Hotel Beaumont

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk ontspannen verblijf in Beaumont

Evert van Bergen
11-4-2017

Afgelopen weekend een heerlijk verblijf genoten bij Hotel Beaumont en restaurant Harrys. Na een ontspannen check-in onze bagage afgezet in de zeer ruime kamer. Goede koffie (nespresso), uitgebreide mini bar en rituals producten voor de uiterlijke verzorging. Daarnaast was de kamer en het bed brandschoon, iets waar we veel waarde aan hechten.

S'avonds een heerlijk 4 gangen diner genoten in restaurant Harrys met een bijpassend wijnarrangement. De wijnen sloten goed aan bij de geserveerde gerechten en er werd ook gevraagd naar specifieke voorkeuren. Onze zoon van 10 maanden lag heerlijk op de kamer te slapen en vanwege de stabiele wifi verbinding hebben wij in alle rust kunnen dineren.

Uit checken kan tot 12:00 wat lekker ruim is met tevens de mogelijkheid te verlengen naar 17:00. Het ontbijt is zeer uitgebreid en zeker een aanrader.

goed, maar eenvoudig

Jacqueline66
28-9-2016

Ik had een kleine eenvoudige, nette kamer aan de straatzijde. Helaas ontbrak een douchegordijn waardoor het niet meevalt de badkamervloer droog te houden tijdens het douchen. Vervelend vond ik dat je de badkamerdeur niet open kan laten staan (die valt dicht door een soort ketting). Daardoor was de badkamer heel lang vol condens want er was geen ventilatie. Goed en comfortabel bed. s'Ochtends werd ik wakker van de nicotinelucht. Toen ik later buiten keek ,snapte ik hoe dat kwam: In het hotel mag niet gerookt worden, dus de rokers gaan op de stoep staan roken, onder mijn geopende slaapkamerraam :-(

Ontbijt is eenvoudig maar goed. Voldoende keus, maar €20,- is wel aan de prijs.

Mooi hotel, top locatie!

K. Baan
28-9-2016

Wel aardig prijzig. Ontbijt prima en lekker, niet erg bijzonder. Hotel mooi en erg netjes. We hadden een Deluxe kamer. Erg mooi, niet heel groot maar wel prima. Locatie van het hotel echt top. Net buiten het echte centrum. Kamers goed geluidsdicht.

Stijlvol hotel

Erica
28-2-2016

Stijlvol hotel waar je prettig ontvang wordt. We kwamen al om 11.00 uur aan maar konden al op onze kamer terecht. Fijn! Een mooie lichte, rustig gelegen kamer. Fijn dat het toilet apart ligt van de badkamer (wel alles binnen je eigen kamer). Van de minibar mag je gratis gebruik maken. Hierin staan een 6-tal blikjes en 2 flesjes water. Rituals producten op de kamer maken het echt af! Voor het ontbijt wordt echt teveel gevraagd (Euro 19,50 pp) voor hetgeen geboden wordt. Dit zou ik een volgende keer elders in Maastricht nuttigen. Hotel op zich is zeker een aanrader en zouden wij een volgende keer weer kiezen.

heerlijk hotel !

isabel
14-2-2016

We hebben genoten dit weekend met zijn tweeën. Service was goed, ontbijt zeer goed. Mooi, gerenoveerde kamer in de residance. Zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooi hotel, fijne kamer, goede service!

suzanne
26-1-2016

Hotel Beaumont is ons heel goed bevallen, het ziet er erg mooi uit. We hadden een kamer in het bijgebouw aan de overkant en die kamer was heerlijk! Ruim, schoon, mooi ingericht, ramen die open kunnen, lekkere bedden. Het ontbijt 's ochtends was heerlijk en de service heel goed (al eerder (12u) de sleutel krijgen omdat de kamer schoon was, op de vertrek dag de koffers in het hotel kunnen laten staan, heerlijke gratis koffie in de lobby, vriendelijke medewerkers. De ligging in Wyck is perfect, leuke wijk maar je bent ook zo aan de andere kant van het water in het centrum. Kortom, méér dan een aanrader en wij komen hier zeker terug!

Een pracht van een hotel!

wendy
25-1-2016

Dit is een absolute aanrader. Super vriendelijk en spontaan personeel. Niets is hen teveel. Goede ligging, vlak tegen het station. Ook het restaurant Harry s is een meerwaarde, met super lekker eten. Ook de open keuken is een plezier om te zien.

geweldig hotel

J. Hekking
5-10-2015

Geweldige bedden, frisse en schone kamers, erg functioneel ingericht, grote handdoeken. Top hotel

We hadden geboekt in hotel Derlon, maar wegens een overboeking kregen we dit hotel aangeboden. Viel zeker niet tegen! Kamer (Comfort) was niet al te groot en had geen bad, maar de bedden waren comfortabel, er was een regendouche en onze kamer had een ruim dakterras. De Nespresso-koffie op de kamer en de gevulde mini-bar waar je gratis (!) gebruik van kunt maken zijn leuke en luxe extra's. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en van goede kwaliteit. Het hotel ligt gunstig, tussen het station en het stadscentrum in. Personeel is erg vriendelijk.

absolute aanrader voor een stedentrip

Ada vd Linden
9-2-2015

Hotel Beaumont is een prima hotel voor een stedentrip qua ligging en accomodatie een topper!

Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie ,kamers zijn schoon en voorzien van alle comfort.

En zeker niet onbelangrijk heerlijke bedden en een meer dan uitgebreid ontbijt .

Nespressoapparaat en waterkoker op de kamer ,vrij gebruik van minibar !!

Verder ligt het hotel vlakbij het station en op loopafstand van het centrum .

We hebben een aantal aanbieders voor Beaumont voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beaumont in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beaumont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beaumont scoort een 8.46 uit 10 op basis van 362 reviews.