Hotel Strandhotel Golfzang

Hotel aan zeeWeer vandaag17°10°
Hotel Strandhotel Golfzang
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Golfzang voor je op een rij gezet:

Contact

597 reviews over Hotel Strandhotel Golfzang in het Nederlands

Goed hotel, harde bedden, douche wisselend

Gerdien
18-3-2019

Heerlijk aan zee. Goed ontbijt maar erg druk(waren en zaterdag op zondag) plekje moeten zoeken Auto in parkeergarage hotel, afgesproken dat we tot 13.00 uur de volgende dag mochten blijven staan. Bij uitcheck was er een andere medewerkster...die vertelde dat 12 uur de laatste uitrij tijd was ivm de drukte. Jammer vooral omdat bleek dat er om 13.00 uur vrij weinig auto’s in de garage stonden. Dan had het hotel een hoger cijfer gekregen. Vrij weinig medewerking van de receptioniste Jammer dit!!!!

Gereisd Met partner in maart 2019

Tot de volgende keer!

Ina B
23-8-2018

3 jaar achtereen een aantal nachten naar Strandhotel Golfzang. Telefonisch en ook bij de receptie altijd prettig te woord gestaan. En dan een kamer met zeezicht, daar kom ik voor! Prachtig! Het ontbijt is voor mij perfect, er is van alles! Kortom: tot de volgende keer!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Heerlijk hotel

Sander
6-7-2018

Prima hotel. Alles is vrij nieuw. Strak ingericht. Vriendelijke receptie. Kamers schoon, ruim genoeg en ook met 2 lekkere stoeltjes. Wij hadden een kamer aan de achterkant daardoor lekker uit de wind en met ochtend zon. Prima en uitgebreid ontbijt met uitzicht op zee. Parkeren onder het hotel met goede faciliteit om fietsen te stallen. Dorpje is gezellig, niet mega touristisch maar gezellig druk.

Gereisd Met partner in juli 2018

Direct boeken

Zeker aan te bevelen, ook voor alleengaanden.

I. Rommens
25-6-2018

Het hotel is fantastisch. De kamer is fris en schoon met een leuk balkonnetje. Als je geen zeezicht hebt geboekt dan kun je uitzicht op de vuurtoren aanvragen. Dan heb je toch nog een mooi uitzicht. Het is geen groot hotel. Het aangrenzende restaurant is prima. Het ontbijt is wat eenvoudig, maar de bediening is uiterst vriendelijk. Glutenvrije producten werden in No time gebracht. Enige minpuntje vond ik de receptionisten. Ze komen professioneel over, maar laten geen vriendelijke indruk achter. Als dat de volgende keer is verbeterd, dan verdiend dit hotel zeker een 10.

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Top hotel, sfeervol, netjes en schoon.

Sjoerd
25-3-2018

Sfeervol hotel, fijn personeel.

Badkamer was net geworden na het douchen.

Gereisd Met partner in maart 2018

Geweldig hotel aan zee!

Agnes
3-3-2018

Een heerlijk strandhotel op een fantastische plek. Prachtige luxe kamers en een fantastisch ontbijt. Auto kan onder het hotel geparkeerd worden. Fijne receptionistes. Ik kom hier zeker terug. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Jammer

Pat
11-2-2018

Jammer dat je de nu eigen handdoeken van je kamer moet meenemen naar de Sauna. Voorheen lagen die gereed.wil je tóch een handdoek kun je daar voor extra betalen. De parkeer garage is van 10 naar 12,50.verhoogd. Het ontbijt gaat er ook niet op vooruit. Jammer,normaliter verbeterd een hotel zich steeds daar is hier helaas geen sprake van .

Gereisd Met partner in februari 2018

Heerlijk hotel met goed restaurant!

Sjoerd
31-1-2018

Relaxt hotel met geweldige ligging aan de boulevard op 50 meter van het strand.

Gereisd Met partner in januari 2018

Geweldig!

Hans & Petra
22-1-2018

Prachtig hotel, super ligging, heel luxe gevoel. Mooie en warme moderne inrichting. 2 jaar geleden gerenoveerd. Hadden mooie, complete en zeer ruime kamer met balkon en zeezicht, direct aan strand. Vriendelijk personeel. Perfecte ligging voor een strand weekend. Genoeg te doen in omgeving. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top plek met prima faciliteiten

Henri
17-1-2018

Aan de boulevard, direct aan het strand. Prima parkeren onder het hotel. Prachtig design hotel met mooie kamers en prima faciliteiten.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadBinnenzwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Golfzang in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Golfzang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.