Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort

KinderhotelWeer vandaag15°10°
Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Strandhotel Zandvoort voor je op een rij gezet:

308 reviews over Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort in het Nederlands

Een aanrader met zee zicht.

Fam. Geem, 21-3-2018

Zee zicht locatie ,super ontbijt en diner .

Vriendelijk personeel . Locatie voor meerdere uitjes.

Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 13-4-2018

Beste familie Geem,

Bedankt voor uw mooie review en het prachtige cijfer dat u ons gegeven heeft, wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Martijn Kenselaar

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam.Sikkens, 12-3-2018

Prima verblijf gehad met mooi uitzicht over zee
Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 17-3-2018

Beste familie Sikkens,

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn dat u onze ligging een 10 geeft, veel gasten waarderen inderdaad het mooie uitzicht over de zee. U geeft al aan dat uw verblijf voor herhaling vatbaar is, wij hopen u dan ook binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Martijn Kenselaar

Voor herhaling vatbaar.

C, 21-2-2018

Kamer was prima. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review. We vinden het ontzettend leuk om te horen dat u zo’n fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. We hopen u gauw weer eens te mogen ontvangen.

heerlijk uitwaaien

Anne, 21-2-2018

Uitzicht op zee. Fijn uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

Beste Anne,

Fijn dat u zo’n heerlijke vakantie heeft gehad in ons mooie hotel aan zee. We vinden het altijd leuk als onze gasten hun ervaring delen, bedankt daarvoor! We hopen u gauw weer eens te mogen verwelkomen in het Center Parcs Strandhotel.

Michael Barg

Wij hebben geen enkele negatieve ervaring gehad. De hotelkamer werd dagelijks goed verzorgd, en het marketrestaurant bood een uitstekend ontbijtbuffet. Kortom: voor herhaling vatbaar. Wij zijn al vele malen in dit strandhotel geweest, en hopen hier nog regelmatig terug te komen.

Beste Henk,

Bedankt voor de prachtige 10! Wij vinden het heel belangrijk dat onze gasten met een voldaan gevoel op hun vakantie terugkijken en stellen daarvoor dan ook alles te werk. Als mensen telkens bij ons terugkomen, is dat een blijk van waardering voor ons inzet! We hopen u gauw weer eens te mogen begroeten.

Michael Barg

Wij komen hier altijd graag en het verveelt nooit.

José Vissers, 20-2-2018

Dit hotel is voor ons precies wat we zoeken. Goede ligging, altijd uitzicht op zee, een royale kamer, een lekker ontbijtbuffet, en erg vriendelijk personeel. De ligging, dichtbij het station, is ook ideaal.

Beste José Visser,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo’n fijne tijd heeft gehad en de 9 die u geeft is een prachtig compliment aan ons personeel, dank daarvoor. We hopen in de nabije toekomst weer een te mogen verwelkomen in ons strandhotel.

Michael Barg

Echt een aanrader! Een fantastisch park!

N. Mol, 20-2-2018

Centerparcs Zandvoort ligt heel centraal. Je kunt kiezen uit een bungalow of een kamer in het Centerparcs strandhotel. Ik ben met mijn moeder in het Standhotel geweest en dat was een geweldige ervaring. Je verblijf in het strandhotel is inclusief ochtendbuffet en dat viel bij ons enorm in de smaak. We hebben dus kunnen genieten van de luxe en toch hebben we ook gebruik kunnen maken van de standaard faciliteiten bij Centerparcs. Het park ligt aan het strand dus je kunt ook nog een lekker uitwaaien. Dit park is een enorme aanrader en een win win situatie want je kan genieten van wat extra luxe in het strandhotel of in een bungalow.

Beste N. Mol,

Wat leuk om te horen dat u en uw moeder zo hebben genoten van de luxe van ons mooie 4-sterren hotel. Het hotel ligt inderdaad prachtig, pal aan het strand en vanuit elke kamer is er uitzicht op zee en toch is het op loopafstand van het station. We hopen u en uw moeder graag weer eens terug te zien bij ons in het hotel!

voor herhaling vatbaar

van der Kleij, 20-2-2018

prima grote bedden. schoon. mooi uitzicht. vriendelijk personeel

Beste Van der Kleij,

Bedankt voor de recensie. Fijn dat u zo’n prettige vakantie heeft gehad in het Center Parcs Strandhotel. We zien u graag weer eens terug!

Prima.

Jojo, 20-2-2018

Voor een 3 sterren hotel prima. Mooi uitzicht! Prima ontbijtbuffet.

Beste Jojo,

Bedankt voor uw review, fijn dat u het zo leuk heeft gehad! We hopen u gauw weer eens te mogen begroeten!

Heerlijke midweek gehad

Ria, 20-2-2018

Wij hadden een fijne midweek in het strandhotel met in de ochtend een uitgebreid ontbijt. Het weer was prachtig en daardoor ook mooi uitzicht op zee. We hebben ook op het strand van de zon kunnen genieten bij een strandtent voor de deur. Ook 2 x heerlijk bij het buffet gegeten. Wij komen ieder jaar met veel plezier terug

Beste Ria,

Wat leuk om te lezen dat u elk jaar terug komt en iedere keer weer zo’n heerlijke tijd heeft bij ons in het hotel! Lekker eten is de kers op de taart wanneer je op vakantie bent, vandaar dat als u via ons boekt het lekkere ontbijt altijd inbegrepen is! We hopen dat u graag een volgende keer weer te mogen verwelkomen!

Michael Barg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Center Parcs Strandhotel Zandvoort scoort een 8.23 uit 10 op basis van 313 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: