Camping Muralt

17 reviews over Camping Muralt in het Nederlands

Ontspannen

Maurice
17-6-2018

Vriendelijke mensen, nette camping, heerlijk rustig.

Een aanrader van een camping

Mario V
10-6-2018

Hier vind je een camping met zeer diverse mogelijkheden. Je kan rustig kamperen maar ook in groep staan en samen genieten. Iedereen respecteert de stilte vanaf een bepaald uur. Verder is er een zeer luxueus sanitair gebouw met alle voorzieningen en altijd kraaknet! Met een badge kan je auto mee binnen ( voor 23u) en als je een groot perceel hebt kan je auto naast je tent/ caravan staan. Echt een aanrader!

Wij komen zeker terug.

Van Hoecke Erik
6-5-2018

Camping Muralt is een aanrader. Vriendelijke eigenaars die altijd klaar staan om te helpen. Net sanitair. Wij waren hier al geweest en komen zeker terug. Voor duikers een goede uitvalsbasis om het Grevelingenmeer te verkennen.

Gooie camping voor een weekend duiken met een club

André de zwaan
12-1-2018

Er zit een duikwinkel met een Buiten vul punt

voor herhaling vatbaar

jpc vd brule
11-11-2017

alles was prima geregeld jammer dat ze niet heel het jaar open zijn.

Zeer goede en schone camping

Theo Remmerswaal
9-10-2017

Goed en bekwaam personeel en een zeer vriendelijke eigenaar

Gewoon goed

Jongsma
28-8-2017

Niks op aan te merken. Alles was netjes. Personeel vriendelijk. Duikwinkel voor de deur met vulpunt en spoelplaatsen. Hondenuitlaat veld. Jammer dat het volgeboekt was en we niet langer konden blijven. Maar we komen zeker nog eens.

Rustig maar toch verschillende dingen te doen

Ralf Schulz
10-7-2017

Elke tijd van het jaar andere mensen te ontmoeten.

Mooie en vooral ook nette en schone camping

Sandra Busch
11-4-2017

De camping heeft echt ruime plaatsen, is netjes, fraai en schoon sanitair gebouw. Mooie speeltuin voor de kinderen. Dichtbij ( 1 km) van Noordzeestrand en vlak aan Grevelingenmeer.

Oude reviews (archief)

Schoon, ruim, goed georganiseerd!

Roos en Dick
3-7-2016

Wij stonden hier met onze buscamper tijdens CAS2016. De comfortplaats was ruim, omrand met volle heg en een grasveldje waar zeker nog een flinke tent had kunnen staan. Door de zware regenbuien in juni was het een beetje zompig, maar gaf geen problemen. Onze hond kon er lekker liggen. De overburen staan redelijk dichtbij, maar waren niet aanweizg De camping is echt supernetjes, strak ingedeeld en het sanitair ongelooflijk schoon; bijna saai 😊. De campingeigenaar hebben we heel even gezien bij het oprijden van de camping; op zijn mountainbike kwam hij vlot aangefietst om ons welkom te heten. Nieuwe supermarkt is op 5 minuten lopen en de Brouwersdam op 10 minuten fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Muralt in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Muralt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Muralt scoort een 9.29 uit 10 op basis van 23 reviews.