Vakantiepark Beekse Bergen

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op een plek die omgeven is door bos en water, kun je genieten van wat je het liefst doet. Een dagje zwemmen in het overdekte Junglebad, klimmen en klauteren op de speeltoestellen, vissen in het Victoriameer of juist even helemaal niets. Voel je vrij om te doen wat jij wil, want dit is jouw vakantie!
Juist meer zin om op safari te gaan in Safaripark Beekse Bergen? Ook dat behoort tot de mogelijkheden. Bewonder de uitgestrekte vlaktes te voet, kies voor avontuur met je eigen auto, stap in de safaribus voor een leerzame reis of ontspan tijdens een prachtige boottocht. Of ontdek jouw favoriete attractie in Speelland Beekse Bergen. In Speelland vind je zoveel attracties, dat je bijna niet weet waar je moet beginnen. Van de waverider tot de trampolines en van de Aquashuttle tot verkeersland.

Contact

2564 reviews over Vakantiepark Beekse Bergen

1978

• 9Fam Houkes22-02-2020

Helemaal prima

Jungalow giraf huisje! Helemaal prima, niet groot maar van alle gemakken voorzien. Volgens mij pas een opknapbeurt gehad.Ik herken de negatieve reacties hieronder niet. Het safaripark is geweldig. Mogelijkheden om de dieren wandelend, per boot of met je auto te bekijken. Echt heel leuk! Voor een hele lage prijs een heel leuk weekend. Verwacht je meer luxe dan moet je wat meer geld uitgeven. Enige minpuntje vond ik de vloer, die had schoner gekund!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 6Bas02-02-2020

Giraffe huisje nooit meer

Vakantiehuisje Giraffe geboekt voor een weekendje. Huisje is simpel, maar voor een paar dagen is het prima. Controleer de matrassen, want de matrassen waren behoorlijk doorgezakt. Meubelen zijn volgens mij van de kringloopwinkel ( oud en versleten) Pluspunt is het zwembad.

• 2Onderkomen

Team Beekse Bergen, Owner, 03-02-2020

Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen!

Ik stuur uw opmerkingen door naar de desbetreffende afdelingen zodat zij waar mogelijk het een en ander kunnen aanpassen. Nogmaals onze excuses voor alle geleden ongemakken.

Met vriendelijke groet,

• 9Jess28-01-2020

Aanrader!

Wij hebben het echt heel erg leuk gehad. Het huisje was schoon, ruim genoeg, linnen inbegrepen en dicht bij het zwembad en andere activiteiten. In januari merk je dat je echt in het laagseizoen zit wat betreft de openingstijden van het restaurant, de winkel, het zwembad, speelland etc. Echter hebben we dit niet gemist want zo kan je bij slechter weer gebruik maken van een bus safari, bootsafari of in de binnen verblijven kijken. De kinderen (3 en 5) hebben zich uitstekend vermaakt en wij waren na 3 dagen nog lang niet uitgekeken!

• 9Onderkomen

Sarina, Owner, 29-01-2020

Beste Jess,

Wat geweldig om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad! Ik zou zeggen wanneer jullie nog niet waren uitgekeken, kom lekker een keertje terug :)! We kijken er naar uit om jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Sarina

• 8H.G21-01-2020

Ontzettend leuk weekendje weg gehad

Ontzettend leuk park! Wij hebben een weekendje gelogeerd in een Jungalow. Prachtig uitzicht. Huisje was redelijk schoon (als je gaat zoeken is er altijd wel wat te vinden😉) Wel een beetje gedateerd maar goed daar is de prijs dan ook naar. We hebben ons prima vermaakt in het zwembad, Safari park en lekker gegeten in het restaurant. (Prijzen in horeca vonden we wel wat aan de hoge kant) Verder een aanrader!

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen

Inge, Owner, 24-01-2020

Beste H.G.,

Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf op Vakantiepark Beekse Bergen.

Hopelijk tot een volgende keer.

• 5A.N04-01-2020

Gedateerde huisjes.

Alles wat je leest over dit park klopt helaas; het heeft echt wel potentie, maar ze doen er te weinig mee.

Na zoveel op opmerkingen over de schoonmaak verwacht je toch dat ze hier wel iets mee doen. Wij zijn het huisje zelf (nog) maar schoon gaan maken, hebben de ramen gewassen want die waren écht vies. En hebben een roomspray gekocht om de geur nog een beetje aangenaam te krijgen.

Het zijn 6 persoon huisjes, maar wij vinden ze meer geschikt voor 4 personen. Het is er krap met zoveel mensen.

Wij zaten gelijk aan het meer, dit uitzicht maakte alles nog een beetje goed. Heel mooi!

Zwembad was te koud, na een half uur wilden zelf onze kinderen er weer uit.

Snackbar was dicht, bestelling in het restaurant werd ongemakkelijk opgenomen. Personeel hoorde je onderling opmerkingen over gasten maken. Wij voelden ons er niet heel welkom

Om toch met iets positiefs af te sluiten; Het safaripark vonden we prachtig!!

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Team Beekse Bergen, Owner, 05-01-2020

Beste A.N.,

Wij betreuren het feit dat uw verblijf niet naar wens is verlopen. Wij hopen dan ook altijd om problemen die voorkomen gedurende uw verblijf op te lossen, zodat u op de juiste manier uw vakantie kunt voortzetten. Wij gaan uw opmerkingen dan ook zeker meenemen in onze procesverbetering.

Groeten, Aukje - Team Beekse Bergen

• 2019
    5Laura de Kam29-12-2019

Jammer van zo'n leuk park

Vergane glorie. Het wordt tijd voor een duurzame renovatie: veel vocht en schimmel in het huisje. Helaas 4x (in tijdsbestek van 5 uur) moeten bellen om ons bedlinnen te krijgen die we bij de reservering hadden besteld. De uiteindelijk gekregen bedlinnen zat vol met schimmel en ik vond en dode mug in mijn hoes.
    Huisje was bij aankomst niet goed schoon, zeker de vloer was nog erg vies. Licht in de badkamer stond nog aan een de voordeur stond wagenwijd open. In de avond zag je de muizen door de woonkamer lopen. Slagboom werkte niet door het koude weer en wanneer je dan op de knop drukte voor hulp, was de medewerker vrijwel niet te verstaan doordat het volume zo zacht was. Pluspunt: het personeel is zeer vriendelijk. Helaas compenseert dit niet door alle bovenstaande ongemakken. Zeker niet als je bedenkt dat we voor 3 nachten ruim 550,- hebben betaald (was wel tussen kerst en oud-en-nieuw).

• 1Onderkomen

Inge - Beekse Bergen, Owner, 31-12-2019

Beste Laura,

Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen!

Ik zie inderdaad dat u een melding heeft gemaakt i.v.m. het bedlinnen. Onze excuses hiervoor. Dit is niet hoe het hoort te zijn.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 3Pb29-12-2019

Eens en nooit meer!!

Wij hebben een seizoensplaats gehad op deze camping. Eens en nooit weer!! Helaas wordt er alleen nog maar aandacht en geld gestoken in het Safari resort. * Tijdens de vakanties was het sanitair smerig en stonden er hele rijen om te kunnen douchen. Douche je als vrouw? Tijdens het douchen lopen er mannelijke schoonmakers door het sanitairgebouw. En op de warme dagen is het water zo heet dat je niet onder de straal kan staan zonder je te verbranden. * Wij hadden een dierentuin abonnement afgesloten, maar elke keer als wij de dierentuin wilden bezoeken deden onze pasjes het niet. Gevolg? Minimaal een half uur bezig om de toegang te regelen. Iedere keer weer. * kindje met voedselallergieën? Eet niet bij de restaurants/winkel op de camping want ze weten niets van allergieën (“kaas is toch geen koemelk?!” aldus boos personeel) * de eikenprocessierups? Die is hier vol aanwezig en wordt niets tegen gedaan. Iedereen zat onder...

• 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Beekse Bergen, Owner, 31-12-2019

Beste PBS268,

Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. Wij betreuren het om te lezen dat uw verblijf op de Beekse Bergen niet in orde was. Wij hopen dan ook altijd om problemen die voorkomen gedurende uw verblijf op te lossen, zodat u op de juiste manier uw vakantie kunt voortzetten.

Ik stuur uw opmerkingen door naar de desbetreffende afdelingen zodat zij waar mogelijk het een en ander kunnen aanpassen. Daarnaast zal ik uw opmerkingen/ ervaringen ook meenemen in ons wekelijks overleg met de verschillende afdelingen. Onze excuses voor alle geleden ongemakken.

Met vriendelijke groet, Team Beekse Bergen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Barbara Schipper28-12-2019

Redelij

De huisjes op het vakantiepark zijn niet echt schoon en het rook er muf. Wij zaten in jungalow giraffe, lekker dichtbij de plaza. Het park is voor de rest leuk, leuk zwembad, vriendelijk personeel. De jungalow was niet goed schoongemaakt. Zaten overal spinnenwebben en het rook muf.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Inge - Beekse Bergen, Owner, 31-12-2019

Beste Barbara,

Bedankt voor het delen van uw bevindingen! Wij betreuren het dat uw accommodatie volgens uw bevindingen niet goed in orde was bij aankomst. Libéma stelt hoge eisen aan de schoonmaak en het onderhoud van de accommodaties. Helaas geeft dit geen garanties dat er nooit fouten gemaakt kunnen worden en een gast in een accommodatie komt die niet volledig in orde is. Natuurlijk doen wij ons uiterste best in zo’n geval om de zaken zo snel mogelijk op orde te brengen, als wij hier melding van ontvangen.

• 10C.Voswijk27-12-2019

Helemaal geweldig!

Kerst gevierd op dit mooie park,we komen hier al jaren .Laatste keer was 5 jaar terug en ik schrok van de beoordeling die ik hier las. Maar ik vind het complete onzin ,de Jungalow was super schoon .Wij vinden de huisjes super gezellig en van alle 's voorzien.Veel beter dan in de meeste centerpark's. De werknemers waren ook allemaal stuk voor stuk super vriendelijk. Wij waren met onze 5 kinderen van 10 maanden tm 15 jaar en ze hebben allemaal genoten .Wij hadden een kinder Jungalow, wat echt een aanrader is want dan zit je vlak bij de plaza .Beekse bergen zelf is natuurlijk ook helemaal geweldig. Wij komen zeker nog eens terug

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Manon - Team Beekse Bergen, Owner, 28-12-2019

Beste familie Voswijk,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie het fijn hebben gehad bij het vakantiepark. Wij staan te popelen om u nogmaals te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groet,

• 7Frans26-12-2019

Leuk park in een omgeving waar veel te doen is

We verbleven tijdens de kerstdagen in een luipaard huisje op vak park de Beekse bergen Huisje was redelijk schoon, behalve het servies , vaatwasser werkt wel maar maakt amper schoon dus alles met de hand af moeten wassen. Service is wel echt goed! Er ontbrak 1 beddenset en werd heel snel gebracht na 1 telefoontje. Ook bezoek op 2e kerstdag mocht met de auto het park op. Afstand lopend vanaf het huisje naar dierentuin de Beekse bergen is minimaal een half uur, wil je met de auto (Safari) dan betaal je elke bezoek 5 euro parkeerkosten (ook al heb je een attractie pas) Zwembad is klein maar voor leeftijd kids 2-11 jaar gewoon prima. Omkleed ruimte echt vreselijk smerig!! Restaurant op het park prijzig en weinig keus !! Je kan beter even naar Tilburg rijden (10-15 min) waar heel veel leuke betaalbare restaurants en pannekoekenhuis (in de brouwerij) zitten Tip aan beheerders; vakantiehuisjes renoveren en schoonmaak verbeteren!

• 8Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

242 tips over Vakantiepark Beekse Bergen

• H.G. van Westerhoven, 14-08-2019

Ben blij met de reviews! Gelukkig heb ik nog net niet geboekt. Tip: lees dus de reviews!

• Carola, 04-05-2014

Neem je eigen boodschappen mee, zodat je alleen voor het noodzakelijk naar de vakantiepark-supermarkt hoeft te gaan. Winkeltje is een Attent onderdeel van Spar en hierdoor erg prijzig.

• miranda, 20-06-2014

Uit eten bij pannenkoekenrestaurant in de brouwerij in Baarschot (15 min met de auto). Buiten een gezellig terras met speeltuin en ook binnen is een speelhoek. Bij verschillende gerechten krijgen kinderen 'duiten' om een cadeautje te kopen. Veel verschillende pannenkoeken op de kaart maar naast pannenkoeken ook keus uit diverse andere gerechten. Vriendelijke bediening.

Een bezoek aan trappistenklooster en bierbrouwerij koningshoeven in Berkel-Enschot. Kijk voor je heen gaat op hun website.

39 vragen over Vakantiepark Beekse Bergen

• Bergsma, 10-02-2020

Overlast opbouw Woo Hah-festival

Via Eurocamp hebben wij een chalet geboekt van 3 t/m 6 juli 2020. Dan vindt ook de opbouw plaats van het Woo Hah festival (festival zelf is van 10 t/m 12 juli), onder andere op het sportveld pal naast het Eurocamp-terrein. Nu wordt er door Eurocamp gewaarschuwd voor mogelijke overlast. Heeft iemand al eerder zo'n opbouw meegemaakt? Wat moet ik me bij deze overlast voorstellen? Is het zo erg dat ik beter kan annuleren/omboeken?

• Marisa, 17-07-2019

eikenprocessierups

Hoe veel last is er momenteel van de eikenprocessierups op het vakantiepark?

• Ilona, 03-10-2018

Resort of vakantiepark?

Twijfelen tussen resort of park, wat is beter??

Vakantiepark Beekse Bergen info

• BBQNiet toegestaan