Camping Minicamping Boudewijnskerke

CampingWeer vandaag22°17°
Camping Minicamping Boudewijnskerke
8,8

50 reviews over Camping Minicamping Boudewijnskerke in het Nederlands

Fantastische camping voor heel het gezin.

Henk en Maria Likkel
4-9-2018

Heel mooie camping met goede ligging ten opzichte van strand. De camping heeft zeer ruime plaatsen en de eigenaars zijn zeer vriendelijk voor de gasten. Er word van alles georganiseerd zoals BBQ, fietstocht. De sfeer is zeer gemoedelijk op de camping.

Een camping om weer terug te komen.

Johan Bak
24-8-2018

Super fijne camping. Schoon, gemoedelijk.

er wordt veel georganiseerd voor kleine kinderen, maar ook de ouders worden niet vergeten.

Familie Zaal
20-8-2018

Deze camping is in 1 woord: SUPER. Angelina en Jorim zijn bijzonder gastvrij. De kinderen hebben zich geen enkele seconde verveeld. Super ruime kampeerplaatsen, prima sanitair, strand op minder dan 5 min fietsafstand, alles eigenlijk op fiets te doen.

Hele fijne sfeer, de campinggasten helpen elkaar, verjaardagen worden gevierd en er wordt geregeld wat voor de kinderen georganiseerd (dieren voeden, huifkartocht, op de paarden een rondje rijden, de goochel show van Hokus en Pokus... niks was teveel. Super bedankt voor de goede zorgen en volgend jaar zijn we er weer!

Super!

Bas
20-8-2018

Mooie camping met ruime plekken, genoeg te doen voor de kinderen en aardige eigenaren. Mochten wij weer naar Zeeland gaan dan boeken we zeker weer deze camping!

Voor jong en oud, een camping om te genieten!

Fam. Van der Veen
7-8-2018

Minicamping Boudewijnskerke is een camping:

* die zeer kindvriendelijk is;

* waar een supergezellig en fijne sfeer heerst;

* met eigenaren die hart voor hun camping en de gasten hebben;

* waar activiteiten voor jong en oud worden gehouden, waarbij heel ruimte is voor

eigen spontane ideeen;

* waar kinderen deel mogen uit maken van de verzorging etc van dieren op de

camping;

* waar jong en oud meetelt en leeftijd er niet toe doet;

* waar de eigenaren vernieuwend en verbeterend bezig zijn, om aan eigen wensen

en wensen van de gasten te kunnen voldoen.

Extra pluspunt: de gratis vlonders die beschikbaar zijn voor in de voortent. Wat een service!

Prima camping, aan te bevelen, nette prijs Sanitair eenvoudig, maar goed en schoon.

Hofjes met hegjes bieden enige privacy

Gemoedelijke gezellige mini camping!

Wouter & Elijne
27-6-2018

Ontvangst heel gemoedelijk, en Jorim was erg behulpzaam met het plaatsen van de caravan. De plek waar de caravan stond zag er goed uit, het gras was goed groen en erg vlak. Sanitaire voorziening was goed verzorgt. De camping ligt aan een rustige weg en dus weinig tot geen geluid van verkeer. Verder ligt de camping dicht bij de kust (5 minuten met de auto) Het is zeker een aanrader om hier naar toe te gaan!

Wij komen zeker weer terug,

Louis van Zuijlen
27-6-2018

Vriendelijke ontvangst, kleine goed verzorgde camping met aandacht voor de gast.

Voor vele jaren herhaalbaar.

Martien van den Hoogen
8-6-2018

Het is een bijzondere rustige camping, waar wij graag alle jaren (twee maal) graag terug komen. Het sanitair is gedeeltelijk vernieuwd de vloeren zijn vernieuwd met vloer verwarming. Een enorme verbetering en luxe. Maar ook bijzonder lieve mensen Jorim en Angelina . Ik wens hen goede vooruitgang en een goede onderneming voor hen en het gezin toe, zodat we nog lang kunnen en mogen komen. Succes.

Geweldige camping voor kinderen en ook voor mensen die rust zoeken. Heel overzichtelijk, speeltoestellen in het midden van de camping dus goed in de gaten te houden, nette sanitair, 5 min fietsen van het strand. Wij hebben hier een geweldige Hemelvaart en Pinkster wkd gehad met de kinderen (7 en 4 jr oud). Super lieve eigenaren die ook dingen organiseren voor de kids. oa elke dag beesten voeren, rondje op het oude paard, ringsteken, marshmallows op een vuurtje en een moederdag cadeau-tje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boudewijnskerke in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boudewijnskerke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.