9,1

91 reviews over Camping International in het Nederlands

Ruim voldoende

Marijke
28-7-2018

De ligging is fantastisch. Op wandelafstand zijn het centrum en het strand met heerlijke beachtenten. We reizen met een camper, dus of sanitair wel of niet schoon is, is voor ons niet relevant. Onze twee pubers misten een zwembad, maar ja... wanneer zijn pubers wel tevreden?

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Meer dan geweldig!

Carolijn de Leeuw
21-5-2018

Echt een top camping met als extra dat je caravan naar zijn plek wordt gebracht en opgehaald wordt. Een camping met mooie plaatsen, luxe speeltuin, gezellige bar en goed sanitair! En als klapper op loopafstand van de zee! Elke morgen verse broodjes een aanrader dus!!

Gereisd Met partner in mei 2018

Keurige camping en een schitterende omgeving

Dhr Vermeulen
20-10-2017

Schoon sanitair.Lekker dicht bij het strand.Ideaal voor fietsers en natuurliefhebbers,prachtige fietspaden en natuurgebieden. Wij komen zeker terug op deze camping.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie. Camperplaatsen

Fam Meyer
8-9-2017

Grote speeltuin voor de kids,elke dag verse broodjes in de Spar supermarkt En een leuk animatieteam.

Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Regelmatige bezoeker.

AV
3-9-2017

Fijne Camping direkt aan zee en op de fiets/wandelend dicht bij het gezellige plaatsje Renesse. Waar ik me vreselijk aan stoor is dat er zóvéél honden zijn. (Buiten het idee dat ik het smérig vind om 1,2,3 zelfs 4 honden in je camper te hebben 😖) is het irritante geblaf!! Dat mense het fijn vinden hun hond mee te nemen, is hun zaak, maa ik wil er géén last van hebben. Het lijkt wel of er steeds méér honden zijn!!! Vréselijk.

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijke vakantie

Fam van de Hoek
26-8-2017

Kinderen hebben genoten grote speeltuin en leuk animatieteam. Mooie omgeving om te fietsen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Tegenvaller

RJ
23-8-2017

Deze camping staat als goed tot zeer goed beoordeeld. mede hierdoor heb ik mijn keuze bepaald. echter is mijn vakantie tegengevallen. We hebben hier in de meivakantie gestaan, geboekt voor 1 week echter na 4 dagen weer weggegaan. Negatieve punten: 1. Geen animatieteam aanwezig in meivakantie, op de site van de camping stond dat animatieteam in het hoogseizoen aanwezig zou zijn, echter als je doorlinkt naar de externe site van animatieteam zie je dat alleen in juli er animatie aanwezig is. 2. "Jeugdhonk " gesloten 3. Kindersanitair gebouw gesloten 4. Travelers bar gesloten 5. 20 cent betalen voor 1 teiltje warm water voor de afwas 6. Douchen, eerst warm water knop aandraaien daarna aparte knop drukken voor activering warm water (+/- 5minuten) hierna moet je paar minuten wachten tot warm water weer beschikbaar is 7. Waarschijnlijk door koudere weer of doordat geen animatieteam aanwezig was waren heb ik +/- 15 camping gasten gezien op hele camping en 2 andere kinderen. Verder stonden alle velden nagenoeg vol met caravans zonder gasten. 8. Iets verouderd sanitair (wel schoon) Positieve punten: 1. caravan werd door trekker op plaats gezet (vanwege smalle straatjes) 2. Camping dicht bij zee (200 mtr) 3. Camping winkeltje (Spar) met verse broodjes 4. Leuk speeltuintje zandbak / schommel e.d. voor (kleine) kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Fantastische camping

Fam Hoeksema
19-9-2016

Verzorgde camping met grote speeltuin en lekkere verse broodjes in de spar supermarkt.

En lekker dicht bij het strand 200 mtr

Wij komen zeker een keer terug bedankt voor de fijne vakantie

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

Verzorgde camping

Dhr Adriaanse
14-7-2016

Gezellige camping op loopafstand van zee,waslokalen zijn heel schoon mooie omgeving komen zeker een keer terug.

Echt een aanrader!!!!!!!

Gereisd Met partner in juli 2016

Geweldig alles is zoals camping wezen moet.

m.v.d.klooster
5-7-2016

Keurig schoon,en alles goed verzorgt ligging perfect .Zeker niet voor het laatst geweest .

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.