Vakantiepark Beekse Bergen ****

• Onderkomen7,5

2370 reviews over Vakantiepark Beekse Bergen in het Nederlands

• Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi park en wat superactie : de voordelenpas erbij. Hier kun je bijv. dierentuinen bezoeken , naar speelland.

Een geweldig weekend gehad!

Mariëlle Otten, 5-2-2018
  • Onderkomen9

We hadden last minute een kidsjungalow geboekt en dat was een goede keuze! De ligging was geweldig, 5 minuten van het zwembad, restaurant en supermarkt.

Omdat de afstand tot het Safaripark te ver was om te lopen voor onze zoons gingen we met de auto en daar ben je zo. Bij de boeking kregen we een attractiepas en dat is enorm handig. Je hoeft geen kaartjes meer te kopen en kunt zo doorrijden!

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is superleuk, met name voor jongere kinderen. Alleen jammer dat zo enorm koud is bij de kleedhokjes.

Klein minpuntje vond ik dat er weinig verlichting was langs de paden. Nadat we in het restaurant gegeten hadden, moesten we het laatste stuk met een zaklamp lopen om veilig bij ons huisje te komen. Ook was het animatieteam dat bij de receptie zat op de dag van aankomst niet geweldig. Ze hadden totaal geen aandacht voor de kinderen. En daar zijn ze toch voor lijkt me.

Verder hebben wij een topweekend gehad!

Verrassend leuk!

H, 5-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig uitzicht over meer. De huisjes zijn knus en voorzien van een ruime glazen pui, schitterend. Badkamer heeft een update gehad. Inrichting is passend bij het thema, prachtige gordijnen.

Huisje is goed geisoleerd en alles is aanwezig. Zwembad is heel leuk en vooral voldoende warm.

Eten kan goed en tegen een schappelijke prijs. De huisjes zijn gebruikt en daardoor vallen ze in een gunstige prijsklasse, wat ons betreft blijft dat zo.

Beekse bergen heeft het prima voor elkaar. Wij gaan in het voorjaar nog eens!

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 16-2-2018

Beste H,

Hartelijk dank voor uw leuke review op onze pagina. We vinden het erg leuk terug te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad op ons park. Daarnaast vinden we het ook super om terug te lezen dat u in het voorjaar wederom op ons park wenst te verblijven.

Wist u dat indien u binnen een half jaar weer bij ons verblijft u 25% herhalingskorting op de basis huursom ontvangt op uw tweede boeking? Deze korting is dus ook nog van toepassing voor u in het voorjaar.

We hopen dat we u spoedig nogmaals mogen begroeten op ons park!

Groeten,

Brenda

We hebben een aantal aanbieders voor Beekse Bergen voor je op een rij gezet:

Safaripark leuk! Vakantiepark smerig en verouderd

FamDekker, 30-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Het Safaripark is super leuk. Uniek onder de dierentuinen en verveeld na een paar dagen nog niet door de vele opties. Doordat het safaripark zo leuk is zullen we nog eens terug gaan, maar NIET vanwege het vakantiepark.

We hadden de kidsjungalow, maar kindvriendelijk of veilig was het niet.Stopcontacten niet (allemaal) afgedekt, kastjes en lades keuken gewoon te openen doordat de beveiliging hiervoor stuk was. Alleen het hekje om het tuintje is wel fijn ivm het vele water op en rondom het park. Daarnaast was de vloer ronduit smerig (binnen 5 minuten zwarte sokken die we nooit meer schoon hebben gekregen) en geen dweil aanwezig, dus kon mijn dochtertje niet laten kruipen. De mieren paradeerden vrolijk door de keuken...moet ik nog meer zeggen? Bij klagen kregen we te horen dat we dat direct hadden moeten melden voor we onze spullen in het huisje hadden en einde discussie. lekker handig met een kleintje die al oververmoeid is en een hond etc, we hadden al heel lang moeten wachten tot we er in mochten, want je krijgt echt geen minuut voor 15u de sleutel, nog langer wachten was voor ons dus echt geen optie! Enquête ook ingevuld, nooit meer iets over terug gehoord!

We gaan dit jaar wel weer terug, maar dat is dus vanwege het safaripark. Ik neem mijn eigen dweil mee en zal eerst aan de schoonmaak gaan alvorens mijn man en kids het huisje binnen komen. Leuke start van je vakantie!! Maar het is niet anders...

Wellicht dat de nieuwe huisjes op het resort beter zijn, maar die zijn dan ook wel 4x zo duur..voor ons geen optie.

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 1-2-2018

Geachte familie Dekker,

Hartelijk dank voor uw review.

We vinden het zeer vervelend terug te lezen dat uw verblijf op ons park niet geheel naar wens is geweest. We hebben zojuist uw gegevens teruggevonden en nemen spoedig contact met u op om uw opmerkingen te bespreken.

Team Beekse Bergen

beperkte service in de winterperiode

jochem, 2-1-2018
  • Onderkomen7

- propere chalet

- goed keukenmateriaal

- slechte wifi (ook niet mogelijk chromecast er op aan te sluiten)

- veel constant lawaai (geruis) in de chalet (verluchtingssysteem?)

- zeer beperkte busverbinding van en naar het dierenpark in winterperiode

- geen treintje en boot tijdens de winterperiode (wisten we niet op voorhand)

- speelland gesloten...

Kim, Owner, 6-1-2018

Beste familie,

Hartelijk dank voor uw review en uw compliment op de properheid van onze accommodatie en de inventaris.

Graag zouden wij uw opmerkingen willen bespreken. Wellicht bent u in de gelegenheid contact met ons op te nemen via e-mailadres contact@beeksebergen.nl. Dan kunnen wij uw opmerkingen uitgebreid doornemen en bespreken. Zou u dan ook uw accommodatienummer en/of reserveringsnummer erbij kunnen vermelden?

Ik hoop spoedig van u te horen.

Kim

Team Front Office

• Onderkomen9

Heerlijk ruim opgezet; fijn dat je met de kids gratis toegang hebt tot het naastgelegen Safaripark.

Service is uitstekend; kindvriendelijke activiteiten.

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 6-1-2018

Beste Bram,

Hartelijk dank voor jullie review.

Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u de toegang tot het Safaripark goed bevallen is alsmede de kindvriendelijke activiteiten.

Wellicht dat we jullie nogmaals mogen verwelkomen op een van onze parken in de toekomst!

Met vriendelijke groet

Kim

Team Front Office

Heerlijk weekend gehad.

Nathalie, 30-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Leuk dat het safaripark vlakbij zit. Zwembad op het park is prima. Leuke speeltuintjes op t park.

Zeer vriendelijk personeel/huisje niet schoon

Van Giessen, 27-12-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Goed: Zeeeeer vriendelijk personeel op het gehele park en schoon park. Attractiepas waarbij je gratis naar schaatsbaan en subtropisch zwembad kon. Huisje had wel leuk uitzicht op water.

Verbeterpunten: Huisje (uit 1986 met aluminium kozijnen) bij aankomst niet schoon vooral de vloer had recent geen natte lap (zwarte sokken aan over gehouden) gezien en nog spullen van vorige bewoners aangetroffen onder het bed. Elke ochtend gehele raam in alle slaapkamers beslagen door vocht (geen goede ventilatie dus).Badkamer was meer een soort pijpela (1.30 cm breed en 2.70 cm) lang met in badkamer ook eens toilet in zat welke stonk). 4 persoons huisje geboekt en Zebrahuisje gekregen met 3 slaapkamers. Liever 2 slaapkamers gehad met grotere badkamer en apart toilet. Bus naar park ging om 12 en 17 uur. Daartussen in moest je met eigen auto naar park en 5 euro parkeergeld betalen. Ook voor autosafari moesten we betalen (waarom niet per dag een munt) Eten en drinken in park duur (flesje frisdrank bv 2.80). Vloer in en nabij kleedkamer worden niet regelmatig schoongemaakt.

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 31-12-2017

Beste familie van Giessen,

Ten eerste wil ik u hartelijk danken voor uw review en het leuke compliment over mijn collega's. We streven ernaar om de kwaliteit van onze service en gastgerichtheid optimaal te verhogen.

Daarnaast vinden we het altijd prettig om feedback te ontvangen van onze gasten. Alleen met de reacties van onze gasten, kunnen wij onze doelen bereiken. Bent u wellicht in de gelegenheid om contact met ons op te nemen via contact@beeksebergen.nl? Dan kunnen wij uw opmerkingen uitgebreid doornemen en bespreken.

Ik hoop spoedig van u te horen.

Groeten,

Brenda

meest waardeloze camping van nederland

jos, 8-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

na mooie jaren dezelfde standplaats wederom geboekt op zelfde plaats . zover niks aan de hand . bevestiging ontvangen , bericht ontvangen tot betaling, netjes voldaan en dan komt het; of wij zo vriendelijk wilde zijn onze geboekte vakantie 4 dagen in te korten zonder teruggave van geld ivm een dancefestival wat ze organiseerde en omdat ze de standplaatsen nodig hadden om festivalgangers te laten camperen . over festival hebben ze nooit een woord gesproken totdat betaling gedaan was. vanzelfsprekend gingen wij niet akkoord . dat een geweldige gezinscamping zich er zonschandalig vanaf maakt tegenover (vaste gasten) vind ik bedroevend slecht . als je liever om financiele reden festivals wil organiseren is dat geen probleem maar profileer je dan niet als gezinscamping . uiteindelijk hebben ze na veel bellen ze zich ook nog zonder excuus er schandalig slecht vanaf gemaakt !!! waardeloze organisatie beekse bergen ik kom er nooit meer!!!!!!

Leuk park, gedateerde huisjes

Wouter, 2-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen5

Leuk park, mooie omgeving. Echter zijn de huisjes gedateerd. Erg vochtig binnen.
Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 9-12-2017

Beste Wouter,

Bedankt voor uw review.

Het is fijn dat u de bevindingen van uw verblijf op Vakantiepark Beekse Bergen met ons deelt. Deze bevindingen zijn immers onze belangrijkste graadmeter.

Graag zouden wij uw bevindingen in wat meer detail met u bespreken, echter wij dienen hiervoor over meer informatie te beschikken. We willen u daarom vragen ons een mail te sturen naar contact@beeksebergen.nl met daarin uw reserveringsnummer of achternaam waarop de boeking is gemaakt.

Wij hopen spoedig van u te horen.

Team Beekse Bergen

We hebben een aantal aanbieders voor Beekse Bergen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beekse Bergen in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beekse Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Beekse Bergen scoort een 8.1 uit 10 op basis van 2387 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: