Camping De Maasakker

97 reviews over Camping De Maasakker

• 2019
      9fam Coolen09-09-2019

Super!

We werden vriendelijk ontvangen en een aanrader voor fietstrekkers is de mogelijkheid om een ontbijt te nuttigen. Je hoeft dan zelf lekker geen thee of koffie te maken, (een eitje te koken) of om broodjes te gaan.. Heerlijk.

• 9Esther en Theun04-09-2019

Een camping om terug te komen.

Op camping De Maasakker vind je rust, ruimte en gastvrijheid. Geen toeters en bellen, maar wel een mooie kampvuurplek en een gezellig terras. Camping De Maasakker is en een heel goede uitvalsbasis voor een prachtige fietstochten door een rivierenlandschap met gezellige, kleine stadjes.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Anne-Marie17-08-2019

Rust en gezelligheid vatten dit plekje samen.

Prachtig natuurkampeerterrein! De sfeer en lokatie passen bij deze formule. Ligt prachtig aan de Maas en op steenworp afstand van pitoresk plaatsje Megen.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Chris13-08-2019

Perfect

Fantastische kleine camping waar persoonlijke service voorop staat. Waar, wanneer je fiets kapot gaat de eigenaar je voorziet van een nieuwe bout en gereedschap zodat je weer verder kan. Ed, ontzettend bedankt voor je gastvrijheid!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Monique12-08-2019

superfijn

Prachtig klein kampeerterrein, allerhartelijkste gastheer en een fantastische ontbijtservice. Ga hier vooral heen als je geniet van de natuur, een verzorgde omgeving, waar alles met liefde en aandacht wordt gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

• 10L. Verstijnen07-08-2019

Met houtvuur in de natuur!

Heerlijke rustige, prachtig aangelegde, camping. Door bomen beschut gelegen tussen de velden aan de voet van Megen. Onder het wakend oog van eigenaar Ed kom je niets te kort! Ed, hartelijk dank voor al je zorgen, met name voor al het hout voor het kampvuur dat je voor ons hebt gekapt!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Pleun06-08-2019

Een erg mooie, rustige plek met uitstekende voorzi

Mijn zussen en ik hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Het terrein is mooi groen en de plekken zijn ruim en met genoeg privacy. We zijn hier in de warmste dagen van de maand geweest, op het terrein was genoeg schaduw en er waren ijsjes te koop dus het was prima uit te houden. In de buurt is ook een fijne plek om te zwemmen in de Maas. De toiletten en douches zijn nieuw en schoon. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Herman05-08-2019

Een sfeervolle belevenis voor je vakantie.

Wij houden van eenvoudige campings maar wel met een bijzondere sfeer. En dat vinden we op De Maasakker. Ruim opgezette plekken zodat je voldoende privéruimte hebt. Geen hokjescamping met afgescheiden heggen, maar speels ingericht en voorzien van alle faciliteiten.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Angela05-08-2019

Prima camping in mooie omgeving

Het is een kleine camping met ruime plekken. De camping heeft behoorlijk wat groen en er zijn hierdoor aparte plekken gecreëerd. De camping-eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het toiletgebouw zag er netjes uit, de douches waren goed. De extraatjes maakten het helemaal top: een plank met levensmiddelen waar je iets kunt ruilen of 'lenen', een boekenplankje met boeken, een koelkast die je mag gebruiken, een plek om je telefoon op te laden, het terras met ijsjes en koffie, een broodjesservice. De omgeving van de camping is prachtig, veel ruimte en natuur en heel veel dieren rondom ons. Behalve de schaapjes, paarden, koeien, en kippen waren we op de camping omgeven door vlinders en zagen we op een wandeling een roofvogel in het veld van heel dichtbij. Voor stadsmensen is dit natuurlijk fantastisch ;-).

• 9familie Smulders05-08-2019

Een prachtige camping op een geweldige locatie

De camping is klein en heel mooi ingericht met haagjes, zodat je met je tent wat privacy hebt. De eigenaars zijn vriendelijk en heel behulpzaam. Je kunt te voet naar Megen, en er zijn mooie fietstochten te maken vanuit de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

1 tip over Camping De Maasakker

• Ed, 31-08-2017

Geen zin om te koken? Op loop/fiets afstand is gasterij tHuis in Haren.

0 vragen over Camping De Maasakker

Camping De Maasakker info