Camping Minicamping Boudewijnskerke

CampingWeer vandaag19°11°
Camping Minicamping Boudewijnskerke
8,7

42 reviews over Camping Minicamping Boudewijnskerke in het Nederlands

Voor vele jaren herhaalbaar.

Martien van den Hoogen
8-6-2018

Het is een bijzondere rustige camping, waar wij graag alle jaren (twee maal) graag terug komen. Het sanitair is gedeeltelijk vernieuwd de vloeren zijn vernieuwd met vloer verwarming. Een enorme verbetering en luxe. Maar ook bijzonder lieve mensen Jorim en Angelina . Ik wens hen goede vooruitgang en een goede onderneming voor hen en het gezin toe, zodat we nog lang kunnen en mogen komen. Succes.

Geweldige camping voor kinderen en ook voor mensen die rust zoeken. Heel overzichtelijk, speeltoestellen in het midden van de camping dus goed in de gaten te houden, nette sanitair, 5 min fietsen van het strand. Wij hebben hier een geweldige Hemelvaart en Pinkster wkd gehad met de kinderen (7 en 4 jr oud). Super lieve eigenaren die ook dingen organiseren voor de kids. oa elke dag beesten voeren, rondje op het oude paard, ringsteken, marshmallows op een vuurtje en een moederdag cadeau-tje.

Mooi relaxed plekje vlak bij het strand

Ralf
4-6-2018

Mooie mini-camping op fiets afstand tot het strand. Vriendelijke ontvangst en bij vragen krijg je leuke tips en informatie rond de omgeving.

Plekken zijn ruim en opgezet op een veldje rondom een speeltuin. Wij waren met kleine kinderen en die waren direct op de speelplaats te vinden en wij konden ze vanuit de tent in de gaten houden.

Sanitair is afgelopen winter vernieuwd en voldoen aan alle eisen en wordt goed schoon gehouden.

Elke dag, behalve de zondag, komt de bakker bij de camping langs met vers brood.

Prima plekje, niet te druk, wij gaan zeker nog een keer terug.

Gewoon leuk!

Leon
29-5-2018

Leuke camping, gastvrij en vriendelijk.

Leuk voor kleinere kinderen.

Fantashisch

Corne van den hoven
27-5-2018

Alles is erg iedereen aan zijn goed bezig zijn ook andere jaren bij de andere eigenaren geweest was zeer goed deze doen er niet voor onder merkt wel dat een jong gezinsbudget dat zich daar naar richt zeker niets mis mee was gezellig en maken er voorboudereven jongen gasten het gezellig

Zeer prettig!

Jeroen & Monique
23-5-2018

Fijne camping, kleinschalig, fijne sfeer, zeer aardige eigenaren die erg betrokken zijn bij de camping en de mensen. Extra leuk dat er dieren waren (paard, varken, konijntjes)

Mooie kleine camping dichtbij de kust

Bos
11-5-2018

Fijne familiecamping! Ruime plaatsen, kleine camping, dicht bij zee. Super vriendelijke eigenaren!

Voor herhaling waard, deze mooie camping!

Jaap en Jenny
11-5-2018

Jorim en Angelina hebben een mooie (mini)camping met prima, afgebakende plaatsen; het sanitair is goed. We hebben behoefte aan rust en die hebben we zeker gehad, ondanks het kindvriendelijke karakter van de camping.

We komen zeker terug!

mooie ruime camping, voor herhaling vatbaar.

Henk Huisman
11-5-2018

ruime plaatsen, vrij douchen, vlonders in de tent;

uitbreiding afwasplaats gewenst.

Een heerlijke vakantie gehad

Jan en Quirine van Wijland
6-10-2017

Een mooi verzorgde groene camping met veel privacy door de haagjes tussen de kampeerplekken.

Enthousiaste, vriendelijke eigenaren, kindvriendelijk.

Jorim en Angelina ga zo door!!!

Tot volgend jaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boudewijnskerke in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boudewijnskerke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Boudewijnskerke scoort een 8.73 uit 10 op basis van 44 reviews.