Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal

• 8.5Activiteiten
  • 8.1Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Meerdal voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Ontspannen in de natuur in het Limburgse America op Center Parcs Het Meerdal. Zoals je dat van Center Parcs gewend bent vind je hier een subtropisch zwemparadijs en een marketdome. Al biedt de natuur alleen al genoeg vermaak. Middenin de bossen spot je eekhoorns en zelfs herten. Zin in een uitstapje met het gezin? Trek eropuit naar Toverland.

4613 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal

• 9Ria13-01-2020

Toppark, hier komen we weer!

Mooi park. Ideaal met kleine kinderen. Veel voor hun te doen. Zeer gezellig parkcentrum met alle activiteiten onder één dak. Premium 6 persoons cottage. Schoon en zeer ruim.
    Topper onder de centerparcs parken.

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 9Saskia10-01-2020

Een vakantie om nooit meer te vergeten!

Wat hebben we het fantastisch gehad. We gingen met het gezin voor het eerst naar Center Parcs het Meerdal. We hebben vanaf moment 1 genoten. We zaten daar met Kerst. Heerlijk genieten van ons gezinnetje. We hadden een kindercottage, huisje 406. Een super groot bad waar de kinderen heerlijk in gespeeld hebben. Een kinderkamer met speelgoed. En het hele huisje zag er kleurrijk uit. Wat we ook erg belangrijk vinden is dat het schoon is, dat was echt een topper. Maar het hele park was super schoon. In het zwembad viel het ons op dat ze constant aan het schoonmaken waren. Zelfs de tafeltjes werden elke keer schoongemaakt, dat hebben we nog nooit gezien. Bij de douche en de wc sproeiden ze alles netjes schoon en de putjes werden leeggehaald. Plaza is daar ook erg groot, alles in 1. Heerlijk! Zwemmen, uit eten, bowlen, spelen, gezellig wat drinken. Wat wil je nog meer! Een vakantie om nooit meer te vergeten!

Boekingsnr. 9058555 Huisje 406

• 10Onderkomen

Team Het Meerdal, Guest Relations, 13-01-2020

Beste Saskia,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review! Zo te lezen heeft u het ontzettend naar uw zin gehad en volop genoten tijdens de feestdagen in ons park. We geven uw complimenten door aan onze collega's. We hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten in ons park.

• 9Di10-01-2020

Zeker voor herhaling, nog een keer.

We hebben ons hier prima vermaakt, we hadden een vrijstaand huis op het einde van het pad. Het huisje was schoon en netjes en had alles wat we wilden. Het zwembad was fantastisch. De Wildwaterbaan is een stuk rustiger dan die van het Heiderbos. Dus toen onze kids daar achter waren kwamen ze niet zo gauw meer terug. De minigolfbaan is binnen en harstikke leuk opgezet, zeker een aanrader. We gaan vast nog wel een keer.

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 8ilona Van Trijp10-01-2020

Zeker de moeite waard.

Super genoten! Weekend met familie geweest. Ondanks het slechte weer hebben we ons uitstekend vermaakt. Tussen de buien door heerlijk kunnen wandelen, dochter heeft zich super vermaakt activiteiten die het park. Was erg aangenaam. 2 min puntjes, hadden en rolstoeler bij, plaza is niet echt rolstoel vriendelijk sommige plekken aan de krappe kant. En zwembad was ontzettend koud vergeleken met andere parken, ook was de enige glijbaan defect gehele weekend.

Team Het Meerdal, Guest Relations, 13-01-2020

Beste Ilona,

Hartelijk dank voor uw mooie review, zo te lezen heeft u genoten in ons park. Graag tot een volgende keer!

• 8Zorzetto Patrick10-01-2020

Zeer leuk en voor herhaling vatbaar

Onze 4-jarige Femke heeft zich heel goed geamuseerd, de kinderanimatie was top, ze heeft kunnen mee meedansen met de andere kinderen, bingo spelen ..., het zwembad vond ze ook leuk, vooral de brede familieglijbaan vond ze geweldig. De kinderboederij was ook de moeite, daar heeft ze in de schuur de paashaas ontmoet , een heel groot konijn :-). Een klein minpunt, maar dat heb je bij de meeste zwembaden is te kleine lockers, ik begrijp niet dat ze deze zo smal maken, je moet je materiaal er in persen en je hebt er sowieso minstens 2 nodig, maar je zit wel met 2 a 3 sleutels. De grote lockers zijn dan ook onmiddellijk bezet, wat logisch is. Ook de verlichting vond ik te weining, toen wij in het duisters aankwamen hebben we een lange wandeling moeten maken eer we de market dome vonden, ondertussen ook een ander verdwaalde groep meegenomen. Maarja, het belangrijkste is dat we ons amuseren, en dat is heel goed meegevallen.

• 8Wim10-01-2020

Heel leuk

Heel leuk park. Mooi zwembad!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Center Parcs Het Meerdal, Guest Relations, 13-01-2020

Beste Wim,

Hartelijk dank voor deze positieve review, graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Anita Scheepers10-01-2020

Fantastisch, voir herhaling vatbaar!

Wederom heerlijk genoten van de natuur , de activiteiten ,de rust en de acomendatie.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Jacqueline Drenth09-01-2020

Kortom over het algemeen een fantastisch park

Mooi park gelegen in de bossen aan een groot meer. Voorzien van een mooie accommodatie ,ruim huisje wat naar ons idee ook mooi gerenoveerd was. Een tip van onze kant zou zijn om aan de achterkant van het huisje een soort van overkapping te maken zodat je droog kunt zitten. Ook een behoud voor het nieuwe tuinmeubilair wat er strak uitzag. De market dome was zoals gewoonlijk gezellig met genoeg te doen zoals bowlen, poolen,airhockey enz. Ook voor kleinere kinderen genoeg vertier. Lekker gegeten in het evergreenz buffetrestaurant, voor elk wat wils ,uitgebreid en smakelijk. Minpunt was de snackbar, weinig keuze, achterhaald en prijs/kwaliteit /hoeveelheid te mager. Voor verbetering vatbaar. Komen al heel wat jaren op dit park maar de snackbar gaat niet met de tijd mee. Jammer. Zwemparadijs is geweldig. Soms alleen even te weinig stoelen aanwezig. Ook ligbedden zou aan te raden zijn.

Team Het Meerdal, Guest Relations, 10-01-2020

Beste Jacqueline,

Bedankt voor uw uitgebreide review.

Wat leuk om te lezen dat u ons park vaker bezoekt. Dat waarderen we zeer. Uw opmerkingen m.b.t. een overkapping, Snacks en ligstoelen zullen we doorgeven aan betreffende managers.

We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen begroeten op Het Meerdal.

Met vriendelijke groeten,

Team Het Meerdal

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8Pr09-01-2020

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk verblijf gehad met de kerst dagen plaza heerlijk om lekker te zitten of zoals mijn jongens graag deden een potje poolen en leuke winkeltjes om lekker rond te snuffelen Ook hadden we ontbijt service aan het huisje elke dag lekker verse broodjes en de rest wat erbij hoorde was al klaar gezet in het huisje en ooo wat was dat veel dus ook echt waar voor je geld Huisje was wel wat gedateerd maar wel schoon Al met al heerlijk om zo de kerstdag door te brengen

• 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 8R Krol09-01-2020

Mooi netjes park met genoeg te doen. Toen mijn zoontje een bowlingbal op zijn teen liet vallen kwam er snel een medewerker met ijs. Bij de grill was het erg druk en zaten we een beetje in vergeet hoekje. Maar verder prima verblijf!

175 tips over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal

• Jef Van Loy, 20-10-2019

Het Meerdaal staat bekend voor het ideale park voor de allerkleinste. Toch bleef ik wat op mijn honger zitten wat mijn 1 jarige dochter betreft. Ik zou nog een ballenbad voorzien. Zo kunnen de allerkleinste zich ook amuseren.

• D, 04-02-2012

Kijk indien mogelijk voor akties waarbij je korting krijgt

• Jeroen, 06-05-2014

Doe de excursie koeien kijken met de kinderen. Erg Leuk en interessant. Je gaat dan naar het melkvee bedrijf aan de overkant van het park waar je een rondleiding krijgt van de boerin.

83 vragen over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal

• Ria, 09-03-2019

Huisje 676

Heeft iemand foto"s van huisje 676 en dan ben ik vooral geinteresseerd in het uitzicht vanaf het terras

• Margreet, 06-02-2019

Huisje 477

Heeft iemand toevallig ervaring/foto’s met huisje 477? Hoe is het speeltuintje bij dat huisje?

• Manon Prins, 17-12-2018

Peuter bijna 2

Wij willen september 2019 hier met onze peuter van dan bijna 2 naar toe gaan. Is er voor hem genoeg te doen? En is voor hem de baluba ook leuk of is dit alleen voor grotere kinderen. Kan hier weinig over vinden..

Vakantiepark info

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad