Hotel Babylon Den Haagsterstersterster

9.4Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.4Fenomenaal

• Sauna
Tonen op kaart

213 reviews over Hotel Babylon Den Haag

• 2019
    8Joke Hoiting19-09-2019

Lekker onthaasten

Mooi centraal gelegen. Gebruik gemaakt van een aanbieding, 1 overnachting in Den Haag en retour met de trein. Fijn ontvangst, we konden de koffer afgeven en deze werd in een afgesloten kamer gezet. Idem bij vertrek. Het hotel ligt naast het station en dicht bij het centrum. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Mijn dochter wilde graag de american pancakes en die werden snel voor haar gemaakt. Complimenten voor de vrolijke bediening die er rond loopt bij het ontbijt. Qua kamer, deze was ruim en de bedden lagen voor ons goed. 2 aparte bedden dus wel zo handig met z'n tweetjes (moeder en dochter). We konden het grote terras oplopen met een hele hoge afstap vanuit de kamer, zo keken we op de drukke straat. Hier merkte je op de kamer niets van. Jammer van de centrale regeling van de lucht, erg veel lawaai. En op het terras stond een koeling oid die veel lawaai gaf. Dit gemeld maar daar kon niets aan gedaan worden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Roos van der Vegt30-08-2019

Super fijn hotel!

Heerlijke verblijf gehad in het Babylon Hotel. Samen met mijn partner verblijf ik in veel hotels maar hier werden we zo vriendelijk ontvangen. De dames en heren deden er alles aan om ons verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Je loopt binnen 10 minuten het centrum in en vraag aan de receptie voor leuke eetgelegenheden ze weten er genoeg. Ontbijt was prima lekkere koffie en genoeg keus.

Wij raden dit hotel zeker aan iedereen aan! Bedankt Team Babylon voor dit heerlijke verblijf.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Joost Jaarsma30-08-2019

Geweldig hotel!

Altijd fijn om hier te komen. Super vriendelijk personeel. Niets is te veel gevraagd en vaak blij met de gratis kamer-upgrade.

Zakelijk gereisd in augustus 2019

• 9Kees Hendrik30-08-2019

Héérlijk!

Vriendelijk en goed gelegen hotel in hartje Den Haag! Het personeel doet er alles aan om al je wensen te vervullen, niets is teveel. Het ontbijt laat je dag goed beginnen en de lokale producten zijn heerlijk. We hebben ons favoriete hotel in Den Haag gevonden, bedankt Babylon!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Henk Kees Zwarts30-08-2019

Prachtig en schoon hotel

Prachtig hotel met vriendelijk personeel. Precies wat ik ervan had verwacht.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Pat van der Meulen30-08-2019

Centraal gelegen hotel

Erg net en centraal gelegen hotel. Goed ontbijt en alle bezienswaardigheden van Den Haag allemaal op loopafstand. Heeft een erg leuk restaurant met een goed menu. Ik zou hier een volgende keer weer terug keren.

• 10Jeroen30-08-2019

Verast, verwend en genoten. 👍

We hadden een weekendje den haag voorgesteld met zijn tweetjes. Gezien het weer is het een weekendje strand geworden. Het personeel verasde ons met Babylon Slippers voor het strand. Geweldig

• 10Demi de Jonge30-08-2019

Super hotel

Wauw want een mooi hotel. Super service, vriendelijke personeel, lekker eten en top bedden!

• 10Sjaak R30-08-2019

Je voelt je echt welkom

Fijn hotel, voorzien van alle noodzakelijke benodigdheden. Supervriendelijke medewerkers die echt een extra stap maken. Comfortabel bed, lekker gedineerd en een prima ontbijt.

Alleen gereisd in maart 2019

• 7M.Mommers26-08-2019

Aardig hotel dichtbij alle voorzieningen!

We kwamen rond 11uur s’morgens omdat we de bagage er wilden neerzetten omdat we met de trein waren, en we werden zeer vriendelijk ontvangen, en mochten de bagage er achterlaten, zeer fijn, meteen ingecheckt, zodat we tegen de avond alleen maar het pasje voor de deur te openen hoefde af te halen. Alleen jammer dat we een kamer op de 2e verdieping kregen, terwijl ik voor zo hoog mogelijk had gevraagd. En de badkamer viel tegen, ( ik ben slecht ter been en het bad dus niet lukt) alleen een ligbad waar je, je in moest douchen en erg glad was. Te gevaarlijk voor ouderen.

19 tips over Hotel Babylon Den Haag

• Nico Trommelen, 01-04-2014

Zeker aan te bevelen. Den haag is van alles te beleven , strand op 10 min bereikbaar met de tram.

• Martin Hiep, 23-06-2014

Ik zou kamer 701 aanbevelen want dat is een standaard 2 persoons kamer, maar volgens de receptie is dit een z.g. up-grade kamer

• corry_kramer, 15-08-2013

Leuk winkelen in de stad en eten op het Plein, heel gezellig Naar Pathé, heel luxe! met de tram, nr.9 naar Scheveningen

7 vragen over Hotel Babylon Den Haag

• josegp, 24-07-2015

Bagage afgeven

Omdat we al ruim voor de inchecktijd aankomen met de trein vroeg ik me af of we de bagage af kunnen geven in het hotel, zodat we vast de stad in kunnen.

ReisM, 21-10-2015

Beter laat dan nooit :) maar dit kan inderdaad. Ook op de dag van vertrek kun je je koffers achterlaten.

• Annelies , 10-08-2014

Winkelen

Hoe ver lopen is het naR de winkelstraat en kun je er goed shoppen

Johan en Gré Anker, 16-08-2014

Winkelcentrum 'New Babylon' is om de hoek. Leek ons zeer goede shop gelegenheid. Tram naar centrum is zo gepakt.

• Tamara Swaak, 23-06-2014

ontbijten

weet iemand van hoelaat tot hoelaat het ontbijt is???

Verhuilt, 28-07-2014

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages