9,3

56 reviews over Camping Minicamping `t Bullekroffie in het Nederlands

Spectaculair 😉

Mart en Irene xxx,
24-9-2018

Wij hebben een camper & hebben een seizoenskaart bij mini-camping "De Het Bullekroffie " in Oudesluis. Wij komen & gaan wanneer wij willen.

Complimenten vóór de familie Tiel, Cor & Anneke. Zij verzorgen werkelijk Alles wat een mens maar wensen kan. De toiletten en douches Superschoon. Mooie, gezellige plek om te tafelvoetballen, glijtennisspelletje, barretje met tafels en stoelen. Óók buiten is er voldoende voor leuke "training " voor ouders, máár vooral voor kinderen! Een "garage " vol met allemaal Atributen om mee te spelen. voor kleine & grote kinderen

Daarná springen op het springkussen of een potje voetballen op het veld. Of je nu op de camping ben of in "the bed & breakfast" maakt niet uit. Je wordt Verwend door déze lieverds. Dat je je aan de voorgeschreven regels van de eigenaars, de familie Tiel houdt, géén rommel achter laat & neem je lachspieren mee vóór het wekelijkse woensdagavond vuurkorf avontuur voor kinderen en hun ouders , marshmallows roosteren in de vuurkorf voor de kinderen en een hapje & een drankje voor de ouderen

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijk ontspannen in dit gastvrije, stijlvolle e

Katinka,
3-9-2018

Netjes en sfeervol. Ruime locatie en toch intiem. Veel leuke mogendheden en voor ieder wat wils

Gereisd met vrienden in september 2018

leuk, schoon, aardige mensen

larissa huisman,
21-8-2018

Zeer geschikte camping voor kinderen. Net sanitair en zeer sociaal.

Gereisd met partner in augustus 2018

Hele fijne camping

Marijke Rozemeijer,
18-8-2018

Kind vriendelijk met prima sanitair.

Gast vrije en vriendelijk camping houders

Heel schoon en goed onderhouden

Gereisd met partner in juli 2018

Aanradertje voor Noord Holland!

Familie Visscher,
18-8-2018

Leuke, kleine gezellige camping. Voor kinderen leuke en diverse speel mogelijkheden. Worden in seizoen gezellige kampvuuravonden en/of BBQ ''s georganiseerd. Mooi rustig gelegen. Diversiteit aan staanplaatsen. Geen standaard recht toe recht aan. Leuke dingen te doen en te zien in de omgeving. Strand op 15 minuten rijden! Sanitaire voorzieningen dik in orde, al moet je zelf je toiletpapier meebrengen. Niet twijfelen gewoon zelf gaan bekijken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader!

Wimmenhove,
15-8-2018

Perfecte camping voor jonge gezinnen. Wij waren met 2 kinderen van 4 en 5 jaar en ze hebben zich geen moment verveeld. In de omgeving is veel te doen. Ruime kampeerplekken, uitstekend en schoon sanitair. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Perfect voor jong gezin

Michiel,
13-8-2018

Perfecte camping voor jong gezin. Klein en overzichtelijk, vriendelijke eigenaren en rust 's avonds. Precies zoals je het wenst. Fijn dat je hier tot rust kan komen, vlakbij de mooie stranden. We komen graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top camping, plezier voor jong en oud

Fam. Laan,
8-8-2018

Er is enorm veel te doen voor de kinderen, van skelters tot een luchtkussen. Gastvrije ontvangst. Borrelen bij een kampvuur 1 keer in de week, met marshmallows voor de kinderen. Op de camping leuke paadjes waar de kinderen zich kunnen verstoppen of lekker kunnen skelteren. Slootjes met kikkers, een air kussen, trampoline. Fijn dat er niet met muntjes voor het douchen wordt gewerkt maar het zou wel fijn zijn als je na de 6 minuten gewoon koud verder kunt douchen. Wat we verder gemist hebben in de douche was een plankje voor je shampoo e.d. Ook zou het prettig zijn om in elke wc een kleine prullenbak te hebben. Al met al een super leuke camping met genoeg te doen en goed sanitair! We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Formidabel

Ben Gijsbertse,
6-8-2018

Ontzettend vriendelijke familie die de camping beheren. voor de kinderen skelter en diverse ander speelgoed beschikbaar. Op de woensdagavond kampvuur em marsmellows voor de kinderen.

Ga zo Door. Wij vonden het geweldig.

Eigenaresse is heel vroeg op om sanitair schoon te maken en voor het naar bed gaan, nog even doorgaan.

Gereisd met partner in juli 2018

Vorig jaar, hemelvaart en pinksteren, waren wij geweest. Super relaxed! Vriendelijke eigenaren. Leuke camping met jonge kinderen. Onze oudste was zes, middelste vier jaar. Zij hadden veel vriendjes gevonden en de kinderen hebben zich prima vermaakt. De eerste camping waar onze zoon van zes huilend weg moest. Wij moesten de caravan weer terugzetten van hem. Geweldig!

Schoon en prima sanitair.

De camping staat op ons lijstje om terug te komen. Nu zie ik op de foto's een grote air trampoline, deze stond er toen niet. Nu komen we ook voor de kinderen zeker terug. Top!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping `t Bullekroffie in Oudesluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping `t Bullekroffie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.