Géén boekingskosten

Camping De Witte Berg

NederlandOverijsselOotmarsum

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Witte Berg voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 136 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

141 Reviews over De Witte Berg

• 9Mariska Visser10-08-2022

Mooie, rustige, nette camping met goede faciliteit

Leuke camping, leuk overzichtelijk zwembad. Met een badje voor de kleintjes. Daar is de glijbaan ook in te vinden. Zwemvijver vonden wij erg vies. De toiletten en douches waren netjes. Werd netjes schoongemaakt. Animatie was leuk. De meiden kwamen de kinderen twee keer per dag ophalen om mee te gaan naar de activiteit. Aandacht voor alle kinderen. Leuke activiteiten. Ootmarsum is van alle gemakken voorzien. Leuk dorp. Andere plaatsen dichtbij. Duitsland ook snel te bereiken. Restaurant op de camping prima, heerlij gegeten. Snackbar een keer iets minder. De andere keer prima. Al met al een camping om terug te komen

• 7Stolk06-08-2022

Keurig, maar niks voor kinderen boven 12

Leuke camping, grote kampeerplekken, keurig sanitairgebouw, maar niks voor kinderen boven de 12!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Gerwin Heeringa08-05-2022

Mooie camping, genoten.

Mooie camping, alles netjes en genoeg faciliteiten, zeker voor de jonge kinderen. Wij hadden plek met privesanitair op Heideveld. Ruime plekken, mooi sanitair en speeltoestel/ zandbak op veld. Gezellige buren waardoor kinderen al snel vriendinnetje hadden. Animatie was zeer matig, al hebben de kinderen daar weinig erg in. Zwembad leuk, wel (nog) koud water. Had het idee dat personeel er nog even in moest komen, duurde lang bij cafetaria en ook onze lunch vlak voordat we weggingen duurde veeeel te lang. Verder genoten van omgeving, het weer en de camping. Zeker een camping om nog eens terug te komen.

• 8Eetgelegenheden
  • 10suzanne26-08-2021

Gastvrijheid met een grote G.

familiebedrijf waar je de betrokkenheid van de eigenaren voelt op het hele park. Wow! Echt veel faciliteiten gezien de grootte van de camping, en alles top verzorgd! Leuk zwembad (open en dicht), meer met waterglijbaan, goed restaurant, en diverse speeltuinen (binnen en buiten). Wij stonden op de bonte specht, plek 12 bij een boom, plek 13 in onze ogen de meest mooie plek van hele camping. Prachtig speeltoestel voor de deur. Mooie omgeving, genoeg te doen (ook over de grens bij duitsland) wij wilden graag privesanitair, maar dit was vol, maar echt niet nodig, sanitair altijd schoon en echt goed. Alles top en zeker 5* waard. Wij willen nu al terug! Nadelen: zwembad bij slecht weer ooit wat koud. Bij heftige regen sommige plekken modder (eigenaar super behulpzaam om het op te lossen) Bij het meer een looppad vanuit meer naar glijbaan, nu met slecht weer ..modder...

• 10Fam. van de Veen10-08-2021

Fijne camping

We hebben een hele fijne vakantie gehad op het nieuwe veld net privé sanitair. Lekkere ruime unit. Het veld is nog wel een beetje kaal maar de aankleding komt nog zeiden ze bij de receptie. Animatie erg leuk, kinderen hebben zich goed vermaakt. Wij komen terug!

• 10Lotte05-07-2021

Fantastisch verblijf gehad

Het verblijf was aangenaam. Wij hadden een panorama plekje met privé sanitair. De camping ziet er top uit, alles groen en goed onderhouden. Het veld waar wij op stonden was minder groen, maar wij zijn ervan overtuigd dat dit er volgend jaar net zo mooi/groen uitziet als de rest van de camping. Wij komen zeker nog eens terug.

• 6Hans Boer22-06-2021

Teleurstellend

Wij hebben een plaats met panaramoview geboekt. Dit zou een plaats met prachtig uitzicht moeten zijn, maar op plaats 8 en vele andere plaatsen op dit veld is dit niet zo. Je kijkt alleen op de overburen en de auto's die bij de plek moeten staan. De grasmat en de afwatering is om te huilen. Geen grasspriet te bekennen. Er is geen beplanting, dus een kale vlakte met een hoop zand. Volgend jaar ziet het er wellicht anders uit, maar voor nu hadden ze dit echt nog nooit mogen verhuren. Ik heb melding gemaakt bij de receptie maar daar geen reactie. Een tegemoetkoming was mijn insziens op zijn plaats geweest. Jammer.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Jan-Willem30-04-2021

Veel kwaliteit en gemoedelijkheid in een fraaaie n

De Witte Berg is een familiebedrijf en dat is merkbaar door de bijzonder prettige en betrokken omgang met de kampeerders. De faciliteiten zijn prima en heel goed onderhouden. De camping heeft veel voorzieningen vooral ook voor kinderen en de omgeving nodigt uit tot fietsen en wandelen. In de afgelopen winter heeft de camping veel prive sanitair units geplaatst. Dit zijn qua formaat en uitrusting riante units met een goeede verwarming, een douche waar ruim voldoende water uitkomt en een ruim plateau rond de wasbak. Erg goed!De kwaliteit van deze camping, de Twentse volksaard en de prachtige omgeving zorgen ervoor dat wij zeker weer een keer terugkomen.

• 9Lia Kiewiet25-09-2020

Knus gezellig verzorgd park/camping

Een lodge gehuurd. Heel gezellig bij het camping gedeelte. De lodge is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Veranda met bankjes + nog een eethoek voor buiten. Parasol aanwezig. Het park/camping ziet er keurig verzorgd uit. Gastvrij en vriendelijk personeel. Je zit vlakbij het centrum van het mooie Ootmarsum. Op de fiets ben je er in 5 min. Boodschappen halen prima te doen. Bij de receptie beperkt aantal artikelen wel broodjes service. Voor de fietsliefhebbers een aanrader. Prachtige omgeving met verschillende fietsroutes. En voor de rust zit je prima op de Witte berg. Er is een gezellig terras, cafetaria ,restaurant en ijscorner. Voor kinderen leuke speelveldjes. En een zwembad.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Dianne16-08-2020

Geweldige camping. Aanrader!

Hele mooie schone camping. Wij stonden op plek Bonte Specht 4. Aanrader. Met schaduw en zon en groot speeltoestel voor de caravan. Eigen waterkraan. Heel leuk zwembad en zwemmeer met strandje en opblaasbaar kussen in het midden. Toiletgebouw en douches super schoon en netjes. Corona voorzieningen waren perfect. Groot compliment voor animatie. Super lieve meiden. Aandacht voor elk kind. Hele leuke activiteiten voor jong en oud. Helemaal top! Dorpje Ootmarsum op fiets afstand. Heel leuk dorpje. Zwemmeer Hulsbeek 20 min rijden. Ook heel leuk! Kasteel bad-Bentheim aanrader!

Camping De Witte Berg info

Camping-informatie