Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort

KinderhotelWeer vandaag19°12°
Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Strandhotel Zandvoort voor je op een rij gezet:

313 reviews over Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort in het Nederlands

Nooit meer

Lionne
14-10-2018

Het hotel ligt erg mooi, maar helaas was het niets voor ons.Het is is net alsof je 20/30 jaar terug in de tijd gaat. Alles is erg gedateerd en ruikt muf. Bij het ontbijt zat er aanslag in de thee/koffie kopjes. Ook lag er een vieze zwarte prop op een dienblad. Toen wij dit op een nette manier aan het personeel aangaven werd dit weg gelachen. Er zijn keukentjes op de hotelkamers. Als iemand begon te koken stonk dat heel erg op onze hotelkamer. Wij hebben uiteindelijk besloten een dag eerder te vertrekken.

Nooit meer

Monique
15-9-2018

Het is vergane glorie. Enorm verouderd niet meer van deze tijd. Oude inrichting kamers. Voelt ook een beetje "vies" . Eten is ook matig. Geen alternatieven voor brood. Geen spelt bijvoorbeeld. Theekopjes zijn allemaal beslagen bruin. En je betaald de hoofdprijs. 169 per nacht en dan nog 37 euro voor ontbijt en parkeren. Wij gaan hier niet meer heen.

Iris Kroneman, General Manager, 6-10-2018

Beste Monique,

Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend om te horen dat uw ervaringen met ons hotel niet fijn waren. In januari 2019 gaan wij ons hotel renoveren om ons hotel weer up to date te krijgen. Mijn excuses voor uw negatieve ervaringen in ons hotel.

Namens management team Center Parcs Zandvoort,

Zeer slecht hotel

Fam. Borsje
4-9-2018

Hotel is zeer aftands en zeer dringend toe aan een onderhoudsbeurt. De kamers hebben allemaal zeezicht en dat is direct het enige pluspunt. De kamers zijn oud en vies. De badkamer hebben we zelf nog schoongemaakt. Kamers werden niet dagelijks gereinigd ondanks bordje aan de deur om het wel te doen. Personeel is erg wisselvallig. Bij aankomst was het zeer onvriendelijk. Andere medewerkers waren wel erg behulpzaam en vriendelijk. De trappen in het trappenhuis zijn zeer sterk versleten en gewoon gevaarlijk. In het restaurant ligt de vloer los en mist op plekken de toplaag van het laminaat. Zwembad op het park is redelijk maar niet bijzonder. is klein en als we met kinderen wren geweest denk ik niet dat ze er langer dan een uur wilden blijven. Al met al totaal geen aanrader, en al helemaal niet voor deze prijs.

Iris Kroneman, General Manager, 6-10-2018

Beste familie Borsje,

Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was met uw verblijf. Wij stellen uw mening zeer op prijs en gaan kijken waar wij ons kunnen verbeteren. In januari 2019 wordt ons hotel gerenoveerd om aan de standaarden te voldoen. Excuses voor uw vervelende ervaring in ons hotel.

Namens management team Center Pacs Zandvoort,

Nooit meer!!

Tim
26-7-2018

Wat een oud hotel, zeer oude en vieze kamers.

Toen we hier aan kwamen lag de badkuip vol haren. Ook op de vloerbedekking lag dit. De kamers zijn verouderd en geen airco. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Slechtste hotel waar ik ooit geweest ben. ik ben echt niet flauw ben best wel wat gewend. Maar dit is gewoon slecht.

Iris Kroneman, General Manager, 28-7-2018

Beste Tim,

Bedankt voor uw recensie.

Wij vragen onze gasten altijd om met klachten naar de receptie te lopen zodat zij u kunnen helpen. Vervelend dat het niet naar uw wens was. wij nemen uw klachten serieus en gaan hier extra op letten.

Met vriendelijke groet,

Namens management team Center Parcs Zandvoort.

Nooit meer!

Wil
26-7-2018

Beste mensen, dit is geen aanrader. Een oud hotel met vieze kamers, en geen airco.

Iris Kroneman, General Manager, 28-7-2018

Beste Wil,

Bedankt voor uw recensie.

Wat vervelend dat u het niet naar uw zin heeft gehad. Wij nemen uw recensie mee in onze verbouwing die voor januari 2019 gepland staat.

Met vriendelijke groet,

Namens management team Center Parcs Zandvoort.

Iris Kroneman

Een aanrader met zee zicht.

Fam. Geem
21-3-2018

Zee zicht locatie ,super ontbijt en diner .

Vriendelijk personeel . Locatie voor meerdere uitjes.

Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 13-4-2018

Beste familie Geem,

Bedankt voor uw mooie review en het prachtige cijfer dat u ons gegeven heeft, wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Martijn Kenselaar

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam.Sikkens
12-3-2018

Prima verblijf gehad met mooi uitzicht over zee

Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 17-3-2018

Beste familie Sikkens,

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn dat u onze ligging een 10 geeft, veel gasten waarderen inderdaad het mooie uitzicht over de zee. U geeft al aan dat uw verblijf voor herhaling vatbaar is, wij hopen u dan ook binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Martijn Kenselaar

Voor herhaling vatbaar.

C
21-2-2018

Kamer was prima. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review. We vinden het ontzettend leuk om te horen dat u zo’n fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. We hopen u gauw weer eens te mogen ontvangen.

heerlijk uitwaaien

Anne
21-2-2018

Uitzicht op zee. Fijn uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

Beste Anne,

Fijn dat u zo’n heerlijke vakantie heeft gehad in ons mooie hotel aan zee. We vinden het altijd leuk als onze gasten hun ervaring delen, bedankt daarvoor! We hopen u gauw weer eens te mogen verwelkomen in het Center Parcs Strandhotel.

Michael Barg

Wij hebben geen enkele negatieve ervaring gehad. De hotelkamer werd dagelijks goed verzorgd, en het marketrestaurant bood een uitstekend ontbijtbuffet. Kortom: voor herhaling vatbaar. Wij zijn al vele malen in dit strandhotel geweest, en hopen hier nog regelmatig terug te komen.

Beste Henk,

Bedankt voor de prachtige 10! Wij vinden het heel belangrijk dat onze gasten met een voldaan gevoel op hun vakantie terugkijken en stellen daarvoor dan ook alles te werk. Als mensen telkens bij ons terugkomen, is dat een blijk van waardering voor ons inzet! We hopen u gauw weer eens te mogen begroeten.

Michael Barg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.