Camping Recreatiepark De Heimolen

CampingWeer vandaag25°13°
Camping Recreatiepark De Heimolen
8,6

105 reviews over Camping Recreatiepark De Heimolen in het Nederlands

Aan te raden en we komen zeker terug 👍🏻

Fam Rietbroek
29-8-2018

We waren op 25 juni ‘18 25 jaar getrouwd en we hebben een weekend vertoeven in een super de luxe chalet kado gekregen van onze 2 zoons en schoondochter.

We hebben het super naar ons zin gehad 👍🏻

Het Park is eind verleden jaar van eigenaar gewisseld en daar was het park echt aan toe, het park heeft in korte tijd een metamorfose gekregen en de “oude kantine” is omgetoverd tot een bistro 2.0 👌

Bij aankomst was de chalet versiert met slingers en ballonnen en er stond een taart en een bos bloemen voor ons klaar.

Ook hebben we heerlijk gegeten in de Bistiro.

We voelde ons meer dan welkom.

Fam Rietbroek

Mega-fantastisch!

Els
12-8-2018

Perfect om met kinderen naartoe te gaan, zij vonden het fantastisch en wij ook! Heel proper sanitair en heel vriendelijke uitbaters! Animatie voor de kinderen is fantastisch... de spooktocht was een topper!

Topper...perfect gerunde rustige camping

Francine
12-8-2018

Vriendelijk onthaal, verzorgde camping. Mooi restaurant/cafe democratische prijzen.

Super!!

William
2-8-2018

Erg mooie locatie, prachtig park! super eigenaren! Ze helpen met echt alles. Eten is ook nog eens erg goed!

Zeker een "terugkomplek"

Echtpaar
2-8-2018

Goede ontvangst. Mooie plekken om te kamperen en je mag je eigen plek uitzoeken.

Toiletten en wasruimte prima voor elkaar en goed schoon.

Het restaurant en terras ziet er gezellig uit en je kunt er goed eten evt.ophalen.

Relaxte

sfeer.

Je kunt de hond goed uitlaten vanaf de camping.

Veel fiets-en wandelroutes en natuurlijk Baarle Nassau op korte afstand.

Fantageweldig

Ad(nummer 93 🤣)
27-7-2018

Sinds januari 2018 heeft camping "recreatiepark de Heimolen een complete metamorfose ondergaan in ieder geval voor wat betreft het aanzicht en de organisatie en gastvrijheid.en natuurlijk wat er nog meer staat te gebeuren.de nieuwe gezichten van Jan en Meriam en hun gezin zijn al een uitnodiging op zich om zelf eens een kijkje te komen nemen en een oordeel te vellen over het vernieuwde terras/bistro.een echte aanrader zijn de steenovenpizza's waar geen pizzeria tegenop kan.

Het is er nu echt gemoedelijk en gezellig.

Liesbeth
27-7-2018

Sinds januari 2018 zijn er nieuwe eigenaren. Zijn echt gast vriendelijk en behulpzaam. Ze tonen echt interesse in hun gasten.de animatie voor de kinderen is fantastische.

Sandra
18-7-2018

Vanaf april staan wij met een caravan op deze mooie camping.

Vol verbazing komen we elke week weer aan om te dan te zien wat er veranderd is.

De mooie bistro is sinds kort open en dagelijks zit het terras goed gevuld met genietende mensen.

Je kunt er een heerlijk hapje eten en gezellig wat drinken.

In de weekenden is er kaarten en een leuke bingo die door een team van vrijwilligers wordt geregeld.

Saamhorigheid is wel de kracht van dit park.

Ik hoop op nog veel leuke seizoenen op dit

Park.

Fantastisch!!

Pricilla
18-7-2018

Sinds Januari NIEUWE eigenaren en wat is het park er op vooruit gegaan!!!

Super leuke mensen en het animatie team is TOP, ze betrekken alle kindjes er bij van jong (4) tot oud!

Je kunt er mooie chalets huren voor 2,4 en 5 personen, van alles voorzien zelfs cv.

Het eten is er erg goed en het dorp zit er 5 min vandaan met winkel, terrasje en supermarkt.

ZEKER EEN AANRADER!!

Super Fantastich

Hans Hanique
10-7-2018

In een zin Super fantastisch, Een Dikke 10....Ben net 4 dagen geweest en zit nu een paar uur thuis.

Allereerst gaat mijn dankbaarheid uit aan de nieuwe eigenaren zij waren behulpzaam en vriendelijk. Zelfs de mensen op het park zijn aardig.

De chalets het park en de bistro ogen zeer Nettes en mooi. Dat schijnt in het verleden wel anders te zijn geweest, maar nu is daar niets meer van te merken. Ook in het centrum van Baarle-Nassau zijn er tijdens de zomer leuke activiteiten op het moment dat ik er was,was er braderie met mooi weer dus de terrassen zaten vol .Gezien vanaf de camping zijn er rondom ook leuke bospaadjes , zoek er een uit zal ik zeggen. Vanuit het bos kun je ook naar het dorp-centrum lopen, en dat is best leuk. Kortom super leuke dagen gehad . Wij komen terug, reken maar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark De Heimolen in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark De Heimolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.