Camping Boerderijcamping De Oosthoek

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 2019
    10Fam Cox22-09-2019

Geweldig

Super vriendelijke eigenaren Alles super schoon Heerlijke douche Geen een minpuntje Peter en Willemien jullie doen het 👍👍👍

Gereisd met partner in september 2019

• 9Trees en Albert van Mullem15-07-2019

Het was weer heerlijk!!!!!

Voor het 6 de achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op Boerderijcamping "De Oosthoek" in Aagtekerke. Wat weer een hartelijke ontvangst door boer Peter en zijn vrouw Willemien met koffie/thee in een jubileum (45 jr) mok welke wij mochten houden en eigengebakken cake in de vorm van de Zeeuwse knoop. Waarom wederom naar "De Oosthoek" : . Het prachtige goed onderhouden veld met zijn grote plaatsen; . Het mooie en perfect schoongehouden toiletgebouw; . Het eventueel leggen van vlonders in de voortent; . De jeu-de-boulesbaan; . De georganiseerde bbq en koffie/thee ochtend met ???..... mmmm; . Het opgezette grote scherm in de schuur zodat men het vrouwenvoetbal kon volgen; . De dit jaar voor het eerst zeer goede WIFI; Elk jaar treffen wij terugkerende gasten. Peter en Willemien hopen binnenkort opa en oma te worden. Hopelijk blijft er dan nog tijd genoeg over voor het voortzetten van de 👌👌 camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Frans Erenst11-07-2019

zalig zeeland

heerlijk rustige camping, ruime plaatsen en fijn stel eigenaren die voor iedereen klaar staan.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Tonny NIjhuis06-05-2019

Fantastische camping, we hebben genoten.

Wij waren helemaal tevreden.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Cindy Patrick Tibo Wuyts20-10-2018

Top camping

Voor het tweede jaar wederom naar De Oosthoek geweest,tja het is en blijft een prachtige camping. Ideaal voor de kinderen mee op de trekker met boer Peter en de koeien voeren. Genoeg te doen en te beleven op de camping en omgeving. Prachtig kraaknet sanitair met ruime regendouches. De camping is zeer ruim opgezet met grote plaatsen. Er heerst een gemoedelijke sfeer. De eigenaars Peter en Willemien leven met hart en ziel voor de camping. Wij hopen er nog vele jaren te mogen verblijven als gast.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9fam huizinga24-08-2018

het is goed vetoeven

wij anton en aartje huizinga wij zitten nu op de camping oost hoek pwter en wiilemien goede voorzieningen ook mensen met een beperking waar onder ik zelf peter doet leuke dingen met de kinderen ne is veel vermaak hier voor idereen wat wils voor iedereen een praatje mooie ruime camping we hopen volgend jaar hier weer te komen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Familie vd ven10-08-2018

Hele fijne kindercamping

Hele leuke kindercamping. Overzichtelijk, mooie grote staanplaatsen. Top sanitair. Voor kinderen genoeg vriendjes en vriendinnetjes in leeftijd tot ongeveer 10-11 jaar. Vertier voor kinderen in vorm van samen chillen in speelruimte met voetbaltafel, tafeltennistafel, in buurt van veldjes trampolines aanwezig en voor de kleinere kinderen zandbak, wip, glijbaan, skelters. Daarnaast hebben ze een pony die verzorgd mag worden. In de weken dat wij er waren werd er ook een keer gereden op een groot paard en werd er een gezamelijke bbq verzorgd. Tevens mogen kinderen mee op de trekker en de koeien voeren. Naast de camping is er genoeg vertier in de buurt. Domburg en oostkapelle zijn goed te doen op de fiets, ook voor kleine kinderen. Strand bij terra marris is niet zo druk, prettig, wel geen strandtent aanwezig. Daarvoor moet je toch bij domburg of oostkapelle zijn. een leuke vakantie die ik iedereen met kleine kinderen kan aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Charlotte29-07-2018

Geweldig!

Nette camping! Sanitairgebouw was zeer schoon. M’n neefjes hadden het erg naar hun zin! Er was veel te doen voor ze. Echt het boederij gevoel!

( Ik was te logeren bij m’n zus en de kids)

Alleen gereisd in juli 2018

• 9Brink14-07-2018

Geweldige camping!

Hele nette camping! Mooie ruime plekken en wat een ontzettend mooi en schoon sanitair. Familiedouche is ideaal en lekker ruim. Eigenaren zijn vriendelijk en in voor een praatje.

Enige minpunt was dat het WiFi niet goed werkte en met een baby een eigen badje meenemen. Mooie ligging en makkelijk te vinden. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Peter de Visser, Eigenaar, 18-07-2018

Inderdaad is de Wifi niet TOP. Maar in september 2018 wordt het gehele platteland van Walcheren voorzien van snel internet, zodat het seizoen 2019 dit probleem is opgelost. Helaas niet voor het seizoen 2018! Wat betreft het kinderbadje wordt door de meeste gasten de grote wastafel met het aankleedkussen gebruikt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Rien06-07-2018

Een aanrader: vlakbij Domburg en de stranden!

Rustige autovrije boerencamping met prima modern sanitair. Aan- en afvoer van water, 10 A, gemoedelijke sfeer en zeer attente eigenaar. Ook voor kleine kinderen voldoende speelmogelijkheden.

Gereisd met partner in juni 2018

8 tips over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Familie Kokshoorn, 10-05-2014

Kleine winkeltje in Aagtekerk: goed onderhouden en breed assortiment, redelijke prijs, verse broodjes (ongeveer 2 km afstand, kleine 10 minuten met de fiets).

• cvandertas, 30-09-2013

fiets tocht was leuk pannenkoek feest was leuk

• Fam.E.Spaan, 30-01-2013

Lokatie: De camping ligt heel centraal tussen Aagtekerke,Oost-kapelle en Dombrug. Het is allemaal lopend heel goed te doen. Mooie wandelingen via Dombrug- Strand-Oostcapelle weer naar de camping

0 vragen over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50