Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes

Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Grand Hotel Wientjes voor je op een rij gezet:

349 reviews over Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes in het Nederlands

Anders

Zeer goed hotel en gastvrij.

Hans
1-8-2018

Het was zeer goed. Mooi hotel, vriendelijk personeel, perfecte ligging, dicht bij het station en binnen een paar minuten loop je naar de mooie binnenstad. We komen nog een keer terug

Ontzettend goed

Anne-Lou
24-6-2018

Ontzettend lekker gegeten in een prachtig gelegen hotel/restaurant. Zeer vriendelijk personeel. We werden erg enthousiast ontvangen. Dit is een aanrader en we komen zeker weer terug!

Geweldig!

Bruidspaar Gerritsen
15-6-2018

Wij hebben geslapen in een super mooie kamer na onze bruiloft. Bij aankomst werden we verrast met persoonlijke tekeningen en cadeaus op onze kamer wat onze ceremoniemeester afgegeven had. Goede service, prettige ruime kamer, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. We vonden jullie hotel altijd al een mooie uitstraling hebben maar door deze ervaring geven we jullie een terechte 10!

goed hotel

vincent
27-10-2017

goed hotel met goede schone ruime kamers.

zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten.

1 minpunt: bij het uitchecken komen de kosten van het parkeren erbij, zeer vreemd vind ik dit, aangezien je als gast daar komt.

In ons geval, Diner, overnachting en ontbijt.

Allure kost wat maar dan heb je wat.

Anna
26-8-2017

Langs trap en bordes bestijg je het hotel. Je kunt meteen aanschuiven in het grand café waar kranten voor handen zijn.

Waarom vraagt de baliemedewerker of we meteen willen betalen? Eerst proeven en 's avonds kan dat in het restaurant met damast gedekte tafels en vallen we in heerlijke bedden.

Het ontbijt à €17.50'is ons te gortig.

Prima, maar veel te duur

Mathijs
9-6-2017

Prima service en accomodatie, alleen de prijs/kwaliteit is sterk uit balans.

Drie potten koffie voor 50 euro, een paar uur zaaltje (mooi zaaltje, dat zeker) voor 300 euro, en dan nog 20 bijbetalen als je het flesje water op tafel openmaakt....

Tja.

Geweldig!

M.E.G.Arentsen
27-5-2017

Service en klantvriendelijkheid zijn heel erg goed. De ligging van het hotel is prachtig. In de buurt van het station en op loopafstand van het centrum. Prachtig terras, waar koningin Wilhelmina vroeger een defilé afnam. Lekker ontbijt. Mooie inrichting van bar, een soort grand café. Bij het hotel zijn weinig parkeerplaatsen voor auto's. Maar openbare parkeergelegenheid is in de buurt. Een echte aanrader!

Geweldige centrale ligging; stad en spoor.

Renate
7-1-2017

Fijn hotel, met een luxe uitstraling. Fijn en behulpzaam personeel. Heerlijke bedden en een luxe douche met allerlei zeepjes ed goed voorradig. Fijne donkere slaapkamer, waarbij rust in de nachtelijke uren zeker aanwezig is ondanks spoor en weg voor de deur.

Tikkeltje oudbollige luxe...

De korte
9-10-2016

Ideaal hotel qua liggen tussen station en centrum. Geen auto nodig.

Hotel doet ietwat oudbollig aan maar heeft ook iets knus en statigs over zich. Zeer vriendelijke medewerkers.

Oog voor gastvrijheid. Welkomstdrankje, iets lekkers op de kamer.

Kamer was prima. Douche in bad. Lekker bed. Wel gehorige kamers.

Ontbijt gevarieerd en lekker. Genoeg keuze.

Tip zou zijn: maak meer lounge zitjes in het bar

gedeelte. Wij miste een beetje een lekker zittend hoekje waar je met boek en drankje kunt neerploffen.

Heerlijk hotel

Hazelhageman
11-9-2016

Hotel Wientjes in Zwolle, ligt perfect voor een bezoek aan Zwolle.

Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en een goede kamer. De kamers worden gerenoveerd maar zijn prima. Echt een aanrader, wij gaan zeker nog een keer terug om te kijken hoe de kamers zijn geworden na renovatie, en om weer heelijk te eten.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes in Zwolle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.