Camping Minicamping Zeelucht

Tonen op kaart

257 reviews over Camping Minicamping Zeelucht

• 2019
    10De La Chambre26-09-2019

Voor ons een geweldig fijne vakantie periode.

Zelden zulk schoon sanitair gezien op campings !

• 10Maes Rob en Gisèle15-09-2019

Zeker opnieuw

Een rustige camping met héél net sanitair en mooie plaatsen. Water en stroom op de plaats aanwezig. Héél vriendelijke mensen!

• 10Willem11-09-2019

Fantastich

Vriendelijke eigenaren , zeer schoon sanitair , zeer goed onderhouden camping in een prachtige omgeving waar je alle kanten op kan Dit was onze eerste keer maar komen zeker volgend jaar terug Zaterdagmiddag was er koffie met zelf gebakken appeltaart voor de campinggasten Was een hele gezellige middag

• 10Harrie en Greet Vermeer03-09-2019

Een absolute aanrader

Prima uitvalbasis om Zeeland te verkennen. De camping is gunstig gelegen vlak bij het water en een ideaal startpunt voor fietstochten. Alles is pico bello verzorgd en ziet er tip top uit. We zijn gastvrij onthaald door Simon en Henriëtte.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10G ter Voert11-08-2019

Hele fijne plek ...I will be back next year

Rust.. ruimte.. fijne sta-plekken. Fijne uitvalshoek 20 minuten op naar Goes , Middelburg , Zierikzee,Veere .... We komen er al enkele jaren het voelt als thuiskomen. De eigenaars zijn echt betrokken organiseren pannekoek- bakavonden ...bbq avonden..gewoon en elkaar te leren kennen ..

• 9Cuypers B09-07-2019

Tot de volgende keer!

Echt thuiskomen op deze Camping! Een aanrader voor ieder die rust en zeewind zoekt. Super vriendelijke mensen en zeer goede accommodatie.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Jan07-07-2019

Bezoek van deze camping is de moeite waard

Mooie camping en als je van de rust houdt moet je deze camping zeker bezoeken , ligt aan de dijk aan de Oosterschelde ,waar je ook meteen een fietst route kunt oppakken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Helma en Mark van Veghel07-07-2019

Genieten!

We hebben op deze camping van een erg fijne vakantie mogen genieten, mede door de prima voorzieningen, de ruim opgezette camping / kampeerplaatsen, en de vriendelijkheid en goede zorgen van Henriette en Simon (de beheerders). De omgeving bleek erg de moeite waard en het weer zat ook erg mee.

• 9Jean-Paul06-07-2019

Heerlijk rustig, mooi sanitair en vriendelijk.

We waren hier een lang weekend van vrijdag t/m maandag. Het is hier echt heerlijk rustig. Zeer ruime plaatsen met water en elektriciteit. Zelfs met onze tunneltent van 7,5 bij 4,5 hadden we aan weerskanten veel ruimte over. Sanitair, douches en wasgedeeltes zijn schoon met heerlijk warmwater. Eigenaren zijn vriendelijk. Van de camping over de dijk en je staat aan de Westerschelde. Hier een ontzettend mooi uitzicht. Dit was onze eerste keer hier, maar absoluut niet de laatste keer!

• 10Tinus en Ali Stellinga04-07-2019

Geweldig, wij hebben genoten.

Geweldige mini camping midden in de natuur. Leuke eigenaren, erg schoon en prima uitval basis om te fietsen en te wandelen. Dijk over en je bent bij een aardig strandje aan de Oosterschelde, waar de oester voor het oprapen liggen. Wij komen hier zeker terug.

7 tips over Camping Minicamping Zeelucht

• Wilma Leijten, 17-09-2013

Leuke idee is het huren van de pipowagen.

• Joop en Annemieke Jansen, 18-04-2013

De welkomst bijeenkomst is een leuke gelegenheid om de andere gasten te leren kennen. Er rijd een gratis bus rond waar je op gezette tijden in de omgeving in en uit kan stappen. Een prima manier voor een mooie kennismaking met dit mooie stukje Zeeland.

• J. Zuijdweg, 22-07-2012

In de buurt leuke dorpjes of op 20 km afstand leuke winkelstadjes. Deltapark Neeltje Jans, Arsenaal, binnenspeeltuinen, zwembaden. Mooie wandel en fietsroutes.

0 vragen over Camping Minicamping Zeelucht

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50