!

Eva en Kiki,
5-10-2018

Net terug van 2 nachtjes Babylon. Top hotel, aardig en zeer behulpzaam personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt, goede bedden, nette badkamer! Geweldige ligging, direct naast station, loopafstand centrum en binnen 10-15 minuten in Scheveningen met de tram!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Rob H., General Manager, 30-10-2018

Beste Eva en Kiki,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Erg goed om te lezen dat zowel het hotel als ons team u zo goed bevallen is! Wij hopen u nogmaals mogen te verwelkomen in de toekomst.

Hartelijke groet,

Super

Karin,
15-9-2018

Wat een super ontvangst! Je voelt je welkom. Kamer met balkon, netjes en schoon. Bed en kussens waren fijn. Ontbijt was heerlijk! En wat ideaal was dat we op de dag van vertrek onze tassen konden achterlaten. Komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Rob Hemmes, General Manager, 25-9-2018

Beste Karin,

Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons! Hartelijk dank voor uw tijd voor het plaatsen van uw super beoordeling! Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen wanneer u weer naar Den Haag gaat!

Hartelijke groet,

Voor herhaling vatbaar!

hannie,
20-8-2018

Centrale ligging, zeer goede service en vriendelijke medewerkers, uitgebreid en lekker ontbijt, prima kamer met bad, nespresso en waterkoker aanwezig. Ontzettend goede aanbieding van de spoordeelwinkel. Jammer dst de ramen op de kamer niet open konden.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wederom fantastisch

Veenstra,
10-8-2018

Inmiddels ons 2e bezoek aan het Babylon Hampshire. Wederom genoten in dit fijne hotel. Ligging is fantastisch te noemen tov stadscentrum en overige bezienswaardigheden. Ontvangst in het hotel was meer dan plezierig door het zeer klantvriendelijke personeel. Ontbijt was ook goed verzorgd. Kortom : wij keren graag nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Rob Hemmes General Manager, General Manager, 17-8-2018

Beste meneer/mevrouw Veenstra,

Graag willen wij u bedanken voor uw mooie recensie over uw verblijf in ons hotel! Wat is het een genoegen om uw recensie te lezen! Wij willen u als gast het gevoel geven alsof u bij ons thuis op bezoek bent. We laten u de stad en het hotel beleven alsof u even “een van ons” bent. Zo sterk zelfs, dat u eigenlijk uw tijd wilt gebruiken om de vele ervaringen rondom het hotel en in de stad mee te maken. Kortom: no time to sleep…Ik ben blij dat u dit ook zo heeft ervaren tijdens uw verblijf bij ons!

Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Super!

Monique,
5-8-2018

Gastvrije ontvangst en vriendelijk personeel die goede informatie gaf! Fijne ruime slaapkamer met zelfs een koffiezetapparaat ! Heel goed ontbijt met een speciale kraam met streekproducten, heerlijk! Koffer mocht nog blijven omdat we de dag van vetrek nog wilden gebruiken om naar scheveningen te gaan Een hele centrale ligging om onze geplande musea te bezoeken Ik kom over een tijdje terug met onze dochters om te shoppen en komen dan weer met de trein! Weet nu al in welk hotel ik boek! Top !

Gereisd met partner in juli 2018
Rob Hemmes, General Manager, 9-8-2018

Beste Monique,

Bedankt voor uw review hier op Zoover! Goed om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, wij zijn blij om te zien dat onze services u zo goed zijn bevallen. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Den Haag!

Jeroen,
2-8-2018

Via de spoordeelwinkel een nachtje Den Haag geboekt inclusief dit hotel. Perfecte ligging tov het centraal station. Ontvangst bij de receptie was prima, kamer uitstekend. Prima van formaat met heerlijke, wel grote, bedden. Minibar was gratis, waar zie je dat nou nog. Genoten van ons verblijf in Den Haag/Scheveningen inclusief overnachting in dit hotel. Ontbijt ook ruim voldoende met alles wat je eigenlijk maar kunt bedenken bij een ontbijt. Ik zou dit hotel zeker nog een keertje boeken bij een bezoek aan de residentie.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Rob Hemmes, General Manager, 18-8-2018

Beste Jeroen,

Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide review! Wij zijn blij om te lezen dat u ons hotel, met zowel het ontbijt en de gratis minibar als de ideale ligging, als prettig heeft ervaren. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen bij een volgend bezoek aan Den Haag!

Hartelijke groeten,

Rob Hemmes General Manager

Erg schone en mooie kamers

Anoniem,
29-7-2018

Als ik naar een hotel ga is het eerste waar ik naar kijk hoe schoon het eruitziet. Ik was blij verrast met hoe schoon de kamer was! Echt top. Het personeel was ook erg vriendelijk. Ideaal om vanaf Den Haag centraal in een paar stappen bij je hotel te zijn. Al met al ben ik erg tevreden.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super !!

Inge,
12-5-2018

Fantastisch hotel met een topservice! Super onthaal! Verdient een 12 op 10! Wij komen terug!

Gereisd met vrienden in mei 2018
Rob Hemmes - General Manager, General Manager, 7-6-2018

Beste Inge,

Het is heel fijn om te horen dat u een eersteklas verblijf bij ons hebt gehad! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!

Hartelijke groeten,

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesInformatie voor trips, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Babylon Den Haag in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Babylon Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.