Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal ****

8,4

Weer vandaag8°-3°

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Meerdal voor je op een rij gezet:

3530 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in het Nederlands

Leo de Vries, 17-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij komen graag op dit park omdat het op een mooie ligging is en de park plaza geheel is overdekt, zodat je niet telkens weer naar buiten moet om iets anders te doen. Wij gaan meestal in de winter periode en dan kan het wel eens slecht weer zijn. wij hebben de laatste keer in VIP 937 gezeten dit was een heel mooi huisje en ook schoon bij aankomst. ook zitten ik met mijn vrouw wel eens in een 2 pers. Vip huisje iets kleiner maar ook zeer gezellig. De bediening in de park plaza is zeer vriendelijk zo ook de receptie daar wordt je zeer goed te woord gestaan en ze helpen je direct waar nodig is.

Wij raden iedereen dit park aan, wij zijn op verschillende parken geweest maar komen toch steeds hier weer terug.

Wij hebben nu ook weer gelijk geboekt voor januari 2019 maar eerst gaan wij in april naar de Vossenmeren, om daar ook eens te gaan kijken.

Prima vakantie

Anne, 17-2-2018
  • Activiteiten10

Cottage was prima.

Ontbijt delivery service erg duur: €10 per persoon per dag.

Autovrij park prima

Zwembad super leuk voor jong en oud.

Indoorspeeltuin leuk voor onze dochter.

Restaurant evergreenz erg duur als je kijkt kwaliteit prijs verhouding.

Restaurant nonnas en fuego prima niet super goed.

We hebben een super vakantie gehad met ons dochtertje van 1,5 jaar oud

We gaan zeker nog een keer terug

H.Bombeeck-Kanters, 17-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi parc vriendelijk personeel leuk huisje

We komen zeker nog eens terug

Ingeborg, 17-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Het huisje: “nieuwe generatie kindercottage” was super! Echt een aanrader

Activiteiten moet je soms lang van tevoren boeken, anders is het al volgeboekt.

Toppie

Tina de rover, 15-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Heerlijk verblijf, de kinderen hebben genoten van het zwembad en indoor speeltuin. Het huisje mocht wat schoner en moderner maar verder was het toppie

Nooit meer

Kloetstra, 13-2-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Sterk verouderd park, prijs kwaliteit klopt totaal niet. De hygiene is de huisjes is slecht. Ons huisje nr 115 was gewoonweg vies. Heel veel hondeharen en zelfs hondenbrokken op de vloer. Badkamer was heel smerig. We zijn letterlijk ziek geweest van stof en viezigheid. Ik zou Rob Geus eens willen uitnodigen om de huisjes van Centerparcs eens op hygiëne te willen testen. Voor ons geen Meerdal meer

Leuk park, zeker 4 sterren waard

Vera, 13-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Heel fijn park, wat je mag verwachten van een center parcs. Wij zijn op meerdere andere parken geweest, zowel 4 als 5 sterren en deze was zeker ruim 4 sterren waard. Lekker zwembad, veel baden en faciliteiten. Een van de mooiste dome's die we gezien hebben. We hadden een 6 persoons comfort huisje, deze had wat moderner en schoner gekund, maar was verder gewoon prima.

Voor herhaling varbaar

Diny Goossens, 13-2-2018

Prettig verblijf veel rust

Heerlijk ontspannen met baby

Lyssa, 12-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

De eerste keer op vakantie met ons zoontje van net 3 maanden. Heerlijk ontspannen. Het huisje was prima in orde en schoon. Alleen het babybedje had wat stof gevangen maar na een poetsdoekje erover was dat opgelost!

Super klantvriendelijk personeel. Toen we met een krijsende baby uit het zwemparadijs kwamen en bij een café hem wilde troosten kwam er meteen personeel vragen of ze iets konden betekenen. Super aardig!

In het park is op elke plek aan kleine kinderen gedacht, overal verschoon plaatsen, plekken om flesvoedingen of potjes op te warmen, kindermeubilair en plaats om de kinderwagen te stallen! Geweldige ervaring!

mooi en super

L.Robbers, 12-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

alles was super was en goed verzord

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal scoort een 8.36 uit 10 op basis van 3610 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: