Vakantiehuis De Vertoeverij

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Vertoeverij
9,6

55 reviews over Vakantiehuis De Vertoeverij in het Nederlands

Een mooi huisje, midden in de natuur

Mevr. Jansen, 16-5-2018

Als je dit vakantiehuis kiest, ga je voor rust en stilte. Je hoort alleen de vogeltjes. Vanuit het huisje en vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht op de Maasduinen. Het huisje is heel gerieflijk en smaakvol ingericht. Mooie wandelroutes starten vlakbij en je kunt er heel mooi fietsen o.a. de Maasweggenroute. We werden gastvrij onthaald met koffie en appeltaart. Veel dank!

100 % rust, privacy en comfort, een heerlijke week

F&P de Zwarte, 8-5-2018

Mooi schoon huis in een prachtige omgeving

Geweldig!

Bert en Wanda., 1-5-2018

Een schattig huisje in het schone Limburg.

De ontvangst was hartelijk, leuk om even kennis te maken met de eigenaren.

Het vakantiehuisje was gezellig ingericht, heel smaakvol, hier is aandacht

aan besteed. Bovendien superschoon! We hadden een eigen oprit met een

mooie tuin met vrij uitzicht, heel privé. Top hoor!

Perfect

Alie van Steeg, 21-4-2018

Het is een heerlijk huis met Alles er op en aan.Een grote tuin waar vandaan je zo de Maasduinen kijkt, de heckrunderen zie je rustig grazen .Het huis is van alle gemakken voorzien, het ontbreekt je aan niets!

De wandelpaden en fietsroutes beginnen bij je deur!

Een dikke tien.Als er een paradijs bestaat is deze locatie een dependance ervan.

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Arie en Gerdien Altena, Goor (O), 13-4-2018

Wij vonden alles helemaal naar wens. Echt alles was zoals de foto's bij de boeking deden vermoeden. Met liefde gemaakt en ingericht 😘 en zelfs meer dan dat. De ligging was perfect. Wij houden van privacy en dat was 100% het geval. Direct vanuit het huisje mooie wandel- en fietsroutes. Voor de huurprijs welke gevraagd wordt hadden wij niet zo'n toplocatie verwacht!

Geweldig

A. van Donselaar, 9-4-2018

Uitstekend verblijf, alles aanwezig en schoon. Fijne gastvrouw en gastheer. Volledige rust en je hoort geen verkeer. Vanuit de kamer een mooi uitzicht op de Maasduinen en je wandelt zo het mooie natuurgebied in. Bij aankomst stond er een leuke attentie klaar. In het huis een map met allerlei informatie over de omgeving. Waren hier voor de 2e keer het paasweekend.

Geen zaken die wij net goed vonden.

We hebben het erg goed gehad.

Jozien en Tineke, 24-1-2018

Prima huisje, van alle gemakken voorzien. Heerlijk ligbad met alles er op en er aan. Een hartelijk ontvangst en bezorgdheid tijdens de storm.

Heerlijk voor natuurliefhebbers.

Uitzicht op natuur is geweldig.

Door eigen toegangsweg heb je veel privacy.

De woning was binnen en buiten leuk versierd in kerstsfeer, wat erg werd gewaardeerd.

Neem wel wc rollen mee, want je krijgt maar een rolletje.

Wij waren niet gewend aan boxspring en hielden elkaar wakker al we ons omdraaide

Fam. Spijker, 20-8-2017

De Vertoeverij is een mooi en tot nu toe het schoonste huisje wat we hebben bezocht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.In de directe omgeving kun je mooie fiets- en wandelroutes maken. Je leeft echt midden in de natuur. Goede bakker en supermarkt in het dorp. Een aanrader om een keer te eten is ook Boscafé

't Rimpelt in Afferden. Kortom: we hebben een heerlijke week gehad in De Vertoeverij en zouden het iedereen aanbevelen om hier eens een kijkje te gaan nemen.

Nooit weer na reactie van Belinda

C.T, 17-8-2017

We zouden het huisje na vertrek volgens Belinda niet netjes hebben achtergelaten volgens de regels die Belinda opstelt
Henk en Belinda Fleuren, Eigenaar/esse, Eigenaresse, 18-8-2017

Geachte meneer en mevrouw,

We hebben ook u graag in de watten willen leggen.

Helaas heeft u dit afgedaan door onze woning niet naar behoren achter te laten.

Ik begrijp dat dit uw reactie is op het feit dat we u daarmee geconfronteerd hebben.

Het spijt ons zeer dat dit geschil heeft moeten plaatsvinden.

Wij hadden het graag anders gezien.

Met vriendelijke groet,

Henk en Belinda Fleuren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Vertoeverij in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Vertoeverij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Vertoeverij scoort een 9.58 uit 10 op basis van 55 reviews.