Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer voor je op een rij gezet:

213 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooi hotel, maar ligt afgelegen.

Vissers marleen
14-7-2018

Ligt afgelegen! Prima ontbijt.

Kan betet

Veraar
11-7-2018

Mooie kamer reseptie kundig

Jong en nog erg onervaren personeel in de bediening spreekt slecht andere talen en aanspreken klanten

Ben meer klasse gewend en kundiger personeel.

Erik Jan Nijssen
10-7-2018

We hadden een hele mooie hoekkamer met fantastisch uitzicht. Wat het minder maakte was de ervaring met onkundig en ongeïnteresserd personeel. Werden niet op het terras geholpen, heb de receptie gebeld om geholpen te worden en andere mensen zijn gewoon weggegaan om deze reden. Erg jammer dat je dit moet ervaren na een week hard werken, niet goedkope kamer, en dan zo behandeld te worden! Erg jammer, personeel maakt of breekt je bedrijf!

Een echte aanrader !

Katia
9-7-2018

Wat een toplocatie waarbij elke kamer kan genieten van een prachtig terras met mooi uitzicht ! Een echte aanrader !

Knap ingericht restaurant, kraaknette kamers, goede service !

Een vaart met de sloep moet je zeker boeken !

Prima, maar voor verbetering vatbaar.

Ad van Steenbergen
7-7-2018

Het hotel is mooi en nieuw. De ligging direct aan het Veerse Meer is fantastisch. De executive kamer, wij zaten op een hoek met meerzicht, is relatief klein, maar het uitzicht en het ruime balkon rondom, maken alles goed. Een koelkast zou geen overbodige luxe zijn. Het ontbijt is goed, hoewel merkbaar was dat naar mate het drukker werd, een aantal dingen niet meer beschikbaar waren. We misten ook iemand die de supervisie had. Het bootje dat je kunt huren lonkt, echter de prijs hiervoor is veel te hoog: 240 euro voor een middag. Daar huur je aan de overkant twee hele dagen een zelfde bootje voor. Het personeel is vriendelijk, maar de meeste nog onervaren. Al met al een meer dan prima 5-daags arrangement hier doorgebracht.

Prachtig gelegen voor volledige rust

JI
5-7-2018

Het hotel is ver van alles afgelegen, maar prachtige omgeving. Prachtig uitzicht vanuit de kamer en het restaurant. Mooie ruime, propere kamers, enige grote minpunt zijn de gezamenlijke kamerterrassen, je hebt geen privacy iedereen kan op je terras, je kan dan ook niet je raam laten openstaan.

Beste plek ever

Familie Breskens
3-7-2018

Fijn verblijf, mooi ingericht hotel met een super ligging. Terras is echt genieten en veel ruimte tussen de tafels, erg aangenaam!

Vriendelijk personeel die er alles aan doen het zo aangenaam mogelijk te maken. Ook heerlijk geluncht en gedineerd! Wij komen zeker terug!!

Het verblijf was te kort, maar fantastisch.

Nico Nieuwstraten
2-7-2018

De service was bijzonder goed, het eten was zeer goed met een uitgebreid ontbijt.

Voor de wat oudere gast, zou het wenselijk zijn wat uitleg te geven over het gebruik van de douchekop-combinatie en misschien een beugel aan de wand voor enig houvast.

wij gaan er niet meer terug.

brigitte & patrick
1-7-2018

Het was een rustige ligging, en een mooie ligging aan het meer, waar geen lawaai te horen was. Het hotel zelf was de prijs van 284 euro voor 1 nacht niet waard.

Voor een 4 sterren hotel, was er geen koelkast of bijvoorbeeld

een showerkapje aanwezig, wat je toch wel verwacht voor 4 sterren en die prijs.

Prima hotel direct aan het Veerse meer

gerard
1-7-2018

Perfect Hotel op een prachtige locatie ! Wel wat afgelegen van dorpen / steden. Met de auto perfect te doen. Er is een prima restaurant in het hotel , eten is goed. Wel een paar kleine opmerkingen :

Broodplankje : Veel brood ; heel weinig sausje(s).

Friet besteld ipv aardappelen : Grote bak friet kwam extra ; maar met heeeel weinig mayo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer in Arnemuiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer scoort een 8.9 uit 10 op basis van 213 reviews.