Camping De Bronzen Eik

8,9

285 reviews over Camping De Bronzen Eik in het Nederlands

2 weken gekampeerd.

S.Y. Willemsen-Goosens, 13-10-2017

Sanitair: prima. Klantvriendelijkheid: Prima. Restaurant: prima. Kampeerterrein: perfect !Grote plekken en een heleboel ruimte! Gelukkig geen kinderen/pubers, alleen wat kleintjes. 's-Avonds lekker rustig en stil, dus goed slapen. Kleine speeltuin.

Daar kom ik vaker.

Marianne Hofman, 28-8-2017

De camping is prachtig gelegen in het hart van Westerwolde. Je loopt zo vanaf de camping de natuurgebieden rondom in. Het ene natuurpad op en het andere natuurpad af. Door bossen, over velden, langs vennen, langs het beekjes, o.a. de Ruiten Aa, noem maar op. En heerlijk rustig is deze omgeving. We hadden al vaak gehoord dat Westerwolde zo'n fraai gebied is. We komen uit Groningen-stad en dachten: 'laten we in een lang weekenden nu eindelijk eens dit gebied gaan verkennen'. Nou, het ene weekend zijn er 3 geworden. En we komen er zeker terug. Het gebied doet absoluut niet onder voor Drenthe en de Veluwe.

De camping heeft fraaie terreinen, een goed sanitairgebouw en een prima restaurant. De nieuwe eigenaren gaan de fraaie camping verder ontwikkelen en vormgeven. We hebben tijdens de 3 weekenden dat we in Westerwolde waren ook op 3 verschillende campings gestaan en deze camping scoorde qua ligging het hoogst. De sfeer op de camping is relaxt en gelukkig zonder pretparkachtige taferelen. En restaurant De Ruiten Aa hoort bij deze camping, je kunt er lekker eten.

Zeer gastvrij. Aan alles gedacht.

Marco Harteveld, 5-8-2017

Ruimte genoeg, zeer rustig, fijne camping eigenaar, waar alle vragen welkom zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor De Bronzen Eik voor je op een rij gezet:

Heerlijk rustig en zeer hondvriendelijk

Familie Doorn, 30-6-2017

Een rustige camping, direct gelegen aan een groot hondenlosloopgebied.

Prachtig gelegen

Dieneke, 12-1-2017

De ligging van de camping,

De receptie, was weinig aanwezig

Heel mooie rustige, goed verzorgde camping

J.Gallast-Schokker, 8-1-2017

Prima uitgangspunt voor prachtige fiets of wandeltochten.

Het restaurant is prima. Het sanitair is prima verzorgd.

Rustige camping en verassend mooie omgeving

Rob en Monique, 18-10-2016

Dit was voor ons in het najaar een heerlijk rustige camping.

Mooie plaatsen, schone toiletten en douches.

Zeer gastvrij ontvangen en ook nog zalig gegeten in het gezellige restaurant naast de camping.

Veel wandelpaden in bos en landschap en een uitstekende uitvalbasis om het zuidoost Groningse landschap per fiets te ontdekken, ook op nog geen half uurtje met de auto zit je in Drenthe.

Zoek je ongecompliceerde camping dan kan je hier lekker tot rust komen.

Wij gaan zeker hier terug!!

Mooie velden, goed onderhouden en schoon sanitair

Ad Lips, 14-10-2016

Mooie camping met grote velden en uitstekend sanitairgebouw. Restaurant bij de camping waar je voor een schappelijke prijs lekker kunt eten. Aanraders: kalfslever met gebakken uien en de schnitzels. Gelegen in fantastisch mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Dorpje Sellingen op korte afstand heeft een supermarkt en een paar restaurants. Aan te bevelen is de Heerlijkheid Westerwolde die gigantische kipsaté serveert.

Mooie camping, prachtige omgeving.

Niek en Ina van der Perk, 8-10-2016

Sanitair prima. Hondvriendelijke omgeving. Nietzo geschikt voor pubers.

Geweldige plek

D.M.Hunze, 29-9-2016

Prettige ontvangst klant vriendelijk. zeer nette en goed onderhouden camping. Prima sanitair en zeer schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor De Bronzen Eik voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bronzen Eik in Sellingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bronzen Eik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bronzen Eik scoort een 8.93 uit 10 op basis van 286 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: