Camping Minicamping Zeelucht

Nederland, Zeeland, Wissenkerke

9.3Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Zeelucht voor je op een rij gezet:

Meer camping info

287 reviews over Camping Minicamping Zeelucht

• 10Liza van Dijk26-09-2020

Geweldig camping op een geweldige plek. De ligging direct achter de dijk aan de Oosterschelde. Het sanitair is prima schoon en alles ziet er verzorgt uit. Henriette en Simon zijn reuze aardig en doen hun best om het je naar de zin te maken.

• 10P. Gerits25-09-2020

Heerlijke rust en graag een tot ziens!

Wij waren vorig jaar ook te gast op deze bijzondere minicamping, dat we zonder aarzelen weer hadden geboekt voor een kleine 2 weken in september 2020. Vanwege de "Coronatijd" waren er wel enkele beperkingen, maar iedereen hield zich er aan! Het is ook niet verwonderlijk, de bezoekers waren net als wij, al van een oudere generatie die van rust, natuur en zeelucht houden. Dat alles is er ruimschoots aanwezig. De camping wordt ook geroemd voor haar hygiënische beleid. De toilettengroep wordt meerdere malen per dag gereinigd. Voorts kan men er de was doen en drogen en ook de afwasplaatsen zijn ruimschoots voldoende. Over de dijk, langs de camping is ook een klein strandje waar met hoog water gezwommen kan worden en langs de dijk is een fietsroute. Wij zijn weer helemaal uitgerust thuisgekomen en hopen dat we het volgend jaar weer mogen genieten van de gastvrijheid van deze ontzettend mooie met ruime campeerplekken voorziene minicamping.

• 10Wilma en Richard Geneuglijk23-09-2020

Aangenaam verrast......

Prachtige landelijke camping, direct aan de Oosterschelde. Mooi klein strandje voor de deur. De camping is prachtig, hele mooie ruime en groene plekken, geweldig sanitair (krijgt van ons een twaalf). Prettig en vriendelijk eigenaars echtpaar, dat altijd voor je klaar staat.

• 10Henk Evers11-09-2020

Enorme gezellige camping.

Het verblijf op deze camping was perfect. De eigenaren, gastvrouw en gastheer, zijn de mensen die de camping tat een top camping maken. ALLES is in orde en de sfeer op de camping is geweldig. Het is gewoon genieten.

• 7Fam. P. van Wijngaarden10-09-2020

Netjes en schoon

Schone, mooie minicamping bij boerderij. De corona beperkingen werden redelijk in acht genomen. Maar als je dus besluit één van de twee wasbakken af te sluiten op de mannenafdeling voor gebruik is dat niet goed. Als je daar bezig ben en andere campinggangers om je heen proberen zeep te pakken uit het apparaat, komen ze te dicht bij je in de buurt. Ik hoop dat de eigenaren eens gaan kijken bij één van de vele andere campings in Zeeland, waar je dus wel privacy geniet bij het wassen aan de wastafels, omdat deze hiervoor aparte hokjes hebben. De dames hebben een speelclubje opgericht waar ze buiten dansen. Ook hier is van de 1,5 meter regeling niets te merken. Dit is niet in orde naar mijn idee, maar verder was alles keurig in orde.

Minicamping Zeelucht, mede-eigenaar, 15-09-2020

Dankjewel voor jullie review, maar wat jammer dat jullie ons hier niet persoonlijk op aangesproken hebben. We hebben ons uiterste best gedaan om maatregelen te treffen waardoor de 1,5 meter afstand in acht kan worden genomen maar op het gedrag anderen hebben wij helaas niet altijd en soms ook helemaal geen invloed. Het speelclubje van de dames waar u op doelt is een groep dames die tai-chi beoefend, het uitoefenen hiervan vraagt echt meer dan 1,5 meter afstand. Het spijt ons als u dat anders heeft ervaren.

• 9Marlies10-09-2020

Fantastisch!!

Camping Zeelucht ligt in een fantastisch wandel en vooral fiets gebied, pal aan de kust. SUPER! Vandaar uit is het heerlijk wandelen en fietsen. Kamperland, Vrouwenpolder, Veere, en het Veerse Meer met Kortgene en Zierikzee niet te vergeten! Super omgeving. Schouwen Duivenland en Walcheren heel dicht bij via de Zeeland bruggen. AH en Aldi op 10 auto minuten rijden. De Camping is geweldig! SUPER schoon en modern sanitair. Corona maatregelen TOP!! Royale plaatsen en hele gastvrije vriendelijke eigenaren, kortom, wij hebben erg genoten op deze fijne camping en komen heel graag weer een keer terug!

• 9De heer Pleijte08-09-2020

Verblijf camping

Wij hebben genoten van de mooie camping met een fantastische ligging achter de dijk aan de Oosterschelde.

• 9mischa stork07-09-2020

ontspannen met hartelijke behulpzame eigenaren

Het is een gezellige boeren camping. De mensen zijn hartelijk en willen altijd meedenken om te helpen. Het is een ontspannen sfeer met achter de dijk een prachtig natuurgebied.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Henny en Marga06-09-2020

Fantastisch!

Wij hebben er een heerlijke week gehad. Goede uitvalsbasis voor fietstochten. Prima camping!!! Hartelijke mensen! Schoon en netjes!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Norbert02-09-2020

Prachtig!

Mooie, zeer rustige ligging, vast aan het water met een magisch uitzicht op Neeltje Jans. Zeer gastvrije eigenaar en fan-tas-tisch schoon en net sanitair.

Camping Minicamping Zeelucht info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50