Camping Recreatiepark De Heimolen

114 reviews over Camping Recreatiepark De Heimolen

• 2019
    8Jaap06-08-2019

Metamorfose

De camping heeft metamorfose ondergegaan in vergelijking met een paar jaar geleden. De nieuwe eigenaren zijn druk bezig. de Kantine tegenwoordig Bistro ziet er verzorgd uit. Het is alleen jammer dat deze in het hoogseizoen op maandag en op doordeweekse dagen om 20. 00 uur al gesloten is.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jip Marian en Brett de Rooij19-06-2019

Geweldig park

Mooi park met een ligging in het bos waar veel wandelpaden zijn ook met een hond mooi stacaravans gastvrije eigenaren en ruimte en schoon lekker eten of wat drinken in de verbouwde Bistro leuke plaatsen dichtbij een top park

• 10Angelique de Rooij16-06-2019

Geweldig

Vriendelijke eigenaren, niks is teveel, mooie nette chalets, gemoedelijke sfeer, in een bosrijke rustige omgeving, maar waar je s’avonds een feestje kan vieren in de bistro, met muziek een hapje en een drankje en gezellige mensen! Bewonderingen voor de eigenaren, die alles draaiende houden! Ik kom hier zeker terug!

• 10Ingmar Renes16-06-2019

Leuk gezellig en een mooie prijs.

Met de familie een weekendje naar dit prachtige park geweest, de ligging van het park is super mooi. Ook de eetgelegenheid is super geregeld, en het terras is gezellig en goed verzorgt. De accommodatie was ook mooi en schoon, meer dan genoeg ruimte en alles was aanwezig (oven vaatwasser enz) Voor de rest is er een supermarkt dichtbij en is er genoeg parkeergelegenheid, ook erg fijn dat er bij de accommodatie zelf een parkeerplaats is.

• 10Angelique jolie03-06-2019

Echt een aanrader👍

Hier word ik blij van👍 Wij zijn toch weer terug gegaan👍 Nu is de bistro open en wat een prachtig verblijf. Zo trots wat deze mensen gepresteerd hebben in zo’n korte tijd👍Lekker eten zoals de kleine kaart en zoals de grote kaart zeer betaalbaar 👍Volgende week gaan we weer terug lang weekend Pinksteren heerlijk lekker genieten mooie fietsroute’s en het sfeer volle dorpje Baarle nasau daar je op loopafstand naar toe kan in een woord geweldig reacteatie park de heimolen top top. Bedankt voor dit fijne weekend

Gereisd met partner in mei 2019

• 9ayla haan24-02-2019

Aanrader

Wij hadden een 4 persoons huisje gehuurt voor een paar dagen. Het was zeer goed verzorgt alles was netjes en schoon. Heerlijk met zo’n terrasje erbij lekker in de zon zitten en ook nog eens overdekt. Verder is het personeel super vriendelijk en zeer behulpzaam. Voor mij is dit zeker een aanrader voor iedereen of je nou ket een groep bent of lekker met het gezin het is een top plekje!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    10Renate01-11-2018

Wij komen terug!

Super accommodatie heel netjes /schoon en van alles voorzien. Een erg mooie omgeving met wandel en fietspaden de nieuwe eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Anke19-09-2018

Wij gaan hier een jaarplaats krijgen vriendelijk mensen goede voorzieningen en zeer betaalbaar.😉

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 9Fam Rietbroek29-08-2018

Aan te raden en we komen zeker terug 👍🏻

We waren op 25 juni ‘18 25 jaar getrouwd en we hebben een weekend vertoeven in een super de luxe chalet kado gekregen van onze 2 zoons en schoondochter. We hebben het super naar ons zin gehad 👍🏻 Het Park is eind verleden jaar van eigenaar gewisseld en daar was het park echt aan toe, het park heeft in korte tijd een metamorfose gekregen en de “oude kantine” is omgetoverd tot een bistro 2.0 👌 Bij aankomst was de chalet versiert met slingers en ballonnen en er stond een taart en een bos bloemen voor ons klaar. Ook hebben we heerlijk gegeten in de Bistiro. We voelde ons meer dan welkom. Fam Rietbroek

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Marten19-08-2018

Superb

Dat ze een geweldige tijd zullen krijgen, en verwend worden door een enthousiast en bijzonder gastvrij team??

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

14 tips over Camping Recreatiepark De Heimolen

• Anja Knuist, 15-06-2014

een ezelwandeling bij de Ezelshoeve ( vooraf te reserveren)

• Boudewijn, 06-07-2013

baarlenassau en breda zijn de moeite waard om te bezoeken

• Anja Knuist, 25-06-2013

Op afspraak kan er een lunchwandeling of een gewone wandeling met een ezel worden gedaan bij De Stichting De Ezelshoeve.

2 vragen over Camping Recreatiepark De Heimolen

• M. Broeders, 26-05-2019

vakantiehuis

is er een vakantiehuis voor 9 personen

• rosie, 05-10-2018

zwembad

is er een zwembad op het park..kan het nergens zien

Myrjam, 08-11-2018

Hallo Rosie,
    Recreatiepark De Heimolen heeft geen zwembad.

M.Vr.gr, Myrjam Recreatiepark De Heimolen

• SchaduwplaatsenAanwezig