Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes

Weer vandaag2°-2°
Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Grand Hotel Wientjes voor je op een rij gezet:

353 reviews over Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes in het Nederlands

Toppie!

Gert Jan van Huuksloot,
11-12-2018

Mooi, knus hotel. Vriendelijk en gastvrij personeel. Prachtige suite met super bad, aanrader! Gezellig borrelgedeelte (heerlijke plank lekkers met bubbels). Fijn restaurant, heerlijk gegeten met leuke spontane bediening. Super ontbijt, daar blijf je van eten. We gaan zeker een keer terug.

Bianca,
9-12-2018

We zijn net terug vsan een weekendje Zwolle.

Ons verblijf in het Bilderberg Hotel Wientjes is ons uitstekend bevallen. Zeer vriendelijk personeel, je voelt je echt welkom in het hotel. Het hotel straalt warmte en gezelligheid uit. Het diner in het hotel was fantastisch, heerlijk eten, bediening was top. De kamer was ruim en erg netjes. Ook het ontbijt was erg goed, ruime keuze! Het hotel ligt op loop afstand van het centrum, wat ook zeker de moeite waard is, zeker in de avond. Wij hebben genoten en danken het personeel voor het verblijf. We voelde ons erg speciaal dit weekend.

Heerlijk hotel met twee kanttekeningen..

Kees en Betty,
4-11-2018

Prima hotel, sfeervol en romantisch grand cafe!

Uitstekend bed, een minpuntje is dat er geen verwarming in de badkamer is.

Daardoor geen droge handdoeken in de ochtend als je 's avonds gedoucht hebt.

Verder heerlijk ontbijtje gehad. Bij het uitchecken kregen we de rekening ook voor het parkeren 12,50 euro. Dit vonden we een beetje vreemd, omdat je tenslotte de gast bent.

Puur genieten

Wilma,
6-10-2018

We hebben een geweldig verblijf gehad in dit keurige schone hotel, met heel vriendelijk personeel.

Het verrassings diner was heerlijk met zuivere producten. Compliment voor de kok.

We hebben geen min punten.

Zeer goed hotel en gastvrij.

Hans,
1-8-2018

Het was zeer goed. Mooi hotel, vriendelijk personeel, perfecte ligging, dicht bij het station en binnen een paar minuten loop je naar de mooie binnenstad. We komen nog een keer terug

Ontzettend goed

Anne-Lou,
24-6-2018

Ontzettend lekker gegeten in een prachtig gelegen hotel/restaurant. Zeer vriendelijk personeel. We werden erg enthousiast ontvangen. Dit is een aanrader en we komen zeker weer terug!

Geweldig!

Bruidspaar Gerritsen,
15-6-2018

Wij hebben geslapen in een super mooie kamer na onze bruiloft. Bij aankomst werden we verrast met persoonlijke tekeningen en cadeaus op onze kamer wat onze ceremoniemeester afgegeven had. Goede service, prettige ruime kamer, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. We vonden jullie hotel altijd al een mooie uitstraling hebben maar door deze ervaring geven we jullie een terechte 10!

goed hotel

vincent,
27-10-2017

goed hotel met goede schone ruime kamers.

zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten.

1 minpunt: bij het uitchecken komen de kosten van het parkeren erbij, zeer vreemd vind ik dit, aangezien je als gast daar komt.

In ons geval, Diner, overnachting en ontbijt.

Allure kost wat maar dan heb je wat.

Anna,
26-8-2017

Langs trap en bordes bestijg je het hotel. Je kunt meteen aanschuiven in het grand café waar kranten voor handen zijn.

Waarom vraagt de baliemedewerker of we meteen willen betalen? Eerst proeven en 's avonds kan dat in het restaurant met damast gedekte tafels en vallen we in heerlijke bedden.

Het ontbijt à €17.50'is ons te gortig.

Prima, maar veel te duur

Mathijs,
9-6-2017

Prima service en accomodatie, alleen de prijs/kwaliteit is sterk uit balans.

Drie potten koffie voor 50 euro, een paar uur zaaltje (mooi zaaltje, dat zeker) voor 300 euro, en dan nog 20 bijbetalen als je het flesje water op tafel openmaakt....

Tja.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes in Zwolle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.