Vakantiepark De Witte Boulevard

134 reviews over Vakantiepark De Witte Boulevard

• 2019
    8Sandra31-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi, schoon huisje met ruime slaapkamers boven. Slaapkamer beneden is klein. Tuintje biedt voldoende privacy. Ontvangst door eigenaren is hartelijk. Gelegen op loopafstand van het dorp en op redelijke afstand van het strand.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Guy G24-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Een leuke camping met een familiaal karakter, quasi pal gelegen in het centrum van Renesse. De camping beschikt niet over een zwembad of uitgebreide kinderanimatie, maar dit zit ook niet in de prijs. Wat er wel aanwezig is, een vriendelijke en familiaal ontvangst, ruimte te over voor spelende kinderen, gezellig buiten zitten, proper en onderhouden verblijfplaatsen, en amper op 200 meter van het centrum Renesse. Voor het strand of duinen, rijdt er om de 15 minuten een gratis pendeldienst. Voor mij was het de tweede keer dat ik daar verbleef, we hopen een derde keer volgend jaar. Voor de mensen die duiken, alle facetten zijn aanwezig, inclusief een eigen boot. Lydia en Leendert, bedankt voor het verblijf en het boottripje voor mijn zoon.

Guy G

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam. van Dijk22-08-2019

Ideale ligging, vriendelijke mensen, nette camping

We hadden een zeer schone nette caravan (nr 012) in het rijtje van 5 naast elkaar. Je hebt een eigen stukje tuin, een stuk gras en een stuk stenen. Een parasol (niet te verzetten), waslijn, fietsenhekje. Ontvangst en service gedurende de week was goed. Campingbaas en bazin zijn erg vriendelijk. Ze konden leuk kletsen met onze 2 kinderen (4 en 7). De camping was erg rustig, weinig leeftijdsgenoten maar door de goeie ligging en vele mogelijkheden in de omgeving hebben de jongens het contact niet echt gemist. Parkeren is niet geheel praktisch omdat je smal achteruit terug moet rijden of je rijdt over de weg richting de kinderspeeltuin maar iedereen reed erg voorzichtig dus toch goed te doen. 5 minuten lopen naar het centrum van Renesse, drie minuten naar een fietsverhuur en met onze kleine mannen goed te fietsen naar het strand. Familieskelter huren in Westenschouwen is een echte aanrader. Krabben vangen langs de binnendijk ook tof! Thanks

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Ivo Lambrichts29-07-2019

Geweldig park met een leuke familiare sfeer.

Vandaag (29-7-2019) weer thuis na een geweldige week op vakantiepark De Witte Boulevard. Ik ben normaal gesproken nogal sceptisch als het om campings of vakantieparken gaat, maar De Witte Boulevard is gewoonweg super en zeker voor herhaling vatbaar. De vriendelijkheid waarmee men wordt ontvangen geeft je meteen een goed gevoel, en zegt alles over de sfeer die er heerst. Wij zaten met 4 volwassenen in chalet 08, en hebben er een zeer mooie tijd gehad. De Chalets zijn proper en in zeer goede staat, wij hadden in ieder geval niets aan te merken op de chalets. Alles wat men nodig heeft was aanwezig, zowel binnen als buiten. Er heerst een familiaire sfeer op het park, hetgeen een zeer gemoedelijke uitstraling naar buiten brengt. Duiken, snorkelen en zeehonden kijken, alles is mogelijk. Ik kan dit park met een gerust hart aanbevelen. Team De Witte Boulevard bedankt voor een zeer mooie en rustgevende week. Jullie zijn een geweldig team.

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Nancy05-05-2019

Echt vakantie gehad......zeer relaxte camping

Rustige, mooie en schone camping. Chalet goed schoon en rustige ligging. Vriendelijke eigenaar en medewerkers. Nog geen 5 minuten lopen en je staat middenin Renesse, naar het strand duurt 10 minuutjes langer maar ook dat is niet erg. Je hebt vakantie dus onthaast dan ook!!! Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Familie S en E21-01-2019

Schone ruime woning

Degelijk, ruim en heel schoon huis. Heel dichtbij centrum en op loopafstand van strand/zee

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    9Paul Van den Bossche10-08-2018

Heel fijn verblijf gehad op De Witte Boulevard.

Geen grote luxe camping, maar klein vakantiepark midden in het stadje. Gezellig, vriendelijk en gastvrij ontvangen. Prima prijs/kwaliteitverhouding

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Mevr. van Dongen14-05-2018

Fijn!

Wij komen hier al meer dan 10 jaar met onze familie! Alles altijd heel goed en soepel geregeld! Ligt midden in het centrum van Renesse en het is er toch rustig! Fijn huis voor een grote groep! Eigenlijk is alles prima, alleen de bedden zijn naar mijn mening te hard! Maar dat is het enige minpuntje! Dus: op loopafstand van de zee en in het centrum van Renesse! Een aanrader dus!

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Bedrijfsuitje Rotterdams IT bedrijf07-01-2018

Goede bestemming voor een Teambuilding weekend!

De Witte Boulevard was een geschikte bestemming voor ons bedrijfs/teamweekend. We beschikten over een ruime groepsaccommodatie met voldoende faciliteiten (Douches, toiletten, ruime horecakeuken). Vanuit de Witte Boulevard ben je in enkele minuten in het centrum van Renesse. Dit was ideaal toen 's avonds we nog wat drankjes wilden gaan drinken.

Leuke tips: bij Slagerij Tholhuijsen kun je een volledig verzorgde BBQ aanvragen. De BBQ, inclusief vers vlees en salades, komen ze brengen en ophalen op het vakantiepark. Verder biedt strandtent Natural High leuke team building activiteiten aan. Ook zeker een aanrader!

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

9Wout en Truus Sleurink06-09-2017

Fantastisch park met leuke beheerders

Mooie chalets. Dicht bij centrum en kwartiertje lopen naar strand. Kortom mooi park.

Gereisd met partner in augustus 2017

12 tips over Vakantiepark De Witte Boulevard

• J.de Jong, 25-06-2014 Rapporteren

Het strand en dorp is zeer dichtbij met leuke winkeltjes en eetgelegenheden.

• Marijke, 05-10-2013 Rapporteren

Het vakantiepark de Witte Boulevard heeft de SchouwenDuivelandPas klaar liggen voor zijn gasten met tal van aantrekkelijke arrangementen en voordelen. Zoals bijvoorbeeld gratis openbaar vervoer over heel Schouwen-Duiveland.

• Johan de Bruijn, 27-07-2012 Rapporteren

Je kunt hier je eerste duikles regelen. Een aanrader!

1 vraag over Vakantiepark De Witte Boulevard

• Hans Avis, 21-11-2011 Rapporteren

foto's/herinneringen gevraagd uit de jaren zestig!

Mijn jeugdvakantie bracht ik destijds met mijn ouders door in zo'n knus vakantiehuisje bij de familie Verseput! Rechts langs 't huis liep 'n oprijlaan naar 'n groot anker toe! Dan naar links alwaar 'n kampwinkeltje was, wederom linksom en dan meteen rechts waren zo'n 4 ä 6 huisjes! We moesten 't bestek altijd nachecken bij aankomst en bij vertrek! Als je bij 't winkeltje rechts aanhield kwam je op de ruime camping uit, waar veel werd gejeu-de-bouled! Mijn ouders zijn in 1968 en 1969 overleden, toen ze nog géén 50 jaar waren! Niettemin was 't 'n heerlijke tijd toen onder de klanken van Chris Andrews!Bedankt voor al die mooie herinneringen,die ik nóg koester! Ben er sinds 1968 niet meer teruggeweest, maar mijn verlangen blijft naar deze unieke stek! Ik word er ongetwijfeld weer emotioneel van! Zou 't er ooit nog 'ns van komen als 57-jarige nu om er toch weer 'ns langs te gaan? Vast wel, tóch?

phertoghs, 20-02-2012

zeer zeker het zal wel veel veranderd zijn tegen vroeger er zijn meer bungalows maar zeker nog gezellig en knus en de mensen van het onthaal zijn vriendelijk en behulpzaam

Vakantiepark De Witte Boulevard info

• BBQToegestaan