Vakantiepark Beekse Bergen

top park

hj vervuren
19-9-2018
  • Onderkomen9

wij waren hier het naseizoen/voorjaarsarangement en ik kan zeggen dat mijn ervaringen zeer positief zijn zoals ruime plaatsen netjes verzorgd en wat ik toppie vind het sanitair echt mooi zuiver onderhouden en natuurlijk maken gasten er zelf vaak een bende van en dan kan de schoonmaakdienst maar weer zorgen voor een zuiver toiletgebouw en wat ik ook zo positief heb ondervonden de service van het personeel echt een pluim ook is het zwembad goed en zuiver en ook heel geschikt ook voor de kleintjes met ook goed toezicht in het zwembad, ook is het een pluspunt dat er ieen fijne winkel aanwezig is met een ruim asortiment verder is de ligging van het park heel mooi met in de omgeving veel bossen om heerlijk te kunnen fietsen in de omgeving het safaripark is ook een aanrader en speeland dus al met al een top park en echt een aanrader

Angelique Vervaart
10-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Een ontzettend mooi en leuk vakantiepark. De tenten zijn volledig ingericht en van alle gemakken voorzien.

Het vakantiepark heeft een supermarkt, restaurant, zwembad, animatieteam enz.

Het animatieteam begon al vroeg met het vermaken van de kinderen, knutselen, ochtendgym en over de dagen heen nog tal van activiteiten.

Bij de tent kregen we een attractiepascadeau hiermee kun je onbeperkt naar de beekse bergen en speeleiland tijdens je verblijf.

Top vakantie

Sarina, Owner, 11-9-2018

Beste Angelique,

Wauw, wat een mooie recensie!

Hartelijk dank voor deze fantastische woorden.

Wij hopen u snel nog eens te mogen begroeten.

• Activiteiten5
  • Onderkomen7

Het safaripark is super en je ziet ook dat ze aan het vernieuwen zijn.

Speelland daartegen kan een opknap beurt gebruiken. we hebben in big 5 tent geslapen ziet er op eerste gezicht prima uit. Maar veel spinnenwebben in lampen hoeken en kieren, schimmel in hoeken niet echt schoon. s avonds veel geluidsoverlast van ook een brug waar overheen wordt gereden hard een milieu straat waar s avonds laat nog de glasbak wordt bijgevuld

Geluidsoverlast van een nabijgelegen kamp. ook vakantiepark centraal gebouw kan opknap beurt gebruiken erg sonde. dus alles bij elkaar wel beetje teleurstellend terug gekomen van dit weekend

zeker prijs - kwaliteit.

Sarina, Owner, 24-9-2018

Beste Naal,

Wij bedanken u voor het feit dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen over bepaalde zaken op ons park aan ons kenbaar te maken. U biedt ons daarmede de gelegenheid om daar waar kan onze service te verbeteren.

Wij betreuren het dat uw accommodatie volgens uw bevindingen niet goed in orde was bij aankomst. Libéma stelt hoge eisen aan de schoonmaak en het onderhoud van de accommodaties. Helaas geeft dit geen garanties dat er nooit fouten gemaakt kunnen worden en een gast in een accommodatie komt die niet volledig in orde is. Natuurlijk doen wij ons uiterste best in zo’n geval om de zaken zo snel mogelijk op orde te brengen, als wij hier melding van ontvangen.

Wij stellen ons ten doel onze gasten een prettig verblijf te bieden zodat zij tevreden kunnen terugkijken op een fijne tijd bij Beekse Bergen. Wij betreuren daarom uw minder plezierige ervaring.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

wij gaan nog terug

liliane
2-9-2018
  • Onderkomen9

we zaten in een giraffehuisje vlak aan het Victoriameer.de huisjes liggen zeer rustig en zijn mooi een beetje weinig opberg plaats maar dat is dan ook het enige minpuntje,er is alle dagen kinderanimatie en in speellland kunnen de kids zich volledig laten gaan ,er zijn ook veel kosten gedaan aan de speeltuigen overal op het park .wij zijn al voor de 6é x geweest en wat wel opviel in de restaurants dat de catering minder uitgebreid was als de vorige jaren maar voor de rest super

Sarina, Owner, 24-9-2018

Beste Lilane,

Hartelijk dank voor deze mooie review.

Hopelijk mogen we jullie voor een 7e keer begroeten op ons park en dat jullie dan weer zo'n fijn verblijf bij ons mogen hebben!

Team Beekse Bergen

Mooie camping maar weinig animatie

Nathalie
31-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen10

Wij hadden een tent op een standplaats met electriciteit en water.

Zeer goed: ruime standplaatsen, rustige camping rondom meer. Met de boot of met het treintje kan je gratis naar Speelland. Het Safaripark is ook de moeite waard (giraffen komen aan je auto likken). Mooi onderhouden camping, binnenzwembad ook leuk.

Minder: Om onze kookplaat aan de electriciteitbox aan te sluiten moesten we een adapter voor campers kopen. Ook al waren we met de tent. Vrij duur en nog nooit meegemaakt op geen enkele camping. Avondanimatie enkel in het Nederlands, jammer voor de vele buitenlanders die er waren. Ook geen budget voorzien voor kledij/attributen voor de show. Toiletten waren 's ochtends om 7u heel vies. Bar serveerde geen ontbijt 's ochtends, enkel koffie/thee etc. Wij houden van animatie dus komen niet terug helaas.

Sarina, Owner, 11-9-2018

Beste Nathalie,

Bedankt voor je mooie review met daarin de tips die u geeft.

Wij zullen uw tips en opmerkingen doorgeven aan onze desbetreffende afdelingen.

Nooit meer

Nick Lippus
28-8-2018
  • Onderkomen4

Goed: mooi dierenpark en goed toegankelijk. Genoeg te doen.

Slechte nachtrust in een tent. Ik ben zo onfortuinlijk dat er een tent met een jankbaby naast ons staat en veel snelweg geluiden te horen. Toiletten in het dierenpark zijn erg schaars en gigantisch druk. Toiletten door het hele park vies.

Lelie, Owner, 31-8-2018

Bedankt voor je Review.

Ik stuur uw opmerkingen door naar de desbetreffende afdelingen zodat zij waar mogelijk het een en ander kunnen aanpassen.

Daarnaast zal ik uw opmerkingen/ ervaringen ook meenemen in ons wekelijks overleg met de verschillende afdelingen.

Slordige housekeeping.

Gert Jaap
27-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

Verblijf in een zebra jungalow.

Accommodaties zijn duidelijk aan een grondige opknapbeurt toe.

Meubilair waarschijnlijk niet eens oud, maar wel al afgeleefd. Bedden versleten. Tuinstoelen kapot welke gewoon naast het huisje blijven staan.

Bij binnenkomst enorme stank uit de badkamer. Zou aan een afdichtringetje van de afvoer liggen. Dit is na een telefoontje snel hersteld.

Daarnaast ontbreken bijna alle dekens en kloppen de linnenpaketten niet.

Vervelend als er niet gezegd kan worden wanneer je wél alle bedden op kunt maken.

Verder is het huisje zó oppervlakkig schoongemaakt dat de blonde lokken van de voorganger nog op het kussen lagen. Om over de stofnesten, spinnenwebben, en gordijnen maar te zwijgen.

Vorig jaar verbleven wij in een bungalowtent, de netheid van dat onderkomen (kamperen) is vergelijkbaar met een huisje. Slordig!

Personeel en het park zelf zijn wél de moeite waard!

Sarina, Owner, 28-8-2018

Beste Gert Jaap,

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Echt een aanrader!

Vera de Wit
25-8-2018
  • Activiteiten10

Zelfs in het hoogseizoen een aanrader!! Zijn dit jaar 3 weken geweest. Ruime plekken, schoon sanitair, veel leuke dingen te doen voor de kids zoals vele verschillende speeltuintjes boot naar Speelland "treintje" die over park gaat, leuke animatie en een heel leuk peuterbad. Niks te klagen. Volgend jaar zeer zeker weer!

Sarina, Owner, 28-8-2018

Bedankt voor je mooie review Vera!

Wat fijn om te vernemen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en kijken er al naar uit jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Heerlijk!

Anniek
24-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

In tegenstelling tot vele recensies die ik heb gelezen, was het een topvakantie!!! Heerlijke bungalow in een natuurlijke omgeving aan het water. En een perfecte combinatie met Speelland en Safaripark. Wij komen terug!

Lelie, Owner, 27-8-2018

Super geweldige recensie!! Fijn dat u zo genoten heeft.

Tot de volgende keer.

Geweldig !

Bob
24-8-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk hier ! Mooi omgeving en genoeg te beleven...!

Lelie, Owner, 27-8-2018

Goedemorgen,

Super Top recensie!! Wij hopen dat we u in de toekomst nog vaker mogen begroeten op een van onze parken.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beekse Bergen in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beekse Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.