Appartement

50 reviews over Appartement Groepsaccommodatie Herkenhoek in het Nederlands

super

lian datema,
25-3-2019

het is geweldig en hele fijne beheerders

Gereisd met vrienden in maart 2019
Sjefri en Ria van Esch, Eigenaresse, 26-3-2019

Beste Lian en alle medegasten. Dank jullie wel voor de mooie review. Jullie waren fijne, nette, gezellige gasten en we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Het is een locatie met veel verschillende hoekjes. Je leeft dus niet echt op elkaars lip. Zo heb je een eet ruimte, woon ruimte, de slaapruimtes, hottub ect. Er is dus voor ieder wat wils

Gereisd met vrienden in februari 2019

Heerlijk genoten!

Vriendengroep,
28-1-2019

Mooie gezellige sfeervolle accommodatie! Geweldig de hottub. Het sanitair is zeer praktisch ingericht. Op kleine afstand van Den Bosch. Hier hebben we zaterdag een lekkere Bossche bol gegeten en geshopt. Zaterdagavond catering laten bezorgen, een echte aanrader! Verder zaterdagavond een verjaardagsfeestje gevierd, Brabantse nachten zijn lang en gezellig:-; Sjefri en Ria bedankt voor het warme welkom en de gastvrijheid. We komen zeker nog een keer terug...

Voor herhaling vatbaar!

Tineke,
21-1-2019

Een heerlijk huis met mooie indeling. De voorkamer was een mooie plek om als opberghok te dienen met zo veel mensen...en super dat er zo veel koelkast en vrieskist ruimte is...de kamers waren fijn en alles was netjes en schoon. De boeking voor volgend jaar meteen gemaakt! Super! Aardige mensen en een leuke rondleiding gehad bij de paarden. De kinderen vonden dat geweldig.

Echt een aanrader!

J.B.,
8-1-2019

Wat een super verblijf!! Onlangs hebben wij ons jaarlijkse nieuwjaarsweekend doorgebracht in accomodatie de Herkenhoek. Vanaf de boeking was het 1e contact al goed en erg duidelijk. Bij ontvangst werden we vriendelijk onthaald en kregen we netjes een uitleg van allerlei zaken. Ook worden er verschillende activiteiten (tips) aangeboden die je zelf kunt regelen, dit scheelt een hoop zoekwerk! Qua faciliteiten heeft deze accomoddatie alles wat nodig is voor een geslaagd weekend. schone douche en toilet ruimtes, goede bedden, een top ruimte om met zijn allen te zitten. Tot slot het buitenverblijf met openhaard en de houtgestookte hot-tub hebben het weekend helemaal compleet gemaakt.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hier komen wij zeker terug

Monique Dusseljee,
10-12-2018

Fantastisch mooi schoon goed ingedeelde vakantiewoning. Wij verbleven hier met 24 personen. Vrienden/familiegroep met kinderen en aanhang. Het weer was verschrikkelijk maar ondanks dat hebben wij allemaal genoten en waren we zeer tevreden over de faciliteiten die het huisje te bieden heeft. De hottub is optimaal gebruikt even als het gezellige houten huisje ernaast. De open keuken is gezellig en op de vliering met voetbalspel en de "bij keuken/bar" kon de jeugd zich lekker terug trekken. Graag komen wij weer terug. Enige tip die ik kan bedenken is een grote voorraad kast in de bijkeuken zou handig zijn. De vriendelijkheid van de eigenaars was ook top. Wij zeggen tot volgend jaar en bedankt.

Gereisd met vrienden in december 2018

Mooi verblijf voor een grote groep.

Rch dames 2,
3-12-2018

Mooi schoon huis. Eigenaren heel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Laura Langeweg,
19-11-2018

Super fijn ontvangst. Mooi opgeruimd huis, en genoeg borden, glazen etc. Ook mochten we bij de paarden kijken en heerlijk genoten van het tuinhuisje met houtkachel.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer aangenaam verblijf gehad.

Vriendengroep,
29-10-2018

Nette accomodatie, met goede ontvangst en zeer nette en vlotte afhandeling. Wij waren hier met een vriendengroep van 20 personen en wij hebben geen klachten.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Elly,
15-10-2018

Wat een mooi schoon verblijf. Je kon het niet opnoemen of het was er aanwezig. Super vriendelijke mensen , die gelijk voor je klaar stonden als je een vraag had. Heel veel ruimte om de accommodatie heen waar je gebruik van kon maken. En in de omgeving van alles te doen. Dus een toplocatie voor een weekendje met vrienden/ familie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Groepsaccommodatie Herkenhoek in Heeswijk Dinther, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Groepsaccommodatie Herkenhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.