Camping Recreatiepark De Heimolen

108 reviews over Camping Recreatiepark De Heimolen in het Nederlands

Wij komen terug!

Renate
1-11-2018

Super accommodatie heel netjes /schoon en van alles voorzien. Een erg mooie omgeving met wandel en fietspaden de nieuwe eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam wij komen zeker terug!

Anke
19-9-2018

Wij gaan hier een jaarplaats krijgen vriendelijk mensen goede voorzieningen en zeer betaalbaar.😉

Aan te raden en we komen zeker terug 👍🏻

Fam Rietbroek
29-8-2018

We waren op 25 juni ‘18 25 jaar getrouwd en we hebben een weekend vertoeven in een super de luxe chalet kado gekregen van onze 2 zoons en schoondochter.

We hebben het super naar ons zin gehad 👍🏻

Het Park is eind verleden jaar van eigenaar gewisseld en daar was het park echt aan toe, het park heeft in korte tijd een metamorfose gekregen en de “oude kantine” is omgetoverd tot een bistro 2.0 👌

Bij aankomst was de chalet versiert met slingers en ballonnen en er stond een taart en een bos bloemen voor ons klaar.

Ook hebben we heerlijk gegeten in de Bistiro.

We voelde ons meer dan welkom.

Fam Rietbroek

Superb

Marten
19-8-2018

Dat ze een geweldige tijd zullen krijgen, en verwend worden door een enthousiast en bijzonder gastvrij team??

Mega-fantastisch!

Els
12-8-2018

Perfect om met kinderen naartoe te gaan, zij vonden het fantastisch en wij ook! Heel proper sanitair en heel vriendelijke uitbaters! Animatie voor de kinderen is fantastisch... de spooktocht was een topper!

Topper...perfect gerunde rustige camping

Francine
12-8-2018

Vriendelijk onthaal, verzorgde camping. Mooi restaurant/cafe democratische prijzen.

Super!!

William
2-8-2018

Erg mooie locatie, prachtig park! super eigenaren! Ze helpen met echt alles. Eten is ook nog eens erg goed!

Zeker een "terugkomplek"

Echtpaar
2-8-2018

Goede ontvangst. Mooie plekken om te kamperen en je mag je eigen plek uitzoeken.

Toiletten en wasruimte prima voor elkaar en goed schoon.

Het restaurant en terras ziet er gezellig uit en je kunt er goed eten evt.ophalen.

Relaxte

sfeer.

Je kunt de hond goed uitlaten vanaf de camping.

Veel fiets-en wandelroutes en natuurlijk Baarle Nassau op korte afstand.

Fantageweldig

Ad(nummer 93 🤣)
27-7-2018

Sinds januari 2018 heeft camping "recreatiepark de Heimolen een complete metamorfose ondergaan in ieder geval voor wat betreft het aanzicht en de organisatie en gastvrijheid.en natuurlijk wat er nog meer staat te gebeuren.de nieuwe gezichten van Jan en Meriam en hun gezin zijn al een uitnodiging op zich om zelf eens een kijkje te komen nemen en een oordeel te vellen over het vernieuwde terras/bistro.een echte aanrader zijn de steenovenpizza's waar geen pizzeria tegenop kan.

Het is er nu echt gemoedelijk en gezellig.

Liesbeth
27-7-2018

Sinds januari 2018 zijn er nieuwe eigenaren. Zijn echt gast vriendelijk en behulpzaam. Ze tonen echt interesse in hun gasten.de animatie voor de kinderen is fantastische.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark De Heimolen in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark De Heimolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.