Camping De Driesprong

73 reviews over Camping De Driesprong in het Nederlands

Dé ideale camping!

Paul
14-10-2018

Kleine camping op 200 meter van de zee. Schitterend sanitair. Gastvrije ontvangst.

WIFI is matig.

Super!

ilse
18-9-2018

Vriendelijk, mooie locatie, geweldige chalet. Alles was top!

Perfecte camping vlakbij zee

Noortje Timmermans
27-8-2018

Wat een ontzettende leuke, fijne camping!!

We zijn een weekend geweest met een kleine camper. 2 vw en een baby. Heerlijk genoten. De ligplaatsen zijn ruim met een verhard gedeelte. De camping is mooi verzorgd en voor de kinderen is er genoeg te doen! Leuke speelplaatsen. Ook het sanitair gebouw is perfect met een heel erg leuk was gedeelte voor de kinderen! Ons zoontje heeft daar echt plezier gehad!! Verder mogelijkheden om te wassen, drogen etc. Ook is er een koelkast en magnetron aanwezig om te gebruiken. Douches zijn heerlijk! Je loopt in 5 min naar het strand en in 20 min lekker door de duinen naar centrum domburg! Kortom topplek! Volgend jaar gaan we weer.

Helemaal TOP!

Hennie Vink
26-8-2018

Een heerlijke camping. Een kleine camping, gezellig, schoon en lekker dicht bij het strand.

Leuke eigenaren, echt heel goed vertoeven.

Jack
25-8-2018

Lekker dicht bij het strand, schoon en mooi sanitair en de camping zag er ook zeer verzorgd uit. We hadden een mooie ruime plaats met voortentverharding. Het was een fantastische vakantie. Tot volgend jaar 😊

goede ligging, sanitair minder

Hanneke
6-8-2018

Camping ligt op geweldige locatie, dicht bij strand, lopen of fietsen en dichtbij Domburg. Ben niet gecharmeerd van het sanitair. 2 heren en 2 dames douches is te weinig. Bovendien is er geen scheiding tussen heren en dames wc's. Dit vind ik niet prettig. Bovendien vind ik de camping aan de dure kant

Heerlijke camping op loopafstand van een gezellig strand waar genoeg te doen is. De camping ziet er top uit met mooi (en schoon) sanitair, een speelwei & speelschuur voor kinderen. Wij hebben op de camping gestaan maar er zijn ook huisjes te huur. De eigenaren zijn super vriendelijk (bedankt voor de leuke tijd Evelien & Johan)!

Fantastische camping!

John en Dimphy
26-5-2018

Super schone en schitterend gelegen camping tussen Westkapelle en Domburg op korte (loop)afstand van het strand.

Evelien en Johan bedankt voor de hartelijke ontvangst en verblijf op jullie top camping.

Wij komen zeker weer terug!

Aanrader! Fijne camping

Bianca
5-5-2018

Keurige camping en heerlijk op loopafstand van de zee. Modern en schoon sanitair. Persoonlijk vind ik het fijner als het toilet bij de mannen en vrouwen gescheiden is. In de ochtend wel wachten bij de vrouwendouches. Twee is aan de krappe kant. Miste ook een slot op de deur bij het kindersanitair. Veel plaatsen zijn ook voorzien van een verharding en tegels bij de wielen zodat je meteen goed staat. Kunt merken dat de camping met liefde wordt gerund!

mooi onderhouden camping

co
25-8-2017

Bijzet tentje op zelfde plek als caravan plus 2 personen erg aan de prijs 20 euro vind ik veel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Driesprong in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Driesprong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.