Camping Minicamping Boudewijnskerke

Camping Minicamping Boudewijnskerke
8,8

58 reviews over Camping Minicamping Boudewijnskerke in het Nederlands

Mooie kleine gezellige camping, met mooie omgeving, mooi strand op fiets afstand (net te ver om te lopen). we hebben hier 14 dagen gestaan (net als vorig jaar). De bakker komt elke dag s-morgens met vers brood op de camping. Eeen supermarkt vind je o.a. in Zoutenland (van het liedje). Daar is ook elke week een erg leuke (grote) warenmarkt en er zijn daar goede restaurant en leuke winkels.

In de omgeving is het fantastisch om te fietsen, genoeg te zien en leuke tentje (voor koffie) onderweg. De camping is schoon en dit zijn de douches en toiletten ook (worden minstens twee maal per dag schoongemaakt). Kortom genieten in eigen land.

heel goed

A. P.,
4-12-2018

Gast vrij, gezellig, kind vriendelijk.

Fijne sfeer

Familie Koppejan,
9-10-2018

Een hele fijne camping. Voor de eigenaren was er niks teveel. Heel toegankelijk om iets te vragen en even een praatje te maken. Op de camping zijn voldoende speeltoestellen voor kinderen en van je plaats heb je er goed zicht op.

We waren maar een klein stukje van huis, maar het was echt vakantie. Het strand is op fietsafstand, net als de dichtstbijzijnde winkels en ook andere leuke uitjes zijn dichtbij.

Super fijne vakantie gehad!

Jan en Quirine van Wijland,
8-10-2018

Mooie groene minicamping met ruime plaatsen en dichtbij het strand.

Afgelopen winter zijn de douches vernieuwd en is er vloerverwarming geplaatst, heerlijk!!

Ideaal zijn de houten vlonders in de voortent.

Vriendelijke en gastvrije eigenaren, voor wie niets teveel is.

Tot volgend jaar!

Vakantie met rust

Yvonne Harmsen,
8-10-2018

Gezellige kleine camping, schoon en gezellig.

Een camping om op terug te komen.

Komen zeker nog eens terug, Aanrader!!

Chris,
7-10-2018

Mooie camping,goede sanitaire voorzieningen,bakker komt langs met verse broodjes,vriendelijke en behulpzame eigenaars,mooie ruime plaatsen.Wij komen zeker nog eens terug!Veel speeltuigen voor de kindjes!

Geweldig!

Angelique Baaten,
6-10-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze leuke camping gelegen in een mooie omgeving. Veel gefietst, mooie stranden, leuke dorpjes etc. Elke morgen de bakker met heerlijke broodjes/brood en diverse luxe producten Op de camping worden regelmatig activiteiten georganiseerd. De kinderen hebben zich prima vermaakt op het veld met de speeltoestellen, skelters en elkaar. Een hele gezellige en gemoedelijke camping. Wij gaan zeker weer!

Geweldig

Lisa,
4-10-2018

Gezellige camping. Leuke eigenaren! Geweldig voor jonge kinderen.

Fantastische camping voor heel het gezin.

Henk en Maria Likkel,
4-9-2018

Heel mooie camping met goede ligging ten opzichte van strand. De camping heeft zeer ruime plaatsen en de eigenaars zijn zeer vriendelijk voor de gasten. Er word van alles georganiseerd zoals BBQ, fietstocht. De sfeer is zeer gemoedelijk op de camping.

Een camping om weer terug te komen.

Johan Bak,
24-8-2018

Super fijne camping. Schoon, gemoedelijk.

er wordt veel georganiseerd voor kleine kinderen, maar ook de ouders worden niet vergeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boudewijnskerke in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boudewijnskerke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.