64 reviews over Camping De Maasakker in het Nederlands

Rust

mirjam dankers van der sanden,
2-11-2018

heb mogen genieten van twee overnachtingen in de compleet ingerichte tent. Een warm en allerhartelijkst ontvangst bij aankomst en het ontbijt, wat ik bijgeboekt had, is Geweldig. Het is (bijna) ieder jaar, een feestje om daar te verblijven, al is het maar voor een paar nachtjes. Mede dankzij de prettige verzorging...........word mijn minivakantie in mijn geboortestreek........altijd weer een succes. graag beveel ik het een ieder aan!!!!!!!!

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Brabantse gastvrijheid

Motorweekend,
1-10-2018

Samen met mijn zoontje van 9 het laatste weekend van september naar de Maasakker geweest. De website gaf nadrukkelijk aan dat motorrijders welkom waren dus hopa lekker op de motor. Wij merkten heel duidelijk dat het kampeerseizoen tot het einde was gekomen. Heerlijk rustig dus! Ondanks het zonnetje overdag rijkelijk scheen, hadden wij het geluk de koudste september nachten in 40 jaar te hebben. Ach we konden ons lekker opwarmen aan het vuur waarvoor Ed ons elke avond een flinke kruiwagen vol hout trakteerde. Zijn vrouw bood ons zelfs extra dekentjes aan. Zo zijn er nog meer talloze voorbeelden te noemen dat kenmerkend is voor dit lieve, aardige en super gastvrije koppel! Ed, nogmaals bedankt! Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

terugkomen

Tineke van Hemert,
5-9-2018

In mijn archief vind ik: “3-5 augustus 2013, toevallig ontdekt, de Maasakker, een kleine natuurcamping aan een rustig weggetje. Midden op het veld staat een huurtent, de Brabant tent, met een echt ledikant erin”. Er is dan nog nauwelijks begroeiing maar de sfeer en gastvrijheid waren toen al geweldig. Dit zou ons vaste adresje worden.

Sindsdien is de Maasakker voor ons een plek waar we elk jaar vele keren per seizoen terugkomen. Waarom? Voor de locatie (geen caravans), de gastvrijheid van en het contact met Ed (en Linda), de sfeer, de ruime plekken, de rust, de handige koelkast, de prima koffie- en ontbijtservice die er in de loop der jaren bijkwam, de heerlijke fietsomgeving enz. Het terrein is in de loop der jaren flink begroeid, ziet er veel groener, leuker en intiemer uit dan op mijn foto’s van 2013. De grote pluspunten zijn onveranderd; dus blijven we komen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ja weer in één woord: geweldig!!

Kees Verkade,
4-9-2018

Ja wat zal ik zeggen over deze mooie, gastvrije natuurcamping: Ik kan het met een woord af: Geweldig! Maar daarmee kom je er niet, want bij de ontvangst door Ed weet je waarom je hier moet zijn om te genieten van je vakantie op een plaats waar de rust je omarmt. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe, want alles voldoet aan de eis: Schoon en mooi sanitair, vriendelijke en persoonlijke ontvangst, waar maak je dit nog mee? WIFI aanwezig en zelfs een oplaat punt voor de mobile telefoon. Kortom: Als je er een keer op uit wil naar een camping waar aan alles is gedacht: Ga dan naar natuurcamping de Maasakker.

Vriendelijke groet, Kees.

Gereisd met partner in september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Jacqueline,
28-8-2018

Goede ligging voor fiets en wandeltochten. Het leuke plaatsje Megen op loopafstand.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Idyllisch, gastvrij, rustig en kleinschalig

Hanneke Mulder,
25-8-2018

Een heerlijke rustige kleine camping voor tenten. Gezellig en beschut terrein met genoeg schaduw en zon. Hartelijke ontvangst door de gastheer. Prima sanitair en een klein 'winkeltje' waar je iets kunt nemen en er iets anders voor kunt terugleggen. Wij waren theezakjes vergeten en konden er eentje pakken; zakje cappuccino ervoor terug gelegd. Kleine afsluitbare kastjes waar je voor 1 euro je mobiel veilig kon opladen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Uiterst klantvriendelijk!

Lieve en Fons,
23-8-2018

+rustige ligging +prima uitvalsbasis voor de omgeving te verkennen +Ed de campingbaas, puike service! +heerlijke koffie +ontbijtservice, een aanrader! + prima prijsverhouding +lekker warm water in de douche

• eigenlijk niks

Wij komen graag terug naar de camping bij ons volgend rondje Nederland!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fijn om hier te zijn!

Hank Schuitmaker,
23-8-2018

Rustige en kleinschalige camping. Heerlijk om het geluid van de bomen te horen, de bladeren die ruisen in de wind. Door de begroeing biedt de camping ook veel privacy. De uilen die ‘s nachts zijn te horen maken het verblijf speciaal, maar ook overdag is er genoeg te zien als je van vogels kijken houdt.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Prachtig. Echt van genoten. Volgend jaar opnieuw!

Dirk,
21-8-2018

Gezellig. Vriendelijk onthaal. Goede en schone voorzieningen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie tijd gehad.

Patricia,
18-8-2018

Kleine, overzichtelijke camping. Geen nummering maar vrije plaatskeuze. Oog voor de natuur, zonnepanelen om het sanitair te verwarmen. Sanitair zelf is ruim en voldoende, werd goed bijgehouden maar dat kan iets frequenter. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Super ontbijtservice, leuk idee ook van de ruilhandel. Er is aan alles gedacht, er staat een fietsreparatie kit om te lenen, net als speelgoed, een handveger. Stond een weekje op de camping met de tent, ik zou zo weer terug gaan.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Nog geen informatie beschikbaar over Camping De Maasakker

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Maasakker in Megen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Maasakker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.