Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

554 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche in het Nederlands

Het positieve is dat ze een prachtige binnenplaats hebben waar je lekker kan zitten.

Verder is het hotel toe aan groot onderhoud vooral van de kamers.

En sommige personeelsleden zouden wat vriendelijker de gast kunnen behandelen.

Had er meer van verwacht gezien de prijs.

Conny
25-7-2018

Met vrienden 2 x comfort kamer met bad geboekt. Geen airco, wel een ventilator.

Kamer is klein, met een kleine raam. Badkamer ook niet groot je kan er niet met twee personen staan. Sanitair is echt aan vervanging toe. Slecht tegelwerk, overheen getext om het te verdoezelen. Al met al een armoedig aanzien. Bediening wel heel vriendelijk en het pand op zich erg mooi, goede locatie. Het moet zeker opgeknapt worden. Voor ons geen tweede keer meer.daarvoor zijn de prijzen veels te hoog.

Nooit meer in dat hotel!

Fam. Bijster
22-7-2018

De locatie was perfect. Midden in het historische centrum. De kamer van het hotel was een grote tegenvaller. We kregen een zolderkamertje zonder airco of ventilator en dat bij een temperatuur van 30 graden...... We moesten twee trappen op en de 2e trap was erg stijl en niet overal een leuning waaraan je je vast kon houden. Op de kamer stond een bakje met daarin een ijzeren trapladder voor het geval er brand uitbrak. Je kunt daar boven dan geen kant op. Van zo’n ladder kom je met een leeftijd van boven de 60 niet makkelijk af. Had dus beter bekeken kunnen worden. De kamer is zwaar gedateerd, het badkamertje zag er niet uit!!! Wij hadden een van de grotere kamers want daar hadden wij extra voor betaald. Dan zou ik wel eens willen zien hoe klein een kleine kamer is....... Tot 2 uur ‘s nachts wordt er in de tegenoverliggende bar keiharde muziek gedraaid. Dat schijnt regematig het geval te zijn. Wij boeken hier geen kamer meer.

Prima voor een keer

fam Meijer
27-5-2018

Pluspunten:

mooie locatie

vriendelijk personeel,

bedden zijn goed,

prima ontbijt.

Minpunten:

Algehele indruk dat het allemaal wel wat schoner kan.

erg gedateerde badkamer waardoor het geheel niet fris oogt,

jammer dat de sfeervolle bar beneden niet in gebruik is.

zou mijn vrouw hier niet mee naar toe nemen

cees mathijssen
30-4-2018

Kamers erg gedateerd

Eten voor een groep fietsers was te weinig.

Bij ontbijt lagen geschimmelde boterhammen

Gezellig hotel met sfeer

Werner Weskamp
24-12-2017

Ontbijt was prima, personeel heel behulpzaam en aardig. Wel was het even zoeken naar de parkeerplaats aan de achterkant van het hotel. Verder qua prijs/ kwaliteit goed.

Zeer dringend onderhoud nodig.

Mvr Beek
26-11-2017

Thorn een geweldig mooi stadje en het hotel zag er aan de buitenkant ook goed uit. Eenmaal op de kamer waren wij zeer teleurgesteld van de gedateerde kamer en de nog gedateerde achterstallige badkamer (zie foto’s)

Er is gewoon over de tegels heen geverfd maar dit laat los, rode/groene/zwarte schimmel om de douche en bad. We hebben dan ook geen gebruik van het bad durven te maken. Trek touwtje voor de verlichting in de badkamer ontbrak. Vocht dat in plassen op de vensterbanken druppelt in de gehele kamer. Zeer gehorige kamers je hoort de gesprekken door de muren heen, verschuif van meubels en zeer gehorige gang.

In de avond veel geluidsoverlast van de tegenoverliggende kroeg en dan ook nog de kerk pal tegen over het hotel dat vroeg in de ochtend tot een paar keer aantoe eindelijk blijft door gaan.

Enig pluspunt: medewerkers zijn zeer vriendelijk.

Nee wij snappen niets van de positieve reviews.

Aardig goed hotel, maar heeft wel een opknapbeurt

Rein Jilesen
30-9-2017

Heel gastvrij en lekker eten

De kamers zijn erg gedateerd en niet goed onderhouden

Het was gewoon kei goed!!!

Corry
27-9-2017

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad.

Geen minpunten voor ons was gewoon alles perfect.

Een vriendelijk ontvangst en er werd de tijd genomen al onze vragen te beantwoorden.

Normaal eten we vaker buiten een hotel. op weg naar buiten zagen we al snel dat het restaurant er erg chique en gezellig uit zag, er werden hele luxe gerechten geserveerd. We zijn dan ook lekker daar gebleven en dat was perfect verzorgd door de gastheer!

Heerlijk gegeten en geslapen

Truus
23-9-2017

Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt keurig verzorgd en het diner zeer zeker de moeite waard!

Mooie omgeving en genoeg te doen. Veel fiets en wandel mogelijkheden.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche in Thorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche scoort een 7.74 uit 10 op basis van 554 reviews.