Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn

Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn
8,6

• Activiteiten9,0
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor PonyparkCity Collendoorn voor je op een rij gezet:

540 reviews over Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn in het Nederlands

Nooit meer

Esther
4-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Vreselijk huisje, oud, klein, vies, zeer minimalistische inrichting, kartonnen wandjes, badkamer staat blank na douchen, harde leren matrasjes. De pony' s zijn voor de kids natuurlijk geweldig, maar de prijs/ kwaliteitverhouding is ver te zoeken.
  • Onderkomen6

Wij komen al zeven jaar in PPC.Het park is erg mooi en er is veel aandacht besteed aan de inrichting. De pony's en huisjes zijn erg leuk. Onze meiden verheugen zich al jaren op dit speciale weekend. Maar toen werden er opeens nieuwe regels opgesteld... Er mag nu nog maar 1 middelgrote of grote pony per huisje gehaald worden. Heel erg vervelend, want met twee meiden die een oranje (middelgrote) pony moeten hebben, is er veel gedoe. Ze moeten de pony dan delen en dat is lang zo leuk niet. Je kunt niet lekker samen gaan rijden. Je mag wel een tweede pony bij het huisje hebben (kost je 35 euro per dag), maar dat moet dan persé een kleine pony zijn, waar ze niet op mogen rijden. Dus dan wordt het een loop pony... een enorme domper op de feestvreugde, dochters hebben zich hier een jaar op verheugd. PPC, verander die regel alsjeblieft, zodat we weer een topweekend kunnen hebben! Ik weet nu voor het eerst niet of we volgend jaar weer komen...

Aanradee voor pony liefhebbers!

Conny
13-5-2018
  • Onderkomen8

Superleuk park. Alle positieve dingen die je leest kloppen! Midweek geweest en geen negatieve ervaring gehad! Iedereen is er dol op de ponys, denk dat ze t hier beter hebben dan op menig manege! Alleen de matrassen zijn niet fijn

Prachtig thematisch ponypark

Fam. Boorsma
    13-5-2018
    • Onderkomen7

Mooi,netjes, thematisch park in de stijl van de Wild west en Mexico. Het thema is goed doorgevoerd in de muziek,eetgelegenheden, activiteiten en presentjes ( Penny zomerboek, ponybordspel). Zelfs een Lucky Luke zender op tv. Ook genoeg andere items dan pony's zoals Zorro, cowboys, indianen, Billy the Kid,etc. Goede afwisselende animatie. Onze dochter deed nooit mee met animatie, totdat ze hier heen ging. Duidelijk programma, duidelijke uitleg over het omgaan met de pony's. Huisjes eenvoudig, bedden niet super, maar alles is ruim aangelegd.

Herhaling s vatbaar

Marianne Schelhaas
    12-5-2018
    • Onderkomen9

Iedere da g eigen pony ter beachikki nu. Ideaal voor meisjes

Leuk park

Sandra
    9-5-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen5

Leuk park vriendelijk personeel, huisje erg gedateerd wij hadden prachtig weer dus lekker veel buiten gezeten.

• Onderkomen6

Het park is leuk opgezet, kinderen hebben zich vermaakt met de pony’s. Ziet er allemaal leuk uit. Een groot minpunt: Dat het personeel begaan is met z’n gasten, zoals ik bij een andere recensie las, hebben wij absoluut niet ervaren. Kinderen wordt voorgehouden dat zij een verrassing krijgen als zij een knutselwerkje inleveren, maar voor een volle zaal ( en door een microfoon ) wordt dat vervolgens geweigerd omdat er ‘een bonnetje’ mist wat ergens in een envelop zit. Kinderen gaan huilen maar het personeel is onverbiddelijk: het kan alsnog gekocht worden voor € 7,50. Het interesseerde ze werkelijk niets. Ook bij de receptie zat een dame die ongeïnteresseerd kon mompelen dat ze het bonnetje / kaartje moest hebben. Op opmerkingen dat we gewoon het volle pond betaald hebben voor het weekendje, zoals iedereen, werd niet gereageerd. Wij zijn overigens niet de enigen met deze ervaring. Jammer.

Top voor kindjes!

Aron
    10-4-2018
    • Onderkomen8

Een heel tof park voor kinderen tem 12 jaar en voor wie houdt van een actieve vakantie!Ondanks de 300! Pony's is het park heel proper. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Niets was teveel! De huisjes zijn basic, maar je hebt alles wat je nodig hebt.Minpunt is dat er veel tieners+15 jaar met grote pony's in galop door het park gaan.Terwijl er in de brochure ( en op internet) staat tot 12 jaar! De animatie is top.Op de eerste dag , toen we onze pony gingen halen was het idd lang wachten, maar de dagen nadien viel het best mee.Voor herhaling vatbaar, zeker voor de kindjes!!

Fantastische dagen met leuke mensen

Super vakanties
    25-3-2018
    • Onderkomen7

Geweldige vakanties in ponyparkcity. Iedere keer is het wel even afwachten hoe het inchecken gaat en welke pony vrij staat. De ene keer heb je geluk en de andere keer pech. De groepen 14+ vallen best mee hoor. Die lopen eigenlijk alleen met de pony en zijn heel vriendelijk. Kinderen van 10 jaar galopperen toch ook. En ja je eigen kinderen worden ook groter en ja die gaan dan ook wel eens een rondje galopperen😊. Ponypatrouille werkt. Beetje geven en nemen. Ze kunnen niet altijd alles zien. Personeel is meestal heel vriendelijk eigenlijk. Hein is top. Altijd vriendelijk en luitert altijd altijd goed naar je. Receptie is ook top. Vriendelijke dames. Altijd veel cowboys aan het werk. Schoon park. Leuke activiteiten. Saloon en Viva is goed. Boek je een oud huisje neem dan een extra matrasje mee. Dat ligt veel beter. Enige wat heel jammer is dat het park weer gesloten is in een meivakantie.

Ik geef het een 10

Anna
    6-3-2018
    • Onderkomen7

Het is echt super als je van pony's houdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn in Collendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn scoort een 8.56 uit 10 op basis van 564 reviews.