Hotel De Torenhoeve

6.6Voldoende

Nederland, Zeeland, Burgh-Haamstede

Op vakantie geweest naar De Torenhoeve?

6.6Voldoende

• Sauna

20 reviews over Hotel De Torenhoeve

• 2019
    9herman lotterman18-03-2019

komen zeker terug

geweldige 3 dagen gehad super vriendelijk gezellig heerlijk eten kan niet beter , komen zeker terug mvg fam lotterman

Zakelijk gereisd in maart 2019

• 2018
    10Fanton Danny en Roxane Ertelt09-09-2018

Fantastisch ! Lekker ontbijt, heerlijke ligging.

Heel gezellig hotel. Super heerlijk ontbijt., we hebben er echt van genoten. Zoveel verschillende broodjes en beleg ! Prachtige plek om uitstapjes te maken, fijn dicht bij de zee ! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Annie30-05-2016

Gesmuld van het lekkere ontbijtbuffet

Het personeel is heel vriendelijk.Heel gezellig hotel met goede bedden.Leuk is dat de kamers allemaal een vogelnaam hebben naast het kamernummer uiteraard. De kamer was netjes evenals de badkamer.Het enige minpuntje was dat de badkamer en dus ook het toilet en de lavabo niet op de kamer zelf waren maar apart aan de overkant van de gang. Wel enkel voor ons met aparte sleutel. Dit is wel vervelend natuurlijk als je zoals ik nogal veel moet opstaan midden in de nacht om naar het toilet te gaan. Op de kamer is een frigo aanwezig maar die maakt nogal veel lawaai want die slaat voortdurend op. Als je hem niet nodig hebt kan je natuurlijk de stekker uittrekken.Jammer genoeg hadden we tegenslag met het weer en konden we geen gebruik maken van het openlucht zwembad.Ontbijt heeft gesmaakt met oa omelet met spek, yoghurt, vers fruit, chocoladebroodjes,croissants, brood en broodjes. Kaas, ham, fruitsap, koude chocolademelk, karnemelk.Heel groene en rustige omgeving want 's morgens wordt je wakker van de vogeltjes. De zee is ook heel dichtbij en je hebt altijd een goed herkenningspunt nl een vuurtoren. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Erik de Boer09-12-2013

Er even tussenuit

Samen met de vrouw en kids er even tussen uit op De Torenhoeve. De ligging op loopafstand van het strand, lekker uitwaaien tijdens de storm...de kinderspeelkamer...de zithoek met openhaard en daarna een heerlijk diner. Personeel vriendelijk en behulpzaam met zoeken naar dagbesteding. Kortom TOP.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 5Jeanette Hofman13-08-2013

Voorlopig even geen hotel Torenhoeve meer

De Torenhoeve heeft een fantastische ligging maar onze hotelkamer was bij aankomst en na een 2de zogezegde schoonmaak nog vies! Receptioniste deed erg haar best uiteindelijk de 2de nacht een andere kame gehad! Ontbijt is goed maar niet zo uitgebreid! Prijs/kwaliteit is niet in proporties! Het hotel en de kamers zijn gedateerd! Kortom ik wilde er lekker tussenuit en was bezig met het afhandelen van een hele vieze kamer!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Linda07-04-2013

heerlijk rustig!!

inderdaad een fijne verblijfplaats op een prachtige lokatie . heel rustige omgeving vlak bij de vuurtoren.op 10 minuutjes lopen door de prachtige duinen sta je op het strand .Kamer was prima in orde en de bedden sliepen heerlijk.Een dikke pluim voor het restaurant , fantastisch lekker gegeten en er werd op een fastastische manier rekeneing gehouden met mijn lactose intolerantie.Als wij nog eens noot hebben aan een weekendje rust en genieten staat dit hotel op onze verlanglijst.

Gereisd met partner in april 2013

• 8Gerard26-03-2013

Mooi gelegen hotel

Op 6 minuten lopen van strand, mooie omgeving. Was voor ons erg koude periode, dus niet veel buiten geweest. Restaurant is heel goed, wel wat prijzig, prijs/kwaliteit verhouding is goed. Nette schone simpele kamer met balkon. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

Gereisd met partner in maart 2013

• 7samaja_105-08-2012

Onder de vuurtoren, dicht bij het strand.

Hotel De torenhoeve ligt op een mooie plek tussen veel bomen, prachtige huizen en onder de vuurtoren. Een paar minuutjes van het mooie strand. De bedden zijn prima, mooie badkamer (geen douchescherm/gordijn), helaas niet gestoft. Er lag een laagje stof op de nachtkastjes en tafeltje. Kamer lang niet meer gebruikt?

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Kempe71102-07-2012

Prima hotel

Wij hebben een kort verblijf gehad in hotel Torenhoeve. We kregen een appartement toegewezen i.p.v. een hotelkamer. Dit was overigens ruim van te voren al gecommuniceerd met ons. Appartement is ruim met een prima slaapkamer en goede bedden. Niets op aan te merken. Ontbijt is uitstekend. Kortom een prima hotel op een mooie locatie.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8kees10-09-2011

Een prima accomodatie voor een paar dagen weg

Wij waren er aan het eind van het seizoen. Rustig gelegen hotel. Vriendelijke mensen, nette goed verzorgde kamer. Prima ontbijtbuffet. Strand op loopafstand. Het dorp ligt wat verder weg. Met de auto / fiets gemakkelijk te bereiken. Wij hebben er een paar prima dagen doorgebracht.

Gereisd met partner in januari 2011

Hotel De Torenhoeve info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats