9,2

14 reviews over Camping Muralt in het Nederlands

Gooie camping voor een weekend duiken met een club

André de zwaan, 12-1-2018

Er zit een duikwinkel met een Buiten vul punt

voor herhaling vatbaar

jpc vd brule, 11-11-2017

alles was prima geregeld jammer dat ze niet heel het jaar open zijn.

Zeer goede en schone camping

Theo Remmerswaal, 9-10-2017

Goed en bekwaam personeel en een zeer vriendelijke eigenaar

Gewoon goed

Jongsma, 28-8-2017

Niks op aan te merken. Alles was netjes. Personeel vriendelijk. Duikwinkel voor de deur met vulpunt en spoelplaatsen. Hondenuitlaat veld. Jammer dat het volgeboekt was en we niet langer konden blijven. Maar we komen zeker nog eens.

Rustig maar toch verschillende dingen te doen

Ralf Schulz, 10-7-2017

Elke tijd van het jaar andere mensen te ontmoeten.

Mooie en vooral ook nette en schone camping

Sandra Busch, 11-4-2017

De camping heeft echt ruime plaatsen, is netjes, fraai en schoon sanitair gebouw. Mooie speeltuin voor de kinderen. Dichtbij ( 1 km) van Noordzeestrand en vlak aan Grevelingenmeer.

Schoon, ruim, goed georganiseerd!

Roos en Dick, 3-7-2016

Wij stonden hier met onze buscamper tijdens CAS2016. De comfortplaats was ruim, omrand met volle heg en een grasveldje waar zeker nog een flinke tent had kunnen staan. Door de zware regenbuien in juni was het een beetje zompig, maar gaf geen problemen. Onze hond kon er lekker liggen. De overburen staan redelijk dichtbij, maar waren niet aanweizg De camping is echt supernetjes, strak ingedeeld en het sanitair ongelooflijk schoon; bijna saai 😊. De campingeigenaar hebben we heel even gezien bij het oprijden van de camping; op zijn mountainbike kwam hij vlot aangefietst om ons welkom te heten. Nieuwe supermarkt is op 5 minuten lopen en de Brouwersdam op 10 minuten fietsen.

Fijne Camping

Tonny, 1-10-2015

Voor het eerst in Nederland. Camping is zeer schoon en ruim opgezet. Sanitair is super netjes. Voor duikers ideaal met duikstekken op 5 minuten en duikwinkel aan het begin van de camping (korting op perslucht vullingen als je op de camping verblijft). Een super vakantie gehad.

Super camping

Leon Verver, 11-9-2015

Wat een mooie en schone camping. Netjes en nog nooit zult schoon en verzorgd sanitair meegemaakt!

Zeer geschikt voor duikers

Wenda, 19-6-2013

Prima camping. Zeer geschikt voor duikers. Net sanitair, schoon en warme douches. Vriendelijk personeel. Spoelbakken voor je duikspullen en een vulstation buiten bij de duikwinkel. De camping ligt tegen het centrum aan.

De plaatsen zijn ruim, tevens beschikt de camping over kampeerveldjes.. Erg gezellig om met een groep te staan.

Bij de camping is een duikwinkel (De Grevelingen). Hier kun is nitrox te krijgen.. Groot assortiment aan duikspullen..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Muralt in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Muralt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Muralt scoort een 9.16 uit 10 op basis van 18 reviews.