Vakantiehuis De Vertoeverij

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

90 reviews over Vakantiehuis De Vertoeverij

• 10Veronique DC04-03-2020

Een aanrader voor wie houdt van rust en natuur...

We keken al een tijdje uit naar ons midweekje bij De Vertoeverij. De prachtige website gaf ons een heel goed beeld van wat we mochten verwachten. Het was helemaal T O P! We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen door Belinda en Henk. We voelden ons meteen thuis in De Vertoeverij. Het is een heel warm, supernet en knus huisje. Een plek met heel veel privacy, rust en een heerlijk uitzicht. Er is aan alle comfort gedacht: prima bedden, bad- en bedlinnen, badjassen, houtkachel en de gevulde houtmand... Als fervente wandelaars kwamen we heel erg aan onze trekken: er waren bospaadjes, zandpaadjes, heidepaadjes, water, klaphekjes, veerpontjes, meertjes, ...

We komen héél graag nog eens terug naar De Vertoeverij!

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Arend14-01-2020

Voor herhaling vatbaar

een midweek in Noord Limburg, een eerste kennismaking. En als je dan een vakantiewoning hebt geboekt de Vertoeverij, dan klopt het helemaal, een gastvrije ontvangst, een woning perfect alles aanwezig. Een paar minuten lopen en je bevind je in de Maasduinen, prachtig natuurgebied voor vele kilometers wandelplezier.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Nelleke kroon03-01-2020

we komen zeker nog eens terug

Weer een paar bijzonder fijne dagen doorgebracht in de Vertoeverij. Allerhartelijkst ontvangen door Belinda en Henk. Gezellig huisje met houtkachel en ruime badkamer. We hebben ook weer heerlijk gewandeld.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Cor de Vries en Pam Masselink29-12-2019

Voor herhaling vatbaar!

We werden hartelijk ontvangen door Henk & Belinda Fleuren. We maakten kennis onder het genot van koffie met een plak kerststol. Hierna bracht Belinda ons naar de vakantiewoning. De woning is luxe ingericht en aan alle comfort is gedacht. Denk hierbij aan het interieur maar ook het handdoekenpakket etc. Zelden zo iets meegemaakt. We hadden van alles meegenomen w.o. kerstversiering maar deze spullen hoefden wij niet uit te pakken. De kerstversiering was al opgehangen, zowel binnen als buiten en de kachel was al aan. Heel plezierig allemaal.

Gereisd met partner in december 2019

• 10Hans en Anneke Hordijk12-11-2019

Super

Een hartelijke ontvangst met koffie en iets lekkers. Daarna werden we naar het huisje gebracht. Dat was een warm welkom in een super gezellig en vooral schoon huisje, dat van alle gemakken was voorzien met op de tafel een welkomsttasje met daarin heerlijke jam en chocolade. Vanuit het huis keek je zo het mooie natuurgebied van de Maasduinen in, waar je heerlijk kunt wandelen. ( Verschillende paaltjesroutes) Informatie mbt de omgeving allemaal aanwezig in het huis, zodat je op je gemak plannen kunt maken. We hebben het heerlijk gehad en gaan zeker nog 1 keer terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Jenny Wielemaker10-11-2019

Voor herhaling vatbaar dit mooie plekje!

Wij werden hartelijk ontvangen met koffie/thee en cake. Het huisje is heel gezellig ingericht en comfortabel, we hebben genoten van alle vogels in de tuin en het weidse uitzicht. Veel gefietst en gewandeld door de Maasduinen, een prachtig natuurgebied. We hopen zeker nog eens terug te komen op dit mooie plekje om te genieten van de rust en de natuur. Belinda en Henk, hartelijk dank voor de fijne midweek met alle dagen zon, we hadden het mooiste weer van oktober. We hebben genoten!

• 10Janita05-11-2019

Fantastisch!

We hebben het heel goed naar ons zin gehad. Goede ontvangst. Gezellig, zeer schoon huisje met veel comfort! Veel informatie aanwezig over de omgeving, musea, wandelkaarten, fietskaarten. Heerlijk vrij! Mooi uitzicht! Uitstekend vertrekpunt voor fietst-en wandeltochten.

• 10Sjoerd Visscher23-10-2019

Heerlijk uitgerust!

We kwamen naar dit huisje om te wandelen en we hadden geen beter vertrekpunt kunnen wensen!

• 10Janna en Ludy06-10-2019

Top !

We kwamen hier voor de rust...nou, dat hebben we gekregen. De Vertoeverij: fantastische ligging met mooi uitzicht, eigen oprit voor de auto, knus ingericht en privacy gewaarborgd. Mooie omgeving..een eldorado voor fietsers en wandelaars. Om te winkelen is Venlo een aanrader. Verder zijn er op korte afstand leuke kleine (duitse) plaatsen om te shoppen. Indrukwekkend is het oorlogsmuseum in Overloon. Kortom...het is ons heel erg goed bevallen in de Vertoeverij en willen Henk en Belinda heel hartelijk bedanken voor deze fijne week.

Gereisd met partner in september 2019

• 9M. Peijnenburg26-09-2019

Warm aan te bevelen!

In deze drukke maatschappij wil je wel eens even ontsnappen aan alle hectiek. Even onthaasten, even niets moeten alleen rust en genieten van een heerlijke stek op een prachtige plek. Dat kan hier midden in de natuur! Vanaf de hartelijke warme ontvangst tot het einde van de week heeft de fam. Fleuren er voor gezorgd dat het ons aan niets maar dan ook aan niets ontbrak!

Gereisd met partner in september 2019

6 tips over Vakantiehuis De Vertoeverij

• B. Fleuren, 28-05-2014 Rapporteren

Graag nodigen we U uit op een betoverende plek in het noorden van het bourgondische Limburg. Daar ligt in het Nationaal Park "Maasduinen" net buiten het Maasdorpje Afferden, te midden van 4000 ha. bos en heide, onze sfeervolle 2-persoons vakantiewoning "de Vertoeverij". Een heerlijke plek om Uw vakantie door te brengen of om een paar dagen te onthaasten in een oase van rust in onze zeer comfortabele vrijstaande vakantiewoning: www.devertoeverij.nl Wij heten u graag van harte welkom.

• Aty Janzen, 12-05-2015 Rapporteren

Wij hebben samen veel gefietst in prachtig Noord-Limburg. Mijn man heeft ook gewandeld (ik ben daar niet toe in staat).

• mzwart, 19-08-2014 Rapporteren

Golfen op landgoed Bleijenbeek is geweldig voor iedere golfliefhebber.

1 vraag over Vakantiehuis De Vertoeverij

• brenda, 13-03-2018 Rapporteren

vraag huisje

Goedemorgen,

Is het huisje vrijstaand ?

b van gameren

Vakantiehuis De Vertoeverij info