8,8

115 reviews over Camping De Witte Berg in het Nederlands

Waarschijnlijk nog een keer terug!

Reinier
10-6-2019

We zijn met onze kids (2jr en 1jr) 3 dagen op de camping geweest. Voor gezinnen met kinderen echt een aanrader. Leuke speeltuin, zowel binnen als buiten. Ideaal wanneer het wat minder goed weer is. Tevens een leuk zwembad. Goed terras waar je voor schappelijk prijsje kan eten en drinken. Geen campingwinkel maar supermarkt in de buurt. Verder wel cafeteria op de camping.

Fijne dagen gehad. Vooral de kids vonden het super.

Prima voor die prijs

Ans Pross
12-5-2019

Gewoon top ! Omgeving camping Ook al sliepen we 3 nachten in het trekkers huisje, nostalgisch maar daar kies je voor! Kids vonden het super leuk! Broer konijn kwam geregeld langs

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Een topper

Ad
7-5-2019

Heerlijke camping, enthousiaste ontvangst, idem sanitair en hele mooie omgeving,

Gereisd Met partner in april 2019

ANWB camping

Mooie camping, ruime plekken, vriendelijk pers

fien schrijver
25-4-2019

We hebben een mooie vakantie gehad, vriendelijk ontvangen . Camping plek is ruim Sanitair goed en ook schoon Terras erg mooi en gezellig, bovendien kan je er lekker eten Mooie omgeving veel kunnen fietsen

Gereisd Met partner in april 2019

Rust, ruimte,vertier ..dit had ik nooit gedacht!!

Irmgard
1-12-2018

Zoek je een camping of huisje in een schitterende heuvelachtige omgeving in de buurt van het schilderachtige Ootmarsum om te genieten van het Twentse coulissenlandschap dan moet je hier zijn. Je waant je in het buitenland, maar dan met de Twentse gemoedelijkheid en hulpvaardigheid.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

trekkershuisje niet weer

kim
1-11-2018

we hadden het trekkershuisje voor een nacht gehuurd, niet weer doen, de andere accomodaties zijn veel mooier maar niet te huur voor maar een nacht, huisje was vochtig en donker heb niet lekker geslapen, de camping was uitgestorven 's avonds terwijl er een prachtig restaurant is waar je lekker kunt eten en niet duur , er was een kinder animatie, het sanitair is prachtig en heel handig een gezinsdouche

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig mooie wereld.

annelies Brock de -Lochtman
30-9-2018

Goed verzorgde camping, mooie ruime plekken. Super schoon sanitair, compliment aan de dame die hierover gaat!! 2,6 km van Ootmarsum met goed voorziene winkels, terrassen en kunstgaleries. Prachtig fietsgebied meteen bij ingang Springendal. Wij hebben hier in september 2 weken met veel plezier gestaan.

Jan Tenhage
3-9-2018

Mooie camping met goede schone sanitaire voorzieningen, prima restaurant en snackbar. Een perfecte locatie om te gebruiken al vertrekpunt voor fietstochten in de omgeving door het mooie Springendal , grenzend aan Duitland.

Gereisd Met partner in juli 2018

Relaxt

Lucia Posthuma
31-8-2018

Ruime, schone camping met vis/zwemvijver, midget golfbaan, tennisbaan, pony rijden, kinderclub, speeltuin en binnenspeeltuin en natuurlijk met sportvelden. Verder is er een heel goed restaurant op de camping. Op deze camping krijg ik het gevoel van niet hoeven en niets moeten. Wij hebben hier 3 1/2 maand gestaan en komen zeker weer terug. Zeer vriendelijke eigenaar en echtgenote en heel vriendelijk personeel. Je krijgt hier het gevoel ook echt welkom te zijn.

FANTASTISCH

Fam. Langman
15-7-2018

Een geweldige rustige groene omgeving waar je naar harte lust kunt wandelen en fietsen. Tevens zijn er allerlei gezellige plaatsjes binnen hand bereik. Kortom een super plek om op vakantie te gaan als gezin ( met jonge kinderen, als u van het buiten leven houdt en tot rust wilt komen. En niet te vergeten een super restaurant waar Laurens de eigenaar de lekkerste biefstuk kan bakken die u zich wenst. ( Ook andere heerlijke gerechten of een simpel frietje). Een heerlijk terras om nog even na te borrelen terwijl de kinderen zich vermaken in de overdekte speelruimte of op springkussen. Voor ieder wat wils. Voor ons voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met partner in juli 2018

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Witte Berg in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Witte Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.