Géén boekingskosten
NederlandNoord-HollandZandvoortHotels ZandvoortHotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort

Center Parcs Strandhotel Zandvoort

NederlandNoord-HollandZandvoort
8.3FantastischScore uit 150 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 150 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

150 Reviews over Center Parcs Strandhotel Zandvoort

• 8Ikke03-12-2021

Simpel maar prima

Kamer gerenoveerd. Simpel maar netjes. Mooi met hout en leuke (zee) decoraties aan wand. Prima bedden. Ontbijt niet luxe maar gehele basis is er. Lekker dikke yoghurt. Jammer warme gerechten (roerei) niet echt warm (onder lamp). Ontbijtzaal niet gezellig. Gangen op verdiepingen moeten nog gerenoveerd. Parkeren bij hotel erg duur. Super ligging bij strand. Wij boekten voor 70 euro een 2 pers kamer incl ontbijt en kosten.

• 9ghislain w30-11-2021

center parcs strandhotel Zandvoort

prima vernieuwde grote kamer, met groot bed en koffie- en theeservice en frigo. Prima ontbijt in hotel zelf het eten in de Dome van Center Parcs was niet optimaal lekker en nogal chaotisch qua bediening. Zwembad was niet volledig open, geen 25 meter bad o.a Er zijn genoeg alternatieven buiten Center parcs, dus in zandvoort zelve

• 8Ellen Vrijenhoek08-03-2021

Voor herhaling vatbaar.

De kamers zijn mooi gerenoveerd. De vloerbedekking eruit en laminaat erin. (dames, niet op hakken lopen a.u.b.) De badkamer is echt heel mooi geworden met een fijne inloopdouche. Uitkijken met het verhoogde vloertje. (ook bij het toilet) Het lage salontafeltje is een miskleun. Vooral nu in coronatijd als je op je kamer moet eten was de oude tafel beter geweest. Ontbijt en avondeten bestellen ging heel makkelijk. De "tocht" die een gierend geluid veroorzaakt hebben we opgelost door de deur of het raam op een kier te laten staan. We zijn van plan om in april weer te komen.

Team Center Parcs, General Manager, 11-03-2021

Beste Ellen Vrijenhoek,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Dit waarderen wij enorm.

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor de feedback over het hotel en de service.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Team Center Parcs

• 4V17-07-2020

Slechte prijs/kwaliteit verhouding

Super locatie, maar dat is een van de weinige positieve kanten van dit hotel. Kamers zijn recent gerenoveerd, echter bevatten de gordijnen en muren vlekken en zijn de plinten kapot. Wij vonden een tennisbal onder ons bed? De kamer is dus ook slecht gecontroleerd en schoongemaakt. Ontbijt was zwaar onvoldoende. En dat voor de hoge prijs (13,95). Er was weinig keuze en bestek en borden waren vies. Wat erg vreemd was is dat ondanks Corona er gewoon een buffet werd gepresenteerd en mensen met hun handen aan het eten zaten. Het reserveringssysteem van het zwembad werkt niet. Meerdere keren is de reservering niet doorgekomen of juist dubbel. Niet passend om 10 euro per nacht te moeten betalen voor parkeren. Dit zou inclusief moeten zijn bij een prijs van 200 euro p/n. Het was niet mogelijk om onze bagage op onze vertrekdag bij de receptie te stallen, omdat we met de auto zijn. Slechte service. Kortom: geen aanrader.

• 9Yvonne26-02-2020

Super kom zeker terug

Prima hotel en super prijs Prachtig uitzicht, op het strand . Geweldig park en zwembad. Ontbijt is super lekker Voor ieder wat. Bedden heerlijk .

• 6Guus van Dam14-12-2019

Voel me opgelicht

VOEL ME TOCH EEN BEETJE OPGELICHT. Hadden een weekend CenterParcs hotel Zandvoort geboekt van 13-12-2019 tot 15-12-2019 kamer 8002 . Bij het inchecken werd mij de vraag gesteld of ik met de auto was en of ik van de parkeerplaats gebruik wilde maken Dit kost €20 voor 2 dagen.En of ik dit meteen wilde afrekenen.Was netter geweest als men mij netjes op de parkeer mogelijk voor de deur had gewezen. De volgende ochtend keek ik op de parkeerpaal Schets mij verbazing dat op straat parkeren voor de deur maar € 5 is voor een Hele dag , en €10 voor 48 uur. Ook stond de Slagboom van de parkeerplaats gewoon de hele dag open en was de parkeerplaats bijna vol met auto’s die niets betaald hebben. MIJN ADVIES IS PARKEER OP STRAAT VOOR DE DEUR VAN HET HOTEL IS DE HELFT GOEDKOPER EN DICHTERBIJ.

• 8Gerda18-11-2019

gaan zeker weer heen

Het hotel is vernieuwd, maar er zijn toch ergernissen. Een prachtige doucheruimte, maar geen plankje erin om je shampoo neer te zetten. Het zitje bij het raam, mooi uitzicht, maar een superklein laag tafeltje, waar je geen kop koffie op kwijt kan, geen kaartje kan leggen. Je struikelt er over. Nog steeds een grote sleutel om binnen te komen, geen sleutelcard. Positief: zeer goede bedden, mooi uitzicht, vriendelijk personeel.

• 6JEFDES09-11-2019

Twijfel.....

Prima kamer, erg warm of heel koud, we hadden slecht weer dat regen naar binnen kwam. Ramen tochten erg en zijn heel erg verouderd. Kamer mooi en douche lekker, geen beschrijving van kachel in douche, weinig te doen in en om het park, koelkast lekte water. Elke dag komen ze je kamer doen en schone handdoeken, lekkere vis tent tegen over het hotel op de boulevard. In plaza gegeten helaas erg lang op alles moeten wachten we leken wel vergeten, park wordt volop verbouwd, nadeel ligt in een woonwijk jan en alleman kan erop totaal geen beveiliging, in kamer een kluisje wel netjes, personeel in hotel vriendelijk, ontbijt goed,maar veel vies servies...bedden prima lekker groot. Alle kamers zee zicht ook bij het ontbijt. Circuit Zandvoort zeggen ze op 8 min lopen maar zeker 15 min... geen winkels in de buurt... 2 nachten geweest... prima maar denk geen 2e keer...

• 9Irene08-11-2019

Geweldig!

Heel mooi ingerichte hotelkamer met extra groot bed. Koffie aanwezig. Elke dag schone handdoeken. Goede schoonmaak.Prachtig uitzicht op zee! Prima ontbijt met wederom uitzicht op de zee. De meeste medewerkers kwamen enthousiast en vriendelijk over. Wij willen volgend jaar weer hier naar toe!!

• 8Tim29-10-2019

Prima hotel, dicht bij Amsterdam en Haarlem

Hier overnacht voor 2 nachten ivm city-trip Amsterdam en Haarlem. Kamer was prima en schoon. Wel erg tochtig, de kozijn was niet helemaal dicht waardoor het koud is op de kamer. Op het toilet was er afzuiging, je voelde het echt waaien daar. Ook is er een mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Helaas is er geen afwasmiddel. We hadden de kopjes die gebruikt waren in de badkamer gezet met de vraag of deze verwisseld konden worden of afwasmiddel erbij. Na schoonmaak was het briefje weg, maar geen schone kopjes. Jammer. Zwembad was prima. Wildwaterbaan is erg leuk! We zijn 2 avonden wezen dineren in de Market Dome, was prima. Ontbijtbuffet bij hotel was ook prima. Het is de bedoeling om zelf je gebruikte servies en borden op te ruimen, helaas verzuimde een deel van de gasten dat te doen. Maar het werd dan ook niet opgeruimd door het personeel, waardoor er veel tafels rommelig en ongebruikt bij waren.

Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • CafeNiet beschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

• Aantal zwembadenNiet beschikbaar

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum1.2 km