Camping De Driesprong

66 reviews over Camping De Driesprong in het Nederlands

Fantastische camping!

John en Dimphy
26-5-2018

Super schone en schitterend gelegen camping tussen Westkapelle en Domburg op korte (loop)afstand van het strand.

Evelien en Johan bedankt voor de hartelijke ontvangst en verblijf op jullie top camping.

Wij komen zeker weer terug!

Aanrader! Fijne camping

Bianca
5-5-2018

Keurige camping en heerlijk op loopafstand van de zee. Modern en schoon sanitair. Persoonlijk vind ik het fijner als het toilet bij de mannen en vrouwen gescheiden is. In de ochtend wel wachten bij de vrouwendouches. Twee is aan de krappe kant. Miste ook een slot op de deur bij het kindersanitair. Veel plaatsen zijn ook voorzien van een verharding en tegels bij de wielen zodat je meteen goed staat. Kunt merken dat de camping met liefde wordt gerund!

mooi onderhouden camping

co
25-8-2017

Bijzet tentje op zelfde plek als caravan plus 2 personen erg aan de prijs 20 euro vind ik veel

super minicampig

henk van der vaart
14-7-2017

Verbazend nette rustige camping. Zelden zo meegemaakt!

Mooie kleine camping vlakbij​ de zee

Eveline ne
6-6-2017

Kleine camping waar echt niets negatiefs over te zeggen is. Super schoon sanitair met voor de kleintjes een aparte verschoonplek, kinderdouche en babybadje. Zowel binnen als buiten speelmogelijkheden. En op loopafstand van het strand.

Oude reviews (archief)

Geweldige camping

Hennie Vink
19-9-2016

Een gezellige, mooie, schone camping op loopafstand van het strand.

Ook dit jaar weer een geweldige vakantie gehad bij de familie Janssen!!

G.Vellekoop
9-9-2016

Geweldige camping en schoon sanitair goede omgeving,

altijd even behulpzaam..

Johan en Evelyn,

jullie krijgen van mij een dikke 10

Supercamping

M.Rens de Jong
4-9-2016

Echt niks aan te merken dicht bij het strand Gezellige sfeer en een dikke pluim voor de eigenaren Johan en Evelien

Heerlijke relaxed camping.

N. Cornelissen
23-7-2016

Sanitair perfect.

Ligging goed.

Vriendelijke eigenaren.

Prima camping, vlak bij zee

Hans
22-7-2016

De camping ligt even buiten Domburg. De camping is overzichtelijk, heeft ruimte plekken en goed en schoon sanitair. Mogelijkheid om de fietsen in een schuur te stallen. de camping ligt op loopafstand van het strand. Op het strand is ook een strandrestaurant met prachtig terras. Domburg heeft alle voorzieningen en winkels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Driesprong in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Driesprong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Driesprong scoort een 9.48 uit 10 op basis van 76 reviews.