Veenendaal

We hebben een aantal aanbieders voor Veenendaal voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Veenendaal voor je op een rij gezet:

Reviews over Veenendaal

Gezellige winkelstad met leuke theetuin!

Petra,
    6-7-2017

Veenendaal is een gezellige winkelstad met een mooi aanbod, ideaal om een dagje met een vriendin te gaan shoppen. Wij hebben bij je Theetafel aan de Zandstraat in de theetuin genoten van een lunch, een aanrader! Net even anders. Autoluwe winkelkern, ruim opgezet en vriendelijk personeel in de winkels. Leuke stadspark. Prima omgeving om te fietsen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Erg gezellig

Jan,
    18-11-2015

Je kunt jn Veenendaal heerlijk winkelen. Er zijn veel stukken overdekt en je kunt met kleine kinderen op veel plekken even uitrusten en eat drinken. Vooral de bieb moet je bezoeken. Prachtig gebouw en een hoek om wat te drinken en te eten.

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

Shoppen!

Jacqueline,
    29-9-2015

Om te shoppen is Veenendaal een Walhalla, maar het heeft niet echt een oude kern. Wij hebben een stadswandeling gemaakt en daar was eigenlijk weinig interessants te zien, behalve de molen(s). In de omgeving wel mooie natuur.

Gereisd met partner in september 2015

Shoppen en er is meer!

Nieske,
    12-8-2013

Van Veenendaal is bekend dat je er goed kan winkelen. En dat klopt ook. Super veel winkels en horeca. De meeste grote ketens zitten er wel. En je hebt ook nog behoorlijk wat lokale winkels. Als het wat minder weer is kan je lekker overdekt winkelen in de Corridor. Wat ik mis is een zaak waar je goede koffie kan drinken zoals Starbucks. Voor de lunch kan je overigens prima terecht!

Er is meer dan alleen winkelen. Een bezoek aan de Cultuurfabriek is de moeite waard. En de kinderen vermaken zich prima in speeltuin de Pol of de overdekte speeltuin De Schatkids. En naast zwemmen kan je bij het zwembad bijvoorbeeld ook midgetgolfen.

De natuur is heerlijk. Bos maar ook weilanden. Heerlijk fietsen. Tijdens het fietsen langs het water kom je af en toe een kano tegen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Heel leuk!

Babette,
    7-8-2013

Er is van alles te doen in Veenendaal; je kunt naar theater gaan, uitgaan, winkelen, naar bibliotheek, gezellig terras pakken (keuze zat!). Ook organiseren ze evementen, zoals zomerbaraderie en zelfs winkels tot 11uur open, ideaal voor mensen die tot laat moet werken en even snel in centrum kan!

Er is zoveel veranderd dat het alleen maar leuker en mooier is!

Ikzelf ben 2jaar geleden hier komen wonen omdat het leuke plaats is!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013
Veenendaal scoort een 7,3 uit 10, op basis van 56 reviews