Camping De Witte Berg

Camping De Witte Berg
8,9

111 reviews over Camping De Witte Berg in het Nederlands

Zoek je een camping of huisje in een schitterende heuvelachtige omgeving in de buurt van het schilderachtige Ootmarsum om te genieten van het Twentse coulissenlandschap dan moet je hier zijn. Je waant je in het buitenland, maar dan met de Twentse gemoedelijkheid en hulpvaardigheid.

trekkershuisje niet weer

kim,
1-11-2018

we hadden het trekkershuisje voor een nacht gehuurd, niet weer doen, de andere accomodaties zijn veel mooier maar niet te huur voor maar een nacht, huisje was vochtig en donker heb niet lekker geslapen, de camping was uitgestorven 's avonds terwijl er een prachtig restaurant is waar je lekker kunt eten en niet duur , er was een kinder animatie, het sanitair is prachtig en heel handig een gezinsdouche

Geweldig mooie wereld.

annelies Brock de -Lochtman,
30-9-2018

Goed verzorgde camping, mooie ruime plekken. Super schoon sanitair, compliment aan de dame die hierover gaat!! 2,6 km van Ootmarsum met goed voorziene winkels, terrassen en kunstgaleries. Prachtig fietsgebied meteen bij ingang Springendal.

Wij hebben hier in september 2 weken met veel plezier gestaan.

Jan Tenhage,
3-9-2018

Mooie camping met goede schone sanitaire voorzieningen, prima restaurant en snackbar. Een perfecte locatie om te gebruiken al vertrekpunt voor fietstochten in de omgeving door het mooie Springendal , grenzend aan Duitland.

Relaxt

Lucia Posthuma,
31-8-2018

Ruime, schone camping met vis/zwemvijver, midget golfbaan, tennisbaan, pony rijden, kinderclub, speeltuin en binnenspeeltuin en natuurlijk met sportvelden. Verder is er een heel goed restaurant op de camping. Op deze camping krijg ik het gevoel van niet hoeven en niets moeten. Wij hebben hier 3 1/2 maand gestaan en komen zeker weer terug. Zeer vriendelijke eigenaar en echtgenote en heel vriendelijk personeel. Je krijgt hier het gevoel ook echt welkom te zijn.

FANTASTISCH

Fam. Langman,
15-7-2018

Een geweldige rustige groene omgeving waar je naar harte lust kunt wandelen en fietsen.

Tevens zijn er allerlei gezellige plaatsjes binnen hand bereik.

Kortom een super plek om op vakantie te gaan als gezin ( met jonge kinderen, als u van het buiten leven houdt en tot rust wilt komen.

En niet te vergeten een super restaurant waar Laurens de eigenaar de lekkerste biefstuk kan bakken die u zich wenst. ( Ook andere heerlijke gerechten of een simpel frietje).

Een heerlijk terras om nog even na te borrelen terwijl de kinderen zich vermaken in de overdekte speelruimte of op springkussen.

Voor ieder wat wils.

Voor ons voor herhaling vatbaar!!

Mooiste camping van twente

Familie kuis,
15-7-2018

De witte berg is veruit de mooiste camping in deze regio.

Top restaurant waar de eigenaar zelf uitstekend kookt.

Er is bovenal erg vriendelijk personeel. Na de verbouwing dit jaar, is de cafetaria echt een aanwinst. Het sanitair is brandschoon.

Minpunt; de vakantie vliegt hier voorbij 😀

wij hebben een heerlijke midweek gehad !

Henny Andrea,
29-6-2018

leuk/mooi huisje de boslodge !!

alleen zijn er geen haken voor je handdoek in de badkamer, ik mis een lichtje boven het aanrecht en een droogrekje voor je natte spullen zou fijn zijn. Voor 6 personen vind ik het toch echt te klein. de zitbank is voor drie personen en de eetkamertafel kun je precies met z'n vieren aan zitten.

Genoten

Jannes,
20-5-2018

Mooie camping, ruime plekken, wordt alleen knetterhard gereden met autos over de velden, en piesemmers worden achter de caravan op de comfort plaatsen geleegd, komen vast nog wel eens terug

susan,
7-5-2018

Super mooie camping gezellig voor de kids

Mooie toiletgebouwen

Mooie fietsroute, lieve aankomst

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Witte Berg in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Witte Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.