Camping Muralt

Volgend jaar weer

Michel kessels,
1-9-2018

Alles top.

Een super camping waar we sinds jaren komen. Altijd verzorgde omgeving, heel proper en onderhouden sanitair en vriendelijke uitbaters. Plaatsen zijn ruim en proper onderhouden. Ook een uitlaatweide voor de honden waar ze eens lustig kunnen ravotten.

Top Camping!

Mariov,
25-8-2018

Het is hier echt thuiskomen, een camping waar we al jaren komen en waar het altijd tip-top in orde is!

Zeker nog een bezoek waard.

Leonie van Rooijen,
15-8-2018

afgelopen week bezoekje gebracht aan deze camping om regelmatig te gaan surfen. Het ziet er allemaal keurig uit. Er liggen zelfs doekjes zodat de bezoekers het toiletgebouw netjes kunnen houden. Het is rustig op de camping, goed geholpen met de caravan op de plek zetten. Een heerlijke plek voor een bezoekje aan Zeeland. Caravan is makkelijk van zijn plek te halen om mee te nemen naar Brouwersdam of strand.

Mooie schone camping

Jose,
12-8-2018

Mooie camping, erg schoon. Goed ligging om mooie fietstochten te maken.

Wij waren erg tevreden, zeker omdat het zo schoon was overal.

Nooit meer

Fam de voogt,
8-8-2018

Wel genoten van de brouwersdam, maar kinderen vonden speeltuin wel heel erg saai . Ook was er geen animatie jammer.

Aanrader..!

Magdaleen Bil,
21-7-2018

Heerlijke camping, niet te groot niet te klein, leuke speeltuin waar kids (6 en 3 jr) zelf heen kunnen, schoon sanitair incl. kids sanitair, vriendelijke eigenaren, supermarkt op loopafstand, lekkere restaurantjes in het dorpje, wij hebben genoten!

Altijd een beetje thuiskomen

StephaneD,
16-7-2018

Alweer opnieuw geboekt 👍🏻

Tanja,
13-7-2018

Super relaxte camping. Geen moeilijk gedoe , altijd kijken naar oplossingen. Mooi en super schoon sanitair , ruime plaatsen en je voelt je direct thuis

Ontspannen

Maurice,
17-6-2018

Vriendelijke mensen, nette camping, heerlijk rustig.

Een aanrader van een camping

Mario V,
10-6-2018

Hier vind je een camping met zeer diverse mogelijkheden. Je kan rustig kamperen maar ook in groep staan en samen genieten. Iedereen respecteert de stilte vanaf een bepaald uur. Verder is er een zeer luxueus sanitair gebouw met alle voorzieningen en altijd kraaknet! Met een badge kan je auto mee binnen ( voor 23u) en als je een groot perceel hebt kan je auto naast je tent/ caravan staan. Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Muralt in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Muralt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.