Camping Recreatiepark De Heimolen

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Sandra
18-7-2018

Vanaf april staan wij met een caravan op deze mooie camping.

Vol verbazing komen we elke week weer aan om te dan te zien wat er veranderd is.

De mooie bistro is sinds kort open en dagelijks zit het terras goed gevuld met genietende mensen.

Je kunt er een heerlijk hapje eten en gezellig wat drinken.

In de weekenden is er kaarten en een leuke bingo die door een team van vrijwilligers wordt geregeld.

Saamhorigheid is wel de kracht van dit park.

Ik hoop op nog veel leuke seizoenen op dit

Park.

Fantastisch!!

Pricilla
18-7-2018

Sinds Januari NIEUWE eigenaren en wat is het park er op vooruit gegaan!!!

Super leuke mensen en het animatie team is TOP, ze betrekken alle kindjes er bij van jong (4) tot oud!

Je kunt er mooie chalets huren voor 2,4 en 5 personen, van alles voorzien zelfs cv.

Het eten is er erg goed en het dorp zit er 5 min vandaan met winkel, terrasje en supermarkt.

ZEKER EEN AANRADER!!

Super Fantastich

Hans Hanique
10-7-2018

In een zin Super fantastisch, Een Dikke 10....Ben net 4 dagen geweest en zit nu een paar uur thuis.

Allereerst gaat mijn dankbaarheid uit aan de nieuwe eigenaren zij waren behulpzaam en vriendelijk. Zelfs de mensen op het park zijn aardig.

De chalets het park en de bistro ogen zeer Nettes en mooi. Dat schijnt in het verleden wel anders te zijn geweest, maar nu is daar niets meer van te merken. Ook in het centrum van Baarle-Nassau zijn er tijdens de zomer leuke activiteiten op het moment dat ik er was,was er braderie met mooi weer dus de terrassen zaten vol .Gezien vanaf de camping zijn er rondom ook leuke bospaadjes , zoek er een uit zal ik zeggen. Vanuit het bos kun je ook naar het dorp-centrum lopen, en dat is best leuk. Kortom super leuke dagen gehad . Wij komen terug, reken maar.

Jay lemmers
8-7-2018

We hebben als eerst in een nieuwe chalet geslapen alles was perfect geregeld zag er netjes uit super goed ontvangst gehad van de nieuwe eigenaars dit hebben we wel eens anders gehad al met al een top weekend gehad ga zo door we komen zeker weer terug

Uitstekend

Ad de Smoker
8-7-2018

Zeer fraaie boscamping, mooi in de natuur

Klassenpark

Huib
1-7-2018

Wij staan al enkele jaren op dit park ,vaste plaats ,stacaravan, sinds dit jaar hebben we nieuwe eigenaren die er echt alles aan doen om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken hele park is op de schop geweest zo is er nu ook een bistro om gezellig wat te drinken en heerlijk wat te eten gasten die vroeger op dit park zijn geweest raad ik aan om nu weer is te gaan kijken het is zo verandert verbeterd

Prachtige metamorfose in de maak!

Jan Bosmans
24-6-2018

Prachtig hoe de nieuwe eigenaren dit park nieuw leven in blazen. Chapeau!

Annet
13-6-2018

Top camping, schoon sanitair, wie van rust houd kan hier heerlijk vertoeven.

Enthousiaste eigenaar , vernieuwde bistro met leuk terras.

Mooie fietsomgeving, wandeling naar Baarle Nassau is te doen. Leuke plaats.

Wij hebben hier gestaan met de caravan. Ook met hond kun je hier heerlijk wandelen in het bos en directe omgeving

Geweldig park

Jip Marian en Brett de Rooij
12-6-2018

Mooi park met een ligging in het bos waar veel wandelpaden zijn ook met een hond mooi stacaravans gastvrije eigenaren en ruimte en schoon lekker eten of wat drinken in de verbouwde Bistro leuke plaatsen dichtbij een top park

Wij boekten voor 1 nacht een chalet. Mooi gelegen met een mooi terras. Alles was schoon en zag er verzorgd uit. De eigenaren hebben 5 maanden geleden de camping overgenomen en zijn vol enthousiastme aan het renoveren en vernieuwen en hebben al heel veel gedaan. Dit weekend waren ze bijna klaar met een schitterende horeca voorziening. Toen de bestelde taxi het liet afweten boot Jan, de eigenaar, spontaan aan om ons 15 km ver weg te brengen én ons midden in de nacht weer op te halen. Waar maak je dat nog mee ???? Super, wij wensen Jan en Myrjam heel veel succes met hun prachtige camping en komen graag weer eens terug om wat langer te genieten van de prachtige omgeving. Lekker fietsen of winkelen in Breda.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark De Heimolen in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark De Heimolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark De Heimolen scoort een 8.41 uit 10 op basis van 98 reviews.