Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal

8,4

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,8

Omschrijving
Ontspannen in de natuur in het Limburgse America op Center Parcs Het Meerdal. Zoals je dat van Center Parcs gewend bent vind je hier een subtropisch zwemparadijs en een marketdome. Al biedt de natuur alleen al genoeg vermaak. Middenin de bossen spot je eekhoorns en zelfs herten. Zin in een uitstapje met het gezin? Trek eropuit naar Toverland.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Meerdal voor je op een rij gezet:

3918 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in het Nederlands

Geweldig zwembad ,mooi park

Wendy,
14-1-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Mooi park,wij hadden een basic 4 persoons huisje in de 700 rij,dichtbij het plaza, schoon huisje, heerlijk rustig,super zwembad, leuke kidsclub jammer dat alles geld moet kosten ( trampoline,activiteiten etc ) vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar

Geweldig voor herhaling vatbaar

Rita,
13-1-2019
  • Onderkomen9

We hadden een VIP bungalow met alles tip top in orde. Het park en de huisjes zijn omringt door de natuur en er lopen een soort van witte herten vrij rond echt prachtig om te zien. Je komt er helemaal tot rus en er is een heleboel te doen dus een echte aanrader.

Fantastische week gehad.

Nikki,
12-1-2019
  • Onderkomen10

Super leuke mid week gehad bij het meerdal. Leuke activiteiten op het park en mooi zwembad. Voor kleine kinderen veel te doen En in de avond leuk entertainment. Wij hadden een 6 persoons premium huisje, deze was erg ruim en schoon.

fantastich

Annelies Vanbel,
  • Onderkomen8

Tof park, kinderen vonden het heel leuk, goede service!

Helemaal top goed verzorgd!

Kelly Schepers,
  • Onderkomen10

Wij had een 5 persoons huisje met zijn 3e.

Deze was lekker ruim. We hadden niet het nieuwste huisje maar alles was zeer schoon. Echt mijn complimenten. Wij lagen vooraan het park wat ideaal was met een peuter. Alles vlak in de buurt.

Je hebt geen last van je buren geen last van lawaai van buiten. Binnen in het huisje ben je van alles voor zien. Alles was compleet!

Het zwembad was super! Wat hebben wij genoten. Wederom super schoon, liep genoeg toezicht rond, zelf buiten in de kou zitten voor alles in de gaten te houden. Respect want het was behoorlijk koud.

Onze zoon heeft genoten en zijn elke dag gaan zwemmen.

We hebben lekker gegeten in het restaurant. Er werd meegedacht met mijn allergie. Heel fijn! Leuk personeel!

We hebben smiddags ook een hapje gegeten ook dit was goed geregeld.

Voor de kinderen is genoeg te doen. Speeltuin binnen. Mijn zoon heeft zich vermaakt .

Kinderboederij was leuk en netjes verzorgd.

Team Het Meerdal, Guest Relations, 12-1-2019

Beste Kelly Schepers,

Wat fijn dat u de tijd genomen heeft deze mooie review te schrijven! “Genieten” is precies wat wij, als Center Parcs heel belangrijk vinden en dus zijn we heel tevreden dat u op die manier van uw vakantie genoten heeft.

We hopen u en uw familie in de nabije toekomst weer te mogen begroeten op één van onze Center Parcs parken.

Met vriendelijke groeten,

Team Meerdal

Bob van der haeghen,
  • Onderkomen9

Graag kom ik naar het Meerdal , als natuur mens is het altijd thuis komen in de omgeving en in het park is het personeel altijd vriendelijk en elke keer de ontmoeting met de witte herten is wonderlijk , zwemmen , wandelen, fietsen, uit eten of drinken , alles kan je hier zelf uitkiezen , een show of spellentje spelen , afwisseling genoeg , een weekje is zo weer voorbij .

Fijne kerstdagen in het Meerdal

D.M.Wijnhorst,
  • Onderkomen8

1e keer weg met kerst in mn leven met gezin.

Relaxte dagen gehad in het Meerdal zonder stress genieten van vrouw,kinderen en kleinkind in fijne omgeving met veel mooie lichtjes overal op het park.

Twijfel

Bianca,
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

We moesten lang wachten op ons cottage.. en wat blijkt de kerstboom met spullen moesten we ook nog ophalen. Voor €50 voor de boom verwacht je dat deze daar al klaar stond. Echter zonder van het geld want het was nog een mini boom ook

Team Het Meerdal, Guest Relations, 12-1-2019

Beste Bianca,

Bedankt voor uw reactie.

Het is jammer om te horen dat u lang heeft moeten wachten op uw cottage en dat uw verwachting over de Kerstboom niet overeen kwam met de werkelijkheid. Uw kritiek zullen we ter harte nemen voor de toekomst. En we hopen dat u in de toekomst Center Parcs toch nog eens zult overwegen.

Met vriendelijke groeten,

Team Het Meerdal

Wij vinden het altijd gezellig in het Meerdal.

Henk van de Kaa,
8-1-2019
  • Onderkomen8

WE waren met de kerst in het Meerdal al voor wel de 30e keer , wij vinden het altijd heel gezellig daar ,we doen bijna alle activiteiten aan mee, DE service is er ook goed vinden wij,

Het personeel vinden wij erg behulpzaam en vriendelijk Er is van alles tedoen voor groot en klein s,avonds was het ook gezellig op de plaza.

Het huisje was keurig netjes schoon niets over tezeggen ik raad het echt aan bij kennissen en Fam. we hebben weer geboekt voor dit jaar met de kerst .

Team Het Meerdal, Guest Relations, 9-1-2019

Beste heer Henk van de Kaa,

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wat leuk om te lezen dat u en uw familie al zo vaak met Kerst naar ons park komt. We hopen u de komende jaren nog vaak ote mogen verwelkomen.

Tot Kerst 2019!

Groet,

Team Het Meerdal

Leuk park ,

Lo,
8-1-2019
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Leuk zwembad,niet zo vreselijk druk als wel eens is. Vriendelijk personeel,

Test., Guest Relations, 15-1-2019
Test van de redactie , test van de redactie test test

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.