Vakantiehuis De Vertoeverij

70 reviews over Vakantiehuis De Vertoeverij in het Nederlands

Een echte aanrader!!

Anneke Zeggelaar,
15-12-2018

Een aanrader!! Gezellige ontvangst. Leuk huisje, van alle gemakken voorzien en in een mooie omgeving. Je zit lekker vrij. Lekker dat je geen linnengoed mee hoeft te nemen. Wij waren er in de winter en hebben genoten van het houtkacheltje.

Het was fantastisch en we willen graag terugkomen!

Jan en Edith van der Meer,
8-12-2018

Het begint met een hartelijke ontvangst met koffie en een stuk heerlijke (speculaas)vlaai. Aan de vakantiewoning is alle zorg besteed die je je kunt wensen om een fantastische vakantie te hebben. De woning is heel gezellig ingericht met oog voor detail. In de keuken vind je wat je nodig hebt. In de omgeving is veel te doen. Je kunt kiezen voor wandelen of fietsen in de natuur. Zelfs tijdens onze fietstocht direct langs de Maas verbaasden wij ons over de prachtige vergezichten en de schoonheid van de natuur. Meestal is het fietsen langs een rivier saai. Hier niet. De plaatsjes in de omgeving zijn erg leuk en het bezoeken waard. Kortom, een ieder zal zich hier kunnen vermaken. Wij willen graag terugkomen!!

Voor herhaling vatbaar,geweldig .

J & J,
17-11-2018

Werden vriendelijk ontvangen en rond geleid door het huisje. Alles is aanwezig , mis grijpen doe je niet. Een schoon en heerlijk huisje , rustig gelegen ,veel privacy. Prachtige omgeving om te fietsen. Vanuit de tuin zo de bossen in wandelen, heerlijk. Bedankt voor de gastvrijheid die wij hebben mogen ervaren bij jullie. Hopelijk kunnen we het (samen ) nog een herhalen om te genieten op jullie liefelijke plek.

bedankt dat we dit hebben mogen beleven en wensen jullie nog heel veel succes met dit vakantieparadijsje . Lieve groeten van ons uit IJlst

Dit huisje is een echte aanrader

Familie Trouwborst,
27-10-2018

We zijn al in veel vakantiehuisjes geweest, maar nog nooit zo schoon en gezellig .

Zeer vriendelijke ontvangst met koffie en vlaai. De houtkachel verspreidde al een aangename warmte. Prachtige ligging en veel privacy.

Het was heerlijk vertoeven in de vertoeverij!

Corry van Reeuwijk,
10-10-2018

We kregen een heel warm welkom bij aankomst! In meerdere opzichten, de kachel brandde o.a. al!

Het huis is erg comfortabel, gezellig en zeer schoon!

Een fijne badkamer en heerlijke bedden.

Kortom fantastisch!

Wat hebben we hier genoten!!

Riet en Bert Burger,
10-9-2018

Alles was prima in orde. Ontvangst was hartelijk met koffie en vlaai.

Het huisje was prima ingericht, zeer ruim voor 2 personen. Zeer schoon met alles wat we nodig hadden. Fijn was ook dat we geen bad- en keukendoeken hoefden mee te nemen. Wat een luxe.

Het huisje lag zeer vrij, groot terras met prachtig uitzicht.

Vanaf het erf konden we zo direct in de Maasduinen prachtige fietstochten maken.

Vorig jaar waren we beneden in de Maasduinen, ook mooi, maar hier in het bovenste stuk van de Maasduinen was het nog aantrekkelijker. Gewoon prachtig!

We hopen volgend jaar weer hier te komen.

Zeer goed verzorgd

Jan en Riet Franke,
6-9-2018

Zeer goed startpunt voor wandel en fietsroutes

Voor de tweede keer wederom geweldig!

Arjan Myer,
23-8-2018

De Vertoeverij is gewoon een toplocatie en de eigenaren zijn geweldig gastvrije en fijne mensen waar niets negatiefs over valt op te merken. Het is een plek waar je echt naar uitkijkt om naartoe te gaan, ongeacht het seizoen. Het zal voor ons dan ook niet bij twee keer blijven.

Fam. Wijnen,
17-8-2018

Alles was goed zou niet iets kunnen bedenken wat niet goed was.

Veel privacy en mooie omgeving.

Fijne ontvangst.

G.Hooft,
7-8-2018

Heel erg goed! Huisje is comfortabel van alle gemak voorzien. Rust, privé, landelijk uitzicht en fijne uitvalswegen voor te fietsen en te wandelen.Geen minpunten.fantastisch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Vertoeverij in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Vertoeverij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.