Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Meer camping info

161 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 9Trees van Mullem-Lamers27-07-2020

Wederom fantastisch!!!!

Voor het 7 de achtereenvolgende jaar hebben wij weer genoten van de gastvrijheid van boer Peter en boerin Willemien van boerderijcamping DE OOSTHOEK in Aagtekerke. De zeer ruime plaatsen, de perfecte grasmat, het mooie sanitair wat super goed onderhouden wordt deden ons wederom naar Aagtekerke gaan. Er zijn veel fiets en wandelmogelijkheden en vele leuke en gezellige plaatsen in de buurt. Gezien de beperkingen door het coronavirus was dit wel een andere vakantie dan voorgaande jaren, maar dat geldt voor iedereen. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Marijke Geluk21-07-2020

Wat een ruimte!

Een geweldige week gehad op deze camping. Een zee van ruimte, dat vind je niet snel ergens anders! Gastvrijheid, zeer netjes en alles tip top onderhouden. De kinderspeelplaats is erg leuk en met verschillende speeltoestellen. De camping ligt dicht bij bos, strand en met de fiets ben je overal in 10 minuten. Ook de drie dorpen kun je per fiets in 10 minuten bereiken. Walcheren is sowieso de moeite waard. Een heel mooie camping, wat ons betreft een 10!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Atie en Bert Koelewijn09-07-2020

Prachtige complete camping!

Prachtige, mega grote plekken met eigen afvoer via reeds klaarliGevende afvoerslang, water op de plek en ..... die douches, met stortdouche, werkelijk alsof je bij je eigen aan het badderen bent! Dan het chemisch toilet, het zegt iets over ontzorgen als je een extra plakje hebt gemaakt waarin je dop van je tank kan worden afgelegd zonder dat hij in je afvoer valt! Brilliant.

Supervriendelijke ontvangst op 3 km van het strand van mooi Domburg!

Dan waar de meeste campings na het grasmaaien het gras laten liggen, was dit hier niet het geval, geen sprietje in de caravan!

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 2019
    10Fam Cox22-09-2019

Geweldig

Super vriendelijke eigenaren Alles super schoon Heerlijke douche Geen een minpuntje Peter en Willemien jullie doen het 👍👍👍

Gereisd met partner in september 2019

• 9Trees en Albert van Mullem15-07-2019

Het was weer heerlijk!!!!!

Voor het 6 de achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op Boerderijcamping "De Oosthoek" in Aagtekerke. Wat weer een hartelijke ontvangst door boer Peter en zijn vrouw Willemien met koffie/thee in een jubileum (45 jr) mok welke wij mochten houden en eigengebakken cake in de vorm van de Zeeuwse knoop. Waarom wederom naar "De Oosthoek" : . Het prachtige goed onderhouden veld met zijn grote plaatsen; . Het mooie en perfect schoongehouden toiletgebouw; . Het eventueel leggen van vlonders in de voortent; . De jeu-de-boulesbaan; . De georganiseerde bbq en koffie/thee ochtend met ???..... mmmm; . Het opgezette grote scherm in de schuur zodat men het vrouwenvoetbal kon volgen; . De dit jaar voor het eerst zeer goede WIFI; Elk jaar treffen wij terugkerende gasten. Peter en Willemien hopen binnenkort opa en oma te worden. Hopelijk blijft er dan nog tijd genoeg over voor het voortzetten van de 👌👌 camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Frans Erenst11-07-2019

zalig zeeland

heerlijk rustige camping, ruime plaatsen en fijn stel eigenaren die voor iedereen klaar staan.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Tonny NIjhuis06-05-2019

Fantastische camping, we hebben genoten.

Wij waren helemaal tevreden.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Cindy Patrick Tibo Wuyts20-10-2018

Top camping

Voor het tweede jaar wederom naar De Oosthoek geweest,tja het is en blijft een prachtige camping. Ideaal voor de kinderen mee op de trekker met boer Peter en de koeien voeren. Genoeg te doen en te beleven op de camping en omgeving. Prachtig kraaknet sanitair met ruime regendouches. De camping is zeer ruim opgezet met grote plaatsen. Er heerst een gemoedelijke sfeer. De eigenaars Peter en Willemien leven met hart en ziel voor de camping. Wij hopen er nog vele jaren te mogen verblijven als gast.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9fam huizinga24-08-2018

het is goed vetoeven

wij anton en aartje huizinga wij zitten nu op de camping oost hoek pwter en wiilemien goede voorzieningen ook mensen met een beperking waar onder ik zelf peter doet leuke dingen met de kinderen ne is veel vermaak hier voor idereen wat wils voor iedereen een praatje mooie ruime camping we hopen volgend jaar hier weer te komen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Familie vd ven10-08-2018

Hele fijne kindercamping

Hele leuke kindercamping. Overzichtelijk, mooie grote staanplaatsen. Top sanitair. Voor kinderen genoeg vriendjes en vriendinnetjes in leeftijd tot ongeveer 10-11 jaar. Vertier voor kinderen in vorm van samen chillen in speelruimte met voetbaltafel, tafeltennistafel, in buurt van veldjes trampolines aanwezig en voor de kleinere kinderen zandbak, wip, glijbaan, skelters. Daarnaast hebben ze een pony die verzorgd mag worden. In de weken dat wij er waren werd er ook een keer gereden op een groot paard en werd er een gezamelijke bbq verzorgd. Tevens mogen kinderen mee op de trekker en de koeien voeren. Naast de camping is er genoeg vertier in de buurt. Domburg en oostkapelle zijn goed te doen op de fiets, ook voor kleine kinderen. Strand bij terra marris is niet zo druk, prettig, wel geen strandtent aanwezig. Daarvoor moet je toch bij domburg of oostkapelle zijn. een leuke vakantie die ik iedereen met kleine kinderen kan aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Camping Boerderijcamping De Oosthoek info