Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

211 Reviews over De Kleine Weide

• 9R. de Vries15-06-2022

Enorm fijne camping waar we volop hebben genoten.

Ik kan er alleen maar positief over zijn. Een tien geeft ik in principe niet, want dan zou er niets verbeterd kunnen worden, maar het geheel scoort meer dan ruim voldoende.

• 9Cijsouw08-05-2022

Geweldig

Heerlijk ruim opgezette schone camping! Zeer vriendelijke en meedenkende eigenaars. Voor jonge kinderen genoeg te beleven (met speeltoestel, trampo, skelters en de beesten). Alles in de buurt. Zeker een aanrader!

• 8Sebregts06-05-2022

Gezellig, kindvriendelijk camping

1 nachtje op de camping gestaan, ik was met mijn 2 kinderen op fietsvakantie. Kinderen hebben zich goed vermaakt, vooral de trampoline en skelter waren favoriet. Wel jammer dat er op de plek kunstgras lag, hier konden geen haringen in, waardoor het lastig was mijn tentje neer te zetten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Jans24-04-2022

Mooie plekken

Ziet er allemaal perfect uit aardige eigenaar

• 9Daniel Vlietland21-10-2021

Geweldige camping

We waren voor het eerst met onze net gekochte caravan voor 3 dagen op camping "de kleine weide" Het is ons prima bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Een vriendelijke beheerder die direct voorstelde de caravan met zijn shofel op zijn plaats te zetten. Een leuke no nonsens camping voor een heerlijke paar dagen wandelen en fietsen. Fijne ruime plaatsen met een stuk kunstgras voor de caravan zodat je lekker onder de luifel kon zitten. Water, afvoer en stroom binnen een paar meter van de caravan wat het allemaal heel eenvoudig maakte.

• 9Fam.Tanis13-09-2021

Hier komt men tot rust !

Prachtige camping. Wat mooi ,dat de zondagsrust hier nog zichtbaar en voelbaar is.

• 9Joke13-09-2021

Aanrader!!

Fijne en gemoedelijke camping met tapijt of stenen voor de caravan! Erg fijn! En een prachtig grasveld. Zeer goed verzorgd.

• 9kees en alice onderwater11-09-2021

gezellig schoon mooi vrij zorgcamping

wij hebben onze plek als ontzettend fijn ervaren genoten van de vrijheid dieren ruimte omgeving wandelpad eromheen winkel sanitair ..kortom fantastisch en hebben voor volgend jaar een plek gereserveerd om terug te keren naar ons hoekje van dit jaar wel zou het een idee kunnen zijn dat je ook in de middag nog even naar de receptie zou kunnen komen voor een vraag of???maar we hebben ons prima gered

• 9Fam Meijer10-09-2021

Deze camping is een aanrader!

Nadat we hier in april een week geweest zijn hadden we al besloten om nog een x terug te gaan . Door de grote plekken heb je veel privacy. Goed onderhouden en schoon sanitair . Afwisselende omgeving om te fietsen en te wandelen . Boodschappen kun je in Renswoude doen, fietsafstand .

• 6Linda A.06-09-2021

Mooie camping, onpersoonlijke benadering

Mooie camping, groot veld met speeltoestel in het midden. Net sanitair. Wij kwamen aan en meldden aan via een electronische bel. Konden alvast plekje zoeken. Eigenaar kwam een paar minuten later even kijken. Wij hadden een probleem met de electra van de camper. Eigenaar heeft daar niet bij geholpen, noch nader geïnformeerd of het opgelost was Toen wij vanwege de storing vervroegd vertrokken heb ik dat gemeld via de electronische bel. "Ok". En dat was het. Raar. De buren die intussen ook een electraprobleem hadden (door onze camper misschien?) stonden ook een heel verhaal tegen een bel te houden.

Camping De Kleine Weide info

Camping-informatie