Géén boekingskosten
NederlandZeelandZoutelandeCampings ZoutelandeCamping Minicamping Boudewijnskerke

Minicamping Boudewijnskerke

• 9Waardering

Meer camping info

104 Reviews over Minicamping Boudewijnskerke

• 8joris snoeren04-10-2021

Heerlijke groene camping met schoon sanitair

Wij hebben geen minpunten. Het verblijf was geweldig. de hulp die geboden wordt is optimaal. Een heerlijke camping. Het sanitair is hygienisch en voldoende.
    Op loop-en fietsafstand van het strand. Een mooi vertrekpunt voor mooie fiets- en wandeltochten. Wij hebben het hier bijzonder naar onze zin gehad. En dat zal zeker niet de laatste keer zijn.

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Els veeneman09-08-2021

Genoten van stilte , ruimte en vertier.

Ruime plekken en water en afvoer op de plek. Aardige eigenaren, behulpzaam en kindvriendelijk.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9W Vink21-06-2021

Gezellig en knus!

Heerlijke tijd gehad met de kids. Die hebben zich kunnen uitleven in de speeltuin en familietuin, terwijl wij lekker konden ontspannen voor de tent. Zeer overzichtelijk terrein :-)

• 9Esther en Martijn11-05-2021

Een topcamping!

De camping is een fijne plek voor de kinderen (6 en 9 jaar) om te spelen, er is genoeg te doen. De eigenaren zijn zichtbaar op de camping en hebben alles prima in orde. De toiletten en douches (verwarmd) zijn schoon. Tevens worden er activiteiten gehouden zoals rijden met paardje Tommy en marshmellows roosteren boven een vuurtje. Al met al een zeer aangename sfeer, een echte aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10LEDIes10-05-2021

Gewelig genoten

Een heerlijk rustige en kindvriendelijke camping met zeer hartelijke eigenaren. Als het nodig is staan ze voor je klaar!

• 10de graaf10-05-2021

Top

het is een geweldig leuke kleine camping, voor jong en oud. mooie locatie en grote plekken. Zeer vriendelijk en warm onthaal en fijne sfeer.

• 9esther02-05-2021

super plek!

rust centraal grote plekken-

• 10Theo de Jong28-12-2020

Ik kom hier zeker vaker.

Het is een kleinschalige top camping waar Joram en Angelique er alles aan doen om hun gasten het echt naar het zin te maken. Denk bijv. Overdekte schuur met stroom voor je elektrische fiets. Vlonders met grondzeil voor in je voortent. Het keurige sanitair. Je kunt alles op de fiets doen op de kleine weggetjes met weinig autoverkeer en uitstekende knooppunt route,s. Ik heb voor 2021 weer geboekt.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Margriet28-12-2020

Gezellige camping met ruime plaatsen

Wat hebben we voor de derde keer weer enorm genoten van onze vakantie op deze camping. Onze 4 kinderen in de leeftijd van 3, 7, 9 en 11 willen niets liever dan nog een keer terug naar deze plek. Het is een mooie overzichtelijke minicamping, met heerlijk ruime plaatsen. Jorim en Angelina weten hun gasten iedere keer weer een prettig verblijf te bezorgen en zorgen voor een prettige sfeer op de camping. Bovendien ligt de camping op een heerlijke plek, waarbij er tal van mogelijkheden in de buurt zijn. Wij kijken nu al weer uit naar ons verblijf in juli!

• 9Gezin met 2 kinderen18-10-2020

Top camping!

Een erg fijne, kleinschalige en kindvriendelijke camping, vlakbij het strand. Jorim en Angelina zijn twee fantastische en betrokken eigenaren die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat het voor iedereen vakantie is! Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad en komen zeker weten terug.

Camping Minicamping Boudewijnskerke info

Camping-informatie