Géén boekingskosten
NederlandLimburgAmericaVakantieparken AmericaVakantiepark Center Parcs Het Meerdal

Center Parcs Het Meerdal

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Ontspannen in de natuur in het Limburgse America op Center Parcs Het Meerdal. Zoals je dat van Center Parcs gewend bent vind je hier een subtropisch zwemparadijs en een marketdome. Al biedt de natuur alleen al genoeg vermaak. Middenin de bossen spot je eekhoorns en zelfs herten. Zin in een uitstapje met het gezin? Trek eropuit naar Toverland.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5127 Reviews over Center Parcs Het Meerdal

• 1Walter Van Elzelingen02-12-2022

Niet krijgen waar je wel voor betaald

Vip huisje geboekt met 2 badkamers, sauna en bubbelbad. Uiteindelijk huisje toegewezen gekregen zonder 2 badkamers zonder sauna en bubbelbad. En krijgen geen geld terug. Nooit meer naar centerparcs

• 1Onderkomen
  • 5Sara01-12-2022

Teleurstellend

We zijn een weekje hier geweest. Huisje was proper, market dome is leuk. Echter veel restaurants gesloten. Het zwembad was echt een tegenvaller: water was heel koud, geen sauna/bubbelbad of zonnebedden beschikbaar. Ook het kinderbad was veel te koud. Alle kindjes hadden blauwe/ bibberende lippen van de koud. De baluba was heel donker. Geen juiste verlichting. Jammer voor het geld. Was het toch een teleurstelling.

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Kelly01-12-2022

Tegenvaller

4pers huisje nr 279. Hygiëne in het huisje was matig, veel stof en honden-/mensenharen rondom cottage en op de bank. De bank rook erg muffig (naar hond?) En zat voor geen meter. Het zwembad viel erg tegen: water was te koud, infraroodlampen deden het niet, bubbelbad en sauna waren dicht. Op maandag was er 1 vd 3 restaurants open, het buffet restaurant: eten viel ook tegen (lauw, keuze was ruim maar lag ons niet) Al met al zijn we een halve dag eerder naar huis gegaan. Spijtig.

• 4Onderkomen
  • 7Astrid29-11-2022

Huisje goed, zwembad koud, park slecht verlicht

Wij hadden een VIP cottage voor 6 personen. Heerlijk ruim, slaapkamers genoeg ruimte voor ledikant. Badkamer netjes en de kachels stonden goed warm. Zwembad was voor ons goed qua temperatuur, voor onze zoon van 2 helaas te koud. Moest huilen van de kou, na 10 minuten in het kinderbad werd het beter. Beleefboerderij vond ik tegenvallen.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 4Jordy van Laerhoven24-11-2022

Minder dan verwacht

Wij zijn de afgelopen tijden meermaals naar het Meerdal geweest, eigenlijk altijd tevreden geweest, deze keer was helaas anders. Bij aankomst was het huisje vies, en stond er een controleur van de schoonmaak binnen, zij gaf aan niet te weten dat wij early check in hadden, geen probleem. want ze zei dat het huisje wel schoon was. toen zij even later vertrokken was was het huisje verre van schoon. Er zat schimmel in de badkamer, het kluisje konden we niet gebruiken want was op slot, de vloer was vies en er hing op meerdere plekken een spinnenweb. Verder was alles in orde in het huisje. In het zwembad was de glijbaan buiten gebruik ivm onderhoud, hier waren wij niet van op de hoogte. Daarnaast werkte ook meerdere warmtelampen niet. Ook was het toezicht in zwembad slecht, stoelen in het restaurant werden geclaimt met een handdoek net als de zonnebedden. Kortom een tegenvaller voor ons, wij zullen een nieuw park moeten gaan zoeken helaas.

• 8Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 8Lindsey De Graaff23-11-2022

Prima toeven voor een weekendje

Leuk park, aardig personeel en leuk zwembad. Schoonmaak huisje kan beter.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Saskia23-11-2022

Super leuk park! Mooie grote plaza en zwembad erg ruim en leuk! We gaan regelmatig naar het Meerdal, vonden het water deze keer wel wat aan de frisse kant. Huisje was prima en schoon. Het personeel in de plaza is erg vriendelijk. Restaurant is erg prijzig geworden helaas.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Alexandra23-11-2022

Mooi park!!!

Geweldig gerenoveerd park. Waren hier met 3 gezinnen met 2 kinderen. Mooie omgeving en mooie opgeknapte huisjes. Het zwembad Aqua Mundo was het water te koud. Verder heerlijk op de terassen gezeten in het Market Dome. 1 minpuntje wilde met de zoon graag naar de bingo en waren er 40 minuten voor de aanvang maar helaas geen plaats meer te krijgen. Waren niet erg veel zitplaatsen. Verder een top midweek gehad met zeer goed weer.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Peter23-11-2022

Geweldig

Geen minpunten personeel zeer vriendelijk

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Fam. De haan23-11-2022

Heerlijk weekje weg met de honden

Wij hadden 4 persoons huisje, erg schoon en netjes. Verwarming af en toe van slag, maar voorderest zeker geen klagen, wij waren met 2 honden en die hadden ook de tijd van hun leven. Alles is duur op het park, maar dat weet je van tevoren. Veel te doen, je kan het zo gek maken als je zelf wilt, wij hebben genoten. En meteen weer geboekt😁

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen