Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°6°

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen6,8

Omschrijving
Voor de kinderen een droomvakantie bij Ponyparkcity Collendoorn in Nederland. Hier heb je je eigen pony en er is een playmobil village. Ook leggen de kinderen gemakkelijk contact als ze overdag in de weer zijn met hun pony. Het huisje is vrij basic, maar je komt hier natuurlijk voor de ritjes op de pony. Een strandrit of bosrit is hier zo gemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor PonyparkCity Collendoorn voor je op een rij gezet:

604 reviews over Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn in het Nederlands

Geweldig!

christine groenincxk,
3-2-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Het is een HEEL kindvriendelijke plaats waar je een echte cowboy/cowgirl kan zijn.

De huisjes zijn hygiënisch en gezellig de huisjes voor 6 pers. is met lichtlampjes dus s 'avonds heel gezellig en de huisjes voor 5 pers. zijn gemaakt van hout en ook met lampjes. Er zijn ook veel dingen om te doen zoals: eten in Viva Mexico, bowlen, Bingo, gratis rijlessen, Miss/Mister verkiezingen ( jij en je pony helemaal versieren), ontmoet Lucky Luke en zijn paard! En ontmoet ook Zoro en zijn paard!, ga zonnen bij de Sunset Beach!, doe mee aan bosritten en strandritten en Natuurlijk mag je zelf ook met je pony op avontuur gaan!

PonyParkCity ligt in Overijssel en is makkelijk om er naar toe te rijden!

Het is een echte Westerne en Leuke vakantie voor met je gezin of met je vrienden!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Mijke,
25-11-2018
  • Onderkomen7

Hier een paar tips als je naar PonyParkCity wilt gaan :

1 : Neem afzetlint mee zodat je in je tuin bij het huisje een weitje kan maken .

2 : Kom vroeg er staat dat vanaf 2 uur de receptie rij opengaat maar de oudere meiden zijn er al om 8 uur ofzo en op internet zijn er ook reviews te vinden van mensen dat hun vakantie is verpest en ze bokkende pony's hadden , daarom zou ik proberen er om 8:30 9:30 al te staan dan is het ( bijna ) zeker dat je een leuke pony krijgt

3 : neem niet je mooie witte schoenen mee als het in ponyparkcity geregend heeft dan zit het hele park onder de modder

4 : vergeet je pony niet te reserveren je kan een slotje kopen bij de souvenier shop en het nummer van je huisje en die moet je om de band van je pony heen hangen doe je dit niet is er grote kans dat je pony volgende ochtend door iemand anders is meegenomen als je je pony reserveert is hij de hele week voor jou. 5 : als je kind groter is dan 170 cm mag zij/hij niet meer rijden maar als je ook jongere en kleinere kids hebt die wel mogen/willen rijden zou je ook een extra pony bij kunnen huren als het hem/haar leuk lijkt om voor een weekend/midweek/week een shet te hebben of laat je in de tijd dat uw kleine dochter of zijn niet rijdt of met de pony bezig is uw groter kind de pony verzorgen .

6 : let erop dat als je een midweek gaat dat je op de maandag aankomt als je een weekend of week gaat kom je op de vrijdag al aan en dan kunnen de kinderen van de week ( op maandag zijn de kinderen van het weekend al weg ) alle leuke en niet bokkende pony's al hebben dus loop je met midweek wel groter risico op een bokkende pony.

veel plezier in ponyparkcity !

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Superfijn

Nancy pauwels,
20-11-2018
  • Activiteiten10

Super fijn voor de kinderen. De kids vinden het zo leuk dat je als ouders zelf rust krijgt. Verdeling van de pony s is veel verbeterd. In goede zin voor de pony s. Huisjes zijn basic. Maar we hebben alles wat we nodig hebben en gratis WiFi.

De nieuwe strandrit was fijn om te doen en in de zomer zijn we ook geweest En was t aangenaam zwemmen in het meer.

Wij komen volgend jaar zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Ponypark is superleuk, vooral voor jonge kids.

Boone Ingrid,
18-11-2018
  • Activiteiten10

6de keer dat we hier waren, de activiteiten zijn eerder voor jonge kinderen dus was voor ons wss één vd laatste keren dat we er waren want de dochter is nu 10j. MAAR een echte aanrader, prijs: quantiteit echt dik ok. hebben hier hele toffee momenten beleefd

Avontuurleukste vakantie !!

Patrik,
12-11-2018
  • Activiteiten9

Als je kinderen van pony's houden, dan is dit de vakantie bij uitstek. Er zijn ook andere leuke activiteiten indien niet elk gezinslid van pony's houdt. Het is een beetje alsof je in het Wilde Westen terecht komt, met cowboys en indianen, een echte 'saloon', een hoefsmid maar vooral een hele grote stal met héél véél pony's.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Te mooi

Adinda De groote,
10-11-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Als alleenstaande moeder probeer ik toch ieder jaar op vakantie te gaan. Paardenmiddel dus.....ponyparkcity. Mooi park, lekker eten, vriendelijk personeel en ruim opgezette huisjes.

En nu....

Op naar t buitenland!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Super

Vanessa,
8-11-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Neem zakdoekjes mee om nar huis te gaan gegarandeerd traantjes

Gereisd met jonge kinderen in november 2018
  • Activiteiten8

We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad.

Wij logeerden in huisje M7.

Badkamer is kletsnat na douchen. Een douchebak met gordijn/scherm zou aangenamer zijn.

Animatie ten top.

Wij liepen eerste dag wat verloren aangaande regeling met pony, wegen, kaart als eerste bezoekers. Dat was wat onduidelijk en onpersoonlijk, maar gelukkig waren we lang genoeg daar om alles uit te zoeken.

Supermidweek

Peeters lobke,
7-11-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten9

Pony aan het huisje altijd leuk voor de kids

Gereisd met vrienden in november 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn in Collendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.