Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

120 Reviews over De Vertoeverij

• 10Margaret09-04-2022

Fijn huisje in prachtig natuurgebied.

Een gezellig en net ingericht huisje. Het uitzicht is mooi. In de tuin staat een goedgevulde voederplank voor de vogels. Deze wordt druk bezocht. Zo leuk om te zien. De houtkachel hebben we flink gebruikt en deed het goed. Hout is volop aanwezig. De omgeving is schitterend. We hebben veel gewandeld in de Maasduinen. We komen zeker nog een keer terug.

• 10Jacqueline30-03-2022

Geweldig, wat een huis, omgeving, rust en uitzicht

Heerlijk gewandeld, gefietst en rond gekeken. Genoten van de zingende vogels. Het huis is comfortabel en schoon! Prima verblijf! De Maasduinen en de Maas struwelen zijn bijzonder mooi! We komen graag weer gezellig terug.

• 10Tanja en Ed15-01-2022

Graag nog eens!

Een brandschoon, comfortabel huis, met alles wat je nodig hebt, in een prachtige omgeving. Vriendelijke verhuurders, die ons geheel met rust lieten, maar wel in de buurt waren als dat nodig mocht zijn. Eigen parkeerplaats. In het dorp een bakker en een buurtsuper. Verderop een grotere supermarkt. Wij hebben genoten.

• 10Fam. Schoof28-12-2021

Heerlijk verblijf in brandschoon en knus huis.

Als je op zoek bent naar een bijzondere plek om je vakantie te vieren, zoek dan niet verder. Dit is zo'n mooi vakantiehuis, brandschoon, van alle gemakken voorzien en gelegen op een schitterende locatie. Eigen oprit, eigen parkeerplaats. Het huis is met zorg en smaak ingericht. Heel comfortabel, ook in de winter, met de mogelijkheid om heerlijk de houtkachel te stoken. De gastvrije eigenaren hadden zelfs de moeite gedaan om het huis in Kerststemming te brengen, superleuk met al die lichtjes in huis en buitenhuis. Zelfs aan de vogeltjes was er gedacht, met vogelvoer in het voederhuisje. We hebben genoten van het feestmaal van de vogels. Het uitzicht is magnifiek. We kunnen ons geen mooiere vakantieplek voorstellen en komen graag weer terug.

• 10Janita08-11-2021

Fijn luxe huisje in de natuur.

Je kunt er heerlijk ontspannen zowel in het zeer schone, luxe huisje als in de natuur en mooie omgeving eromheen. Als je van privacy, rust en natuur houd is het echt een aanrader.

• 10Ina en Henk 't Jong02-11-2021

In één woord: FANTASTISCH

Wat een geweldige week hebben we gehad in de Vertoeverij. Een supergezellig vakantieverblijf met alles erop en eraan. Prachtige keuken, complete inventaris, superfijne badkamer en een heerlijk liggende boxspring. De ligging van het huisje is heel mooi, met een prachtig wijds uitzicht tot aan de Maasduinen. We hebben, dankzij het mooie weer, elke dag een fietstocht gemaakt door dit prachtige natuurgebied. We komen heel graag nog een keer terug!!

• 10Ringo29-10-2021

Perfect een meer dan fijn huisje

Voor tweede keer een week vakantie in eigen land op deze plek. Een heerlijke plek. Absoluut een aanrader voor wie de landelijke rust zoekt. Vanuit huisje gelijk in het Maasduinen park. Wandelen, fietsen of gewoon genieten van de omgeving.

• 10Fam. Tjeertes20-10-2021

Buitengewoon aangenaam en comfortabel!!

Voor rustzoekers die van wandelen en fietsen houden

• 10Dick & Henny11-10-2021

Zeer de moeite waard!

Wij hebben genoten van ons verblijf in De Vertoeverij. Het huis is brandschoon en met zeer veel smaak ingericht. Het uitzicht vanuit de mooie tuin is oogstrelend. Er valt van alles te zien. Het is super rustig, heerlijk! Zeer sympathieke eigenaren, die alle tijd namen om ons wegwijs te maken. Wat ook fijn is, dat je een eigen toegang hebt en een eigen parkeerplaats. Wij komen graag terug op deze bijzondere plek!

• 9Fam. Boeve15-09-2021

Een geweldig mooie locatie met uitzicht op de Maas

Erg goed voorzien van alles en schoon. Een leuk verrassingstasje met allerlei dingetjes bij aankomst. Een prachtige omgeving om heerlijk te kunnen fietsen en wandelen. Wat op de Website allemaal genoemd wordt, klopt helemaal met de werkelijkheid. Kortom: een plek om heerlijk te genieten.

• 9Ruimte

Vakantiehuis De Vertoeverij info