Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal

Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal
8,4

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Meerdal voor je op een rij gezet:

Ontspannen in de natuur in het Limburgse America op Center Parcs Het Meerdal. Zoals je dat van Center Parcs gewend bent vind je hier een subtropisch zwemparadijs en een marketdome. Al biedt de natuur alleen al genoeg vermaak. Middenin de bossen spot je eekhoorns en zelfs herten. Zin in een uitstapje met het gezin? Trek eropuit naar Toverland.

3832 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in het Nederlands

Huisjes zijn aan vervanging toe!

V vliet
13-11-2018
  • Onderkomen6

Activiteiten en restaurants prima , maar huisjes zeer klam en vochtig. Echt schoon was het ook niet. Meeste huisjes zijn zeer gedateerd .

Heerlijk

C. van Es
9-11-2018
  • Onderkomen9

We waren met z’n drieën , oma, moeder en dochter.

Waren hier voor de tweede x dit jaar. Was weer super.

Team Het Meerdal, Guest Relations, 9-11-2018

Beste mevrouw van Es,

Bedankt voor de review.

Wat leuk dat jullie zo genoten hebben. Wellicht tot volgend jaar.

Op naar de volgende CenterParcs

Deepak Kumar
6-11-2018
  • Onderkomen8

Top! We waren hier met 2 gezinnen in een vip cottage. Zowel wij als de kinderen hebben heerlijk genoten. Genoeg activiteiten om de gehele dag door te brengen!

Park is voorzien van een goede indoor alsmede outdoor zwemparadijs, daarnaast heb je een supermarkt voor je dagelijkse boodschappen, maar ook genoeg soorten keukens om van te kiezen en te genieten. Veel dingen te doen om kleine kinderen (oudste met ons mee is 5 jaar) bezig te houden.

Team Het Meerdal, Guest Relations, 8-11-2018

Beste Deepak Kumar,

Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u en uw kinderen genoten hebben van alle faciliteiten van Het Meerdal.

Wij hopen u graag weer te mogen begroeten.

Geweldig

Corina
  • Onderkomen8

Wij hebben een lang weekend door gebracht bij jullie op het Meerdal. Wij zaten in een pony huisje en hebben twee dagen mogen genieten van jullie pony arrangement. Helemaal geweldig voor onze dochter die gek is van paardjes. We hebben een prima weekend gehad.

Team Het Meerdal, Guest Relations, 7-11-2018

Beste Corina,

Hartelijk dank voor deze mooie review op Zoover.

Wat leuk om te lezen dat uw dochter genoten heeft van onze pony vakantie.

Hopelijk mogen we u binnenkort weer begroeten bij ons op het park.

Hunkeren naar volgende verblijf bij Center Parcs

Okke
  • Onderkomen7

Even uit de dagelijkse sleur.

In een omgeving waar alles kan en niets moet.

Team Het Meerdal, Guest Relations, 6-11-2018

Beste Okke,

Graag bedanken wij u voor deze mooie review.

En zo is het maar net, even weg en genieten van alles wat mag en niets wat moet. We hopen dat u binnenkort weer te mogen begroeten in ons park.

fantastisch

C.J. Smith
  • Onderkomen8

het is een wat ouder park maar de gezelligheid is top,aan diverse activiteiten deelgenomen en ons zeer vermaakt.een volle week met zijn allen een keer per jaar vakantie toptijd tot volgend jaar

Onverwacht uitstekend.

Mark
  • Onderkomen8

Wij bezoeken 2-3 keer per jaar (vanuit Engeland om familie te bezoeken) één van de Center Parcs' locaties in Nederland, maar meestal de parken (met vijf Birdies) De Eemhof en Het Heiderbos. Onze verwachtingen waren lager (vier Birdies), maar onze excuses aan het Meerdal.

Het Meerdal is ons zo goed bevallen dat we meteen een extra NLD vakantie hebben geboekt in 2019. Waarom? 1. Wens van de kinderen: zwembad (activiteiten) leuk voor beide kinderen (7 en 10) en indoor (bijv. minigolf) activiteiten. 2. (Klant-)vriendelijk, daadkrachtig en behulpzaam personeel . 3. 4. De locatie, een rustige en mooie locatie.

We gaan zeker terug naar de andere (vijf Birdies) parken, maar Het Meerdal (vier Birdies) is zeker de moeite waard.

Veel plezier, Mark

Team Het Meerdal, Guest Relations, 4-11-2018

Beste Mark,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat het volgende verblijf alweer geboekt is! We kijken ernaar uit om u en uw gezin wederom te mogen ontvangen.

Pauline Kölzer
  • Onderkomen8

Zoals altijd heerlijk verblijf gehad. Park is super mooi, bosrijk en market dome erg mooi aangelegd. Zwembad met wildwaterbaan fantastisch!

Heerlijk genoten en zeker een aanrader

Patricia Pijloo
  • Onderkomen9

Heerlijk park, waar je met je honden ook heel goed kunt genieten van de mooie natuur.

Team Het Meerdal, Guest Relations, 4-11-2018

Beste Patricia,

Hartelijk dank voor deze mooie review, we hopen u binnenkort weer op een van onze parken te mogen ontvangen.

fantastisch

I Ederveen
  • Onderkomen8

We hebben met onze kinderen en kleinkind weer een fantastisch weekend gehad

Genieten elke keer weer als we met z'n allen op

Center parcs zijn.

Het volgende verblijf is weer geboekt

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.