Camping De Witte Berg

• Matig / voldoende: 5 - 7

FANTASTISCH

Fam. Langman
15-7-2018

Een geweldige rustige groene omgeving waar je naar harte lust kunt wandelen en fietsen.

Tevens zijn er allerlei gezellige plaatsjes binnen hand bereik.

Kortom een super plek om op vakantie te gaan als gezin ( met jonge kinderen, als u van het buiten leven houdt en tot rust wilt komen.

En niet te vergeten een super restaurant waar Laurens de eigenaar de lekkerste biefstuk kan bakken die u zich wenst. ( Ook andere heerlijke gerechten of een simpel frietje).

Een heerlijk terras om nog even na te borrelen terwijl de kinderen zich vermaken in de overdekte speelruimte of op springkussen.

Voor ieder wat wils.

Voor ons voor herhaling vatbaar!!

Mooiste camping van twente

Familie kuis
15-7-2018

De witte berg is veruit de mooiste camping in deze regio.

Top restaurant waar de eigenaar zelf uitstekend kookt.

Er is bovenal erg vriendelijk personeel. Na de verbouwing dit jaar, is de cafetaria echt een aanwinst. Het sanitair is brandschoon.

Minpunt; de vakantie vliegt hier voorbij 😀

wij hebben een heerlijke midweek gehad !

Henny Andrea
29-6-2018

leuk/mooi huisje de boslodge !!

alleen zijn er geen haken voor je handdoek in de badkamer, ik mis een lichtje boven het aanrecht en een droogrekje voor je natte spullen zou fijn zijn. Voor 6 personen vind ik het toch echt te klein. de zitbank is voor drie personen en de eetkamertafel kun je precies met z'n vieren aan zitten.

Genoten

Jannes
20-5-2018

Mooie camping, ruime plekken, wordt alleen knetterhard gereden met autos over de velden, en piesemmers worden achter de caravan op de comfort plaatsen geleegd, komen vast nog wel eens terug

susan
7-5-2018

Super mooie camping gezellig voor de kids

Mooie toiletgebouwen

Mooie fietsroute, lieve aankomst

Wel mooie plek

Hendrika
22-8-2017

Boek vooral geen appartement ,tenzij je ze allebei neemt + alle slaapkamers

Zeer gehorig en behoorlijk irritant overal ligt laminaat

super mooie schone nette camping!

anne
9-6-2017

erg genoten op deze mooie camping.

Alles is er , en het ziet er op en top uit!

voor ons zoontje 2.5 jaar fantastisch leuk!

Genoeg te spelen.

En erg leuk en netjes personeel en eigenaar.

We gaan heel graag er weer eens naar toe!

Wat een top camping, wilden echt niet naar huis!

Michel en Yvonne de Boer
5-6-2017

Mooi aangelegde camping waar het, ondanks dat het vol was tijdens hemelvaart en pinksteren, heerlijk rustig was. Super mooi en schoon sanitair. Camping mooi aangelegd met vis/zwemvijver. Sanitairgebouw in dezelfde bouwstijl als de boerderij. Vriendelijke eigenaar met gezin en ook de dames en heren in de bediening van het restaurant zeer correct en vriendelijk. Goed gegeten op het terras van het restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Mooi arrangement tijdens hemelvaart/pinksteren. Tijdens hemelvaart samen met vrienden met kleine kinderen gestaan. Kinderen hebben zich super vermaakt. Leuk recreatieteam en voldoende speelgelegenheid en spelen bij het water. Al met al wilden we vanavond niet naar huis en we zullen zeker nog terugkomen deze zomer voor een mooi weekend of langer.

Een camping om echt tot rust te komen

k ten kate
12-7-2016

Dat het een camping is waar je echt tot rust komt

Geweldige camping in een bosrijke omgeving.

S. Pikkemaat
11-7-2016

Mooi sanitair, schoon en ook een apart gedeelte voor de kinderen. Leuke animatie en een hele mooie binnen- en buitenspeeltuin. Omgeving is heel erg mooi om te fietsen, de camping zit ook vlak aan de Duitse grens.

Restaurant is ook erg goed en niet te prijzig.

We hebben een aantal aanbieders voor De Witte Berg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Witte Berg in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Witte Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Witte Berg scoort een 9.08 uit 10 op basis van 107 reviews.