Kleine hotelsWeer vandaag26°7°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

558 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche in het Nederlands

Bizar voor woorden

HP,
29-3-2019

Heel leuk knus hotel, heerlijk diner en heerlijk ontbijt, maar ik miste in het bad een antislip matje want douchen moet in het bad dus best gevaarlijk, miste een föhn in de badkamer. De tegels waren afgebroken en gebladderde muren, schimmel bovenin de rand van plafond badkamer en geen druk op het water, wc bril zat los. Raam is verf van afgebladderd en kozijnen zijn rot. En kan me niet voorstellen dat jullie nog geen klacht hebben gehad over kamer nummer 4 over het bed, dat kraakte bij elke beweging heel erg waardoor we 100x wakker zijn geweest en het matras was een drama zere rug tot de max en dat was erg jammer zijn niet uitgerust wakker geworden en dat verwacht je toch wel van een nachtje weg. Deze kamer kan echt niet meer, dus dit was 1x en nooit meer, moet echt opgeknapt worden dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2019

Erg vies slechte hygiënne en onderhoud.

Johan Leeuwestein,
5-3-2019

We gingen vol goede moed naar Thorn. Wij zijn al vaak in hotels geweest maar dit sloeg alles qua slechte hygiënne. De badkamer was ronduit smerig. Afgebrokkelde tegels, groen en geel uitgeslagen kit randen. Bruine drab langs de kranen. Kapotte wasbak met vuiligheid erin. Gele vlekken op het bed en vochtvlekken op de muren. Mos langs de ramen, kapot raam waardoor het tochtte. We hebben niet gedoucht van wege de slechte hygiënne je wilt niet in een bad staan waarin het putje met viezigheid van een ander overloopt. Toen we hier wat van gingen zeggen hebben ze ons een flesje wijn aangeboden. Maar in deze tijd kan deze kamer echt niet meer. Ontzettend jammer!

Gereisd met partner in maart 2019

Niet meer !!

Marinus,
12-2-2019

Ik ben nu 2 x in dit hotel geweest voor 3 nachten , ze willen een nostalgisch hotel uit stralen wat in de bar wel is gelukt , en het restaurant ziet er leuk uit . Ontbijt is ook best wel goed alles is er , de medewerkers doen hun best .Maar als je 2 terrassen moet draaien 1 voor en 1 achter en de binnenbar dan is dat natuurlijk te veel voor 1 persoon.Maar de kamers vallen wel heel erg tegen , het tegelwerk in de badkamer word geverft maar dat is hier en daar afgebladderd ,andere kleur tegels tussen de andere tegels , gaten in het plafond slecht afgewerkt ( geen gezicht) gaten in het plafond waar leidingen zijn weg gehaalt niet dicht gezet . IK had een dakkapelletje mooi uitzicht maar je bent bang dat het terplaatse instort ,dat is niet nostalgisch maar oud en verrot.Foto's gestuurt naar Fletscher maar alleen een excuusbrief gehad.Nu ga ik niet meer ondanks dat ik in september weer in de buurt moet zijn ,ik zoek wel wat anders,

Gereisd alleenreizend in september 2018

Nooit meer

Cootje,
9-12-2018

Was hier na dagje Maastricht. Personeel niet klantvriendelijk kon amper een begroeting af. Kamers oud maar wel schoon. Plavuizen vloer vond ik minder hygienisch. Badkamer erg oud plafond en muren mogen wel is opnieuw gestuucd kalk valt erbijna van af. De kipsate was slecht. Bestelde een baco was de bacardi op we was geen ijs voor in de drankjes italian koffie dan maar sorry ameretto is op. Slecht inkoop beleid dus. Ontbijt was karig broodjes waren op en miesten zelf om aanvulling vragen. Conclusie nooit meer dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer.

J.C. van der Kooij,
27-10-2018

Schandalig slecht hotel met zoveel achterstallig onderhoud dat deze kamers nooit verhuurd zouden mogen worden. Gelukkig was het eten goed en het personeel vriendelijk. Ligging midden in het mooie dorp was eveneens een pluspunt. We hebben geklaagd bij het hoofdkantoor maar verder dan excuses voor het ongemak kwamen ze niet.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het positieve is dat ze een prachtige binnenplaats hebben waar je lekker kan zitten. Verder is het hotel toe aan groot onderhoud vooral van de kamers. En sommige personeelsleden zouden wat vriendelijker de gast kunnen behandelen.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Had er meer van verwacht gezien de prijs.

Conny,
25-7-2018

Met vrienden 2 x comfort kamer met bad geboekt. Geen airco, wel een ventilator. Kamer is klein, met een kleine raam. Badkamer ook niet groot je kan er niet met twee personen staan. Sanitair is echt aan vervanging toe. Slecht tegelwerk, overheen getext om het te verdoezelen. Al met al een armoedig aanzien. Bediening wel heel vriendelijk en het pand op zich erg mooi, goede locatie. Het moet zeker opgeknapt worden. Voor ons geen tweede keer meer.daarvoor zijn de prijzen veels te hoog.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer in dat hotel!

Fam. Bijster,
22-7-2018

De locatie was perfect. Midden in het historische centrum. De kamer van het hotel was een grote tegenvaller. We kregen een zolderkamertje zonder airco of ventilator en dat bij een temperatuur van 30 graden...... We moesten twee trappen op en de 2e trap was erg stijl en niet overal een leuning waaraan je je vast kon houden. Op de kamer stond een bakje met daarin een ijzeren trapladder voor het geval er brand uitbrak. Je kunt daar boven dan geen kant op. Van zo’n ladder kom je met een leeftijd van boven de 60 niet makkelijk af. Had dus beter bekeken kunnen worden. De kamer is zwaar gedateerd, het badkamertje zag er niet uit!!! Wij hadden een van de grotere kamers want daar hadden wij extra voor betaald. Dan zou ik wel eens willen zien hoe klein een kleine kamer is....... Tot 2 uur ‘s nachts wordt er in de tegenoverliggende bar keiharde muziek gedraaid. Dat schijnt regematig het geval te zijn. Wij boeken hier geen kamer meer.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima voor een keer

fam Meijer,
27-5-2018

Pluspunten: mooie locatie vriendelijk personeel, bedden zijn goed, prima ontbijt. Minpunten: Algehele indruk dat het allemaal wel wat schoner kan. erg gedateerde badkamer waardoor het geheel niet fris oogt, jammer dat de sfeervolle bar beneden niet in gebruik is.

Gereisd met partner in mei 2018

zou mijn vrouw hier niet mee naar toe nemen

cees mathijssen,
30-4-2018

Kamers erg gedateerd Eten voor een groep fietsers was te weinig. Bij ontbijt lagen geschimmelde boterhammen

Gereisd met vrienden in april 2018

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche in Thorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.