Vakantiepark Beekse Bergen

Suus Meijer
17-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Wij waren hier dit weekend en het viel tegen.

We hebben ons goed vermaakt maar vonden het erg smerig zowel in de washokken als in t zwembad.

Ook lagen op het lege terrein dagenlang zakken vuil die aangevreten waren door kraaien.

Wij stonden met 2 gezinnen op de camping waarvan 1 camper en 1 tent gehuurd. De tent was basic maar prima in orde.

Dus daarover geen klachten.

Wel over het park helaas.

Zelf vonden wij t erg slecht onderhouden en alles vrij slecht aangegeven.

De washokken en het zwembad was echt smerig. Veel smurrie aan de muren en pislucht.

Ook vonden wij de afstand naar het washok echt tever.

Het vervoer van en naar de dierentuin was ook een drama en minimaal.

Je merkt er totaal geen toezicht is op de camping...echt heel jammer.

Wij hebben er iets van gemaakt maar vinden het al met al erg jammer.

Sarina, Owner, 19-6-2018

Beste Suus,

Hartelijk dank voor de review.

Wat jammer om te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest.

Alleen met de reacties van onze gasten, kunnen we de kwaliteit van onze services verhogen, wij zijn u daarom ook erg dankbaar dat u de tijd genomen heeft om uw opmerkingen met ons te delen.

Graag komen wij met u in contact via info@beeksebergen.nl om uw review door te spreken.

Ik hoop van u te vernemen.

Groetjes Sarina

Team Beekse Bergen

Al met al prima maar met verbeterpunten

Janne
1-6-2018
  • Onderkomen7

+ligging van de jungalows aan het water is prachtig. Lekker rustig maar wel alles binnen handbereik. Supermarkt heeft genoeg keus en vriendelijk personeel. Fietsen huren is fijn want groot park. (Zeker als je naar safaripark wil).

- jungalow was voor ons 2p + baby prima maar moet er niet aan denken er met 6 p te zitten. Echt te klein dan.

- in het luxe pakket zitten 2 handdoeken pp. Dat is niet zoveel voor een week.

- restaurant is niet best. Lang wachten, ongeïnteresseerd personeel dat bij de bar hangt, vlees dat niet gaar is...

Tip: thuisbezorgd komt tot aan je huisje eten brengen en de roti van gio uit Tilburg is erg lekker!

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 3-6-2018

Beste Janne,

Bedankt voor je review!

We vinden het fijn te horen dat je een prettig verblijf hebt gehad op ons park. Daarnaast vinden we het altijd ook erg prettig om feedback te ontvangen van onze gasten. Alleen met de reacties van onze gasten kunnen wij onze service optimaal verbeteren.

Ik stuur je verbeterpunten dan ook door naar de desbetreffende afdelingen. Zo kunnen wij er samen voor zorgen dat we onze service naar een hoger niveau tillen.

We hopen dat we je in de toekomst nog vaker mogen begroeten op een van onze parken.

Brenda

• Onderkomen7

Mooi aangelegde camping met leuke veldjes en grote velden, veel te doen voor kinderen tot een jaar of 12. Horeca was helaas een regelrechte ramp door onderbezetting, men deed maar wat, ruim 60 minuten gewacht op een zak friet en snacks! Restaurant was niet veel beter, er was duidelijk geen leidinggevende aanwezig, het was een grote puinzooi op de bar, men kwam niet aan afwassen toe en bestellingen liepen continu in de soep. Sanitairgebouwen mooi en ruim opgezet, ook hier toch een minpunt: Schoonmaak!!! Te weinig voor het drukke hemelvaartweekend. Helaas viel ook de shuttle naar het Safaripark regelmatig uit, omdat er geen doorkomen aan was, en reedt hij wel, dan kwamen ze met te weinig capaciteit! Persoonlijk niet mijn camping, maar de kinderen hebben zich prima vermaakt, dus dat maakt veel goed!
Libema Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 17-5-2018

Beste Arjan,

Bedankt voor uw review!

Wat vervelend om te horen dat niet alles vlekkeloos verliep tijdens uw verblijf. ik ga dit doorsturen naar de desbetreffende afdelingen zodat zij hier naar kunnen kijken. Graag wil ik je vragen om ons een mail te sturen met uw ervaringen tijdens uw verblijf. Dit mag naar: info@beeksebergen.nl Zodat wij het een en ander kunnen bespreken.

Fijn om te horen dat uw kinderen zich prima hebben vermaakt.

Kelly

Geweldig

Miranda
11-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Prachtig groen en groot park. Fiets is aan te raden want centum en entree liggen ver uit elkaar. Leuke jungalow aan het water. Strandje,veel speelmogelijkheden en met de attractiepad toegang tot speelpark en safaripark. Accomodatie is basic maar prima. Gratis goede wifi in het huisje vonden mijn pubers erg fijn! Zwembad is klein en erg druk.

Minpunt vonden wij het restaurant en snackbar. Veel te lange wachttijden/trage bediening

Libema Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 17-5-2018

Beste Miranda,

Bedankt voor je reactie. Wat fijn op te horen dat je het zo leuk in speelland en het safaripark heb gehad!

Wist je dat je met je attractiepassen zelfs naar 7 parken kunt van Libema? De attractiepassen blijven ook nog een jaar lang geldig na u verblijf met 25% korting op een toegangskaartje.

Kelly

Team Beekse Bergen

Top week gehad! Receptie bedankt!

Linda Hartog
10-5-2018
  • Onderkomen10

Na vorig jaar mag ik nu gelukkig een positieve review invullen. Na meerdere klachten heeft de receptie ons een gratis herhaal week aangeboden. Super oplossing, helaas ging het inboeken niet heel vlekkeloos waardoor we ook nog eens gratis attractiepassen hebben gekregen! Super geregeld! Heerlijk weekje genoten van de rust en natuurlijk het mooie weer. Kleine tip nog: misschien kunnen jullie de drempels in de weg geel verven of borden plaatsen, sommigen zijn erg moeilijk om te zien.

Nogmaals, super geregeld, complimenten aan de receptie! Ik werk zelf ook in de recreatie en weet als geen ander dat het heel belangrijk is om de gast te laten merken dat zijn klacht serieus genomen wordt, en ik kan niet anders zeggen dat wij goed geholpen zijn! Ik neem mijn woorden van vorig jaar terug en zeg nu: tot de volgende keer ;)

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 14-5-2018

Beste Linda,

Bedankt voor je mooie compliment. We zijn blij te horen dat je verblijf deze keer zo goed is bevallen en naar wens is geweest. We kijken ernaar uit je in de toekomst vaker te begroeten op een van onze parken!

Brenda

Kom er graag nog eens.

Zeebregts
6-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Prachtig groot, verzorgd park met mooie faciliteiten.
Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 11-5-2018

Beste familie Zeebregts,

Hartelijk dank voor uw review! Dat horen we graag!

Brenda Beekse Bergen

Tegenvaller

Bas
4-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Hadden een jungalo zebra geboekt met als speciale optie vismogelijkheden. Blijkt het huis keurig aan een meer te liggen. Helaas stond er de eerste 10 meter uit de kant nog geen 50cm water, dus weinig vissen. Verder zijn de huisje op het oog schoon. Opnieuw blijkt dat bij een nadere blik het toch niet zo schoon.

De horeca is ook niet geweldig. Bediening is traag en niet efficiënt. Er zijn voor dit geld echt betere parken.

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 11-5-2018

Beste Bas,

Bedankt voor je review.

We vinden het jammer te horen dat je vakantie is tegengevallen. We streven ernaar al onze gasten een prettig verblijf te bezorgen. Ben je misschien in de gelegenheid contact met ons op te nemen via: contact@beeksebergen.nl?

Ik zou graag uw ervaringen op ons park met u bespreken.

Ik hoop snel van je te horen!

Brenda Beekse Bergen

• Onderkomen8

Net terug van een lang week-end op vakantiepark Beekse Bergen met ons gezin (twee kinderen van 3 en 4). We hebben een prima weekend gehad. Het ontvangst was uitermate vriendelijk en we hadden van tevoren alle noodzakelijke spullen toegestuurd gekregen zodat we alleen nog maar de sleutel hoefde op te pikken bij de receptie. We verbleven in een Jungalow (Luipaard 89), een met een safari thema opgeleukt vakantiehuisje. Na het lezen van andere reviews over dat de huisjes niet bijster schoon zouden zijn, betrad ik met enige terughoudendheid het huisje, maar ik moet zeggen dat het mij erg mee viel. Het huisje was schoon en netjes. We hadden uitzicht op het meer en dat is echt een must (kost 20 euro extra om een specifiek huisje te reserveren, maar ik zeg altijd doen!). Het zwembad was erg geschikt voor kleine kinderen. Ook speelland was perfect voor onze jongens, ondanks dat we niet super mooi weer hadden. En de safari was natuurlijk geweldig
Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 5-5-2018

Beste familie Vereijken,

Hartelijk dank voor uw leuke review.

We vinden het leuk terug te lezen dat uw accommodatie zo naar wens is geweest en dat u gedurende uw verblijf volop heeft kunnen genieten van onze faciliteiten.

We hopen dat we u in de toekomst, samen met u gezin, nog vaker mogen begroeten op een van onze parken.

Brenda Beekse Beregen

Nooit meer een jungalow

de Koning
21-4-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Voor ons nooit meer een (kids)jungalow. Enorm gedateerde huisjes.

- praktisch geen opbergruimte

- veels te klein, campingbedje past niet in de slaapkamers. De deur kan namelijk niet meer dicht

- vies

- veel mieren

- 6 persoons huisje klopt niet, max voor 4 personen.

Restaurant en supermarkt zijn wel echt goed. Even als het safaripark en speelland.

We merken dat nu alle aandacht uit gaat naar het nieuwe safari resort, maar ze moeten het andere park ook niet vergeten.

Voor ons nooit meer een jungalow.

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 23-4-2018

Geachte familie de Koning,

Het is fijn dat u de bevindingen van uw verblijf op Vakantiepark Beekse Bergen met ons deelt. Deze bevindingen zijn immers onze belangrijkste graadmeter.

Graag zouden wij uw bevindingen in wat meer detail met u bespreken, echter wij dienen hiervoor over meer informatie te beschikken. We willen u daarom vragen ons een mail te sturen naar info@beeksebergen.nl met daarin uw reserveringsnummer of achternaam waarop de boeking is gemaakt.

We nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met u op.

Brenda Team Beekse Bergen

Veel te doen in omgeving!

Boot
20-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Ontvangst verloopt organisatorisch chaotisch maar wel vriendelijk, enthousiaste medewerkers! Huisjes zijn prettig zeer ruim, maar schoonmaak kan echt veel beter. Ramen waren al lang niet meer schoon gemaakt. Radiatorknoppen hebben nog nooit een doek gezien, te smerig! CV kan de regendouche niet aan, bij douchen wordt het huisje ook niet meer verwarmt. Uitzicht op chalets waar werknemers verblijven die park verbouwen. Geen last van maar de slogan "ontdek onze natuur" past hier niet echt bij.

In het restaurant komt er af en toe een geur van vis van mijn bord met saté. De serveerster denkt dat het de atjar is, die moet zo ruiken volgens haar. Het eten smaakte prima, mogelijk dat het bord niet goed was schoon gemaakt. Verzoek voor een rode biefstuk wordt doorbakken geserveerd.

Uit de snackbar krijgen wij bevroren mayonaise mee. In de horeca gelegenheden klopt dus duidelijk iets niet!

Icm parkbezoeken wel een prettig verblijf!

Libéma Vakantiepark Beekse Bergen, Owner, 23-4-2018

Geachte familie Boot,

Hartelijk dank voor uw review.

We vinden het spijtig te horen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Alleen met de reacties van onze gasten kunnen wij samen onze service optimaal verbeteren. We zouden het dan ook zeer prettig vinden om uw ervaringen in ons park met u te bespreken. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat zulke situaties in de toekomst niet nogmaals voorkomen.

Bent u in de gelegenheid om contact met ons op te nemen via info@beeksebergen.nl? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

We hopen spoedig van u te horen.

We hebben een aantal aanbieders voor Beekse Bergen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beekse Bergen in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beekse Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Beekse Bergen scoort een 8.08 uit 10 op basis van 2410 reviews.