9,5

74 reviews over Camping De Driesprong in het Nederlands

Carla,
23-2-2019

Heerlijke vakanties gehad. 3 jaar op rij naar deze camping geweest. De kinderen hebben zich geen moment verveelt. De omgeving is prachtig. Een fietstochtje naar Domburg zelf. Lopend naar het strand. Een dagje Middelburg of Vlissingen. En wanneer het een dag minder mooi weer was bood de speelschuur een mooi alternatief. Onze kinderen en wij hebben genoten. En wie weet komen we ooit nog eens terug. Nu gaan we eerst het buitenland eens verkennen. De eigenaren vriendelijk en gastvrij. Altijd een vriendelijk praatje. En wanneer er iets was stonden ze klaar om je te helpen. En bij aankomst een kleinigheidje voor de kinderen en bij afscheid een zakje Zeeuwse snoepjes.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dé ideale camping!

Paul,
14-10-2018

Kleine camping op 200 meter van de zee. Schitterend sanitair. Gastvrije ontvangst. WIFI is matig.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

ilse,
18-9-2018

Vriendelijk, mooie locatie, geweldige chalet. Alles was top!

Gereisd met partner in september 2018

Perfecte camping vlakbij zee

Noortje Timmermans,
27-8-2018

Wat een ontzettende leuke, fijne camping!! We zijn een weekend geweest met een kleine camper. 2 vw en een baby. Heerlijk genoten. De ligplaatsen zijn ruim met een verhard gedeelte. De camping is mooi verzorgd en voor de kinderen is er genoeg te doen! Leuke speelplaatsen. Ook het sanitair gebouw is perfect met een heel erg leuk was gedeelte voor de kinderen! Ons zoontje heeft daar echt plezier gehad!! Verder mogelijkheden om te wassen, drogen etc. Ook is er een koelkast en magnetron aanwezig om te gebruiken. Douches zijn heerlijk! Je loopt in 5 min naar het strand en in 20 min lekker door de duinen naar centrum domburg! Kortom topplek! Volgend jaar gaan we weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Helemaal TOP!

Hennie Vink,
26-8-2018

Een heerlijke camping. Een kleine camping, gezellig, schoon en lekker dicht bij het strand. Leuke eigenaren, echt heel goed vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2018

Jack,
25-8-2018

Lekker dicht bij het strand, schoon en mooi sanitair en de camping zag er ook zeer verzorgd uit. We hadden een mooie ruime plaats met voortentverharding. Het was een fantastische vakantie. Tot volgend jaar 😊

Gereisd met partner in augustus 2018

goede ligging, sanitair minder

Hanneke,
6-8-2018

Camping ligt op geweldige locatie, dicht bij strand, lopen of fietsen en dichtbij Domburg. Ben niet gecharmeerd van het sanitair. 2 heren en 2 dames douches is te weinig. Bovendien is er geen scheiding tussen heren en dames wc's. Dit vind ik niet prettig. Bovendien vind ik de camping aan de dure kant

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke camping op loopafstand van een gezellig strand waar genoeg te doen is. De camping ziet er top uit met mooi (en schoon) sanitair, een speelwei & speelschuur voor kinderen. Wij hebben op de camping gestaan maar er zijn ook huisjes te huur. De eigenaren zijn super vriendelijk (bedankt voor de leuke tijd Evelien & Johan)!

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische camping!

John en Dimphy,
26-5-2018

Super schone en schitterend gelegen camping tussen Westkapelle en Domburg op korte (loop)afstand van het strand. Evelien en Johan bedankt voor de hartelijke ontvangst en verblijf op jullie top camping. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in mei 2018

Aanrader! Fijne camping

Bianca,
5-5-2018

Keurige camping en heerlijk op loopafstand van de zee. Modern en schoon sanitair. Persoonlijk vind ik het fijner als het toilet bij de mannen en vrouwen gescheiden is. In de ochtend wel wachten bij de vrouwendouches. Twee is aan de krappe kant. Miste ook een slot op de deur bij het kindersanitair. Veel plaatsen zijn ook voorzien van een verharding en tegels bij de wielen zodat je meteen goed staat. Kunt merken dat de camping met liefde wordt gerund!

Gereisd met partner in mei 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Driesprong in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Driesprong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.