8,8

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,7

108 reviews over Vakantiepark De Witte Boulevard in het Nederlands

Goede bestemming voor een Teambuilding weekend!

Bedrijfsuitje Rotterdams IT bedrijf, 7-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

De Witte Boulevard was een geschikte bestemming voor ons bedrijfs/teamweekend. We beschikten over een ruime groepsaccommodatie met voldoende faciliteiten (Douches, toiletten, ruime horecakeuken). Vanuit de Witte Boulevard ben je in enkele minuten in het centrum van Renesse. Dit was ideaal toen 's avonds we nog wat drankjes wilden gaan drinken.

Leuke tips: bij Slagerij Tholhuijsen kun je een volledig verzorgde BBQ aanvragen. De BBQ, inclusief vers vlees en salades, komen ze brengen en ophalen op het vakantiepark.

Verder biedt strandtent Natural High leuke team building activiteiten aan. Ook zeker een aanrader!

Fantastisch park met leuke beheerders

Wout en Truus Sleurink, 6-9-2017
  • Onderkomen9

Mooie chalets. Dicht bij centrum en kwartiertje lopen naar strand. Kortom mooi park.

Geweldig

Bouck, 12-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wederom naar deze Geweldige camping geweest waar we twee weken verbeleven schoon netjes je bent zo in het centrum van Renesse kortom echt een aanrader

Rustig en schoon

Miss el, 12-8-2017
  • Onderkomen8

Super plek aan de rand van Renesse, je staat meteen in dorpje en je merkt daar niets van qua geluid. Hele schone chalets, eigen tuintje bij de 4-6 persoons (is voor 6 personen wel wat te klein)keurig onderhouden en vriendelijke eigenaarsfamilie. Als je van vertier houdt dan dit niet kiezen, maar voor rust en lekker makkelijk op de fiets of strand, geniaal!

Perfecte locatie

Arlene82@gmail.com, 7-8-2017
  • Onderkomen9

We hebben genoten. Babybedje op aanvraag, is keurig. Met kinderwagen is het wat onhandig ivm vlonder. Er worden geen activiteiten georganiseerd, maar ook geen behoefte aan. Eetgelegenheden zijn er ruimschoots in de omgeving. Service is super en meedenkend!

fantastisch vakantiepark midden in renesse

m.wiegmann, 5-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

we komen hier al vele jaren met een groep van 12 pers. voor concert at sea.

elk jaar worden we hier geweldig ontvangen voor een geweldig weekend CAS.

Prachtige groepsaccommodatie

OWSV Aqua Holic, 11-4-2017
  • Onderkomen8

Prima groepsaccommodatie. altijd virendelijk beheerders. Top locatie vlak bij het centrum maar toch rustig. Ook voor duikstekken prima plek, met duikwinkel op het park.

In één woord geweldig

Sanne Bouck, 4-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Hele nette camping wij verbleven in een chalet die heel netjes en schoon was ze waren nog nieuw, de eigenaren zijn erg aardig en altijd in voor een praatje en geven tips over bezienswaardig heden om de hoek ben je zo in Renesse en loopafstand naar het strand kortom voor herhaling vatbaar

Prima accommodatie en centrale ligging

Sietse en Karin Hogenes, 31-7-2016
  • Onderkomen10

Wij hebben 14 dagen genoten van de 6 persoons chalet. Geweldige ligging, schoon, goede service, mooi terras en gemoedelijk.

Super Camping

Shirley Peperkamp, 8-7-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Al jarenlang huren wij tijdens CAS een 12 persoonshuis op de camping. Het is goed onderhouden, schoon en lekker ruim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Witte Boulevard in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Witte Boulevard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Witte Boulevard scoort een 8.77 uit 10 op basis van 123 reviews.