Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal

Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal
8,4

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Meerdal voor je op een rij gezet:

3756 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in het Nederlands

Met jonge kinderen

Maria
25-9-2018
  • Onderkomen8

Mooi park, fijn huisje, goed personeel.Wij hebben een heerlijk weekend gehad.

Absoluut er echt even heerlijk tussenuit

D Witkamp
25-9-2018
  • Onderkomen8

Het is een heel gezellig park. We hadden een bungalow vlak aan het water. We hadden geluk met het heerlijke weer. De plaza is erg gezellig met goede restaurants. En vriendelijk personeel En ook het grand café is goed. We hebben zelf geen kleine kinderen meer maar ook voor hen is er ruimschoots voldoende te doen, veel speelplaatsen, een kinderboerderij. Het zwembad. Al met al bevelen wij dit park zeker aan.

Genoten!

Sandra
24-9-2018
  • Onderkomen7

Heerlijk park met kind van 3,5. Alle medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam en de ponyvakantie was echt geweldig!

Leuk zwembad! Leuke animatie!

Echt een aanrader!

kei gezellige weekend

ralph peters
24-9-2018
  • Onderkomen7

typische centerparcs huisjes, proper, weinig bijzonder.

Cenetrparcs moet het met name van de parkplaza hebben. En deze is best wel groot met leuke restaurants, oa pannenkoeken, el fuego met grill specialiteiten en een gezellig italiaans restaurant. Verder een leuke indoor speeltuin en tennis en minigolf facaliteiten.

Het zwembad is groot met de kenmerkende baden zoals een stroomversnelling, glijbanen, wildwaterbaan en golfslagbad.

Op 10 min rijden ligt Toverland. Zeer mooi pretpark met voor ieder wat wils.

Zéér goed.

Stefaan
  • Onderkomen9

Leuk park en alles wat een mens nodig heeft om te ontspannen met het gezin!

Team Het Meerdal, Guest Relations, 24-9-2018

Beste Stefaan,

Graag bedanken wij u voor deze mooie beoordeling!

We hopen u nog vaker te mogen begroeten in ons park.

Met vriendelijke groet,

Team Het Meerdal

was geweldig

groothuysen
  • Onderkomen9

vond alles goed maar het eten in het doorlopend buffet was niet lekker

Gedateerd park met schoenzolen als eten

Mark
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Zeer gedateerd park. Huisjes zijn erg gedateerd met vieze douchegordijnen.

Wij hebben ook take away pizza op het park genomen en wij konden beter onze schoenzolen eten. Kwaliteit was echt schrikbarend

Volgende keer maar weer park van andere keten waar de huizen wel met de tijd meegaan..

Leuk park, voor herhaling vatbaar.

Fam. Nelissen
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een leuk park met veel groen. De kinderen vonden het zwembad heel leuk. Goede fiets- en wandelmogelijkheden direct vanuit het park. Er is een beperkte keuze aan vegetarische gerechten in de eetgelegenheden, bij het buffetrestaurant viel dat wat tegen, we aten voornamelijk groenten en aardappelen. De desserts waren heerlijk. Het was een fijne vakantie, we hebben ons echt ontspannen en geamuseerd.

Mooie gezinsvakantie!

Sylvana Hagenaar
  • Onderkomen8

Het is een leuk en gezellig park. Erg kindvriendelijk!! Huisjes zijn mooi ruim. Wij komen zeker nog een keer terug wanneer onze kleine meid wat groter is.

Zeer leuk

Sjaak
  • Onderkomen8

Leuk park voor iedereen. Kleine Kinderen, grote kinderen en volwassenen. Mooi schoon park. Heerlijk gegeten in de restaurants. Stonden nog best veel auto's op het park geparkeerd dat is dan wel jammer voor een auto vrij park

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.