Hotel Huis ter Geul

50 reviews over Hotel Huis ter Geul in het Nederlands

Hoop mooi hotel

C rodenburg
27-6-2018

Heel gezellig hotel. Goede service, vriendelijk personeel, mooie schone kamers en goed ontbijt. Vlakbij het centrum

Prima hotel voor paar daagjes Valkenburg/pinkpop

Gert Assen
18-6-2018

Erg vriendelijke mensen in de bediening. Prima ontbijtje. Hotel is eenvoudig en een beetje gedateerd maar netjes en schoon. Beetje gehorig maar dat zijn de meeste hotels. Ruime kamer.

Super genoten!

Maarten & Lisette
20-11-2017

Wat een ontzettend gezellig hotel. Wij waren hier het eerste weekend van de kerstmarkten van Valkenburg en wat heeft het hotel ook goed uitgepakt met het kerst gevoel. Gezellig kerst muziek, overal lichtjes, echt super leuk.

Super leuk Jong personeel, waren onwijs vriendelijk!

Ontbijt was heerlijk, kamers waren prima. Niet luxe maar je had alles wat je nodig hebt en alles was schoon.

Eigenaresse heeft ons op de laatste dag ontzettend vriendelijk geholpen want, mijn vriend had een heerlijk kerst biertje gedronken in Valkenburg en wij wilde die graag mee naar huis. Gelijk contact personen gebeld en heeft ons verteld waar we dit konden kopen.

Als wij weer naar Valkenburg gaan, komen wij in dit hotel zeker terug.

Ook prima te lopen naar het centrum.

Valkenburg kerstad. Die naam maken zij meer dan waar, genoten!!!

HotelSpecials.nl

Netjes en schoon en heel gastvrij!

Vriendengroep
3-10-2017

Een echt familiehotel waar we met z'n vieren prima ontvangen werden door de eigenaresse. Omdat we nogal laat waren hebben we in het hotel zelf gegeten en dat is een echte aanrader. De kamer was schoon, ruim en netjes. De wifi was gratis en had overal in het hotel prima bereik. Omdat we de volgende morgen op fietstocht gingen hadden we gevraagd naar een vroeg aangepast ontbijt en ook dat bleek geen probleem.

Goed hotel

Roxy
27-7-2017

Mooi hotel, ligging is perfect, het ontbijt was heerlijk, zeker een aanrader.

Top hotel waar je thuis komt!

Willem Bakker
19-5-2017

Prettig hotel! Lekker ontbijt! Mooie ligging

Parkeren achter hotel en dat bijna in het centrum. Mooie ligging. medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Bedden liggen heerlijk!!! Kortom aanrader!!

Mooie rustige locatie

Jan de Groot
15-5-2017

Heerlijk 3 gangen diner gegeten. Prima kamer. Vriendelijk personeel. Klaar om weer op pad te gaan.

Geweldige gastvrije ervaring

Jojo
11-4-2017

Heerlijk hotel met zeer goede bedden. Kwaliteit van het ontbijt en diner zeer over te spreken. We komen graag terug.

Ontzettend genoten!

Fleur Schouten
5-1-2017

Erg genoten van een paar daagjes in Valkenburg. Het hotel ligt op loopafstand afstand van het centrum en het station en heeft daarom een ideale ligging, vlak bij de gezelligheid. Zo kun je naar gezellige bars en restaurants gaan, het holland casino of ontspannen in thermea 2000. personeel in het hotel is erg vriendelijk en het eten is goed. Ook de kamers zijn prima en netjes schoon.

Kortom als je een paar daagjes Valkenburg en Maastricht wilt ontdekken is dit hotel zeker een aanrader!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huis ter Geul in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huis ter Geul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Huis ter Geul scoort een 8.27 uit 10 op basis van 50 reviews.