Appartement Simply11 Bed & Kitchen

49 reviews over Appartement Simply11 Bed & Kitchen

• 2019
    9Jan Broekman08-10-2019

Zeer de moeite waard

Op zoek naar een adres, voor ons verblijf in Limburg via internet hier terecht gekomen. Het ontvangst was hartelijk, een echt welkom-gevoel. Het appartement is ruim, erg netjes en schoon en van alle gemakken voorzien. Een uitstekend bed, prima voorzieningen en zelfs een privé parkeerplaats. Vanuit deze locatie kun je uitstekend uitstapjes in de omgeving maken waarna je weer heerlijk thuiskomt in het appartement. Kortom, een aanrader voor een paar dagen, in ons geval een week, Limburg. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Miranda van de Rande08-04-2019

Super!!

We zijn erg gastvrij ontvangen. Het verblijf is gezellig ingericht en heel comfortabel.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Gerry en John28-07-2018

Echt een aanrader!

Tijdens de warme zomer van 2018 mochten we hier verblijven. Een gastvrij welkom met heerlijk stokbrood en kaas: een tractatie! De airco was met de hittegolf geen overbodige luxe, daar hebben we ook veel gebruik van gemaakt. Regelmatig werd geïnformeerd of alles naar wens was. Behulpzaam en geïntereseerd. We raden het echt aan: Rust, luxe en een mooie omgeving!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10C. Freriks29-04-2018

Gastvrije ontvangst, prachtig appartement en een schitterende omgeving.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

9Evert en Jacomien Lubbersen28-09-2017

Geweldig

We vonden alles goed, inclusief de netheid, gezellige inrichting en hoogwaardige apparatuur. Het bed was perfect. Er hadden een eigen parkeerplaats. De ligging was geweldig, mooi uitzicht vanuit de woonkamer. Wij vinden de tuin erg mooi, we moesten wel om het huis lopen om in de tuin te komen.

Gereisd met partner in september 2017

• 10K.R.DORN03-09-2017

Hele week fantastisch weer Gehad

De vakantie woning waar we bleven en de omgeving waren fantastisch.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10c ter maaten02-09-2017

het was fantastisch

Het is erg leuk daar. Vriendelijke mensen leuke kinderen. Heel gastvrij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Cor Snoeij11-07-2017

Heel vriendelijke ontvangst met wat lekkers.

Je moet goed ter been zijn want via de trap kom je in het een appartement. Ook het opmaken van het (extra) bed op de bedbank vond ik wat lastig maar het slaapt geweldig. Voor de fietsen was stallingsruimte in de garage gereserveerd., de auto kon voor de deur op de gereserveerde parkeerplaats geparkeerd worden. De gehele inrichting en uitrusting was dik voor elkaar en dat tegen een hele nette huurprijs. Het appartement is van alle gemakken voorzien, netjes ingericht en heel schoon.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Yacht13-04-2017

Fantastisch!

We zijn gastvrij en vriendelijk ontvangen op dit mooie plekje in het prachtige Limburg. De B&K is van alle gemakken voorzien. Ruim opgezet, schoon en een gezellige inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar! Dank voor de goede zorgen.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Conny Davelaar12-08-2016

het was fantastisch

Je moet goed ter been zijn moet met een trap naar boven het is een bovenwoning vd rest is het helemaal top

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

6 tips over Appartement Simply11 Bed & Kitchen

• Hans Korting, 13-08-2013

Het Blote Voetenpark in Brunssum is echt een aanrader. Op je blote voeten door de natuur op allerlei verschillende en verrassende ondergronden. Echt een aanrader, ook met kinderen.

• F., 19-08-2013

Bakker in Simpelveld (klein stukje lopen) heeft lekkere broodjes. Stukje met de auto of fietsen, bijvoorbeeld naar het mooie Vijlen. Met kleine kinderen naar Kasteelpark Born, overzichtelijk en goedkoop. Lunchen in Maastricht, bij de Bisschopsmolen.

• J.P. van der Horst, 18-03-2014

Landgraaf naar Snowworld, echt moeite waard om te leren skieen Prachtig subtropisch zwembad Mosaqua in Gulpen Heerlijk pannenkoek gegeten in de Pannekoek Epen

0 vragen over Appartement Simply11 Bed & Kitchen

Appartement info