Camping De Kleine Weide

Weer vandaag2°-1°
Camping De Kleine Weide
8,7

108 reviews over Camping De Kleine Weide in het Nederlands

Super, zou zeker weer gaan.

Wil Jansen,
30-11-2018

Fijne camping, heerlijk ruime plekken, prima (sanitaire) voorzieningen, fijne gevarieerde omgeving.

Goed seizoenkaart gestaan

B as van wijk,
29-10-2018

Vriendelijke mensen en behulpzaam

Top camping! Komen zeker terug.

Annemieke,
17-10-2018

Wat een fantastische camping. Leuke eigenaren die geïnteresseerd zijn in de gasten, mooi schoon sanitair en een goed verzorg gras. Mooie hegjes langs de plekken zodat we toch privacy kunnen hebben als we dat willen.

Het was zeer prettig

Wigman,
26-9-2018

Goede accommodatie. Fijne ontvangst.

Zelfs zaterdag bij slecht weer werd de camping koffie aangeboden met gebak. Ze bestonden 20 jaar. Voor de caravan lag kunstgras. Zouden meer campings moeten doen. Voor kinderen genoeg te doen.

Ondanks de regen: prima weekend.

fam. IJzerman,
25-9-2018

Een mooi landelijk onderkomen. We hadden een weekendje regen en toch heeft iedereen zich prima vermaakt. De kinderen hadden een heerlijke speelruimte in de kantine van de zorgboerderij en natuurlijk ook de skelters en de trampoline. Met een grotere groep is het ietwat krapjes, maar toch hebben wij een prima weekend gehad.

Ron en Riet,
24-9-2018

Wij zijn 5 mnd op de camping geweest en is ons heel goed bevallen hebben alweer geboekt voor 2019 maar dan 6 mnd , heerlijke warme douches en geen muntjes , sanitair kan soms iets beter schoon gehouden worden

Vriendelijke eigenaren niks is hun teveel 👍

Een aanrader.

Fam Schaap,
21-9-2018

Mooie camping met zeer ruime plaatsen. Een eigen watertappunt. Een eigen afvoerput. De heer van Ginkel is zeer behulpzaam en vriendelijk en gastvrij. Het sanitair is schoon en geen gebruik hoeven te maken van douchemuntjes. Wifi verbinding is prima en bij de prijs inbegrepen. Omgeving is prachtig, veel te doen als je van wandelen en fietsen houdt.

Een camping om aan te bevelen 😀

Jacqueline Lassche,
20-9-2018

Mooie camping, ruime plaatsen met eigen watertappunt. Vriendelijke eigenaren. Schoon sanitair en geen douchemuntjes.

Mooie verzorgde camping.

Jan en Joke Dekkers,
30-8-2018

Gastvrije en attente eigenaren. Prima ruime plekken. Mooie en afwisselende omgeving.

Geweldig, doen onszelf ort als we niet terugkomen.

Johan Duinkerken,
24-8-2018

Rust en stilte. Sfeer en uitstraling kampeerveld. Fijne douches.

Sanitair is prima. Bewaken dat het schoon blijft, vooral toiletborstels. Sommige vloeren in sanitairgebouw worden glad als ze nat zijn.

Fijn dat er een centrifuge is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Weide in Renswoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Weide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.