Hotel De Arcense Herberg

Hotel De Arcense Herberg
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor De Arcense Herberg voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel De Arcense Herberg in het Nederlands

Menselijk én professioneel, uniek mooie omgeving.

Ruud van Soest
30-7-2018

Het was eigenlijk allemaal voortreffelijk. De kamer geef ik een 9, schoon, prima bedden, tv, goede sanitaire voorzieningen, ruim, rustig. Buiten, vóór de kamers, is een soort terras met zitjes, met uitzicht over de omgeving. De informele sfeer in het hotel is weldadig. Bepalend is de open en vriendelijke manier waarop de mensen van de herberg met de gasten omgaan, je voelt je er meteen thuis. Terwijl alles er toch heel professioneel aan toe gaat. Restaurant: we hebben genoten van de 'porc', voortreffelijk, en wat ons verraste, evenzo de wijn.

De omgeving: nergens monotoon, wel afwisselend. Uitgestrekte loof- en dennenbossen, vennen, akkerland, weiden. Door het dorp, kwartiertje wandelen, loopt de Maas. Je kunt met de pont naar dorpjes aan de overkant of een riviercruise maken. Een plek met de nodige historie. Het kasteel van Arcen met zijn Kasteeltuinen liggen even verderop aan de Lingsforterweg. Tja, het was nu eenmaal prima allemaal.

Heerlijke vakantie gehad.!!

Mvr. J Habing -van den Bos
2-3-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen, de bungalow was schoon en alle benodigdheden waren aanwezig.Als er vragen zijn worden deze direct behandeld.

Een mooie omgeving waar je alle kanten uit kan.

In ieder geval voor herhaling vatbaar!!!

niet meer

J.Breetveld
20-1-2018

Wij kwamen al jaren maar dan bij de vorige eigenaar.

Het is zeker niet als vroeger kamers slecht onderhouden veel stof en brandgat onder kleed.

S'avonds enorm veel overlast van slaande deuren en drukte ...bleek duivenclub aanwezig te zijn !!! Dus geen overlast van hotelgasten maar van buiten.

De ijzeren buitentrap naar de kamer was bevroren en met veel gevaar naar beneden gelopen...te gevaarlijk.

Dit is onverantwoord.

Niks op aan te maerken

"Ouderwetse" gastvrijheid

Carla
21-9-2016

Eenvoudige grote kamer. Heel schoon en goede bedden. Simpele maar lekkere maaltijden.

Super klantvriendelijk hotel.

Bert en Freddy.
19-6-2016

Net terug van motorweekend ,en super naar zin gehad in De Arcense Herberg . Eigenaar Lot en personeel halen allles uit de kast om er een prettig verblijf van te maken.

Mooie ruime en schone kamers een echte aanrader dus. Gr Bert en Freddy.

Wij waren met een groep van 8 motorvrienden/vriendinnen die al jarenlang vele motorreizen maakt. De hele groep vondt dit een perfecte locatie. Royale schone kamers. Ruime parking met overkapping voor onze motoren. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel met een heerlijke eerlijke keuken en gezellige bar. De herberg is voorzien van 3 terrassen (voor, achter en dak), dus er is altijd een aangename zitplek.

De omgeving is zeer aantrekkelijk voor mooie motortochten, wandelingen met een gezellig dorp en diverse attracties om de hoek.

Kortom: AANRADER

Mooie centrale ligging en ouderwets gezellig.

Frank en Leni Krijgsman
8-6-2015

De juiste uitval basis voor:

Met de fiets de omgeving te verkennen.

Wandeltochten langs en om de Maas.

Bezoek aan de Kasteel tuinen van Arcen.

Watermolen.

Mooie overnachting locatie voor groepen.

Familiebijeenkomst.

Super service en klantgericht

Monique Lenders
19-10-2014

Helaas was er iets misgegaan met onze boeking voor 2 overnachtingen voor drie vriendinnen in een familiekamer. Er was geen vrije kamer meer beschikbaar. De eigenaar vond dit uitermate vervelend en heeft zijn uiterste best gedaan om een goed alternatief voor ons te vinden. Hierin is hij meer dan geslaagd. We mochten gebruik maken van een appartement van vrienden. Het ontbijt mochten we die twee ochtenden gratis komen nuttigen in de herberg. Het was helemaal top. We hebben er uiteindelijk ook de eerste avond nog gegeten. Heel vriendelijk en servicegericht personeel. We kunnen de Arcense herberg dan ook van harte aanbevelen. Een warm bad! Bedankt! Monique en twee vriendinnen

Weer helemaal goed

Neuteboom
27-7-2014

Het was weer helemaal gezellig in de herberg.

Super schone kamers,goed eten en mooie omgeving.

Lod,Carola en personeel bedankt weer voor de goede zorgen.

En tot de volgende keer!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Arcense Herberg in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Arcense Herberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Arcense Herberg scoort een 8.56 uit 10 op basis van 68 reviews.