Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal

Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal
8,4

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Meerdal voor je op een rij gezet:

3689 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Park prachtig, huisje is ellendig

Huiskens
22-7-2018
  • Onderkomen1

Verouderde huisjes, schoonmaak laat te wensen over, dit zal niet liggen aan de schoonmaak medewerkers maar aan de beperkte tijd. Huisje was echt smerig. Zelf maar aan het boenen geweest de eerste dag. Bedden zijn ook dringend aan vervanging toe.

Park is verder prachtig, we komen zeker terug. Maar absoluut niet meer voordat huisje 213 een flinke update heeft gehad.

Goed, maar niet bijzonder

B. van Alebeek
19-7-2018
  • Onderkomen1

Het park ligt in een super mooie omgeving en het park zelf ziet er ook echt super netjes uit. Er is van alles te doen.

Alleen de huisjes laten dan weer de wensen over. Ik snap zelf ook wel als je een comfort huisje boekt, dat het niet de meest luxe huisjes zijn. Maar huisje die gewoon oud en vervallen zijn, is ook niet echt iets waar je op zit te wachten. Hier kan Centerparcs nog veel aan verbeteren. Misschien de huisjes een keer opknappen en zorgen dat het meubilair op elkaar is afgestemd?

Verder hebben wij een goed weekend gehad met mooi weer, alleen viel de staat en de schoonmaak van het huisje ons wel een beetje tegen.

Team Het Meerdal, Guest Relations, 20-7-2018

Beste B. van Alebeek,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven.

We zullen uw opmerking wat betreft de verouderde cottages doorzetten naar de betreffende afdelingen.

Met vriendelijke groet,

Team Het Meerdal

Gezellige week vakantie met de kids van 4-11 jaar

Sandra Nordstrøm
14-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Leuke activiteiten voor de wat oudere kinderen. Balabu was tot ongeveer 7 jaar. Dat stond niet vermeld op de website. Zwembad was goed. Kinderafdeling beetje tam vergeleken met de andere centerparcs waar we zijn geweest. Goeie glijbanen voor de oudere kinderen, lokaal zijn het er 3 stukken.

Tessa
5-7-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk weekend gehad en met veel plezier verbleven! De huisjes waren ook goed geluidsdicht dus geen last van anderen gehad. We zullen zeker nog een keer terugkomen.

Team Het Meerdal, Guest Relations, 10-7-2018

Beste Tessa,

Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u een mooi weekend hebt gehad op ons park.

We hopen u graag nogmaals te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Team Het Meerdal

Tamara G.
1-7-2018
  • Onderkomen9

Top verblijf gehad met de kids 😊😊

Team Het Meerdal, Guest Relations, 2-7-2018

Beste Lisette

Dank u wel voor uw mooie beoordeling op Zoover.

Wat fijn om te lezen dat genoten heeft en ook van de vele bezienswaardigheden in de omgeving. Wij hopen u nog een keer te mogen begroeten op ons park.

met vriendelijke groeten, Team Het Meerdal

Center Parcs het Meerdal is een aanrader!

Lisette Douma
1-7-2018
  • Onderkomen8

Ik vindt deze Center Parcs één van de betere, dit komt door de ligging van het park. Het is natuurlijk heerlijk om op het park te vertoeven, maar zeg nou eerlijk als je een midweek gaat wil je meestal nog wel even van het park af. Voor kleine kinderen ligt attractiepark Toverland een paar kilometer verderop. Voor de volwassenen is het designer outlet Roermond een aanrader! Ook ligt het park dichtbij de Duitse grens en is Dusseldorf een leuke stad om te bezoeken!

Het park is vrij groot dus als je slecht ter ben bent vraag dan als je de vakantie gaat boeken voor een huisje dichtbij het zwembad! Ook is het anders een leuk idee om een golfkarretje te huren!

Wat ik zelf wat minder vond maar overigens wel begrijp is dat het zwembad wat aan de koude kant was, maar wij waren buiten de vakantie dus er waren niet zoveel mensen. Ik denk dat dit om energie te besparen daarom ook zo was.

herten

S. Kes
30-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

een mooi park midden in de natuur en in de verte van je bungalow zie je de herten lopen. Gezelligheid staat hier centraal kortom een aanrader

Heerlijk vertoeven in de natuur

Fam Essers
28-6-2018
  • Onderkomen8

Mooi park, vriendelijk personeel. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen, er is meer dan genoeg te doen voor ze.

huisjes zijn wel beetje verouderd maar wel goed onderhouden.

Center Parcs Het Meerdal, Guest Relations, 28-6-2018
Beste familie Essers, wat fijn dat u de tijd genomen heeft om een mooie recensie te schrijven van Het Meerdal. Heerlijk dat u zo heeft kunnen genieten met uw gezin. Hopelijk mogen wij uw weer een keer begroeten op het park. Met vriendelijke groeten, Team Het Meerdal

leuk voor kinderen

Bas
26-6-2018
  • Onderkomen7

Mooie rustige omgeving, veel groen en eekhoorntjes. Lekker gegeten in het grillrestaurant, en een leuk (ietwat ouder) zwembad. Huisje was redelijk schoon, maar zijn lekgeprikt door de muggen. Denk niet dat een hor zin zou hebben gehad omdat er ook een grote terrasdeur in het huisje zit, maar de hoeveelheid muggen was wel storend (per nacht minimaal 20 doodgeslagen, en er zaten al vlekken van de vorige gasten).

Ook prettig dat het parkeren bij ons huisje redelijk dichtbij was, en dat er 's middags vermaak voor de kinderen is. Om de 100 meter is er wel een speeltuin te vinden, en zijn dus het park ook niet afgeweest.

Voor herhaling vatbaar!

Anouk
25-6-2018
  • Onderkomen8

Echt een super mooi park waar van alles te doen is!

We hebben meerdere keren gegeten op het park, van ontbijt tot lunch en avondeten en alles was perfect! De huisjes zijn prima en zijn schoon. Leuke kinderboerderij. Ook heerlijk dat je zo van het park het bos in kunt wandelen, maar ook over het park wandelen is heerlijk. Zwembad is top! We hebben ons hier echt goed vermaakt.

Guest Relations Het Meerdal, Guest Relations, 27-6-2018

Beste Anouk,

Wat fijn dat u de tijd genomen heeft deze mooie review te schrijven! “Genieten” is precies wat wij, als Center Parcs heel belangrijk vinden en dus zijn we heel tevreden dat u op die manier van uw vakantie genoten heeft.

Met vriendelijke groeten, Team Meerdal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal scoort een 8.36 uit 10 op basis van 3770 reviews.