Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche voor je op een rij gezet:

550 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima voor een keer

fam Meijer
27-5-2018

Pluspunten:

mooie locatie

vriendelijk personeel,

bedden zijn goed,

prima ontbijt.

Minpunten:

Algehele indruk dat het allemaal wel wat schoner kan.

erg gedateerde badkamer waardoor het geheel niet fris oogt,

jammer dat de sfeervolle bar beneden niet in gebruik is.

zou mijn vrouw hier niet mee naar toe nemen

cees mathijssen
30-4-2018

Kamers erg gedateerd

Eten voor een groep fietsers was te weinig.

Bij ontbijt lagen geschimmelde boterhammen

Gezellig hotel met sfeer

Werner Weskamp
24-12-2017

Ontbijt was prima, personeel heel behulpzaam en aardig. Wel was het even zoeken naar de parkeerplaats aan de achterkant van het hotel. Verder qua prijs/ kwaliteit goed.

Zeer dringend onderhoud nodig.

Mvr Beek
26-11-2017

Thorn een geweldig mooi stadje en het hotel zag er aan de buitenkant ook goed uit. Eenmaal op de kamer waren wij zeer teleurgesteld van de gedateerde kamer en de nog gedateerde achterstallige badkamer (zie foto’s)

Er is gewoon over de tegels heen geverfd maar dit laat los, rode/groene/zwarte schimmel om de douche en bad. We hebben dan ook geen gebruik van het bad durven te maken. Trek touwtje voor de verlichting in de badkamer ontbrak. Vocht dat in plassen op de vensterbanken druppelt in de gehele kamer. Zeer gehorige kamers je hoort de gesprekken door de muren heen, verschuif van meubels en zeer gehorige gang.

In de avond veel geluidsoverlast van de tegenoverliggende kroeg en dan ook nog de kerk pal tegen over het hotel dat vroeg in de ochtend tot een paar keer aantoe eindelijk blijft door gaan.

Enig pluspunt: medewerkers zijn zeer vriendelijk.

Nee wij snappen niets van de positieve reviews.

Aardig goed hotel, maar heeft wel een opknapbeurt

Rein Jilesen
30-9-2017

Heel gastvrij en lekker eten

De kamers zijn erg gedateerd en niet goed onderhouden

Het was gewoon kei goed!!!

Corry
27-9-2017

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad.

Geen minpunten voor ons was gewoon alles perfect.

Een vriendelijk ontvangst en er werd de tijd genomen al onze vragen te beantwoorden.

Normaal eten we vaker buiten een hotel. op weg naar buiten zagen we al snel dat het restaurant er erg chique en gezellig uit zag, er werden hele luxe gerechten geserveerd. We zijn dan ook lekker daar gebleven en dat was perfect verzorgd door de gastheer!

Heerlijk gegeten en geslapen

Truus
23-9-2017

Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt keurig verzorgd en het diner zeer zeker de moeite waard!

Mooie omgeving en genoeg te doen. Veel fiets en wandel mogelijkheden.

Gastvrij hotel in een prachtige omgeving

Fred
19-9-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi karakteristiek hotel in een mooie omgeving. Restaurant is absoluut een aanrader!

Doorlopend toilet, vieze (bad)kamers, erg lawaaierig met verkeer op de klinkers gedurende de nacht, vies beddengoed. Kamer voor drie personen was tweepersoonskamer met een extra (slecht) bed waardoor totaal geen ruimte. Nee, dit hotel dient vermeden te worden.

Nooit meer naar dit vieze hotel

P.Stuivenberg
31-8-2017

Een hotel wat we van Fletcher niet gewend zijn. Kamer waarvan het kozijn zo rot was dat je bijna door het hout naar buiten kon kijken.Kamers zijn niet schoon , om over de douche , wc en het bad maar niet te spreken. Wij vinden dat dit hotel de naam fletcher zeker geen goed doet.Bediening viel ons tegen en slechte informatie wat betreft parking. Voor mensen die slecht ter been zijn , wij moesten ivm opbreking van de weg 300 meter verderop parkeren . Zou op z'n minst vervoer voor geregeld moeten zijn. Al met al komen wij er nooit meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche in Thorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche scoort een 7.76 uit 10 op basis van 551 reviews.