Hotel Amsterdam Beach

NederlandNoord-HollandZandvoort

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Amsterdam Beach voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 76 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 76 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

77 Reviews over Amsterdam Beach

• 9Maartje10-08-2021

Fantastisch!

Geweldig, gezellig personeel! Het ziet er super mooi en verzorgd uit. De nieuwe kamer had een erg goed bed en de douche was ook erg lekker! De cocktails zijn bijzonder en smaken naar meer!

• 8Ilse16-05-2021

Netjes!

Heel schoon en modern hotel! Vriendelijk ontvangst, alleen gelegen aan een drukke straat. Maar een perfecte ligging aan het strand.

• 5Dhr. Haas22-07-2019

Nooit meer veel te duur voor wat je krijgt

Er is geen lift .hele kleine kamers waar het heel erg warm was .geen koelkastje een stoel en een soort van ligstoel.geen airco ik vond het een drama Veel te duur voor de 409 euro ,zou er niet meer naar toe gaan Het ontbijt stelt helemaal niks voor

• 9Marina08-02-2018

Geweldig!

Gezellig en vriendelijk personeel, fijne kamer met uitzicht op zee, heerlijk groot 2pers bed. Mooie badkamer met stort- en normale douche, lekker ontbijt!

• 5Lies29-12-2017

Slechte kwaliteit/prijsverhouding

Restaurant als kantine. Zeer gehorige kamers , diervriendelijk

• 6Loes13-07-2017

Leuk voor jongeren

Het was er schoon en de mensen erg vriendelijk. Wij hadden iets anders verwacht van een 3 sterren hotel het was erg basic en minimaal. Misschien hadden wij pech Op mijn dekbed zat een vlek maar toen ik er iets van ging zeggen kregen we binnen 5 min een nieuw fris dekbed ook waren de gordijnen te klein en kapot waardoor we niet konden slapen (naast ons raam hing een erg grote buitenlantaarn waar je s'nachts bij kon lezen) Het was er ondanks de zachte temperatuur buiten erg warm er was ook geen airco . Ook hadden we veel last van vuilniswagens (de geur kwam binnen) en leveranciers in de vroege ochtend. Het ontbijt was leuk en voldoende. En de locatie is natuurlijk helemaal super, je loopt zo het strand op en om de hoek is het centrum. Kortom voor jonge lui is het aantrekkelijk.

• 10Cindy04-07-2017

Leuk hotel op fijne locatie

Wij hebben hier heerlijk verbleven met onze hond. Prachtige kamer met uitzicht op zee! Lekker maar simpel ontbijt. Erg handig, een parkeerkaart kopen om te parkeren voor het hotel. Voor ons een aanrader en we komen zeker terug!

• 3Kionke06-05-2017

Ausreichend

Leider hatten wir ein wirklich sehr kleines Zimmer zum Hinterhof. Die Heizung hat trotz niedriger Temperatur nicht funktioniert Zum schlafen ging es, aber sonst eher ungemütlich. Das Frühstück war einigermaßen ok. Die Brötchen nicht frisch und sehr hart. Minimale Auswahl. Das einzig positive direkte Strandnähe.

• 10Sandra Wagemakers28-02-2017

Heerlijk, schoon, lekker ontbijt en niet duur !

Zeer vriendelijk ontvangst, ook al aan de telefoon. Fijn twee kamers naast elkaar, zelf nog gelukt de twee kamers met tussendeur te reserveren, ideaal met de kids. De hond mag mee, gladde vloeren dus hygiënisch. Zeer tevreden over het hotel. Vriendelijk personeel. Schone kamers -Prima bedden -Fijne douche. Heerlijk goed verzorgd ontbijt. De ligging -aan het strand -winkelstraat om de hoek. En dit alles voor 60,- euro voor 2 pers. incl. ontbijt. Gewoon Geweldig. In de zomer maar eens een keertje terug.

• 8Marina12-02-2017

Gezellig hotel, dichtbij strand en winkels...

Gezellig hotel, dichtbij strand en winkels. Top personeel, dat erg goed hun best goed. Diner en ontbijt was heerlijk. Leuke schone kamer met een grote vernieuwde badkamer met stortdouche.

Hotel Amsterdam Beach info

Facilities