Vakantiehuis De Vertoeverij

9,6

62 reviews over Vakantiehuis De Vertoeverij in het Nederlands

Fam. Wijnen
17-8-2018

Alles was goed zou niet iets kunnen bedenken wat niet goed was.

Veel privacy en mooie omgeving.

Fijne ontvangst.

G.Hooft
7-8-2018

Heel erg goed! Huisje is comfortabel van alle gemak voorzien. Rust, privé, landelijk uitzicht en fijne uitvalswegen voor te fietsen en te wandelen.Geen minpunten.fantastisch

Harm +Rina Altena
27-7-2018

we vonden jullie huisje geweldig mooi een aanrader

we zijn fijn ontvangen met koffie /thee en wat lekkers na nog wat gepraat gingen na het huisje waar we nog wat uitleg kregen met nog een verrassing.

we hebben genoten van het uitzicht.Je kon er mooi fietsen en wandelen het was in een woord geweldig.Hopen er nog eens terug te komen

Een absolute aanrader

Martine Bakker en Gerrie van Steeg
18-7-2018

Het tv-programma Vroege Vogels in Maasduinen wekte onze nieuwsgierigheid; het adres van het vakantiehuis De Vertoeverij in Afferden kregen we via familie. Alles viel op z'n plek.Een heerlijke fietsvakantieweek: aan de rand van een prachtig natuurgebied genoten van rust, natuur en vogeltjes. De Vertoeverij een prima uitvalsbasis voor onze fietsverkenningstochten. Een absolute aanrader.

fantastisch

B. Meijboom
12-6-2018

Het is een mooi rustig gelegen vakantiehuis in een mooie omgeving het huis is schoon en goed en gezellig ingericht.

Een aanrader!

mooi huisje

a molendijk
5-6-2018

mooi huisje helemaal compleet ingericht. leuke omgeving waar veel te doen is. in het huis een zeer complete map met info over de omgeving.

Echt een aanrader om te ontspannen

Mark
27-5-2018

Hartelijk welkom door de eigenaar. Het is een heerlijk huis met alles er op en aan. Lekkere ruime tuin waaruit je zo de Maasduinen kijkt. Fiets en wandenroutes kan je beginnen zo vanuit het huisje echt top. Tevens heb je een eigen oprit en parkeerplaats bij het huisje. Kort om lekker genoten.

Een mooi huisje, midden in de natuur

Mevr. Jansen
16-5-2018

Als je dit vakantiehuis kiest, ga je voor rust en stilte. Je hoort alleen de vogeltjes. Vanuit het huisje en vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht op de Maasduinen. Het huisje is heel gerieflijk en smaakvol ingericht. Mooie wandelroutes starten vlakbij en je kunt er heel mooi fietsen o.a. de Maasweggenroute. We werden gastvrij onthaald met koffie en appeltaart. Veel dank!

100 % rust, privacy en comfort, een heerlijke week

F&P de Zwarte
8-5-2018

Mooi schoon huis in een prachtige omgeving

Geweldig!

Bert en Wanda.
1-5-2018

Een schattig huisje in het schone Limburg.

De ontvangst was hartelijk, leuk om even kennis te maken met de eigenaren.

Het vakantiehuisje was gezellig ingericht, heel smaakvol, hier is aandacht

aan besteed. Bovendien superschoon! We hadden een eigen oprit met een

mooie tuin met vrij uitzicht, heel privé. Top hoor!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Vertoeverij in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Vertoeverij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Vertoeverij scoort een 9.56 uit 10 op basis van 62 reviews.