Camping Recreatiepark De Heimolen

Meer camping info

120 reviews over Camping Recreatiepark De Heimolen

• 9Angelique jolie28-08-2020

Geweldig.

Wat ik graag wil delen!!! Fijne bistro waar je lekker kunt eten!! Voldoende keuze leuk terras. En bediening top Leuke camping om overheen te wandelen. mooie camper en toercaravan plaatsen Sanitair is top.Mooie locatie fijne fietsroute en mooie omgeving en een heel gezellig dorp Baarle nassau!! Waar je ook lekker kunt choppen wij hebben hier lang gestaan met onze toercaravan en heb me geen dag verveeld!!! Steeds bijgeboekt was geen probleem echt een heel lief gezin!!!!Die onverwaardelijk dr best doen om het hun gasten het naar de zin te maken Echt een aanrader👍Ik denk dat we volgen jaar weer terug komen👍

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Corina12-08-2020

Mooie camping in het bos.

Camping De Heimolen is een mooie camping in het bos. Je wordt daar vriendelijk ontvangen door de eigenaar. We hadden een stacaravan SP3. Deze staat erg tussen andere caravans in. We hadden moeite om onze auto er neer te zetten en om weg te rijden. De caravan is mooi groot en schoon. Jammer dat er geen airco in zit, bij 30 + graden is het er erg warm. De camping heeft veel vaste gasten. Er is een bistro waar je heerlijk kunt eten, vooral de schnitzel smaakte goed. Jammer is wel dat er geen zwembad is, dat is een erg gemis. Ook een klein kampwinkeltje zou fijn zijn. Voor de jeugd is er weinig te doen. Er is een gamehal, maar deze was dicht vanwege de corona maatregelen. De omgeving is heel mooi. Baarle Nassau-Hertog is erg leuk met de Nederlandse en Belgische grenzen. Leuk om te doen is het Bels lijntje; een voormailg spoorlijntje wat nu een fietspad is geworden. Je kunt dan fietsen van Tilburg naar Turnhout (B).

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Ruud de Jonge09-08-2020

Camping met lieve mensen, die hen vak verstaan

Een weekend op deze gezellige camping geweest, om goede vrienden van ons te bezoeken. Deze camping biedt je gewoon alle comfort, gezelligheid en service. Wij keken ons ogen uit wat deze mensen allemaal voor hun gasten doen. Alles op deze camping is gewoon goed voor elkaar. Mooie campingplaatsen, leuke huisjes, goed restaurant en supergezellig team! En in de het nabijgelegen dorp, leuke winkels, mooie fietsroutes enz. Heerlijk weerzien gehad met Angelique en Henk, ook gezien en gehoord van hun wat de mogelijkheden zijn om hier langer te verblijven, nou dat gaan wij zeker doen!

Lieve uitbaters van de camping en Henk en Angelique, bedankt voor de gezelligheid en goede zorg.

Heel veel succes,

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Sandra01-08-2020

Leuke vakantie in een mooie omgeving

Camping in een mooie (fiets)omgeving. Mooie bistro met leuke speeltuin voor kinderen. Personeel van camping/recreatiepark/recreatieteam en bistro erg gastvrij. Sanitair eenvoudig, maar heel schoon en netjes. Leuke animatie!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Rebecca28-07-2020

Wij hebben een geweldig weekend gehad op dit recreatiepark! Wij verbleven in chalet de spring.. het was heel erg netjes en schoon!! Het eten in de bistro op de camping was top eigenaren waren erg vriendelijk en geen vraag was te veel! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 1Ann27-06-2020

VRESELIJK!!

Een weekendje van donderdagavond tot zondag geboekt in een trekkershut. Veel luxe verwacht je hier natuurlijk niet van maar dit was echt VRESELIJK! Onder het bed zeker een cm vuil, stof, dode insecten...En in bed bedwants!! Hierdoor ben ikzelf ook op zaterdagmiddag naar huis moeten gaan door allergie hierop. Ik sta VOL beten!! Voor het huisje staat het onkruid tot 1 meter hoog! Tuinset vuil en smerig.....DIT NOOIT MEER!!

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    8Jaap06-08-2019

Metamorfose

De camping heeft metamorfose ondergegaan in vergelijking met een paar jaar geleden. De nieuwe eigenaren zijn druk bezig. de Kantine tegenwoordig Bistro ziet er verzorgd uit. Het is alleen jammer dat deze in het hoogseizoen op maandag en op doordeweekse dagen om 20. 00 uur al gesloten is.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jip Marian en Brett de Rooij19-06-2019

Geweldig park

Mooi park met een ligging in het bos waar veel wandelpaden zijn ook met een hond mooi stacaravans gastvrije eigenaren en ruimte en schoon lekker eten of wat drinken in de verbouwde Bistro leuke plaatsen dichtbij een top park

• 10Angelique de Rooij16-06-2019

Geweldig

Vriendelijke eigenaren, niks is teveel, mooie nette chalets, gemoedelijke sfeer, in een bosrijke rustige omgeving, maar waar je s’avonds een feestje kan vieren in de bistro, met muziek een hapje en een drankje en gezellige mensen! Bewonderingen voor de eigenaren, die alles draaiende houden! Ik kom hier zeker terug!

• 10Ingmar Renes16-06-2019

Leuk gezellig en een mooie prijs.

Met de familie een weekendje naar dit prachtige park geweest, de ligging van het park is super mooi. Ook de eetgelegenheid is super geregeld, en het terras is gezellig en goed verzorgt. De accommodatie was ook mooi en schoon, meer dan genoeg ruimte en alles was aanwezig (oven vaatwasser enz) Voor de rest is er een supermarkt dichtbij en is er genoeg parkeergelegenheid, ook erg fijn dat er bij de accommodatie zelf een parkeerplaats is.

Camping Recreatiepark De Heimolen info

• SchaduwplaatsenAanwezig