Camping Minicamping `t Bullekroffie

• 9.8Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping `t Bullekroffie voor je op een rij gezet:

64 reviews over Camping Minicamping `t Bullekroffie

• 10Marion Luttjeboer14-09-2019

Volgend jaar zeker weer

Fantastisch, gezellig,gastvrij,schoon

• 10Fam Brehm01-09-2019

Geweldig

Wij zijn weer thuis van 3 heerlijke weken vakantie met onze caravan, en waarvan wij dit jaar voor het eerst een weekje op een (kleine) camping hebben gestaan. Bij het boeken heb ik daar dan dus ook wat woorden om gehad met mijn vrouw want die was bang dat er op een kleine camping met slecht weer niets te doen zou zijn voor de kinderen. Nou daar kwam ze snel van terug. Wat hebben we het hier heerlijk gehad( zelfs met de regen) We kwamen er helemaal tot rust. Onze zoon(7) heeft zich erg vermaakt met de skelters en de trampoline. En onze dochter(1) heeft er leren lopen en vond de trampoline erg geweldig. Het sanitair was echt super schoon en ook bij het binnen spelen hadden de kinderen niets te klagen. En dan heb ik het nog niet eens over de gastvrijheid gehad, die was echt geweldig! Wat een aardige mensen! Wij komen hier zeker nog terug want het was echt TOP!

• 10Fam. Ranter en fam Tien19-08-2019

Een echte aanrader voor jong en oud.

Wat hebben wij als familie genoten van deze prachtige camping. Veel vertier voor de kleintjes in de speeltuin , op het springkussen en met de twee-, drie- en vierwielers. Wij hadden campingplaats 1 en 2 , je hebt het gevoel alsof je in de tuin campeerde. De parkeergelegenheid is ruim en dichtbij. De sanitaire voorziening kan niet beter. En dan de gastvrijheid, niet vaak meegemaakt dat het zo perfect is. Wij zijn erg tevreden over ons verblijf en komen hier zeker weer terug.

• 10Susan van Eijk18-08-2019

Heerlijke vakantie, spontaan paar dagen bijgeboekt

Wat hebben wij genoten van onze vakantie op Bullekroffie. Zoon van 9 had heel snel contact met de andere kinderen. Dat gebeurt meteen op zo'n kleine overzichtelijke camping met skelters in alle maten en soorten en een airtrampoline. Er waren kinderen van alle leeftijden tot een jaar of 13. Makkelijk vriendjes maken. Sanitair was op en top schoon. Je zag dat er veel aandacht aan besteed werd. Wel even eigen wc papier meenemen, maar ach... Af en toe werden er spontaan activiteiten georganiseerd. Buikschuifbaan met water en zeep van een zeil en pannekoeken bakken ins ons geval. Iedere woensdagavond kunnen de kinderen marshmallows roosteren. Heerlijk dat er verder geen animatieprogramma is. De kinderen vermaken zichzelf met elkaar. In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen. In bezit zijn van een auto is daarbij handig. Niet ver van zee en in het nabije dorp (waar naartoe te fietsen of lopen is), is een gratis zwembad.

• 10Familie Simmering12-08-2019

Super knusse, schone en fijne camping.

Wat een fijn en gezellig plekje! Als je van kleine campings houdt dan is dit echt de ideale camping. Er zijn mooie, grote verzorgde camping plaatsen. Je hebt veel privacy doordat veel plaatsen afgebakend zijn door groen. Over de hele camping bloeien de hortensia's. Overal zijn leuke zit plekjes gecreëerd. Het sanitair is echt super schoon en heerlijk verwarmd. Voor de kinderen is het echt een top plekje, heerlijk buiten crossen met de skelters over de bruggetjes en door de paadjes. Er is een gezellig ingerichte en verwarmde recreatie ruimte met tafeltennis, airhockey, tafelvoetbal een barretje en allerlei spelletjes. Je kunt hier heerlijk zitten. Ook onze dochter van 13 heeft zich prima vermaakt! Er is een goede wasmachine aanwezig en ook kun je gebruik maken van een droger. Elke morgen kun je verse broodjes bestellen. De eigenaren zijn enthousiaste mensen die je een warm welkom geven!!

• 9Ard Baan11-08-2019

Aanrader wie ooit Noord Holland wil bezoeken

Prachtige rustige kindvriendelijk camping. Lekker centraal tussen prachtige dorpjes en prachtige stranden.

• 10Manon De Boer07-07-2019

Super leuke minicamping

Wat een super leuk minicamping!! Er is veel te doen voor de kindjes! Wij stonden met onze caravan recht tegenover een speeltuintje onze dochter " 3 " was meteen vertrokken. Ze hebben een grote airtrampoline, grond trampoline, fietsjes, skelters, voetbalveldje en noem maar op overal is aangedacht voor de kids. Sanitair is erg schoon en er is voldoende ruimte! Aparte wc's en douches en een grote familie douche! Kortom een super leuke camping en we zullen zeker nog eens vaker hier boeken.

• 8Van Dijk04-05-2019

Fantastisch, mooie locatie, gastvrij

We verbleven op de camping van Bullekroffie met onze caravan. Erg mooie goed onderhouden camping, mooi sanitair. Veel speel plezier voor de kinderen trampoline, speeltuin, airtrampoline en heel veel skelters en fietsjes. Eigenaar zijn erg gastvrij🙂 . Er zijn ook nog groepsaccomodatie te huur en B&B kamers een geweldige locatie dus. In de omgeving genoeg te doen en te zien en je kunt er volop genieten van de natuur.

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9Mart en Irene xxx24-09-2018

Spectaculair 😉

Wij hebben een camper & hebben een seizoenskaart bij mini-camping "De Het Bullekroffie " in Oudesluis. Wij komen & gaan wanneer wij willen. Complimenten vóór de familie Tiel, Cor & Anneke. Zij verzorgen werkelijk Alles wat een mens maar wensen kan. De toiletten en douches Superschoon. Mooie, gezellige plek om te tafelvoetballen, glijtennisspelletje, barretje met tafels en stoelen. Óók buiten is er voldoende voor leuke "training " voor ouders, máár vooral voor kinderen! Een "garage " vol met allemaal Atributen om mee te spelen. voor kleine & grote kinderen Daarná springen op het springkussen of een potje voetballen op het veld. Of je nu op de camping ben of in "the bed & breakfast" maakt niet uit. Je wordt Verwend door déze lieverds. Dat je je aan de voorgeschreven regels van de eigenaars, de familie Tiel houdt, géén rommel achter laat & neem je lachspieren mee vóór het wekelijkse woensdagavond vuurkorf avontuur voor kinderen en hun ouders , marshmallows roosteren in de vuurkorf voor de kinderen en een hapje & een drankje voor de ouderen

• 10Katinka03-09-2018

Heerlijk ontspannen in dit gastvrije, stijlvolle e

Netjes en sfeervol. Ruime locatie en toch intiem. Veel leuke mogendheden en voor ieder wat wils

5 tips over Camping Minicamping `t Bullekroffie

• Annie, 04-07-2014

Erg fijn om zo kortbij alle leuke plaatsen te zijn bv Texel,Alkmaar ,Bergen ,Hoorn,Schoorl,Egmond aan zee,en niet te vergeten de prachtige stranden Callansoog en Groote Keeten. Schagen om boodshappen te doen ,teveel om op te noemen. Top B&B en een Top Mini Camping een plek om terug te komen .

• Paul, Kirsten, Isa & Senn, 14-07-2013

Op zaterdag is er in Den Oever de zeeverse vismarkt wat ook zeker een aanrader moet zijn. Wij gingen op zoek naar een openluchtzwembad, we konden gratis gebruik maken van het zwembad in Oudesluis, maar hebben gekozen om naar Waarland te rijden. Klein zwembad, zag er netjes uit, prima ligweide (schoon) met groot springkussen en speeltoestellen. Boodschappen deden we met plezier in Schagen, daar zit een heel mooi overdekt winkelcentrum met een Albert Heijn en de keurslager.

• marjoleine, 21-07-2014

De camping ligt op enkele minuten van het strand, kunt in Oudesluis een bootje huren voor 30,- per dag en er is een gratis buitenzwembad.

1 vraag over Camping Minicamping `t Bullekroffie

• hans klaassen, 18-08-2014

plaats

waar zit nummer 13,ik heb geen plategrond

vP, 22-10-2014

Tussen de foto's op de website is een plattegrond van de camping te vinden. Nummer 13 is een prachtplek.. wij stonden op nummer 12

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig