Vakantiehuis De Vertoeverij

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Vertoeverij
9,5

68 reviews over Vakantiehuis De Vertoeverij in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar,geweldig .

J & J
17-11-2018

Werden vriendelijk ontvangen en rond geleid door het huisje. Alles is aanwezig , mis grijpen doe je niet. Een schoon en heerlijk huisje , rustig gelegen ,veel privacy. Prachtige omgeving om te fietsen. Vanuit de tuin zo de bossen in wandelen, heerlijk. Bedankt voor de gastvrijheid die wij hebben mogen ervaren bij jullie. Hopelijk kunnen we het (samen ) nog een herhalen om te genieten op jullie liefelijke plek.

bedankt dat we dit hebben mogen beleven en wensen jullie nog heel veel succes met dit vakantieparadijsje . Lieve groeten van ons uit IJlst

Dit huisje is een echte aanrader

Familie Trouwborst
27-10-2018

We zijn al in veel vakantiehuisjes geweest, maar nog nooit zo schoon en gezellig .

Zeer vriendelijke ontvangst met koffie en vlaai. De houtkachel verspreidde al een aangename warmte. Prachtige ligging en veel privacy.

Het was heerlijk vertoeven in de vertoeverij!

Corry van Reeuwijk
10-10-2018

We kregen een heel warm welkom bij aankomst! In meerdere opzichten, de kachel brandde o.a. al!

Het huis is erg comfortabel, gezellig en zeer schoon!

Een fijne badkamer en heerlijke bedden.

Kortom fantastisch!

Wat hebben we hier genoten!!

Riet en Bert Burger
10-9-2018

Alles was prima in orde. Ontvangst was hartelijk met koffie en vlaai.

Het huisje was prima ingericht, zeer ruim voor 2 personen. Zeer schoon met alles wat we nodig hadden. Fijn was ook dat we geen bad- en keukendoeken hoefden mee te nemen. Wat een luxe.

Het huisje lag zeer vrij, groot terras met prachtig uitzicht.

Vanaf het erf konden we zo direct in de Maasduinen prachtige fietstochten maken.

Vorig jaar waren we beneden in de Maasduinen, ook mooi, maar hier in het bovenste stuk van de Maasduinen was het nog aantrekkelijker. Gewoon prachtig!

We hopen volgend jaar weer hier te komen.

Zeer goed verzorgd

Jan en Riet Franke
6-9-2018

Zeer goed startpunt voor wandel en fietsroutes

Voor de tweede keer wederom geweldig!

Arjan Myer
23-8-2018

De Vertoeverij is gewoon een toplocatie en de eigenaren zijn geweldig gastvrije en fijne mensen waar niets negatiefs over valt op te merken. Het is een plek waar je echt naar uitkijkt om naartoe te gaan, ongeacht het seizoen. Het zal voor ons dan ook niet bij twee keer blijven.

Fam. Wijnen
17-8-2018

Alles was goed zou niet iets kunnen bedenken wat niet goed was.

Veel privacy en mooie omgeving.

Fijne ontvangst.

G.Hooft
7-8-2018

Heel erg goed! Huisje is comfortabel van alle gemak voorzien. Rust, privé, landelijk uitzicht en fijne uitvalswegen voor te fietsen en te wandelen.Geen minpunten.fantastisch

Harm +Rina Altena
27-7-2018

we vonden jullie huisje geweldig mooi een aanrader

we zijn fijn ontvangen met koffie /thee en wat lekkers na nog wat gepraat gingen na het huisje waar we nog wat uitleg kregen met nog een verrassing.

we hebben genoten van het uitzicht.Je kon er mooi fietsen en wandelen het was in een woord geweldig.Hopen er nog eens terug te komen

Een absolute aanrader

Martine Bakker en Gerrie van Steeg
18-7-2018

Het tv-programma Vroege Vogels in Maasduinen wekte onze nieuwsgierigheid; het adres van het vakantiehuis De Vertoeverij in Afferden kregen we via familie. Alles viel op z'n plek.Een heerlijke fietsvakantieweek: aan de rand van een prachtig natuurgebied genoten van rust, natuur en vogeltjes. De Vertoeverij een prima uitvalsbasis voor onze fietsverkenningstochten. Een absolute aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Vertoeverij in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Vertoeverij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.