Camping Minicamping Zeelucht

141 reviews over Camping Minicamping Zeelucht in het Nederlands

prima

Dijkstra
25-8-2018

Prima camping. Rustig gelegen vlakbij strand. Neeltje Jans op fietsafstand (14 km)

Vriendelijke beheerders. Ruime plaatsen. Schoon sanitair.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Marlies en Geert Latten
17-8-2018

We hebben al voor het 7e jaar mogen genieten op deze prachtige camping.

Vriendelijke eigenaren, altijd schoon sanitair, centrale ligging, vlak bij strand aan Oosterschelde, er worden gezamenlijke bbq-avonden georganiseerd, kortom....het is hier heerlijk vertoeven, kan het alleen maar aanbevelen.

Fantastisch.

Oldenhof
9-7-2018

Prachtig gelegen camping, de dijk over en je staat aan de Oosterschelde. Erg behulpzame en vriendelijke gastvrouw en gastheer. Het sanitair is zeer schoon en word geregeld schoon gemaakt. Al met al een schitterende camping waar je graag terug komt. Tiny en Henk.

Mooi verzorgde camping met geweldig sanitair

Kees Naaijkens
22-6-2018

Uitstekende gastvrijheid. Mooie kampeerplaatsen met schelpenzand onder de caravan. Erg mooi schoon verzorgde sanitair.

uit de kunst.

Ron
12-6-2018

rustig, schoon, prima, leuk strandje vlakbij,prima wifi

Geweldige camping

C vd Eijnden
1-6-2018

Het sanitair is heel schoon,dat is belangrijk . Mooie ligging ,en heel vriendelijke eigenaren

Een prima minicamping om naar terug te gaan

Rob en Willemien
13-5-2018

Rustig en beschut gelegen camping achter de dijk van de Oosterschelde. Vriendelijke ontvangst van de eigenaren. Ruime plaatsen met eigen waterkraan / afvoer en electra. Zeer schoon toiletgebouw, altijd warm water. Veel te beleven op de fiets ook naar andereeilanden

Geweldig

Mart en Gonny
30-4-2018

Prachtige camping, en mooie ligging.

Mooi sanitair en geweldige grote plekken waar je ook de auto mag parkeren, nu is ook de voortentplek voorzien van schelpengrond, wat een geweldige afwatering geeft en geen gras in je caravan.

Als ze ooit nog eens wat zouden willen veranderen, zou ik gezien de ruimte die de familie heeft, nog een binnen afwasplaats maken.

100% Wi-Fi.

En niet te vergeten een vriendelijke familie.

Een super geweldig tevreden gevoel daar...

Joke&Pieter
18-4-2018

Dat de omgeving zo mooi is...aan het water in nationaal park de O0sterschelde ...eindeloos fietsen om terug te komen op camping Zeelucht...heerlijke gastvrije camping met zeer goed uitgeruste toiletgebouwen verwarmd... en uiterst vriendelijke Beheerders....Mooie ruime staanplaatsen kortom een fijne plaats om te vertoeven en te recreeren.

Tot rust komen doe je hier met Hoofletter!

Leo en José
16-10-2017

Dit is een plek waar je echt tot rust komt. Mede door de ligging van de camping en de vriendelijkheid van de beheerders. In één woord geweldig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Zeelucht in Wissenkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Zeelucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.