Géén boekingskosten
NederlandZeelandAagtekerkeCampings AagtekerkeCamping Boerderijcamping De Oosthoek

Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Meer camping info

175 Reviews over Boerderijcamping De Oosthoek

• 10Pieter16-03-2022

Toppie!

Het was een TOP vakantie. Het ontzettend ruim opgezette terrein, heel overzichtelijk met kleine kinderen. Je hebt van bijna alle plaatsen zicht op de speeltoestellen, die voor op de camping zijn gegroepeerd. Zo is het op de camping heerlijk rustig. Ook speelden onze kinderen vaak op de boerderij in de stro-hut of in de schuur. Wij konden heerlijk een boekje lezen terwijl de kinderen zich prima vermaakten. maar ook de omgeving is geweldig, strand en bos op fiets afstand, Middelburg en Veere zijn op de fiets ook goed te doen met de kinderen. De camping ligt erg centraal op het mooie eiland Walcheren.

• 10Robbert16-03-2022

Super de luxe camping voor een minicamping.

Het was in één woord GEWELDIG! Hele ruime plaatsen. Ontzettend luxe en brandschoon toiletgebouw. Geweldige ontvangst met koffie en wat lekkers. Zo af en toe werd er iets georganiseerd, maar is zeker geen must om deel te nemen aan de activiteiten. Maar de koffiemorgen, de BBQ waren erg gezellig. Wij komen zeker terug.

• 9Fam. Van der Zouwen.05-09-2021

Mooie rustige camping.

Mooie grote plaatsen....Mooie grasmat......Geweldig sanitair.....rustige camping. Minpunt...... geen tv aansluiting.

• 9Trees van Mullem-Lamers10-08-2021

Wederom fantastisch.

Ook na het 8ste achtereenvolgende jaar was het verblijf op BOERDERIJCAMPING DE OOSTHOEK IN AAGTEKERKE weer geweldig. De gastvrijheid die Peter en Willemien de Visser uitstralen is voelbaar op de hele camping. De enorm ruime, goed verzorgde plekken met waterkraan en afvoer, het perfect onderhouden mooie sanitair en de activiteiten, zoals het gezamenlijk kijken naar het Nederlands elftal in de schuur op een groot scherm, de jeu de boules wedstrijd met ook nog prijsjes van Sjakies Zeeuwse cadeau winkel uit Middelburg (meteen gepromoot door Willemien vanwege het goede doel), de gezamenlijke koffie ochtend met de overheerlijke …… , het pony rijden voor de jongsten. Het was er allemaal weer. De vele fiets- en wandelmogelijkheden de mooie plaatsen en gezellige dorpen met ieder zijn eigen karakter maken de keus om wederom te kiezen voor DE OOSTHOEK niet moeilijk.Wij zeggen dan ook heel graag, hopelijk tot volgend jaar en dan weer 4 weken!!!!!

• 9fam Kruijssen06-02-2021

heerlijk plekje

Wij zijn al een aantal keer geweest op de Oosthoek. Heeeeerlijk! Ruime plekken, dicht bij de zee, super schoon en netjes sanitair, maar bovenal een hele gemoedelijke sfeer en eigenaren met een warm hart voor de camping en gasten! We hebben alweer geboekt voor komend jaar ;-)

• 10Kitty van Leur03-01-2021

3 heerlijke weken op fantastische camping

Ieder jaar opnieuw kijken wij enorm uit naar onze vakantie op Boerderijcamping De Oosthoek. Wij komen hier al jaren en genieten volop van deze mooi, gezellige en zeer nette camping. Hartelijke en belangstellende eigenaren die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Mooie, goed onderhouden en ruime plaatsen, zeer schoon toiletgebouw, overdekte fietsenstalling, kortom alles is aanwezig voor een geslaagde vakantie. Zelfs in deze moeilijke Coronatijd met al zijn beperkingen hebben wij toch weer een heerlijke vakantie gehad en kijken nu alweer uit naar komende zomer!

• 10Jaap van der Est02-01-2021

Een uitmuntende camping

Mooie kleine camping met hele aardige, klantvriendelijke eigenaren. Ruime plaatsen, uitstekend, zeer schoon sanitair. De camping ligt op korte fiets afstand van het strand van Domburg, de Manteling en Oranjezon. Veel mogelijkheden om te wandelen, te fietsen en te winkelen. In corona tijd (mei/juni) hebben we ons bij de familie de Visser absoluut veilig gevoeld.

• 10Ton en Henny02-01-2021

Hele mooie camping

Hele mooie camping met grote plaatsen met afvoer en water op de plaats . Sanitair is geweldig en heel erg schoon .Camping is zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen en rustzoekers . Peter en Willemien zijn heel gastvrij en zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft . De camping ligt op fietsafstand van zee en vele mooie fietsroutes . Beslist een aanrader.

• 10Cees14-12-2020

TOP!!! voor jonge gezinnen, maar ook ouderen.

Geweldige camping, onze jonge kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met de vele andere kleine kinderen. Heel luxe toiletgebouw, ontzettend schoon. Wij hebben nog geen moment corona onveilig gevoeld. De camping is immer heel ruim opgezet, dus 1,5m was beslist geen probleem. Ook het toiletgebouw is heel ruim en met schermen de looproute aangegeven. Alle gasten kregen een eigen flesje ontsmettingsgel en handschoenen bij aankomst. Grote stickers gaven de looproutes aan. Het was in één woord TOP!

• 10Peter10-12-2020

Super, voor herhaling vatbaar!

Eerste keer kamperen op een boerderijcamping. Het was geweldig! Voor herhaling vatbaar. Veel kleine kinderen, maar ook echtparen die volop genieten. Super de luxe toiletgebouw, brandschoon, zeker coronaproof! Hartelijk ontvangst met een cadeautje!!! Box met ontsmettingsgel en handschoenen.

Camping Boerderijcamping De Oosthoek info

Camping-informatie