Camping Boerderijcamping De Oosthoek

156 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

het is goed vetoeven

fam huizinga
24-8-2018

wij anton en aartje huizinga wij zitten nu op de camping oost hoek pwter en wiilemien

goede voorzieningen ook mensen met een beperking waar onder ik zelf peter doet leuke dingen met de kinderen ne is veel vermaak hier voor idereen wat wils voor iedereen een praatje mooie ruime camping we hopen volgend jaar hier weer te komen

Hele fijne kindercamping

Familie vd ven
10-8-2018

Hele leuke kindercamping. Overzichtelijk, mooie grote staanplaatsen. Top sanitair.

Voor kinderen genoeg vriendjes en vriendinnetjes in leeftijd tot ongeveer 10-11 jaar.

Vertier voor kinderen in vorm van samen chillen in speelruimte met voetbaltafel, tafeltennistafel, in buurt van veldjes trampolines aanwezig en voor de kleinere kinderen zandbak, wip, glijbaan, skelters. Daarnaast hebben ze een pony die verzorgd mag worden. In de weken dat wij er waren werd er ook een keer gereden op een groot paard en werd er een gezamelijke bbq verzorgd. Tevens mogen kinderen mee op de trekker en de koeien voeren. Naast de camping is er genoeg vertier in de buurt. Domburg en oostkapelle zijn goed te doen op de fiets, ook voor kleine kinderen. Strand bij terra marris is niet zo druk, prettig, wel geen strandtent aanwezig. Daarvoor moet je toch bij domburg of oostkapelle zijn. een leuke vakantie die ik iedereen met kleine kinderen kan aanbevelen.

Geweldig!

Charlotte
29-7-2018

Nette camping! Sanitairgebouw was zeer schoon. M’n neefjes hadden het erg naar hun zin! Er was veel te doen voor ze. Echt het boederij gevoel!

( Ik was te logeren bij m’n zus en de kids)

Geweldige camping!

Brink
14-7-2018

Hele nette camping! Mooie ruime plekken en wat een ontzettend mooi en schoon sanitair. Familiedouche is ideaal en lekker ruim. Eigenaren zijn vriendelijk en in voor een praatje.

Enige minpunt was dat het WiFi niet goed werkte en met een baby een eigen badje meenemen. Mooie ligging en makkelijk te vinden. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Peter de Visser, Eigenaar, 18-7-2018
Inderdaad is de Wifi niet TOP. Maar in september 2018 wordt het gehele platteland van Walcheren voorzien van snel internet, zodat het seizoen 2019 dit probleem is opgelost. Helaas niet voor het seizoen 2018! Wat betreft het kinderbadje wordt door de meeste gasten de grote wastafel met het aankleedkussen gebruikt.

Rustige autovrije boerencamping met prima modern sanitair. Aan- en afvoer van water, 10 A, gemoedelijke sfeer en zeer attente eigenaar. Ook voor kleine kinderen voldoende speelmogelijkheden.

Een warm "vakantie thuiskomen"!

Trees en Albert van Mullem
1-7-2018

Voor het 5de achtereenvolgende jaar 3 weken genoten op BOERDERIJCAMPING DE OOSTHOEK in AAGTEKERKE.

De ontvangst op zaterdag met koffie en iets lekkers door boer Peter met zijn Willemien voelde weer als een warm vakantie thuiskomen. Het wijzen van de zeer ruime perfecte plaats, het aansluiten op de riolering en het leggen van de vlonders in de voortent, wat wil een kampeerder nog meer?! Het in 2017 in gebruik genomen nieuwe toiletgebouw en ook de jeu de boules baan blijven fantastisch.

Dat wij dit keer een kalfje geboren hebben zien worden was een bijzonder gebeuren.

De georganiseerde activiteiten door Willemien en Peter, zoals de koffie/thee ochtenden met .... ??!! heerlijk! De fietstocht, b.b.q. geweldig allemaal.

Wij hopen ook in 2019 weer te gast te mogen zijn. Voor degene die dit jaar nog gaan, ik ben jaloers. Geniet ervan. Veel vakantie plezier.

Pareltje in Zeeland, al 4 jaar op rij!

Fam. Swaans
20-11-2017

Peter en Willemien, wat hebben jullie een heerlijke plek gecreëerd voor jullie gasten! Naast de gastvrijheid, de ruime plaatsen en het geweldige sanitair (NIEUW in 2017) zijn vooral ‘boer Peter’ en zijn dieren de smaakmakers van de camping. Onze kids kijken elk jaar weer uit naar het koeien voeren en de geboorte van de kalfjes. Het meerijden op de tractor, helpen op het land en de paardenstallen uitmesten (wel vroeg opstaan;), het is elke dag een feest. Onze kinderen vragen na de zomer elke week wel een keer: wanneer gaan we weer naar boer Peter? Het is hun 2e thuis!!!!

Een fantastische ervaring!

Miriam Meulenbeek
20-11-2017

Voor de allereerste keer op een boerderijcamping. In een voor ons bekende omgeving. Arrangement Hemelvaart-Pinksteren. Gastvrij ontvangen. Heerlijk veel privacy door de enorme ruime plekken. Onderling gemoedelijk gezelligheid, doordat veel gasten al vaker zijn geweest omdat het zo goed bevalt. Super kindvriendelijk. En wat hebben we geluk gehad: ook nog live kalfjes geboren zien worden en de gehele vakantie volop kunnen genieten van prachtig weer.

Wat ons betreft: voor herhaling vatbaar.

Ga zo door Peter en Willemien.

Een "warm" vakantie "thuiskomen"!

Trees en Albert van Mullem
15-11-2017

Voor het vierde achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op deze zeer comfortabele Boerderijcamping. Wat een gastvrijheid, zeer ruime plaatsen, mooie grasmat, fantastisch nieuw sanitair en leuke activiteiten die ook nog door Peter en Willemien georganiseerd worden. Het mooie Walcheren nodigt uit tot schitterende fietstochten. De gezellige plaatsen in de directe omgeving met alle evenementen zorgt er voor dat wij heel graag in 2018 ons eerste lustrum op Boerderijcamping De Oosthoek willen komen vieren. Deze belofte hebben wij al besproken met onze "vakantie buren"!!!!

Fantastische boerderijcamping

Fam. de Vos
13-11-2017

Alweer enige weken aan het werk! Maar de vakantie op camping de Oosthoek nog vers in ons geheugen.

Allereerst het ontvangst, altijd supervriendelijk, met iets te drinken en eigengemaakte cake. Peter en Willemien maken het direct gezellig.

Deze gastvrijheid trekt ook een gezellige groep gasten aan die leuke activiteiten met elkaar doen, zoals een spelletje jeu des boules op de nieuwe baan of het populaire kuub.

En niet te vergeten pannenkoeken bakken of bbq’en en koffie drinken met een lekkere bolus met alle gasten georganiseerd door boer Peter en Willemien, altijd super gezellig.

Dit jaar ook het nieuwe toilet gebouw kunnen bewonderen en natuurlijk gebruiken. Dit is perfect, douchen net als thuis.

Peter en Willemien bedankt.

Wij hopen dat we in 2018 weer mogen en kunnen komen we hebben het prima naar ons zin bij jullie.

Groetjes Bep, Kelly en Henk de Vos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.