Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal

Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal
8,4

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Meerdal voor je op een rij gezet:

3667 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in het Nederlands

Topvakantie!

Davy, 18-5-2018
  • Onderkomen7

Afgelopen week te gast in Centerparcs Het Meerdal. Ook nu weer, net als de voorbije keren in andere parken van Centerparcs, een absolute topweek gehad. Vooral de vriendelijkheid van het personeel was geweldig. Ook de kinderanimatie is een aanrader. Ons zoontje is De bungalow zelf zou wel enige vernieuwing kunnen gebruiken. De receptiemedewerkers waren ook heel behulpzaam met al onze vragen. Ook al even langs geweest in het vernieuwde Limburgse Peel wat wel eens onze volgende vakantiebestemming zou kunnen zijn!

Slechte verhouding prijs kwaliteit

Door, 15-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Zeer oude huisjes, wc was vies, dode vliegen op de riggels en een vuile vloer. Gelukkig waren de bedden schoon. Plaza is leuk maar meer voor jongere kinderen. Voor oudere kids is er alleen de gamehal en het bowlen. Ook sluit de snackbar erg vroeg. We wilden op vrijdagavond om kwart voor negen even iets eten en het was al dicht. Slecht omdat je na je werk snel naar het huisje rijdt, uitlaadt en dan vervolgens niets meer kunt halen. Ook erg lang wachten bij de snackbar.
Center Parcs Het Meerdal, Guest Relations, 16-5-2018

Beste Door,

Dank voor uw recensie van ons park. We vinden het erg jammer dat uw verblijf niet naar wens geweest is. Wij willen u erop wijzen dat u bij ontevredenheid over de schoonmaak of andere ongemakken, dit het beste direct bij ons kunt melden, zodat wij het ter plekke kunnen oplossen. Wij hopen dat u in de toekomst Center Parcs nog eens zal overwegen als vakantiebestemming.

Team Het Meerdal

we hebben van begin tot eind genoten

fam. stolk, 14-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

dat het een mooi en vriendelijk park is

zeer geschikt voor kinderen van alle leeftijd

Geweldig

Giesbers, 14-5-2018
  • Onderkomen8

Wat een leuke grote park

Zwembad is ook leuk meerdere zwembaden en een leuke wildwaterbaan

Huisje was schoon en we zaten aan het meer met de uitzicht op de plaza we konden dan ook heerlijk genieten in de middag omdat we bij het huisje ligstoelen hadden.

Me kinderen hebben genoten en dat is het belangrijkste

Beste Sandra van Haren,

Wat fijn dat u de tijd genomen heeft deze mooie review te schrijven! Goed om te horen dat de Aqua Mundo in de smaak gevallen is bij u en uw kinderen en dat u heeft genoten van uw uitzicht op de Market Dome. We hopen dat we u nog eens mogen begroeten in Het Meerdal.

Belabberde ervaringen!

Roelie, 13-5-2018
  • Onderkomen3

Mooi zwembad en plaza. Huisjes zéér verouderd en niet schoon/fris! Toverlanddeal ineens anders dan vermeld op de site bij aankomst. Inchecken ondanks digitaal netjes alles op de rit zéér stroef! Ervaring bij het eetcafé op de plaza is eten goed maar bediening en oplossingen voor het daadwerkelijke probleem waardeloos...! Wij zouden hier zeker geen tweede keer naar toe gaan. Hebben we met andere verblijven toch zeker hele andere ervaringen...

Beste Roelie,

Dank voor uw recensie van ons park. We vinden het ontzettend jammer dat uw verblijf op ons park niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij willen u erop wijzen dat u bij ontevredenheid over de schoonmaak of andere ongemakken, dit het beste kunt melden, zodat wij het ter plekke kunnen oplossen. Wij hopen dat u in de toekomst Center Parcs nog eens zal overwegen als vakantiebestemming.

Fantastisch weekend.

Andre, 12-5-2018
  • Onderkomen8

Geweldige tijd met mijn kinderen. Vanwege chronisch zieke dochterwas afstand tot centrum erg ver. Hebben daarvoor elektrische fietsen gehuurd, die perfect waren.

Zeker voor nog een keer om naar toe te gaan.

Anita Griffioen, 12-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Alles is goed verzorgd, mooie cottage en genoeg te doen.

Voor herhaling vatbaar

Fan van Gelderen, 12-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooi park, veel te doen(ook voor kinderen) , gezellig huisje, verschillende winkeltjes,aanrader

Beste familie van Gelderen,

Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u tevreden was over de verschillende activiteiten, de shops en dat u tevreden was over uw cottage. Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen bij Het Meerdal.

Fam. van Campo, 12-5-2018
  • Onderkomen9

Het park is zeer mooi gelegen in de natuur. De hertjes begroeten je in de morgen vlakbij de cottage. Zeer mooie faciliteiten. Aquamundo is zeer leuk voor jong en oud en de restaurants waten van hoge kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel waardoor we echt een geweldige vakantie hebben gevad.

Beste familie van Camps,

Bedankt voor uw review. Erg fijn om te lezen dat u een geweldige vakantie gehad heeft op Het Meerdal. Ons park is inderdaad omringd met natuur, waardoor u heerlijk tot rust kunt komen. Onze hertjes genieten daar ook van en komen inderdaad graag bij u op bezoek! Hopelijk mogen wij (en onze hertjes) u nog eens begroeten op Het Meerdal.

Fantastische midweek gehad

Petra, 10-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ideaal voor onze kindjes van 5 en 7. Ze hadden de tijd van hun leven. Onze jongste was jarig, ze is enorm verwend in het evergreens restaurant. Veel dank aan het personeel daar, en zeker voor hun prachtige lang ze leven lied.

Mooi zwembad, omgeving is top. Groot aanbod aan kinderactiviteiten. Orry en vrienden waren grote favoriet bij onze meisjes

Jammer dat de kids safari en de kinderbootjes best prijselijk zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal scoort een 8.37 uit 10 op basis van 3748 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: