Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanchestersterster

6.2Voldoende

Nederland, Limburg, Thorn

6.2Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

574 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

• 9Herman Hoogstra23-02-2020

Goed hotel

Kamer iets achterstallig onderhoud personeel was top gezellig hotel

• 8Claudia10-02-2020

Geweldig!

Super goed hotel, lekker eten en vriendelijk personeel. De omgeving is heel interessant. In de straten staan allemaal borden met de geschiedenis van het gebouw of bedrijven. Echt heel interessant!!

• 8Jan Smeekens08-02-2020

Gewoon best de moeite om naar toe te gaan.

Met een hond ben je meer dan welkom, goed ontbijt.Fijne kamer,mooie oud hotel.

• 8Stegeman03-02-2020

Het was een fijn verblijf

We hadden een fijne, ruime familiekamer. Badkamer was recentelijk vernieuwd. Ontbijt was prima en het personeel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8Nadhina Hermus26-01-2020

tevreden

We hebben een nachtje weg geboekt omdat wij wilde shoppen in Roermond. Wij waren zeer tevreden over het hotel. Het personeel is erg aardig en de omgeving is erg rustig. Het hotel was ook geschikt voor onze kleine van 9 maanden. Het klopt dat het hotel wat gedateerd is en dit is ook te zien in het onderhoud, de verf zit bijvoorbeeld los in de badkamer, de kamer rook wat muffig. Echter kon de kamer goed luchten doordat er veel ramen in de kamer zaten. Hierdoor heeft dit ons niet gestoord. Wij hebben het prima naar ons zin gehad en zouden graag nog een keer op bezoek willen komen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 7Jolanda24-01-2020

Bel me als het gerenoveerd is.

Wij houden niet van superstrakke moderne hotels, dus nostalgisch leek ons leuk. Echter was dit hotel wel erg verwaarloosd. De dakkapel was verrot, schimmel op de muren, muffe lucht in de kamer. De badkamer kon écht niet, met tegelverf over de jaren 70 tegeltjes die aan alle kanten bladderde. Douchen in het bad, met weinig druk op de kraan. Geen mogelijkheid om koffie of thee te maken. Beneden was het wel leuk, gezellige bar en restaurant. Wij vonden het eten goed en de service was prima, zeer vriendelijk ondanks kennelijke onderbezetting. Als de kamers opgeknapt zijn komen we graag nog eens terug in het mooie Thorn!!!!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Van Gompel18-01-2020

Meer moest dat niet zijn.

N.a.v. Fletcher-actie 25€ / pp / nacht, brunch inbegrepen. Ouder, charmant gebouw. Onze badkamer was gedeeltelijk gerenoveerd. Onthaal zoals het hoort. Behulpzame mensen. Pittoresk dorpje, ideaal om er even tussenuit te gaan, te genieten van de natuur.

Geen 5* hotel, maar voor ons was het perfect.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    4Johan21-12-2019

Zeer slecht totaal geen beleving

Mooie ligging maar slechte service, bediening en tot onze spijt schrikbarend slechte kwaliteit van eten. Echt een hotel met de naam Fletcher onwaardig😱

FH La Ville Blanche, Medewerker E-Commerce, 01-01-2020

Hartelijk dank voor uw feedback. Spijtig om te vernemen dat uw bezoek aan ons restaurant niet naar wens is geweest.

• 6René de Groot19-12-2019

verouderd,echt aan een opknapbeurt toe.

kamers zijn en erg klein en een vervelende balk in de kamer waardoor je snel je hoofd stoot ,douchen in bad tegeltjes overgekalkt met Latex (?!) (geprobeerd om wat mooier te maken) waardoor de verf erg losgebladderd , ziet er niet uit. vieze kitranden. het pand zelf is wel mooi en authentiek. ontbijt eerste dag goed,2e dag was om 9.00 al div zaken niet meer aangevuld. geen bacon, geen croissants, geen bruin brood ,geen eieromeletjes. dit kan toch echt niet. het diner 1e dag mixed grill genomen, was echt heel matig. 2e dag daarentegen beide een 3 gangenmenu nl. kipcocktail--zalm en een fletcherburger waren uitstekend. het dessert een eigen interpretatie op de bekende dame blache was ook zeer smakelijk ook hier een echt tekort aan personeel waardoor er oa in de bediening ze de kont onder het lijf moesten lopen. wat natuurlijk zorgde dat de wachttijden aanzienlijk werd verlengd. personeel was daarentegen wel zeer vriendelijk en correct.

• 3Cornely15-12-2019

Nooit meer

Dit is een hotel op zijn retour, moet nodig gerenoveerd worden. Het hotel rook muf, vies. Wij zatten in een achteraf kamertje , het leek wel een bezemkast.Erg klein bed, sanitair erg gedateerd, verf bladert eraf zodat de oude tegels te voor schijn komen.Kozijnen waren zo rot als een nispel, je keek zo naar buiten. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Ontbijt was ook niet om over naar huis te schrijven. Uitzicht op de kerk, kerkklok sloeg ieder half uur, geen oog dicht gedaan. Kortom dit is niet echt een aanrader, wij zijn met gillende banden naar huis gereden . Vreselijk, wij gaan hier niet meer komen.

46 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

• Grada Sleijfer, 17-03-2014

Wij zijn naar de outlet in Roermond geweest zeker een aanrader als je van merkkleding houdt en het is nog geen 15 km rijden van het hotel af.

• Esther Smulders, 10-04-2012

Het hotel biedt een mooie wandelingen aan, zodat je het dorpje en haar omgeving kunt verkennen. Tevens is het leuk om een fiets te huren en lekker te fietsen langs de Maas. Bij de Kolenspit in Maasbracht kun je heerlijk eten op het terras. In Thorn terug is het 's avonds leuk vertoeven in de stamkroog van het dorp, de Zonnewijzer. Mensen zijn hier super aardig en gezellig en je voelt je snel thuis.

• Marianne, 11-11-2013

Wij hebben de 1e dag heerlijk gewandeld in Thorn zelf: mooie wandeling door het historische dorp en de natuur (wandelroute verkrijgbaar in hotel) en de volgende dag hebben we in Beegden gewandeld (diverse mooie wandelroutes)!

3 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

• r k, 10-11-2017

Hoe is de Hightea?

Hightea met Ah kortingsbon. Gereserveerd alles stond netjes klaar. We werden goed ontvangen het personeel was ondanks een lastige klant zeer netjes. De hightea zelf was meer een kleine lunch dan een hightea, maar wel lekker.

• Franca Van Sloun, 04-09-2017

Bezoek afgelopen zaterdag 2 september

Hebben afgelopen zaterdag uw hotel bezocht en hebben bij u gegeten We waren met 5 volwassenen en drie kinderen. Vooropgesteld de bediening was goed maar het eten was niet goed m.n. prijs-kwaliteit stond in geen enkele verhouding. We hadden saté besteld maar voor euro 16,50 mag ik toch wel iets meer verwachten. Jammer dat ik geen foto heb kunnen maken. Ook de saus op de schnitzel was nauwelijks zichtbaar. Misschien dat de keuken hier verbetering in kan brengen. Jammer van ons geld !

• Langevoort, 25-11-2016

parkeren

Kan ik mijn auto direct bij het Hotel parkeren

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche info

• Aantal sterrenstersterster