Géén boekingskosten
NederlandUtrechtVeenendaalHotels VeenendaalHotel Van der Valk Hotel Veenendaal

Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal

NederlandUtrechtVeenendaal

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 225 reviews

• Sportfaciliteiten

225 Reviews over Van der Valk Hotel Veenendaal

• 5DP26-04-2022

Weinig, redelijke kwaliteit

Met 8 personen een diner genoten. Minimaal de helft had er niet genoeg aan ondanks dat we niet van de schranspartijen houden. Wat op het bord ligt is de maaltijd zonder dat er nog iets aan groente wordt geserveerd. Er worden wel 3 kommetjes friet erbij geserveerd. Erg karig en jammer van deze ongezonde keuze. Kwaliteit redelijk maar niet bijzonder. Verhouding prijs/ kwaliteit scoort onvoldoende. Banken in het restaurant zijn aan vervanging toe. In de zitting zit geen vulling meer en ze zijn kapot. Ziet er niet representatief uit. Gelukkig een fantastisch gezelschap die avond dus geslaagd maar niet dankzij vd Valk.

• 9Schippers08-09-2021

Super mooi hotel.

Mooi hotel. Luxe en schoon. Mooie slaapkamer met prachtig uitzicht en een fijn vrijstaand bad. Ook de wellness was heerlijk. We mochten er maar 50 minuten gebruik van maken en het moest gereserveerd worden, maar het was heel goed geregeld en netjes. Avond eten kunnen we niet beoordelen want hebben we daar niet gehad. Het ontbijt was prima met voldoende keus. Alleen hebben we ons gestoord aan rond rennende kinderen tijdens het ontbijt. Deze waren van een familiefeest en mochten ook gebruik maken van het ontbijt. Ze hadden enorm veel lawaai en speelden tikkertje in het restaurant en renden rond. Liever zo'n groep in een aparte ruimte hun feest laten vieren. Verder alles tip top in orde. Een hotel om nog vaker heen te gaan.

• 8SIB10-08-2021

Fantastische omgeving, groen en rust.

Goede service, vriendelijk behulpzaam personeel. Ruim assortiment ontbijt. Mooie schone kamer. Diversiteit van menu kan iets beter, helaas weinig tot geen groente bij het hoofdgerecht. Goede parkeer gelegenheid

• 9Frank Vervoort11-11-2020

wat een aangename ervaring

Perfect hotel ook met openbaar vervoer goed bereikbaar. Mooie ligging op hoge palen. Vriendelijke ontvangst bij receptie. Heel mooie en functionele kamer. Leuke bar met vriendelijke bediening. In restaurant heerlijk gegeten, prima kaart en weer vriendelijke bediening. Ontbijt zag er ook heel goed uit. Coronamaatregelen waren uitstekend door hotel opgepakt. Kortom, een zeer aangenaam verblijf.

• 9Jolanda Hessing09-02-2020

Gewoon geweldig

Super mooi schoon hotel,goed eten ook goed ontbijt super vriendelijk personeel hele mooie schone kamer!!!

• 10Frank Vervoort05-01-2020

perfect hotel

Al vanaf het station zie je het aparte en mooie hotel liggen. Openbaar vervoer en snelweg nabij. Vriendelijke ontvangst. Heel mooie kamer, leuke lounge. Vriendelijke en snelle bediening in bar en restaurant. Goed samenspel tussen bediening en keuken voor mijn dieet. Leuke kaart en prima eten, ook ontbijt. Kortom : perfect

• 9Wil Recoert23-04-2019

Herhaling

Dat het een Hotel is met veel luxe en waar je tot rust komt

• 5Jo versluis11-04-2019

Slecht

Het verblijf was prima, maar wij hebben daar ook geluncht en dat was slecht. Uitsmijters besteld waren koud dat door gegeven we kregen nieuwe uitsmijters wederom weer koud.

• 9Jady01-04-2019

Fantastisch , geweldig , aan rader , Terug komen

Bij aankomst, was het personeel heel klantvriendelijk en gasvrij. Netje schonnen spullen en bij vertrek ook heel gastvrij en klantvriendelijk.

• 9Daniëlle31-03-2019

Mooi en net hotel met goede service.

1 nacht geweest samen met mijn man. Practhtig hotel en zeer mooie en nette kamers. Alles is brandschoon. Goede service. Ontbijt was prima in orde. Dus zeker een aanrader.

Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal info

• AirconditioningBeschikbaar