Camping De Kleine Weide

Camping De Kleine Weide
8,6

104 reviews over Camping De Kleine Weide in het Nederlands

Ondanks de regen: prima weekend.

fam. IJzerman
25-9-2018

Een mooi landelijk onderkomen. We hadden een weekendje regen en toch heeft iedereen zich prima vermaakt. De kinderen hadden een heerlijke speelruimte in de kantine van de zorgboerderij en natuurlijk ook de skelters en de trampoline. Met een grotere groep is het ietwat krapjes, maar toch hebben wij een prima weekend gehad.

Ron en Riet
24-9-2018

Wij zijn 5 mnd op de camping geweest en is ons heel goed bevallen hebben alweer geboekt voor 2019 maar dan 6 mnd , heerlijke warme douches en geen muntjes , sanitair kan soms iets beter schoon gehouden worden

Vriendelijke eigenaren niks is hun teveel 👍

Een aanrader.

Fam Schaap
21-9-2018

Mooie camping met zeer ruime plaatsen. Een eigen watertappunt. Een eigen afvoerput. De heer van Ginkel is zeer behulpzaam en vriendelijk en gastvrij. Het sanitair is schoon en geen gebruik hoeven te maken van douchemuntjes. Wifi verbinding is prima en bij de prijs inbegrepen. Omgeving is prachtig, veel te doen als je van wandelen en fietsen houdt.

Een camping om aan te bevelen 😀

Jacqueline Lassche
20-9-2018

Mooie camping, ruime plaatsen met eigen watertappunt. Vriendelijke eigenaren. Schoon sanitair en geen douchemuntjes.

Mooie verzorgde camping.

Jan en Joke Dekkers
30-8-2018

Gastvrije en attente eigenaren. Prima ruime plekken. Mooie en afwisselende omgeving.

Geweldig, doen onszelf ort als we niet terugkomen.

Johan Duinkerken
24-8-2018

Rust en stilte. Sfeer en uitstraling kampeerveld. Fijne douches.

Sanitair is prima. Bewaken dat het schoon blijft, vooral toiletborstels. Sommige vloeren in sanitairgebouw worden glad als ze nat zijn.

Fijn dat er een centrifuge is.

Prima verzorgde camping

Anton
20-8-2018

Mooi landelijk gelegen camping. Onze plek nr 17 had een kunstgras ondergrond. Best praktisch. Vanuit de camping kun je zelf prachtige fietsknooppunt routes samenstellen, de omgeving is zeer afwisselend. De plaatsen op het veld zijn groot. De toiletruimte ziet er steeds verzorgd uit. De eigenaar zet de caravan bij aankomst met zijn shovel op de afgesproken plek.

Mooie rustige Gezinscamping in een aantrekkelijke

Theo Hermsen

Mooie locatie

Ruime plaatsen

Goed sanitair

Het was weer geweldig

Fokko en Petra Braam
20-8-2018

We hebben het naar onze zin gehad

Mooie omgeving en mooie plek

We mochten zelfs een rolstoel lenen

Het is altijd verzorgt en een vriendelijke eigenaar

Tot volgend jaar ??

Mvg fan F.Braam

geweldige uitvalsbasis voor een fietsfanaat

huig den besten
18-8-2018

alles is prima geregeld; sanitair schoon; ontvangst prima incl. begeleiding naar plaats en uitleg elektra; goede scheiding van het afval m.u.v. groenafval; de container voor het plastic mag sneller worden geleegd; uitstekende afwasmogelijkheid voor de vaat; voldoende foldermateriaal; auto's van het kampeerterrein; prima speelmogelijkheden voor de (kleine) kinderen; desondanks rustige camping; goede fietsmogelijkheden in de omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Weide in Renswoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Weide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.