Camping Recreatiepark De Heimolen

8,2

87 reviews over Camping Recreatiepark De Heimolen in het Nederlands

geweldig tot rust komen.

Angelique jolie, 11-5-2018

Heel goed verzorgt. Mooi fijne camper plaatsen.goede ligging echt een aanrader👍

Genoten mooi accommodatie, bosrijke omgeving.

Esther, 7-5-2018

We huurden hier een 5-persoons chalet. Deze zag er super netjes uit; schoon en van alle gemakken voorzien. Modern ingericht met een mooi terras met buitenmeubels. Bij aankomst bleken de bedden al opgemaakt; dat was een welkome verrasssing!

De eigenaresse was erg vriendelijk en behulpzaam.

In de ochtend koffie drinken, kijkend naar de eekhoorntjes die in de weer waren.

De horeca was bij ons verblijf nog niet open. Maar we zagen dat dit er erg netjes uit zag.

Marco, 7-5-2018

We verbleven een langweekend in een supermooie huurchalet. Het is een prachtige camping en een mooie omgeving.

Chalet was superkeurig en netjes.

We werden heel vriendelijk ontvangen.

Echt een aanrader waar we ook zeker nog een keer of vaker naartoe zullen gaan.

Gr

Marco

Hotel chalet fantastisch

Wijnand, 4-5-2018

Super ontvangst. Was de eerste gast in de hotel chalet. Zeer netjes en comfotabel ingericht. Alles netjes schoon en heerlijke bedden. Zeker voor herhaling vastbaar.

Waanzinnig

Robby, 1-5-2018

Het was een waanzinigge ervaring. Geweldig om als gast terug te komen op dit mooie park waar ik met familie al jaren kom. De nieuwe eigenaren geven deze magische plek echt een boost in positieve zin! Echt een aanrader!

Top locatie prachtig gelegen bij baarlenassau

Boudewijn Keur, 30-4-2018

Prachtig park met mooie verhuur chalets

Top Locatie Wij komen zeker terug.

Marinus van deelen, 11-4-2018

Echt super weekend gehad met ons gezin. we zijn heel vriendelijk ontvangen en kregen goede service ! Mooie fiets omgeving leuk stadje. Het park heeft verschillende nieuwe accommodaties te huur dus wij komen zeker nog een keer terug!! Super Park

Top !

Gelukkig mens, 9-4-2018

Jaren geleden eens hier geweest. Toen al genoten van de prachtige omgeving. Nu kwam ons te oren dat er nieuwe eigenaren waren en dat de boel groots aangepakt werd. Niet getwijfeld en direct geboekt. En wat hebben wij een fantastische tijd gehad. Wederom genoten van de prachtige omgeving, maar zeker ook de accommodatie zelf en het park. Wat is dit mooi geworden ! Absoluut een aanrader voor iedereen.

gelukkig hier

margeeaarts, 26-3-2018

Deze camping ondergaat een enorme metamorfose! Myrjam , Jan ,Damian en Emily (de nieuwe eigenaren) werken zich uit de naad. Het kinderhonk is geweldig! De nieuwe caravans, lodges en verhuuraccomodaties zijn allemaal top! Kinderen staan op nummer1! Jongens ik (woon/verblijf) hier en zie de veranderingen!!!

Alleen maar een fijne tijd en zeer goed betaalbaar

Barbara vd toorn, 25-3-2018

Dit park.is sinds december jl in handen van nieuwe eigenaren sindsdien wordt het hier een top gezellig mooi en goed onderhouden recreatiepark fantastisch!

De sfeer is zeeer aangenaam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark De Heimolen in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark De Heimolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark De Heimolen scoort een 8.16 uit 10 op basis van 87 reviews.