Vakantiepark Beekse Bergen

7,2

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen6,8

Omschrijving
Vakantiepark Safaripark Beekse Bergen is één groot speelparadijs voor jong en oud. Voor de kinderen is het attractiepark Speelland een aanrader. Overnacht in een van de bijzondere accommodaties midden in de natuur. Het vakantiepark ligt vlak naast het safaripark, waar je op safari kunt met de boot, bus, je eigen auto en zelfs lopend of met de kano.

2457 reviews over Vakantiepark Beekse Bergen in het Nederlands

1942

Helemaal top!

Ilse Van der Plas,
4-1-2019

Heerlijke dagen gehad!

We zaten in een huisje op het vakantiepark. Het huisje was compleet en gezellig. Prachtig uitzicht op het meer. Erg fijn dat je pizza kunt bestellen en dat het bij het huisje bezorgd wordt.

Het safaripark is ook geweldig. Super om te zien dat de beesten veel ruimte hebben. Genoeg afwisseling ook, de autosafari, gewoon zelf wandelen, de boot, de bus... top!

Ook was het personeel ontzettend aardig, zowel bij de receptie als in het park. Alleen maar vrolijk, enthousiast personeel. Heel fijn als je op vakantie bent.

Het zwembad is ook leuk, wel klein en niet bijzonder. Leuke afwisseling.

Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Sarina, Owner, 8-1-2019

Beste Ilse,

Wat een fantastische review, heel erg bedankt!

Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad op Beekse Bergen Vakantiepark.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen begroeten.

Bijzonder !

Bianca Westland,
3-12-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Bijzonder park, geweldig als je in je voortuin giraffen en dergelijke ziet lopen.

Echt heel mooi park, prima huisjes die compleet zijn ingericht, betonnen vloer beetje jammer.

Horeca op resort is goed, wel prijzig.

Gereisd met vrienden in november 2018
Elaniya, Owner, 3-12-2018

ntj van schaijk,
3-12-2018
  • Onderkomen10

Helemaal top! Super mooie huisjes , we waren met 13 personen, in de groepsloge.

Drie badkamers, eentje met sauna en de andere met bad. Heel dicht bij het zwembad en de bowlingbaan. Ongeveer een kilometer lopen naar het safaripark maar je kan ook met het treintje gaan. Echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in november 2018
Elaniya, Owner, 3-12-2018

• Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

Beekse Bergen vakantiepark is een mooi ruim opgezet park met veel verschillende soorten accommodaties. Wij hadden zelf een van de minste/oudste stacaravans, helemaal aan het einde van het park, op een mooie open plek in het bos. Beetje krappe stacaravan, zeer smalle bedjes, maar daar was de aanbiedingsprijs ook naar dus wij hadden wel zo iets verwacht en ons daar op ingesteld. Dus zeker geen klacht maar niet iets wat ik nog een keer zou kiezen. Ik kom graag nog een keer terug in de zomer met een tent op de ruime campingplaatsen. Zag er allemaal erg goed uit.

Handig (gratis) vervoer van trein of bus naar het Safaripark Beekse Bergen. De boot vanaf het restaurant van het vakantiepark naar het speelland was ook heel leuk. In restaurant lekker gegeten.

Wat wij fijn vinden aan de combi vakantiepark/safaripark is dat je iedere dag het Safaripark in kan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Kelly Team Beekse Bergen, Owner, 20-11-2018

Beste San,

Kelly

Team Beekse Bergen

Het was echt fantastisch!!

Fam. Bakker,
6-11-2018
  • Activiteiten10

Wat een geweldige vakantie!! Onwijs mooie safaritent en super leuk wakker worden zo met de dieren die echt vlakbij je deur langs lopen!!

Zwembad is niet echt bijzonder, maar voor de kinderen zeker leuk om zich daar lekker te vermaken als je een keer niet naar het park gaat ;)!

2 kleine minpuntjes, de tent kan niet op slot en hoewel je wel een kluis hebt voor echt waardevolle spullen kan wel gewoon iedereen eigenlijk zomaar je tent in wandelen, en het eten bij het restaurant viel erg tegen zeker gezien de prijs. Daarbij mochten wij niet eens buiten eten (het was 25 graden) maar moesten we binnen zitten.. Voor de rest echt een dikke 10+ en we komen zeker nog een keer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Kelly, Owner, 9-11-2018

Beste familie Bakker,

Bedankt voor de mooie review!

Ik zal de twee kleine minpuntjes doorgeven aan de desbetreffende afdeling, zodat zij hier kritisch naar kunnen kijken en waar nodig kunnen aanpassen.

Desondanks ben ik blij om te horen dat het zo goed is bevallen! We zien u dan ook graag terug.

Met vriendelijke groet,

Kelly

Team Beekse Bergen

Leuk en over een paar jaar weer

Vieveen,
28-9-2018
  • Activiteiten9

Hadden 4 maanden geleden geboekt voor 3 nachten. 2 dagen voor vertrek zie ik dat het zelfde huisje 160 goedkoper was. Je kan dus rustig wachten tot het laatste moment er waren bij aankomst meel huisjes leeg.

Dit hebben we gemeld maar ze deden niks . Zelf niet een gratis drankje. Jammer.

Op het terras bij het restaurant is een glas wijn 6.00 euro. Belachelijk duur.

Jammer ook geen snackbar. Verder zijn de huisjes er mooi en de ligging prima

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Sam, Owner, 30-9-2018

Goedemorgen,

Allereerst wil ik u graag bedanken voor de genomen tijd om uw bevindingen met ons te delen. Zo kunnen we onze kwaliteit en service alleen maar verbeteren.

Betreft het verschil kunnen wij helaas geen garantie geven dat het goedkoper of duurder is als u juist heel vroeg of heel laat boekt.

Wat jammer dat u onze snackbar niet heeft gevonden. Voor als u een volgende keer komt bevind zich deze in de Afrikaclub.

Hopelijk heeft u ondanks uw punten alsnog een zeer aangenaam verblijf gehad bij ons op het Vakantiepark.

Graag verwelkomen wij u nogmaals op één van onze parken.

Met vriendelijke groet,

Sam

top park

hj vervuren,
19-9-2018
  • Onderkomen9

wij waren hier het naseizoen/voorjaarsarangement en ik kan zeggen dat mijn ervaringen zeer positief zijn zoals ruime plaatsen netjes verzorgd en wat ik toppie vind het sanitair echt mooi zuiver onderhouden en natuurlijk maken gasten er zelf vaak een bende van en dan kan de schoonmaakdienst maar weer zorgen voor een zuiver toiletgebouw en wat ik ook zo positief heb ondervonden de service van het personeel echt een pluim ook is het zwembad goed en zuiver en ook heel geschikt ook voor de kleintjes met ook goed toezicht in het zwembad, ook is het een pluspunt dat er ieen fijne winkel aanwezig is met een ruim asortiment verder is de ligging van het park heel mooi met in de omgeving veel bossen om heerlijk te kunnen fietsen in de omgeving het safaripark is ook een aanrader en speeland dus al met al een top park en echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2018
Sarina, Owner, 27-9-2018

Beste hj vervuren,

Wat een mooie review! Hartelijk dank hiervoor.

Wat fijn om te mogen vernemen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad en heel erg bedankt voor de aanrader!

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nog eens begroeten.

Angelique Vervaart,
10-9-2018
  • Activiteiten10

Een ontzettend mooi en leuk vakantiepark. De tenten zijn volledig ingericht en van alle gemakken voorzien.

Het vakantiepark heeft een supermarkt, restaurant, zwembad, animatieteam enz.

Het animatieteam begon al vroeg met het vermaken van de kinderen, knutselen, ochtendgym en over de dagen heen nog tal van activiteiten.

Bij de tent kregen we een attractiepascadeau hiermee kun je onbeperkt naar de beekse bergen en speeleiland tijdens je verblijf.

Top vakantie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Sarina, Owner, 11-9-2018

Beste Angelique,

Wauw, wat een mooie recensie!

Hartelijk dank voor deze fantastische woorden.

Wij hopen u snel nog eens te mogen begroeten.

• Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Het safaripark is super en je ziet ook dat ze aan het vernieuwen zijn.

Speelland daartegen kan een opknap beurt gebruiken. we hebben in big 5 tent geslapen ziet er op eerste gezicht prima uit. Maar veel spinnenwebben in lampen hoeken en kieren, schimmel in hoeken niet echt schoon. s avonds veel geluidsoverlast van ook een brug waar overheen wordt gereden hard een milieu straat waar s avonds laat nog de glasbak wordt bijgevuld

Geluidsoverlast van een nabijgelegen kamp. ook vakantiepark centraal gebouw kan opknap beurt gebruiken erg sonde. dus alles bij elkaar wel beetje teleurstellend terug gekomen van dit weekend

zeker prijs - kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Sarina, Owner, 24-9-2018

Beste Naal,

Wij bedanken u voor het feit dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen over bepaalde zaken op ons park aan ons kenbaar te maken. U biedt ons daarmede de gelegenheid om daar waar kan onze service te verbeteren.

Wij betreuren het dat uw accommodatie volgens uw bevindingen niet goed in orde was bij aankomst. Libéma stelt hoge eisen aan de schoonmaak en het onderhoud van de accommodaties. Helaas geeft dit geen garanties dat er nooit fouten gemaakt kunnen worden en een gast in een accommodatie komt die niet volledig in orde is. Natuurlijk doen wij ons uiterste best in zo’n geval om de zaken zo snel mogelijk op orde te brengen, als wij hier melding van ontvangen.

Wij stellen ons ten doel onze gasten een prettig verblijf te bieden zodat zij tevreden kunnen terugkijken op een fijne tijd bij Beekse Bergen. Wij betreuren daarom uw minder plezierige ervaring.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

wij gaan nog terug

liliane,
2-9-2018
  • Activiteiten9

we zaten in een giraffehuisje vlak aan het Victoriameer.de huisjes liggen zeer rustig en zijn mooi een beetje weinig opberg plaats maar dat is dan ook het enige minpuntje,er is alle dagen kinderanimatie en in speellland kunnen de kids zich volledig laten gaan ,er zijn ook veel kosten gedaan aan de speeltuigen overal op het park .wij zijn al voor de 6é x geweest en wat wel opviel in de restaurants dat de catering minder uitgebreid was als de vorige jaren maar voor de rest super

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Sarina, Owner, 24-9-2018

Beste Lilane,

Hartelijk dank voor deze mooie review.

Hopelijk mogen we jullie voor een 7e keer begroeten op ons park en dat jullie dan weer zo'n fijn verblijf bij ons mogen hebben!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beekse Bergen in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beekse Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.