Géén boekingskosten

Appartement Groepsaccommodatie Herkenhoek

NederlandNoord-BrabantHeeswijk Dinther

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Groepsaccommodatie Herkenhoek voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 79 reviews

Meer appartement info

79 Reviews over Groepsaccommodatie Herkenhoek

• 9Vriendengroep de Gifbeker16-06-2022

Gewoon Super goed

Mooie en schone Accommodatie met veel ruimte en prachtig grasveld.

Ook de Hottup is een aanrader. Hele vriendelijke eigenaren die erg behulpzaam zijn.

Ria, Eigenaar, 21-06-2022

Dank jullie wel voor de mooie woorden. Wij vonden het heel fijn om jullie te mogen verwelkomen en dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Hopelijk tot ziens. Groetjes, Sjefri en Ria

• 8Familie van der Sangen11-06-2022

Geweldige locatie

Tijdens het pinksterweekend verbleven we hier met onze familie bij groepsaccommodatie Herkenhoek. Prima accommodatie, voldoende ruimte binnen maar ook buiten, ruim veld, gezellige houtkachel voor tijdens de avonduren en de honden konden ook mee. Zeer vriendelijke ontvangen door de eigenaren, deze locatie is echt een aanrader.

• 9Angela08-05-2022

Genoten!

Tijdens de meivakantie verbleven wij een midweek met de familie in de groepsaccommodatie.
    We kunnen niet anders zeggen dan dat we enorm hebben genoten! Heerlijk de ruimte, leuke spelletjes voor groot en klein en genoeg leuks te doen in de omgeving. (Picknicken tussen de alpacas, de vele boerderijen met lekkers etc) Heel erg bedankt voor de gastvrijheid, en wij komen zeker weer een keertje terug! :) Groetjes Angela, namens de hele familie!

• 10Natuur
  • 10Familie Broeren03-05-2022

Heerlijke accommodatie op een rustig plekje

We hebben een weekendje overnacht met onze familie. Heerlijk rustige accommodatie met meer dan genoeg ruimte. Een voetbalveldje, tafeltennistafel, hottub en vijver met zitje zijn slechts enkele van de faciliteiten.

Sjefri & Ria hebben ons uitstekend ontvangen en we waren van alle gemakken voorzien!

• 10Natuur
  • 9Erik Smit20-04-2022

heel erg fijn

Een heel goed familieweekend gehad, super huis en ook het buitenhuisje met kachel is top en heel gezellig. Alles erop en eraan, plek genoeg en heerlijke douches. Gastvrijheid een 10, heel fijn contact met Ria en Sjefri.

• 8EHV Dames 215-02-2022

Ideaal voor teamweekend

Wij hebben genoten met ons hockeyteam! We hebben verbleven van donderdag tot en met zondag. Sjefri en Ria zijn die dagen zeer vriendelijk en behulpzaam naar ons toe geweest. De accommodatie is netjes verzorgd en genoeg plek voor activiteiten binnen en buiten. Bedlinnen lag allemaal netjes klaar en er was voldoende sanitair. We hebben op aanraden van Ria gebruik gemaakt van de catering. De BBQ werd wederom netjes verzorgd. Ook groot fan van de hottub, die Sjefri al netjes voor ons had aangezet zodat deze lekker op temperatuur was.

Het enige nadeel is de boerenlucht die je af en toe ruikt als de wind draait.

• 7Natuur
  • 9lars10-01-2022

ideaal voor een weekend met vrienden

De accommodatie is makkelijk bereikbaar en beschikt over een ruime parkeerplaats, alles ziet er netjes uit en werkt naar behoren. De communicatie met de Sjefri en Ria verloopt goed, duidelijk en snel. PS de hottub is top

• 7Natuur
  • 9Stef30-12-2021

Super fijne accommodatie!

Wat een top huis! Mijn vrienden en ik hebben er hier 2 nachten verbleven en een hele leuke tijd gehad. Altijd snelle reactie van Ria (de eigenaar) en wanneer je voor alle extra opties kiest, heeft u gegarandeerd een zeer luxe verblijf. Wij willen Sjefri en Ria bedanken voor deze fijne accommodatie en de goede service.

• 9Bjarne29-11-2021

Ideaal voor een weekendje weg met vrienden.

Wat hebben wij een fantastisch weekend gehad! De accommodatie is gelegen op een rustig stuk in Heeswijk-Dinther. Er zijn genoeg voorzieningen aanwezig om een grote groep mee te vermaken. Er is een goed stuk grond tot beschikking. En de hottub en de schuur met vuurkorf is echt een fantastische toevoeging aan een weekendje weg. Qua slapen is het goed geregeld met de slaapkamers. Verwacht niet dat iedereen een eigen kamer krijgt met luxueuze bedden. Het slaapt prima, maar je slaapt wel met meerdere op een kamer met een mix van stapel- en eenpersoonsbedden. Dit is ideaal voor weekendjes weg met een grote groep, en wij komen hier graag nog een keer terug. Ook zijn Sjefri en Ria zeer ervaren en lieve mensen die gastvrij ingesteld zijn.

• 9Erik18-10-2021

Fijne ruime accommodatie met veel mogelijkheden

We waren met een vriendenclub van 20 personen. We hadden fijn contact met de verhuurders. Hottub was erg lekker, bedden lagen goed, douches waren fijn. Veel mogelijkheden voor spelactiviteiten en veel ruimte.

Appartement Groepsaccommodatie Herkenhoek info

• CafeNiet beschikbaar