Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen

Kleine hotelsWeer vandaag22°8°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen voor je op een rij gezet:

199 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen in het Nederlands

Hotel prima,ontbijt slecht

W, 11-3-2018

Hotel ziet er netjes uit. Mooie kamers. Badkamer wat gedateerd maar was prima.

Een echt minpunt vonden wij het ontbijt!! Erg simpel,wat opzich niet erg is maar alles was telkens op! Het eerste half uur zagen wij ook niemand om bij te vullen. Dit vonden wij erg jammer.. echt een aandachtspunt voor het personeel.

Niet gastvrij, Geen kwaliteit.

T van der Kamp, 20-2-2018

Ontvangst in het hotel was niet gast vrij. Er zat niemand achter de receptie, en toen we op het belletje drukte kwam er iemand uit de keuken ons vertellen dat ze er zo aan kwam. Vervolgens kregen wij te horen dat we echte spekkopers zijn omdat we super "goedkoop" hadden geboekt, alsof de prijs bij ons van belang was.... We hadden gewoon via de site van Fletcher geboekt. Terwijl je bij winkel nog vele malen goedkoper overnachtings vouchers kan kopen. Beetje onbeschoft als je het mij vraagt.

Op de kamer lag confetti en glitters, de douche ruimte was smerig en er was niet genoeg wc-papier. Toen we aankwamen stond het raam nog open en was het ijskoud op de kamer.

Toen ik wilde uitchecken heb ik 10min gewacht bij de receptie tot er iemand kwam, uiteindelijk de kamer sleutel maar achter gelaten en het pand verlaten.

Klein hotelletje dichtbij Den Bosch, erg koud

Heemskerk, 10-2-2018

Kleine kamer en het was steenkoud. Kachel aan toen werd het iets beter. Volgende ochtend bij het ontbijt was de kachel uitgevallen! Kunnen ze niks aan doen, maar het was net een vrieskist. Klein hotelleke, vriendelijk personeel, voor dagje Den Bosch goede uitvalsbasis. Klein 2 persoonsbedje met enkele dekens.

Prima hotel!

B, 10-2-2018

Prima hotel! Prijs kwaliteit verhouding is zeker in orde. De kamers waren schoon en het ontbijt was erg lekker. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het Diner omdat er in de buurt verschillende eetgelegenheden zijn. Er waren verschillende winkels op vijf miniten lopen van het hotel. Ook is er op vijf minuten afstand een bus die je kan nemen naar het prachtige den bosch waar je erg leuk kan winkelen. Wij konden ook al erg vroeg inchecken. We waren anderhalf uur te vroeg maar de kamers waren al schoon dus dit was erg fijn. Ik zou zeker nog eens naar dit hotel gaan omdat we in dit hotel een hele leuke tijd hebben gehad.

Mooie kamer op een rustige locatie! Aanrader.

Anoniem, 29-10-2017

Hotelkamer was prima in orde. Moderne uitstraling en meubels, goedwerkende tv met kabel, douche was gedateerd, maar wel opgeknapt en goed bijgehouden. Fijne grote douchekop.

Het ontbijt viel wel tegen. Weinig keuze, werd niet echt snel bijgevuld (waren maar een paar medewerkers die dubbele functies uitvoerden) en de koffie kwam uit één grote kan. Dit is niet meer echt van deze tijd met volautomatische espresso apparaten.

De locatie was super. Je staat binnen 5 minuten in centrum Den Bosch maar het is er heerlijk rustig. Vlijmen is een mooi dorpje.

Voorlopig niet meer?

An, 1-10-2017

Bij aankomst moest je de kamer en het eten betalen en maar afwachten wat je op je bordje kreeg.

De badkamer werd niet elke dag schoon gemaakt.Een keer was het bed niet opgemaakt

In de slaapkamer lagen de draden van het nachtlampje open en bloot zonder fitting eerste dag gemeld,maar er is niet naar gekeken (levens gevaarlijk)

Laatste dag met het diner smaakte het vlees aangebrand (ribeye

De koffie was niet lekker.

Het personeel in de bediening was erg vriendelijk

hotel geen aanrader, omgeving schitterend

gezin met kind, 13-8-2017

Arrangement geboekt: 2 overnachtingen met ontbijt en hoofdmaaltijd. Hoofdmaaltijd was lekker, maar voor grote eters is het geen aanrader. Ontbijt was voldoende; niet veel keus, maar wel oké. Koffie vreselijk. Kamer rook muf, badkamer vol schimmel en rook naar urine, kraan lekte. Erg oud en gedateerd allemaal. Ben betere hotels gewend van Fletcher keten. Dit was wel één van de minste. Personeel heel aardig en attent. Mooie omgeving. Den Bosch gezellig; makkelijk te bereiken, ook om de auto te parkeren. IJs winkel in Vlijmen een echte topper; heerlijk ijs en gebak. Bezoek aan Heusden en kasteel van Ammerzoden, zijn zeker de moeite waard. Ritje door omgeving is ook mooi, te fiets of met de auto. Wandelroutes in de omgeving zijn ook aanwezig.

Fantastisch verblijf

de waaslanders, 9-8-2017

We hebben 3 heerlijke dagen gehad. Alles was gewoonweg SUPER. Alles heel mooi en goed onderhouden. Een dikke pluim voor de KOK van het restaurant. Vooral de verrassingen van de chef waren SUPER. (BastogneParfait). Iedereen van de bediening en de balie krijgen van ons een DIKKE PLUIM. Hier komen wij zeker terug. In 1 woord FANTASTISCH.

Nooit meer

Nelleke, 6-8-2017

Hierbij onze reactie op ons verblijf:

Kamers prima. Flexibiliteit wat arrangement betreft niet echt service gericht.

We hadden een arrangement geboekt met 2 overnachtingen en een hoofdmaaltijd.

We kregen de keuze uit Eendenborst filet en schol filet.

Omdat we die dag ervoor toevallig al schol hadden gegeten en geen eendenborst lusten, vroegen we of we een ander gerecht mochten kiezen.

We namen beslist niet de duurste gerechten van de kaart. 1 x vegetarische lasagne en 1x gebakken kabeljauw.

De serveerster ging aan de kok vragen of dit kon.. ja hoor dat kon maar we moesten bij de lasagne € 11,00 bij betalen en bij de kabeljauw € 13,00...

Ongelooflijk!!!

Serveerster ging n.a.v. onze reactie (en die van haarzelf ook trouwens) nog in overleg met de kok. Maar die bleef bij zijn standpunt.

We hebben toen toch weer de schol genomen omdat we het belachelijk vonden!

Eendenborst is iets dat heel weinig mensen lusten hoe kun je zoiets al keus op de kaart zetten!!

Qua klantgerichte service van onze kant dus een 1!!!

Het gaf gelijk een heel vervelend gevoel als start van ons arrangement.

Met vriendelijke groet,

Nelleke

Viel enorm tegen!

Linda, 23-7-2017

Ondertussen heel wat hotels bezocht, maar dit tot nu toe een van de slechtse hotels. Hadden drie persoonskamer. Kamer is niet ruim en erg warm. In de badkamer overal schimmel. Voor 3 personen hingen er 2 grote handdoeken. Hotel is enorm gehorig. De buren kun je duidelijk horen tijdens elke toiletbezoek. Personeel wat vrij is blijft in de bar hangen en loopt te klagen en vloeken.. volgende keer weer terug naar onze vertrouwende andere keten. Dan maar wat meer betalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen in Vlijmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen scoort een 7.78 uit 10 op basis van 200 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: