Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Camping Boerderijcamping De Oosthoek
9,2

150 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

Pareltje in Zeeland, al 4 jaar op rij!

Fam. Swaans, 20-11-2017

Peter en Willemien, wat hebben jullie een heerlijke plek gecreëerd voor jullie gasten! Naast de gastvrijheid, de ruime plaatsen en het geweldige sanitair (NIEUW in 2017) zijn vooral ‘boer Peter’ en zijn dieren de smaakmakers van de camping. Onze kids kijken elk jaar weer uit naar het koeien voeren en de geboorte van de kalfjes. Het meerijden op de tractor, helpen op het land en de paardenstallen uitmesten (wel vroeg opstaan;), het is elke dag een feest. Onze kinderen vragen na de zomer elke week wel een keer: wanneer gaan we weer naar boer Peter? Het is hun 2e thuis!!!!

Een fantastische ervaring!

Miriam Meulenbeek, 20-11-2017

Voor de allereerste keer op een boerderijcamping. In een voor ons bekende omgeving. Arrangement Hemelvaart-Pinksteren. Gastvrij ontvangen. Heerlijk veel privacy door de enorme ruime plekken. Onderling gemoedelijk gezelligheid, doordat veel gasten al vaker zijn geweest omdat het zo goed bevalt. Super kindvriendelijk. En wat hebben we geluk gehad: ook nog live kalfjes geboren zien worden en de gehele vakantie volop kunnen genieten van prachtig weer.

Wat ons betreft: voor herhaling vatbaar.

Ga zo door Peter en Willemien.

Een "warm" vakantie "thuiskomen"!

Trees en Albert van Mullem, 15-11-2017

Voor het vierde achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op deze zeer comfortabele Boerderijcamping. Wat een gastvrijheid, zeer ruime plaatsen, mooie grasmat, fantastisch nieuw sanitair en leuke activiteiten die ook nog door Peter en Willemien georganiseerd worden. Het mooie Walcheren nodigt uit tot schitterende fietstochten. De gezellige plaatsen in de directe omgeving met alle evenementen zorgt er voor dat wij heel graag in 2018 ons eerste lustrum op Boerderijcamping De Oosthoek willen komen vieren. Deze belofte hebben wij al besproken met onze "vakantie buren"!!!!

Fantastische boerderijcamping

Fam. de Vos, 13-11-2017

Alweer enige weken aan het werk! Maar de vakantie op camping de Oosthoek nog vers in ons geheugen.

Allereerst het ontvangst, altijd supervriendelijk, met iets te drinken en eigengemaakte cake. Peter en Willemien maken het direct gezellig.

Deze gastvrijheid trekt ook een gezellige groep gasten aan die leuke activiteiten met elkaar doen, zoals een spelletje jeu des boules op de nieuwe baan of het populaire kuub.

En niet te vergeten pannenkoeken bakken of bbq’en en koffie drinken met een lekkere bolus met alle gasten georganiseerd door boer Peter en Willemien, altijd super gezellig.

Dit jaar ook het nieuwe toilet gebouw kunnen bewonderen en natuurlijk gebruiken. Dit is perfect, douchen net als thuis.

Peter en Willemien bedankt.

Wij hopen dat we in 2018 weer mogen en kunnen komen we hebben het prima naar ons zin bij jullie.

Groetjes Bep, Kelly en Henk de Vos

Mooie vakantie tijd op de boerderij.

J.Trags, 13-11-2017

Als je al 34 jaar op deze mini camping komt,dan is het zeker heel goed vertoeven,min puntjes zijn er eigenlijk niet.

Gewoon een heerlijke vakantie

Familie Harm en Aly van der Heide, 13-11-2017

Ten eerste het nieuwe verwarmde bad en toilet gebouw

Wij waren met het oude ook tevreden maar het nieuwe overtreft alles daarbij is er een Jeu De Boules baan aangelegd met bankjes

Wij hebben nog een gezamenlijke barbecue gehad die bij iedereen geweldig in de smaak viel

Het was weer eens een super vakantie en we zeggen bij het afscheid gewoon tot volgend jaar

Geweldige camping

Nel en Piet Roose, 13-11-2017

Heerlijke rustige en ruime camping, met prachtig sanitair

Prachtige boerencamping

Fam Heijmans, 13-11-2017

Na een hartelijk ontvangst hebben we 4 weken met veel plezier op de camping gestaan. Wat een mooie en ruime plaatsen en schitterend sanitair.Komen natuurlijk weer terug!!

Een geweldige camping

Fam.Janssen, 12-11-2017

Super mooie camping met fantastisch nieuw toiletgebouw 2017 ruime plaatsen,

en niet te vergeten fantastische eigenaars. Wij komen er graag terug.

Een mooie kindvriendelijke camping.

Familie Harmens, 12-11-2017

Het is een geweldig leuke camping met zeer ruime plekken. Zeer geschikt voor kinderen de strohut, dieren en de speelzolder waren voor onze zoon geweldig.

Het nieuwe toiletgebouw was ruim, schoon en praktisch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping De Oosthoek scoort een 9.16 uit 10 op basis van 151 reviews.