Tijdelijk €25 aanbetaling

Groepsaccommodatie Herkenhoek

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Groepsaccommodatie Herkenhoek voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 84 reviews

• 9Waardering
  • 9Natuur

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

84 Reviews over Groepsaccommodatie Herkenhoek

• 7Bjarne14-11-2022

Ideaal voor een weekend met vrienden/familie

We zijn hier voor het tweede jaar op rij, en met een reden. De accommodatie ligt op een rustig gelegen locatie dicht bij de supermarkten en grote steden. De hottub is een mooie toevoeging voor een weekendje weg. De faciliteiten zijn goed voor het maken van een prima maaltijd voor een gezelschap. Let wel op, er zijn geen privékamers beschikbaar. Dus je zal altijd een kamer delen met anderen. Maar dit was voor ons totaal geen probleem. We kunnen deze locatie aanraden voor (vrienden)groepen, ook voor kinderen zijn genoeg faciliteiten te vinden.

• 7Ruimte
  • 9Esmée09-08-2022

Fantastisch verblijf

Toen we aankwamen was alles spik en span in orde en konden we gebruik maken van de dingen die er al stonden als afwasgerei. De hottub is met warm maar vast ook met kouder weer écht een toevoeging; wij pastten er met het overgrote deel van onze vriendengroep van 16 tegelijk in. We zaten echt in onze eigen bubbel in de natuur maar toch ook gewoon dicht bij de bruisende stad, zo'n 15 minuten verderop met de auto. Het enige nadeel is dat het in een kamer heel licht werd omdat het licht door het dakraam recht naar binnen scheen. Op een andere kamer hadden we soms last van het geluid uit de woonkamer omdat de slaapkamer er via de zolder een soort van mee verbonden was. Dit moet normaal geen probleem zijn, alleen wel als je met een rumoerige vriendengroep besluit te gaan.

Over het algemeen hebben wij dus gewoon een topverblijf gehad en zullen we zeker terug willen komen!

• 10Rob13-07-2022

TOP WEEKEND!!!

Wat een heerlijk weekend hebben wij gehad!! Duidelijke en vlotte communicatie, geen verrassingen. Huis was prima! Grote tuin met gras voor spelletjes, zonnen of ander vertier. De hot tub was helemaal top! Mooie visvijver waar diverse grotere vissen uit gehaald zijn. Kan geen minpunten bedenken! Ria en Sjefri, nogmaals hartelijk dank en wie weet tot ziens....

• 9Vriendengroep de Gifbeker16-06-2022

Gewoon Super goed

Mooie en schone Accommodatie met veel ruimte en prachtig grasveld.

Ook de Hottup is een aanrader. Hele vriendelijke eigenaren die erg behulpzaam zijn.

• 9Natuur

Eigenaar, 21-06-2022

Dank jullie wel voor de mooie woorden. Wij vonden het heel fijn om jullie te mogen verwelkomen en dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Hopelijk tot ziens. Groetjes, Sjefri en Ria

• 8Familie van der Sangen11-06-2022

Geweldige locatie

Tijdens het pinksterweekend verbleven we hier met onze familie bij groepsaccommodatie Herkenhoek. Prima accommodatie, voldoende ruimte binnen maar ook buiten, ruim veld, gezellige houtkachel voor tijdens de avonduren en de honden konden ook mee. Zeer vriendelijke ontvangen door de eigenaren, deze locatie is echt een aanrader.

• 8Natuur
  • 9Angela08-05-2022

Genoten!

Tijdens de meivakantie verbleven wij een midweek met de familie in de groepsaccommodatie.
    We kunnen niet anders zeggen dan dat we enorm hebben genoten! Heerlijk de ruimte, leuke spelletjes voor groot en klein en genoeg leuks te doen in de omgeving. (Picknicken tussen de alpacas, de vele boerderijen met lekkers etc) Heel erg bedankt voor de gastvrijheid, en wij komen zeker weer een keertje terug! :) Groetjes Angela, namens de hele familie!

• 10Familie Broeren03-05-2022

Heerlijke accommodatie op een rustig plekje

We hebben een weekendje overnacht met onze familie. Heerlijk rustige accommodatie met meer dan genoeg ruimte. Een voetbalveldje, tafeltennistafel, hottub en vijver met zitje zijn slechts enkele van de faciliteiten.

Sjefri & Ria hebben ons uitstekend ontvangen en we waren van alle gemakken voorzien!

• 10Kitty25-04-2022

Top locatie

Wij hebben met onze vriendengroep (10 volwassenen, 11 kinderen) een weekend doorgebracht op de Herkenhoek. Een uitstekende locatie! Genoeg ruimte binnen voor een groep. Het grote grasveld, trampoline en speelzolder waren ideaal voor de kinderen. De overkapping/huisje met haard erg gezellig 's avonds. Contact met de eigenaren bij boeken of vragen ook ontzettend prettig. Wij komen zeker terug.

• 9Erik Smit20-04-2022

heel erg fijn

Een heel goed familieweekend gehad, super huis en ook het buitenhuisje met kachel is top en heel gezellig. Alles erop en eraan, plek genoeg en heerlijke douches. Gastvrijheid een 10, heel fijn contact met Ria en Sjefri.

• 8Natuur
  • 8EHV Dames 215-02-2022

Ideaal voor teamweekend

Wij hebben genoten met ons hockeyteam! We hebben verbleven van donderdag tot en met zondag. Sjefri en Ria zijn die dagen zeer vriendelijk en behulpzaam naar ons toe geweest. De accommodatie is netjes verzorgd en genoeg plek voor activiteiten binnen en buiten. Bedlinnen lag allemaal netjes klaar en er was voldoende sanitair. We hebben op aanraden van Ria gebruik gemaakt van de catering. De BBQ werd wederom netjes verzorgd. Ook groot fan van de hottub, die Sjefri al netjes voor ons had aangezet zodat deze lekker op temperatuur was.

Het enige nadeel is de boerenlucht die je af en toe ruikt als de wind draait.

• 7Natuur

Appartement Groepsaccommodatie Herkenhoek info