Camping De Witte Berg

Tonen op kaart

129 reviews over Camping De Witte Berg

• 10Freek02-01-2020

We hebben genoten!

we hebben genoten, schoon sanitair, lekker eten en heerlijk wandelen in deze mooie omgeving!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Den Hollander02-01-2020

Hele fijne camping

Hele fijne camping met gastvriendelijke personeel. Goed eten in het restaurant en veel mogelijkheden voor een wandel- en of fietstocht.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Els ten Hoven02-01-2020

Top camping!

Hele fijne camping die volop in ontwikkeling is. Heerlijk zwembad met kinderbad. Animatie erg leuk en vooral het ponyrijden was bij onze kinderen erg in trek. We komen zeker terug!

• 2019
    10Fam. ten Asbroek29-09-2019

Top !

Wij hebben een seizoensplaats van april t/m september: voor de 5e keer een schitterende periode gehad op camping de Witte Berg. Genoten van het prachtige nieuwe zwembad: 's ochtends eerst de mogelijkheid gehad om baantjes te trekken (1 vast uur ingeblokt) en daarna vrij zwemmen tot 's avonds. Wederom erg content over: het sanitair, het goede en betaalbare restaurant, het gezellige terras en de cafetaria. Sfeer op de camping als uiterst prettig ervaren: gemoedelijk/gezellig. De eigenaren en overige personeel hebben een zeer service gerichte instelling. De camping is van diverse faciliteiten voorzien; met wat sportieve kinderen is veel mogelijk: voetballen, vissen, volleybal, midgetgolf, animatieteam, zwemmen (ook mogelijk in de natuurlijke bron)...en natuurlijk fietsen / mountainbiken in de schitterende omgeving. Wifi? Prima en gratis. Ootmarsum is een gezellig (kunst)plaatsje. Bos Springendal met natuurlijke bronnen: naast de camping !

• 8Kanters14-09-2019

Mooie camping met veel Twentenaren

Vanwege omstandigheden in NL gebleven, en een keer wat anders; Twente. Via Anwb deze camping gevonden en met vouwwagen een week geweest. Camping is netjes en verzorgd, vooral het rechterzijde van dr camping. Vaste plekken ogen wat rommelig en onverzorgd. Wel had er wat ons betreft wat meer begroeiing tussen de plekken gemogen. Onze kids hebben zich vermaakt op de camping, en genoten van t zwembad. Deze is overigens zeer eenvoudig en bij een beetje drukte al te klein. Zwem/visvijver is leuk, al zag hij er op t eind vd vakantie wat smerig uit naar ons idee. Personeel/terras top, leuk en goede kaart/service. Omgeving is prachtig maar meer gericht op volwassenen(kunstomgeving) dan kids. Wat kan wel opviel; als Brabanders een beetje vreemden in eigen land aangezien 90% lokale Twentenaren zijn. Wij moesten eerder weg door een overlijden helaas, top medewerking. Leuke week gehad, leuk om een keer gezeik te hebben maar voor ons helaas niet meer

• 9Staat v/h sanitair

• 9Familie Koopman26-08-2019

Prima camping

Mooie goed verzorgde camping met ruime plekken en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant. In de meivakantie hier geweest. Helaas was het buiten nog erg koud, dus dochterlief heeft maar 1x kort het zwembad uitgeprobeerd (schuifdak was er toen nog niet). Zwembad wel goedgekeurd door haar, alleen de polsbandjes om binnen te komen vinden we niet praktisch als kinderen zelf heen en weer willen lopen tussen zwembad en caravan. Je mag er namelijk maar 1x per 2 uur mee inchecken. Sanitair gebouw, was heerlijk verwarmd met die frisse dagen. Warm water extra voor betalen vinden we niet echt van deze tijd, zelfs bij de afwas moest dat. Dit ging met een pasjessysteem. We hadden een extra pasje gevraagd, zodat er 2 tegelijk kunnen douchen of afwassen. Door het mindere weer 2 dagen eerder vertrokken en we waren verrast dat we het geld voor die 2 dagen terug kregen. Heel netjes!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Diane16-08-2019

Topcamping

Wij hebben met ons gezin (3 jongens 7, 5 en 0 jaar) met Pinksteren hier gekampeerd. Een ruim opgezette camping met fijne en ruime plekken. Het sanitair is goed verzorgd, minpunt is het gebruik van een token (met vijf personen is het toch wel lastig om één token te hebben), zelfs het warme afwaswater moet met je token. Dit was niet praktisch. Ik kon niet een kindje in bad doen en tegelijkertijd er eentje onder de kinderdouche zetten. We hadden gekozen voor deze camping vanwege het binnenzwembad, er zou bij slecht weer een schuifdak over het zwembad komen, helaas was het schuifdak nog niet gereed... Gelukkig hadden we lekker weer tijdens Pinksteren, maar het water was echt ijskoud, niet te doen voor een baby. Restaurant/terras erg gezellig en lekker eten, ook voor de kinderen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Roos14-08-2019

Geweldig! Wij komen terug!

Geweldige camping. Vriendelijke ontvangst en een grote plek. (Comfort plaats) Genoten van het zwembad. Watertemperatuur prima. Wij hebben van hittegolf tot normale zomerse temperaturen gehad. Sanitair was brandschoon. In drie weken niet één maal een vuil toilet of douche meegemaakt. Complimenten aan de schoonmaak. Omgeving ook erg leuk. Toen de temperaturen weer enigszins normaal werden hebben we leuke uitstapjes kunnen maken. Fietsen is leuk als je van heuvels houdt. 😉

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Sandra10-08-2019

Leuke camping, kan beter.

Camping perfect gelegen in mooie omgeving. Wij staan op een veldje met een speeltuin/zandbak in het midden. Heel erg leuk voor de kinderen. 4 en 1 jaar. Camping speciaal uitgezocht omdat er een (nieuw) zwembad is. Die valt tegen, water is steenkoud. Mn zoontje heeft na 30 min blauwe lippen, niet te doen. Sanitair stinkt heel erg en wordt niet goed schoon gehouden. Animatie is leuk voor de kleintjes, voor oudere kinderen niet aan te raden.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 10Erik Horsthuis09-08-2019

Super leuke vakantie op prachtige camping!

We hebben met drie jonge kinderen op deze prachtige camping gestaan. De kinderen hebben zich super goed vermaakt in de plonsplas, het nieuwe zwembad en de speeltuinen. De sfeer op de camping is gezellig en vriendelijk. Het animatieteam organiseerde leuke activiteiten waaronder een musical waaraan de kinderen mee hebben gedaan. Op het terras met speeltuin hebben we meerdere keren lekker gegeten.

9 tips over Camping De Witte Berg

• Alexandra, 24-01-2014

Belevingspad/wandelpad langs en rond de camping. En de ijsboerderij in Nutter 10min lopen van de camping met een prachtig uitzicht. Eten in het restaurant Spies Heintje is echt een aanrader.

• Erwin, 14-06-2013

Super nette toiletgebouw maar let op, steek je de kaart in de houder (voor warm water) dan gaat het saldo al aflopen ook al gebruik je de warme kraan nog niet. Dus als je de kleine onder de douche doet kleed hem of haar eerst uit en in de douche zetten, daarna de kaart in de kaartlezer doen!

• barelds, 20-08-2013

het ponygebeuren is erg leuk voor (beginnende) paardenmeisjes!

1 vraag over Camping De Witte Berg

• LAMWIELAND , 12-08-2017

comforstandplaatsen

Otmarsum om te zien hoe het is comforstandplaatsen camping de witte BErg

Camping De Witte Berg info

• Aantal sterrenstersterstersterster