Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen

Kleine hotelsWeer vandaag17°10°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen voor je op een rij gezet:

203 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen in het Nederlands

Goed genoeg voor een nachtje slapen...

Anoniem
23-8-2018

Positief : parkeerplek naast hotel...dichtbij den Bosch... lekkere bedden..

Negatief: heel gehorig...oude douche/schimmel ... weinig daglicht in de kamer

Niet meer

Danique
23-6-2018

Samen met mijn vriend ben ik naar hotel prinsen gegaan. Het is een enorm gehorig hotel. Bij aankomst zagen wij dat de deur van onze kamer wagenwijd openstond. Ook zaten er op de bedden vieze vlekken en waren de remsporen van de vorige gast nog te zien in het toilet. Nooit meer.

Never again...

Gast
14-5-2018

De kamer waarin wij verbleven, leek mooi en modern ingericht. Tot we in de badkamer kwamen, deze is erg gedateerd. Schimmels bij de kraan en bij het bad. Een ligbad dat uit het huis van mijn oma leek te komen en om de lamp aan te doen moest je aan een ranzig touwtje trekken. Het beste aan deze kamer was dat de wc doorliep en ik daardoor de hele nacht niet heb geslapen. 15 euro bijbetalen voor een kamer met ligbad is absoluut af te raden. Je krijgt alleen een hele oude en vieze badkamer. 15 euro p.p. bijbetalen voor het ontbijt is al helemaal af te raden. Erg karig ontbijt. Geen verse koffie uit een automaat, maar kannen die er vanaf 7 uur al staan. Weinig verse producten, geen rauwkost om op je broodje kaas te doen. Broodjes zelf waren of van slechte kwaliteit of niet vers...

Al met al. Prima om te overnachten als je een slaapplek nodig hebt, niet bezoeken als je een romantisch dagje weg wilt. En al helemaal niet bijbetalen voor iets d

Nooit meer

Esmeralda
12-5-2018

Fletcher hotel vlijmen. De eerste kamer die we kregen liep het toilet door. Daarna een andere kamer gekregen

Het sanitair is in zeer slechte staat. Er zit schimmel bij het bad en bij de kraan, kapotte tegels. Het touwtje van het licht is van slagerstouw. .

Hoe kun je voor zo 'n sanitair een toeslag tellen voor een ligbad, dat is schandalig

Het terras wordt langzaam bediend, lang moeten wachten op drinken, dit is niet de schuld van personeel... Ze zijn met te weinig

Het ontbijt is karig. Het roerei is droog en staat al lang. Koffie staat in kannen... Dat is iets uit de tachtiger jaren.... Als je betaald voor een ontbijt verwacht je tegenwoordig een verse kop koffie en een vers eitje.

Hotel prima,ontbijt slecht

W
11-3-2018

Hotel ziet er netjes uit. Mooie kamers. Badkamer wat gedateerd maar was prima.

Een echt minpunt vonden wij het ontbijt!! Erg simpel,wat opzich niet erg is maar alles was telkens op! Het eerste half uur zagen wij ook niemand om bij te vullen. Dit vonden wij erg jammer.. echt een aandachtspunt voor het personeel.

Niet gastvrij, Geen kwaliteit.

T van der Kamp
20-2-2018

Ontvangst in het hotel was niet gast vrij. Er zat niemand achter de receptie, en toen we op het belletje drukte kwam er iemand uit de keuken ons vertellen dat ze er zo aan kwam. Vervolgens kregen wij te horen dat we echte spekkopers zijn omdat we super "goedkoop" hadden geboekt, alsof de prijs bij ons van belang was.... We hadden gewoon via de site van Fletcher geboekt. Terwijl je bij winkel nog vele malen goedkoper overnachtings vouchers kan kopen. Beetje onbeschoft als je het mij vraagt.

Op de kamer lag confetti en glitters, de douche ruimte was smerig en er was niet genoeg wc-papier. Toen we aankwamen stond het raam nog open en was het ijskoud op de kamer.

Toen ik wilde uitchecken heb ik 10min gewacht bij de receptie tot er iemand kwam, uiteindelijk de kamer sleutel maar achter gelaten en het pand verlaten.

Klein hotelletje dichtbij Den Bosch, erg koud

Heemskerk
10-2-2018

Kleine kamer en het was steenkoud. Kachel aan toen werd het iets beter. Volgende ochtend bij het ontbijt was de kachel uitgevallen! Kunnen ze niks aan doen, maar het was net een vrieskist. Klein hotelleke, vriendelijk personeel, voor dagje Den Bosch goede uitvalsbasis. Klein 2 persoonsbedje met enkele dekens.

Prima hotel!

B
10-2-2018

Prima hotel! Prijs kwaliteit verhouding is zeker in orde. De kamers waren schoon en het ontbijt was erg lekker. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het Diner omdat er in de buurt verschillende eetgelegenheden zijn. Er waren verschillende winkels op vijf miniten lopen van het hotel. Ook is er op vijf minuten afstand een bus die je kan nemen naar het prachtige den bosch waar je erg leuk kan winkelen. Wij konden ook al erg vroeg inchecken. We waren anderhalf uur te vroeg maar de kamers waren al schoon dus dit was erg fijn. Ik zou zeker nog eens naar dit hotel gaan omdat we in dit hotel een hele leuke tijd hebben gehad.

Mooie kamer op een rustige locatie! Aanrader.

Anoniem
29-10-2017

Hotelkamer was prima in orde. Moderne uitstraling en meubels, goedwerkende tv met kabel, douche was gedateerd, maar wel opgeknapt en goed bijgehouden. Fijne grote douchekop.

Het ontbijt viel wel tegen. Weinig keuze, werd niet echt snel bijgevuld (waren maar een paar medewerkers die dubbele functies uitvoerden) en de koffie kwam uit één grote kan. Dit is niet meer echt van deze tijd met volautomatische espresso apparaten.

De locatie was super. Je staat binnen 5 minuten in centrum Den Bosch maar het is er heerlijk rustig. Vlijmen is een mooi dorpje.

Voorlopig niet meer?

An
1-10-2017

Bij aankomst moest je de kamer en het eten betalen en maar afwachten wat je op je bordje kreeg.

De badkamer werd niet elke dag schoon gemaakt.Een keer was het bed niet opgemaakt

In de slaapkamer lagen de draden van het nachtlampje open en bloot zonder fitting eerste dag gemeld,maar er is niet naar gekeken (levens gevaarlijk)

Laatste dag met het diner smaakte het vlees aangebrand (ribeye

De koffie was niet lekker.

Het personeel in de bediening was erg vriendelijk

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen in Vlijmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Prinsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.