NederlandLimburgThornHotels ThornHotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

NederlandLimburgThorn

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 595 reviews
+73/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 595 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

601 Reviews over Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

• 5J & L24-08-2021

Geen tweede keer!

Boek NOOIT een “kamer” op de tweede etage!! Wij zijn voor 1 nacht in dit hotel geweest, blij dat we maar 1 nacht geboekt hadden! Early Check in bijgeboekt voor €15, dan kan je ipv 15u om 13u in je kamer. Bij de receptie aangekomen zat daar niemand, iemand van de bediening probeerde te helpen wat niet lukte. Collega werd gevraagd en zei dat we pas vanaf 15u in de kamer konden. Early Check uitgelegd, manager werd erbij gehaald. Kwam met nog volle mond de receptie binnen, bleek ons wel in te kunnen checken. Wij kregen kamer 12 tweede etage. Boven aangekomen zagen we een kamer die de naam hotelkamer niet waardig is. Het was een klein zolderkamertje met klein raampje en met letterlijk 1 oud stopcontact, je kon er je kont niet keren. 1e etage kamers normaal. Restaurant voor diner en ligging overigens prima, ontbijt het geld niet waard. Gemeld aan manager, ze zei we hopen dat Fletcher er snel iets aan doet. Dat was t! Wij gaan niet meer terug

• 2De boer10-08-2021

Nooit meer

We hadden een terrasje gepakt we hebben daar niet overnacht. De bediening was rond uit slecht ze hebben geen inzicht. We werden door drie personen geholpen Het duurde allemaal te lang. Koffie met appelvlaai besteld. Kregen we eerst de koffie die was al na 15 min op. Na een kwartier 20 min kwam pas de appelvlaai die niet te pruimen was.dit moet gewoon tegenlijk komen. Het afrekenen was ook een drama met twee man een rekening maken van 12 euro de een moest het van de ander overnemen dit was voor twee koffie en twee simpele appel vlaai. Ooh het was ook nog een aanbieding

• 9Marjolein Ramaker-Onnekink09-08-2021

Ontspannen en prettig

Mooie locatie. Erg genoten van de kamer en ambiance. Helaas vanwege Corona niet in het restaurant kunnen zitten, maar zag er sfeervol uit

• 9Liesbeth09-08-2021

Fijn, rustig en gemoedelijk hotel

sfeervol en authentiek hotel. Gemoedelijke sfeer. Goed geregeld wat de maaltijden betreft op de kamer.

• 8Katheline Rotte18-05-2021

Gezellig Hotel

Alles ging prima. Heerlijk eten en als iets even minder helder was werd het snel uitgezocht en opgelost. Het enige min puntje was het schilderwerk aan de buitenraam, en de verf op de tegels in de badkamer liet los. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen. Gelegenvaan een gezellig pleintje met terrassen.

• 8Marcel Scheerman10-05-2021

fantastisch eten en een wat minder mooie kamer

Dit Fletcher hotel staat midden in het centrum van het mooie stadje Thorn, met vele witte huizen. (gratis parkeren vlak achter het Hotel) Van wege corona moesten we ons 3 gangen diner op onze kamer opeten. Dat was heel erg lekker en ook goed geregeld per gang belde je naar de receptie, als je klaar was en werd dan teruggebeld als de volgende gang klaar was. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid en vers en lekker. Het uitzicht van kamer 9 was alles behalve leuk, want het raam zat op 2 meter hoog en keek uit op een blinde muur. De bovenkant van de muur van de badkamer was hoognodig aan een opknapbeurt toe. Het restaurant beneden, waar we helaas niet in konden, vanwege corona, zag er heel knus en gezellig uit.

• 9Arno belmer30-04-2021

Meer dan de moeite waard

Mooi hotel in sfeervolle omgeving zowel binnen als buiten

• 9Louiss26-04-2021

Weekendje Thorn

Helemaal goed voor een paar dagen Thorn en omgeving.

• 9Marga19-04-2021

Heerlijk weekend

Prachtige ligging in historische centrum van Thorn. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer aan de kleine kant.

• 8Monique22-03-2021

Heerlijk verblijf in Corona-tijd

Fijn hotel, met gratis parkeergelegenheid, gelegen in het centrum van Thorn. In verband met Corona konden we niet in het restaurant eten, maar hebben we heerlijk samen kunnen dineren op onze kamer (met uitzicht op de Abdij). Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. Ontbijten deden we ook op de kamer en was ook meer dan voldoende (we hadden hierin geen keus, maar er zat voor ieder wat wil in de box).Minpunten: verouderde badkamer

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche info

Facilities