Vakantiehuis De Vertoeverij

• Goed: 7 - 8

fantastisch

B. Meijboom
12-6-2018

Het is een mooi rustig gelegen vakantiehuis in een mooie omgeving het huis is schoon en goed en gezellig ingericht.

Een aanrader!

mooi huisje

a molendijk
5-6-2018

mooi huisje helemaal compleet ingericht. leuke omgeving waar veel te doen is. in het huis een zeer complete map met info over de omgeving.

Echt een aanrader om te ontspannen

Mark
27-5-2018

Hartelijk welkom door de eigenaar. Het is een heerlijk huis met alles er op en aan. Lekkere ruime tuin waaruit je zo de Maasduinen kijkt. Fiets en wandenroutes kan je beginnen zo vanuit het huisje echt top. Tevens heb je een eigen oprit en parkeerplaats bij het huisje. Kort om lekker genoten.

Een mooi huisje, midden in de natuur

Mevr. Jansen
16-5-2018

Als je dit vakantiehuis kiest, ga je voor rust en stilte. Je hoort alleen de vogeltjes. Vanuit het huisje en vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht op de Maasduinen. Het huisje is heel gerieflijk en smaakvol ingericht. Mooie wandelroutes starten vlakbij en je kunt er heel mooi fietsen o.a. de Maasweggenroute. We werden gastvrij onthaald met koffie en appeltaart. Veel dank!

100 % rust, privacy en comfort, een heerlijke week

F&P de Zwarte
8-5-2018

Mooi schoon huis in een prachtige omgeving

Geweldig!

Bert en Wanda.
1-5-2018

Een schattig huisje in het schone Limburg.

De ontvangst was hartelijk, leuk om even kennis te maken met de eigenaren.

Het vakantiehuisje was gezellig ingericht, heel smaakvol, hier is aandacht

aan besteed. Bovendien superschoon! We hadden een eigen oprit met een

mooie tuin met vrij uitzicht, heel privé. Top hoor!

Perfect

Alie van Steeg
21-4-2018

Het is een heerlijk huis met Alles er op en aan.Een grote tuin waar vandaan je zo de Maasduinen kijkt, de heckrunderen zie je rustig grazen .Het huis is van alle gemakken voorzien, het ontbreekt je aan niets!

De wandelpaden en fietsroutes beginnen bij je deur!

Een dikke tien.Als er een paradijs bestaat is deze locatie een dependance ervan.

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Arie en Gerdien Altena, Goor (O)
13-4-2018

Wij vonden alles helemaal naar wens. Echt alles was zoals de foto's bij de boeking deden vermoeden. Met liefde gemaakt en ingericht 😘 en zelfs meer dan dat. De ligging was perfect. Wij houden van privacy en dat was 100% het geval. Direct vanuit het huisje mooie wandel- en fietsroutes. Voor de huurprijs welke gevraagd wordt hadden wij niet zo'n toplocatie verwacht!

Geweldig

A. van Donselaar
9-4-2018

Uitstekend verblijf, alles aanwezig en schoon. Fijne gastvrouw en gastheer. Volledige rust en je hoort geen verkeer. Vanuit de kamer een mooi uitzicht op de Maasduinen en je wandelt zo het mooie natuurgebied in. Bij aankomst stond er een leuke attentie klaar. In het huis een map met allerlei informatie over de omgeving. Waren hier voor de 2e keer het paasweekend.

Geen zaken die wij net goed vonden.

We hebben het erg goed gehad.

Jozien en Tineke
24-1-2018

Prima huisje, van alle gemakken voorzien. Heerlijk ligbad met alles er op en er aan. Een hartelijk ontvangst en bezorgdheid tijdens de storm.

Heerlijk voor natuurliefhebbers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Vertoeverij in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Vertoeverij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Vertoeverij scoort een 9.54 uit 10 op basis van 58 reviews.