Hotel Gasterij de Bakker

Hotel Gasterij de Bakker
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Gasterij de Bakker voor je op een rij gezet:

78 reviews over Hotel Gasterij de Bakker in het Nederlands

Heerlijk

Ton
21-9-2018

DE Gasterij is ons goed bevallen lekkere bedden schoon, goed ontbijt, aardige eigenares plus t gebied Vasse is prachtig heuvels riviertjes mooie plaatsen in de omgeving

Topper !

F.Spaans
9-9-2018

prima hotel , vriendelijke mensen , goed ontbijt . Kamers zijn goed en ook de bedden en badkamer . Voldoet prima en is echt een aanrader .

Minpunten ? Nee echt niet !!!!!

Uitstekend

Dhr van Reij
2-8-2018

Alles verdient een dikke 10. Goede prijs/kwaliteit, schone kamer/badkamer, prima service, heerlijk eten en het motto : Bezoekers menselijk behandelen, maakt het verblijf in de Bakker tot een waar genoegen!

HotelSpecials.nl

fantastisch komen zeker nog terug

m.linssen
16-6-2018

Prima hotel gastvrij Simone de eigenares is top .En vooral alles was schoon .Wat ook belangrijk is .Grote badkamer .Goed bed

Echt een aanrader...

Karin & Rien Reijnhout
30-3-2018

Heerlijk hotel, fijne kamers, rustige ligging, restaurant top en eigenaren en personeel erg vriendelijk...

Geweldig , super ontvangen heel gastvrij

WillemMolenaar
26-3-2018

Een super hotel met een goed restaurant

Heel gastvrij

Mooie ruime kokers , prima bedden , grote douche met vloerverwarming.

Het was geweldig!

Wim uut Hasselt
14-10-2017

Het is een hele mooie omgeving om te fietsen en te wandelen plus dat Vasse een leuk en rustig dorpje is. Het hotel kunnen wij iedereen aanbevelen. Een geweldig goede keuken en het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Onze fietsen werden 's avonds binnen gezet en ze stonden 's morgens weer netjes buiten voor ons klaar. Dat was klasse.

Fantastische Plek

Bert Bakker
14-7-2017

Hotel met 6 mooie kamers. Uitstekende service. Zeer klantvriendelijk. Restaurant uitstekend met goede prijs - kwaliteit verhouding. Eigenaar en personeel weten wat hun gasten fijn vinden. Mooi wandel en fietsomgeving.

Komen in juli weer terug.

geweldig

Koos en Maria de Regt
22-6-2017

Je voelt je echt welkom alles was prima verblijf, ontbijt, dinee

redelijk

Ton van Arkelen
17-6-2017

Het welkom was goed maar zo is het ook bij de Plus aan de overkant. Misschien is een welkomst hapje of drankje uit de streek we zo leuk??

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasterij de Bakker in Vasse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasterij de Bakker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.