Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal

Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hotel Veenendaal voor je op een rij gezet:

208 reviews over Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal in het Nederlands

Anders

Prima!!

Ron
2-9-2018

Na twee nachten bij een andere hotelketen te hebben verbleven was dit een verademing.

Goed, snel inchecken.

Prachtige kamer.

Uitstekende bedden.

Ligt aan de snelweg, maar je bent snel in diverse omliggende dorpen.

Goed ontbijt.

Goed restaurant. Ook hapjes voor de kleine trek.

Barpersoneel mag wel wat alerter zijn, maar ze oogden vrij nieuw. Alles moet geleerd worden...

De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Fam wiegmann
28-7-2018

Heerlijk hotel. Op een goede locatie langs de weg. Met voldoende te doen in de omgeving. Wij hadden een kamer met bubbelbad. En het arrangement met 3 gangen menu. Dit was erg lekker. De kamer was schoon personeel erg gastvrij. Komen hou er zeker nog eens terug.

geweldig

Timmermans
21-7-2018

Wat een mooi hotel! Wij hadden de Deluxe kamer geboekt voor 1 overnachting. Goede service en mooie schone kamer. Helemaal geen last van geluidsoverlast a.g.v. de nabij gelegen snelweg. Wij hadden ervoor gekozen het ontbijt op de kamer te laten bezorgen, dit was ook erg uitgebreid en smaakte goed!

Kerst bij vd Valk

Martijn Feenstra
25-3-2018

We wilden eens wat geks doen, we dachten, laten we 2 nachten bij vd Valk in Veenendaal boeken, we waren er eerder het jaar in januari al geweest en vonden het geweldig! We wilden nog een keer!

Compleet met het fantastische kerstbuffet (wel wat chaotisch) was het een top verblijf! De mensen zijn vriendelijk, de service is goed, alleen als je dan even in de sauna zit komt jan en alleman kijken hoe de sauna eruit ziet.. Dan denk ik bij mezelf.. Ja.. een beetje jammer.. Maar! al met al erg tevreden over het hotel zelf! De bar is gezellig en het ontbijt is grandioos! Ook de naastgelegen A12 hoor je absoluut niet! Wat een rust! En dat uitzicht!!!!! Qua prijs mag het wel 10 euro goedkoper pp.

Hoewel de kamers wel wat stoffig waren (dat zien we in elk hotel tot nu toe), was het weer heerlijk in de vd Valk!

Geweldig

Brenda
4-3-2018

De locatie van het hotel is niet bijzonder, maar het hotel zelf: GEWELDIG!! We hadden de luxe suite met een eigen sauna, stortdouche, bubbelbad, zitgedeelte en lekker groot en luxe bed.

Het restaurant is beneden en ook die is geweldig. Mooi ingericht en goed eten.

Al met al een aanrader

Walgelijk

De Keizer
18-10-2017

Meest vreselijke hotel waar ik ooit ben geweest

Eten smaakt alsof alles uit het pakje komt

Personeelsonvriendelijk, mannetjes in pak doen alsof ze alles zijn

In een woord walgelijk voor mij nooit meer !!!

heerlijk

joriss
15-10-2017

heerlijk hotel. Ruime schone kamers en heerlijke bedden. Wel was er wat kalkaanslag nog op de badkamervloer.

ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Mn fiets kon ik kwijt in een afgesloten fietsenstalling.

ondanks dat het een groot hotel is (mijn voorkeur gaat altijd uit naar kleine knusse hotels) had ik geen last van medegasten. s nachts is het stil en je hoort ook niks van het voorbijrazende verkeer op de snelweg

Het hotel is mooi, modern, netjes ingericht, met een op het eerste gezicht schitterende badkamer, maar ik ben nu eenmaal een kritische kijker, het hotel is nog niet zo oud, maar in kamer 417 al weer oranje voegen, zo jammer, de baskamer was zo mooi, hoe dat komt, eenvoudig, dat is zeepschimmel, daar heet u, ik en iedereen, dus ook een hotel last van, alleen u en ik zullen onze voegen reinigen van tijd tot tijd met bleek, of zeep en schimmelverwijderaar van de jumbo, action of de dure HG. De huishouding in van der Valk hotels Mogen daar niet meer mee werken voor de gezondheid, logisch, maar daardoor krijg je een storende, vieze afbreuk van de mooie badkamers. Is er door van der Valk geen bedrijf in te huren die met beschermende middelelen wel 1 x per kwartaal?? de voegen even reinigt? Erg jammer. Het restaurant viel ons tegen, zowel het avondeten als het ontbijt. Voor wie geen andere van der Valks kent is het ontbijt goed, maar het halt het niet bij Arnhem of Duiven. Beetje net niet dus.

Nadine
15-9-2017

Super kamer met bubbelbad. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was lekker. Al met al voor herhaling vatbaar!

Heel mooi hotel

Vakantiegangers
30-8-2017

Erg mooie schone kamer. Ontbijt erg goed, veel keus en genoeg plek om te zitten.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal in Veenendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.