Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn

• 8.9Activiteiten
  • 8.1Eetgelegenheden
  • 6.9Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor PonyparkCity Collendoorn voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Voor de kinderen een droomvakantie bij Ponyparkcity Collendoorn in Nederland. Hier heb je je eigen pony en er is een playmobil village. Ook leggen de kinderen gemakkelijk contact als ze overdag in de weer zijn met hun pony. Het huisje is vrij basic, maar je komt hier natuurlijk voor de ritjes op de pony. Een strandrit of bosrit is hier zo gemaakt.

682 reviews over Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn

• 2019
    10Gerrit17-12-2019

Top vakantie gehad een echte aanrader!

Wij hebben een heerlijke midweek gehad en de kinderen hebben zich uitermate vermaakt. Ook is het strand/ meer een fantastische locatie om samen met de kinderen en pony een rondrit te maken. Er wordt veel zorg aan de pony's besteed, helemaal geweldig, wat worden ze in de watten gelegd. Personeel is uitermate vriendelijk en op het park zijn alle faciliteiten aanwezig ! Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een zorgeloze vakantie met het hele gezin.

• 10Willem17-12-2019

Ultieme Western beleving voor het hele gezin!

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad op Ponyparkcity! Unieke locatie met goede faciliteiten in het mooi Collendoorn!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Justine13-12-2019

Geweldige ervaring: wij komen zeker terug

Een geweldige ervaring voor de kinderen maar ook voor ouders. Wij hebben zelf ook dieren, maar de band die onze kinderen in een week tijd met hun pony kregen was onvoorstelbaar. Huisjes liggen in een bosrijke omgeving, heerlijk strand erbij. Eten goed en niet geheel onbelangrijk alles is betaalbaar. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Kimberly13-12-2019

Fantastisch! Zeker voor herhaling vatbaar!

Dit jaar voor de eerste keer geweest, en we hebben elke minuut genoten! We hadden spelletjes meegenomen, maar hier zijn we niet eens aan toegekomen! Ze organiseren zo veel voor de kinderen en het park ziet er prachtig uit in western style.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 9R. Booijink12-12-2019

Toppertje!

Fijne tijd hier gehad!, mooi stand veel activiteiten en vriendelijk/behulpzaam personeel. Huisjes basic, maar voldoende.zeker in 2020 weer terug. Kids vinden het een paradijs

• 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 8E vissers06-12-2019

Fantastische vakanties

Enorm gezellig park, je voelt de sfeer al als je binnen komt. Ponys waren vroeger wat zielig door de grote kinderen maar nu door nieuwe regels stuk beter. Sommige mensen blijven altijd wat te zeiken hebben maar wij vonden het prima. Wel jammer dat de show na 10 jaar nog moet kijken op zaterdag en ook zonde dat sommige mensen niet weten dat ze naar de show moeten op zaterdag. Wel genoeg activiteiten in ieder geval voor de kleinere kids. De grotere gaan liever foto’s maken met hun ponys of een rondje rijden! Het park ben je wel na een tijdje beu omdat het niet enorm groot is. Sunset beach is wel mooi en strandrit raad ik aan is wel ver lopen. Huisjes zijn enorm oud en gedateerd maar de ranch zijn top wel duurdere prijsklasse. Variatie qua eten in restaurant is weinig elk jaar zelfde menu’s. Maar des ondanks leuk vakanties gehad.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Christa burghoorn06-12-2019

Wij komen hier al 30 jaar .eerst met onze kinderen nu met kleinkinderen en ook zonder kinderen meerdere keren per jaar .ooit gevraagd of de meiden naar het buitenland wilden .maar nee ,kozen voor ponyparkcity.en nu nog met 34 en 23 jaar .jaap en ik doen de fietsvakantie maar fietsen doen we niet🤣.geen behoefte aan om van het park te gaan .het is voor ons pure ontspanning om daar te zijn.en altijd weer aan het aftellen tot we weer gaan. Personeel is geweldig en bezorgen ons een fijne ontspannen vakantie. Wij kunnen alleen maar zeggen ..ga gewoon en ondervind het zelf.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Camille06-12-2019

Fantastisch!

Douches zijn klein en onhandig, maar het huisje is heel gezellig! Wij gaan al 8 jaar en vervelen ons nooit!

• 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Gaby05-12-2019

Gezellig!

Een heel leuk en gezellig park!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Summer05-12-2019

Fantastisch verblijf

Ik kom er al van 2009. Ik ben er eigenlijk opgegroeid. Het is zeker een aanrader. We kwamen eerst maar 1 keer per jaar, maar nu is het al drie jaar achter elkaar 4 keer per jaar. Het is daar echt fantastisch

Gereisd met vrienden in augustus 2019

53 tips over Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn

• Sylke Donny, 07-05-2014

Reserveer je pony wel,anders is hij de volgende dag weg!

• monique, 01-06-2014

Laarzen is een must. De zandpaden blijven lang drassig na een regenbui.

• thea, 07-07-2013

de begeleiding is ontzettend vriendelijk en je betaald nergens extra voor, behalve als je een extra pony wilt. voor onze 2 meiden van 8 en 10 (met rijervaring) is dit echt het allermooiste wat ze maar willen. en dat ondanks dat ze een eigen pony hebben, dus dat zegt genoeg denk ik :)

282 vragen over Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn

• Suze, 15-06-2019

Extra pony

Hoi wij willen graag een extra pony bij ons huisje en wij vroegen ons af of je ook een grote looppony als extra pony kan nemen

• julia, 17-01-2019

te oud?!

hallo, ik ben nou 19 en mijn vriendin en ik wouden graag nog een keer naar ppc en vroegen ons af of dat mogelijk is?

• Mila, 04-11-2018

Ponyparkcity

Welke pony zal je nog willen hebben Die je nog Nooit heb gehad

Mijke, 25-11-2018

kleine pony's : Storm 2 , Sweety Richard ( is mijn lievelings pony maar bijt soms wel heel hard als je snoep hebt ) middelgrote : jorisjaap verder ken ik er niet echt heel veel grote : Jack , Spirit of Feline

Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn info

• Aantal sterrenstersterster