Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn

Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn
8,4

• Activiteiten8,9
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor PonyparkCity Collendoorn voor je op een rij gezet:

551 reviews over Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn in het Nederlands

Met jonge kinderen

Volgend jaar gaan we voor de derde maal terug.

Familie Ghesquiere
17-8-2018
  • Onderkomen6

GOED : de animatie rond de pony is SUPER.

Men denkt aan het welzijn van de pony.

we gaan terug omdat de kinderen volgend jaar rond het nieuwe aangelegde strand begeleid kunnen ponyrijden.

De oude huisjes liggen in de schaduw en hebben plaats voor de auto en pony.

Is een niet weersafhandelijk vakantie : er is een zeer mooi overdekte arena.

Voor een meerprijs kan je een huisje kiezen dicht bij alles.

In de saloon kan je een slaatje krijgen. Personeel in de saloon is zeer vriendelijk.

We hadden 's avonds onze pony van vorig jaar teruggevonden.

MINDER GOED : na één week heb ik nog steeds last van mijn rug door de te kleine "bedden". Volgend jaar neem ik een luchtmatras mee.

We weten u dat de meisjes een broeje ipv een rokje moeten dragen op de pony voor wrijving.

Playmobil village is heel mooi gedaan, maar het was er veel te warm omdat er geen tocht was.

De badkamer staat blank na het douchen, met een dweilsysteem van de Action hebben we dit dit jaar kunnen oplossen.

De nieuwe poppekast voorstellen was te maal dezelfde.

In het Mexicaans café waren er veel vliegen.

Het zwembad was zeer luidruchtig omdat het zo klein is.

Kinderen gaan om met pony in een bosrijke omgeving

Dhr. Vandewalle
13-8-2018
  • Onderkomen7

Goed : de kind en diervriendelijkheid

Wat niet : comfort huisjes kan beter

super leuk en mega gezellig!

Lieke
23-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Ik ben er nu 3 achter een volgende jaren geweest en ik vond het ieder jaar heel leuk. Alleen dit jaar was het zeker het leukste. De nieuwe regels zijn veel leuker voor kinderen van de leeftijd die toegestaan is. Nu hoef je niet meer vroeg in de rij te staan als je een grote en lieve pony wilt. Het zwembad is nog niet veel veranderd. Het is een klein zwembad met 5 kleedhokjes en 1 douche. Er zijn nieuwe huisjes en oude huisjes. De nieuwe zijn duurder maar wel beter dan de oude huisjes. De oude huisjes zijn niet heel mooi maar ook deze huisjes zijn niet heel slecht. Ik vind ponyparkcity super leuk en ik zou het aanraden om hier ook een keer naartoe te gaan als je veel van paarden houdt.

Direct boeken

Geweldig maar veel te warm

Gert
  • Onderkomen5

De pony's zijn geweldig. Genoeg keus. Inchecken geen lange rijen. Allemaal heel relaxed. Alleen was het te warm. Daar kan het park niets aan doen. In het huisje was het 30 graden. Te warm om te rijden. Veel steekvliegen en muggen. Een betere temperatuur is 23 graden. Met hele kleine kinderen is het een enorme uitdaging. Dat zou ik niet doen. Gewoon Veel te warm.

Voor de kinderen is hier super!

Nathalie
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Voor ons de was het de eerste keer in ponyparkcity, de kinderen hebben genoten. Genoeg activiteiten, speeltuintjes en het strandje is ook super. Ik vind de nieuwe regels juist top , zo heeft iedereen een eerlijke kans op een grote pony. Er word ook gekeken naar lengte en gewicht met indelen van de ponys, super! Wij hadden een hele lieve pony, Meneertje. Al een oude pony, niet zo snel maar wel super lief! Mijn dochter mist hem nu al.... Ok het huisje is heel basic maar daar moet je maar door heen kijken want het park is top en de kinderen hebben genoten. Wat ik ook leuk vond is de attentie bij aankomst en vertrek Wij komen zeker terug

Dit was de laatste keer

Joeve
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Teleurgesteld door nieuwe regel.

2 meisjes (geen zusjes) van 10 jaar die al een jaar uitkeken naar een heel weekend samen rijden door het Ponypark.

Helaas door de nieuwe regel 1 grote pony bij het huisje en 1 wandelpony hadden we nu 2 meisjes verdriettig en die steeds ruzie aan het maken waren omdat de één een rijpony kreeg en de ander een wandelpony (a 35 euro per dag extra.) waar ze NIET op mocht rijden. En dan als ouder steeds de ruzietjes moeten sussen en met een timer klokken wanneer ze moesten wisselen. Geloof me... Echt gezellig wordt het er niet op!

We zijn heel wat jaren met veel plezier geweest. Maar dit was echt de laatste keer!

Volg gewoon de regels!

Lieke
11-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Voor iedereen die zijn post op voorhand goed leest, zijn er geen verrassingen zoals het befaamde bonnetje dat in je post zit om het gratis verwelkomingsgeschenkje te krijgen.

De nieuwe regels vind ik een pluspunt. Eindelijk, na 7 jaar, heeft mijn enige dochter ook eens de kans gekregen van op een grote pony te rijden. Voorheen waren alle populaire pony's altijd bezet. Ik vind het park veel rustiger dan vroeger. Het was opmerkelijk dat er veel minder tieners waren. Vroeger gingen zij in draf of galop in groepjes door het park, wat het soms voor voetgangers of beginnende ruitertjes gevaarlijk maakte.

Het strand is een ontzettende verrijking om het vakantiegevoel nog groter te maken. Ik vind ponyparkcity een heerlijke plaats en een uniek concept.

Ook de BBQ is een echte aanrader! All-you-can-eat en heerlijk bereid.

Auw...

Oostvogels
10-7-2018

Ruim van opzet maar wel veel lopen.

Keuken is prima.

Meubilair en inrichting stamt uit 1900.

Kan in 2018 echt niet ! Veel pijn aan rug, nek en schouders overgehouden.

'Schoon' is breed begrip. Beschimmeld brood, zand en oude kleding van andere bewoners kwam onder het bed vandaan !

Weinig stroompunten voor laden gsm ed.

Nieuwe strand is fenomenabel !

Prijs/kwaliteit is ver beneden peil.

Eerst vernieuwen dan mss weer een x.

Martens
        10-7-2018
        • Activiteiten7
        • Onderkomen2

Accommodatie is armoe troef.

Neem schoonmaakmiddelen en bezem mee. Ook diclofenac want zitten of liggen is een aanslag op je rug !

Een kabelhaspel is ook nodig voor extra stroom ! Wel genoeg ruimte tussen de huisjes onderling.

Vergeet je loopschoenen niet, het is erg groot. Het nieuwe strand is prachtig !

Super leuk

Dennis hupkes
        2-7-2018
        • Activiteiten9
        • Onderkomen9

Was super ik was alleen met me kinderen die hebben zo genoten ze gingen met tranen naar huis.en het personeel gewoon super super lief voor de gasten en staan altijd voor je klaar

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn in Collendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark PonyparkCity Collendoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.