Camping Minicamping Boudewijnskerke

Tonen op kaart

81 reviews over Camping Minicamping Boudewijnskerke

• 2019
    10Claudia Prost03-10-2019

(vertaald van Engels naar Nederlands) Ik kom nu al meer dan 20 jaar naar deze camping. Een minikamp, ​​rustig in de buurt van Zouteland en Westkapelle. Ondertussen heeft een verandering van eigenaar plaatsgevonden. Een jong stel met kleine kinderen. Ze bieden veel voor kinderen, maar ook voor ons volwassenen! Je voelt je er zeer welkom. Alleen aan te bevelen. Ik zal hier vakantie blijven houden. Heb al geboekt voor 2020 en kijk er nu al naar uit.

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Ralf18-09-2019

Het is en heel gezellige camping met eigenaars die echt veel voor hun gasten doen en organizeren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8J16-09-2019

Genieten!

Voor ons de eerste keer op n minicamping. Wat een heerlijke tijd hebben we gehad met onze 4 kinderen Het is gemoedelijk, ontspannen, overzichtelijk, gemoedelijk en keurig netjes.

Af en toe een leuke spontane activiteit voor groot en klein. De Bakker alle dagen op t veld, af en toe de ijsjesbus, een spontane wandeling, met huifkar naar de pluktuin, rennen met ‘tommy’ de pony... het was echt n feestje! Of fietsafstand naar zee, prachtige omgeving. Daarnaast is het een ontzettend hartelijk, gemoedelijk gezin; de camping eigenaren!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9h.wienbelt09-09-2019

Een mooie week op een leuke camping

Een mooie week op een leuke camping

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Anneke, Marica, Maayke en Bram02-09-2019

Een vriendelijke en gastvrije familiecamping

Minicamping Boudewijnskerke voelt als een warme deken. Gastvrijheid en hulpvaardigheid staan bij de eigenaren Jorim en Angelina voorop. Het is telkens weer genieten van de onverwachte activiteiten voor jong en “oud” zoals een ritje op een paard voor de kinderen, een volleybalwedstrijd , ladiesnight of een cuptournooi. Een prachtige plek als basis voor leuke uitstapjes, zoals een bezoekje aan een prachtige pluktuin, het strand en de gezellige markten op fietsafstand. Kortom een vriendelijke familiecamping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Mandy01-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

Super gezellige en leuke camping. Vooral omdat de kinderen zich goed konden vermaken op het veld! Er is van alles te doen en de kinderen kunnen gebruik maken van diverse speeltoestellen en skelters. De plaatsen zijn ruim. Leuke ligging en leuke bezienswaardigheden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Maria Likkel28-08-2019

Een onvergetelijke vakantie op Boudewijnskerke

Ook dit jaar weer superrrr genoten met onze kleinkinderen op de camping. De leuke activiteiten die Angelina en Jorim georganiseerd hadden waren top. Gezellig samen met de medegasten aan tafel, de ritjes met het paard, het bezoek aan de pluktuin en de ladiesavond waren fantastisch.!!! Wij hopen volgend jaar weer van de partij te zijn met onze kleinkinderen. Angelina en Jorim bedankt voor deze leuke weken. Fam H. Likkel

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Van der Veen21-08-2019

Genieten voor jong en oud!

Deze zomer hebben we met onze vier kinderen voor de tweede keer enorm genoten op de camping van Jorim en Angelina. De prachtige ruime plekken, de overzichtelijkheid voor jonge kinderen, de ontspanning in activiteiten en de fijne douches hebben ons ook dit jaar weer een heerlijke vakantie bezorgd. Onze kinderen kijken alweer uit naar volgend zomer en wij daardoor ook.😉 Bedankt Jorim en Angelina!!!

• 9Walther & Erika19-08-2019

We hopen volgend jaar weer!

Zeer gemoedelijke, kindvriendelijke camping. Met de paardentram naar de pluktuin, de vele leuke speeltoestellen, lopen met de kleine pony, de ladiesnight met kampvuur. Heerlijke douches. Zeer ruime campingplaatsen. Erg goed verzorgd door Jorim en Angelina.

• 9Familie van Ledden09-08-2019

Een TOP camping voor gezinnen!

Een heerlijke camping waar wij ons vanaf moment één alle vier hebben thuis gevoeld. Er heerst een gezellige en gemoedelijke sfeer. Onze meiden hebben genoten van alle speeltoestellen (klimrek/glijbaan/wippen/zandbak/trampoline/skelters) en de vele kinderen die er ook op de camping waren. Genoeg vakantievriendjes/vriendinnetjes! Daarnaast waren de plekken ruim & netjes en is elke plek afgeschermd met een haag. De douches zijn fenomenaal; een zelf te bedienen thermostaatkraan met een afneembare douchekop! Echt super prettig met kinderen! Ook is er voor de kleinste kinderen in beide sanitaire afdelingen een badje en aankleedkussen aanwezig. Jorim & Angelina zijn gezellige, bereidwillige en toegankelijke eigenaren! Ze organiseren leuke, laagdrempelige activiteiten voor jong & oud waarbij je altijd zelf de vrijheid hebt of je hieraan deel wilt nemen. Kortom: een super leuke & mooie & kindvriendelijke camping waar je heen moet gaan!

0 tips over Camping Minicamping Boudewijnskerke

2 vragen over Camping Minicamping Boudewijnskerke

• Netty Kraaikamp, 03-01-2020

camperen met de caravan

Is er nog plaats op de camping de eerste 14 dagen van augustus?

• Gerrit van der Velden, 03-02-2019

eventuele campingplaatsreservering

Is er nog een plaats op de camping eind juli en begin augustus 2019?

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • BBQToegestaan