Kleine hotelsWeer vandaag20°15°

73 reviews over Hotel Amsterdam Beach in het Nederlands

Geweldig!

Marina
8-2-2018

Gezellig en vriendelijk personeel, fijne kamer met uitzicht op zee, heerlijk groot 2pers bed. Mooie badkamer met stort- en normale douche, lekker ontbijt!

Gereisd Met partner in februari 2018

Gereisd Met partner in december 2017

Leuk voor jongeren

Loes
13-7-2017

Het was er schoon en de mensen erg vriendelijk. Wij hadden iets anders verwacht van een 3 sterren hotel het was erg basic en minimaal. Misschien hadden wij pech Op mijn dekbed zat een vlek maar toen ik er iets van ging zeggen kregen we binnen 5 min een nieuw fris dekbed ook waren de gordijnen te klein en kapot waardoor we niet konden slapen (naast ons raam hing een erg grote buitenlantaarn waar je s'nachts bij kon lezen) Het was er ondanks de zachte temperatuur buiten erg warm er was ook geen airco . Ook hadden we veel last van vuilniswagens (de geur kwam binnen) en leveranciers in de vroege ochtend. Het ontbijt was leuk en voldoende. En de locatie is natuurlijk helemaal super, je loopt zo het strand op en om de hoek is het centrum. Kortom voor jonge lui is het aantrekkelijk.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

HotelSpecials.nl

Leuk hotel op fijne locatie

Cindy
4-7-2017

Wij hebben hier heerlijk verbleven met onze hond. Prachtige kamer met uitzicht op zee! Lekker maar simpel ontbijt. Erg handig, een parkeerkaart kopen om te parkeren voor het hotel. Voor ons een aanrader en we komen zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk, schoon, lekker ontbijt en niet duur !

Sandra Wagemakers
28-2-2017

Zeer vriendelijk ontvangst, ook al aan de telefoon. Fijn twee kamers naast elkaar, zelf nog gelukt de twee kamers met tussendeur te reserveren, ideaal met de kids. De hond mag mee, gladde vloeren dus hygiënisch. Zeer tevreden over het hotel. Vriendelijk personeel. Schone kamers -Prima bedden -Fijne douche. Heerlijk goed verzorgd ontbijt. De ligging -aan het strand -winkelstraat om de hoek. En dit alles voor 60,- euro voor 2 pers. incl. ontbijt. Gewoon Geweldig. In de zomer maar eens een keertje terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig hotel, dichtbij strand en winkels...

Marina
12-2-2017

Gezellig hotel, dichtbij strand en winkels. Top personeel, dat erg goed hun best goed. Diner en ontbijt was heerlijk. Leuke schone kamer met een grote vernieuwde badkamer met stortdouche.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt niet best !

Joost
28-11-2016

Hoewel de prijs mij wellicht al had moeten waarschuwen, was het allemaal toch nog even iets erger dan ik had verwacht. Ik had thuis al voor een upgrade gekozen, zodat ik zeezicht zou hebben, maar helaas bleef het bij turen door een sterk vervuild raam (niet alleen aan de buitenzijde). De dikke klodders verf lagen op de vloer, de prullenbak bevatte nog troep van de bezoeker voor mij, de toiletrol aan de muur was op, de deur naar de badkamer was flink beschadigd, de stoel op de kamer bevatte vlekken die leken op een pleziertje van een eerdere bezoeker, het ontbijt was erg eenvoudig, de ontvangst was door een vriendelijke dame, maar parkeren kun je er alleen betaald tot 20:00 uur en als je even pech hebt zoals ik, moet je ook nog eens een flink eind lopen (er was geen parkeerplek meer bij het hotel vrij). Ik kan de lijst nog verder aanvullen, maar het wordt er allemaal niet beter op. Ps., dit hotel ligt niet (!) direct aan de boulevard. Er liggen een straat, trottoir en andere gebouwen tussen.

Gereisd Alleenreizend in november 2016

Nooit meer!!

Greet
28-7-2016

Wij hadden een zeer basic kamer die ook nog eens heel erg klein was. De badkamer was ook erg klein. De kamer leek op een gevangenis-cel. Ontbijt was ook erg summier. Gehorig hotel. Naar onze klachten werd niet geluisterd. Wij gaan hier nooit weer heen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Fijn hotel

Luc de Vlieger
4-2-2016

Wij hadden geboekt via een deal, en 2 nachten verbleven in het Amsterdam beach hotel. Ligging is subliem, wij hadden een upgrade gepakt om zeezicht te hebben, dat hadden we dan ook. Echt de moeite waard. Vriendelijk personeel, lekker eten, ook ontbijt was goed, ondanks dat we vrij laat hebben ontbeten was alles voorradig. Mijn vader heeft een glutenvrij dieet en daar is ook rekening mee gehouden. Fijne ruime kamer, w.b.t de douche wand waar anderen over vertellen, wij hadden 2 handdoeken als "rand" gelegd en de regendouche kop iets naar beneden gesteld en hadden bijna geen overtollig water in de badkamer. Goed te doen dus. Zeker geen reden om dit hotel niet te nemen.

Gereisd Met partner in februari 2016

Wij komen zeker terug. Erg leuk en netjes

M.Veerwater
31-1-2016

Leuk hotel, schoon fris en netjes ingericht. Vriendelijk personeel. Ook het restaurant is erg goed. De ligging met uitzicht op en op loopafstand van zee is fantastisch. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2016

HotelSpecials.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amsterdam Beach in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amsterdam Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.