Camping Recreatiepark Sevink Molen

14 reviews over Camping Recreatiepark Sevink Molen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastische vakantie voor het hele gezin!

Ellen
11-7-2018

Een weekend verbleven in de nieuwe Glamping tent! Kamperen in luxe, wat een genot. Veel ruimte om de tent met een speelhuisje en zandbak voor de deur. De kinderen vermaken zich daar goed en je hebt vanaf je lounge set zicht op de kids. Echt vakantie dus!

Verder is er een grote buiten speeltuin met een groot terras.

Je loopt zo maar het Hilgelo-meer, waar er lekker kan worden gezwommen en gespeeld.

Ook is er een mooie grote binnenspeeltuin, waar je bij minder weer alsnog een leuke dag kunt hebben.

Verschillende eetmogelijkheden, waar ook afhalen mogelijk is!

Kortom: Vakantie voor het hele gezin!

Prachtig

T. Drost
10-7-2018

Mijn echtgenoot en ik zijn hier geweest tijdens de Winterswijkse fietsvierdaagse, ze hadden een mooi arrangement.

centraal gelegen aan de rand van het dorp. De plaatsen zijn ruim en het sanitair erg schoon, daar hechten wij altijd veel waarde aan. Het was niet overvol op de camping maar wel gezellig druk.

Je kan 's morgens broodjes kopen, maar dat wisten we helaas niet.

We zijn een aantal keer wezen eten in het restaurant, ook een aanrader. Op het terras heerlijk nagenieten van het mooie landschap winterswijk

We komen ieder jaar met de fietsvierdaagse en zullen ook deze camping nogmaals bezoeken!

Super gave luxe safaritent

Sanne
10-7-2018

Wij verbleven in een prachtige 7 persoons safaritent . Detent was van alle gemakken voorzien en zeer sfeervol ingericht met een grote koelkast, heerlijke regendouche, gasfornuis, comfortabele bedden, leuke bedstee en speelhutje onder de bedstee. Voor de tent ligt een heel mooi speelveldje voor de kids.

Het hilgelo meer ligt vlakbij en ook recreatiepark sevink molen ligt ernaast. Met prachtig weer kun je naar het hilgelomeer of naar de buitenspeeltuin en met minder weer duik je het binnenspeelpark in. Ook voor een goede maaltijd kun je bij het restaurant van de sevink molen terecht van pannenkoek tot een biefstukje, lekkere broodjes , smoothies of een maaltijdsalade. Het was er het hele weekend gezellig druk.

Kortom ons weekend was zeer geslaagd in de luxe safaritent met alle voorzieningen lekker in de buurt. Een dikke vette aanrader en wij komen ook zeker terug!!!!!

Genoten in de prachtige Safari tent

Familie Sloetjes
23-5-2018

Wij hebben genoten van een heerlijk pinkster weekend in een van de nieuwe safari tenten. Super mooie tent, van alle gemakken voorzien. Fijn dat je de slaapruimtes kunt afsluiten met een schuifdeur, zo was er voor de kids rust in bed en konden wij nog even genieten van het avondzonnetje op onze veranda.

Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen en spelen bij het water (het Hilgelo) maar ook op de camping genoeg te doen. Kids 2,5 en bijna 1 hebben heerlijk gespeeld bij de glijbaan en de zandbak, waar je vanuit je tent direct zicht op hebt. Ook de dierenweide moest dagelijks even bezocht worden, waarbij we gelijk bij de receptie verse broodjes mee namen voor het ontbijt.

Wij hadden prachtig weer dus niet in het avonturenpark geweest, maar lekker gegeten op het terras en gespeeld in de grote speeltuin.

Kortom wij komen hier zeker terug!!

Leuk, op sommige dingen na!

Suzan
4-5-2018

Kleine camping, zeer rustig, bijna geen mensen op ons veld (ondanks dat het schoolvakantie is), ruime plaatsen met mooi gras. Meer en strand op loopafstand en prachtig.

Helaas moet voor het avonturenpark (binnenspeeltuin) apart betaald worden, wij dachten dat dit inbegrepen was (onduidelijk op internet dus misleidend). Terwijl dit de reden was dat we deze camping uitgekozen hadden.

Glijbaantje op ons veld kon niet beklommen worden door mijn jongste (2,5 jaar). Wel zand waarmee ze kunnen spelen. Bij de ingang is er wel prachtig speelveld met veel attributen.

Douches vinden wij vreselijk, maar vooral voor de kids. Kop hangt erg (te) hoog (niet afneembaar) en temperatuur is niet in te stellen. Voor ons is het water te koud, en de stralen staan te ver uit elkaar (waardoor je stralen moet 'vangen').

Informatiebrief was ook fijn geweest, receptie was altijd dicht dus je kon daar ook niet terecht.

1. Geen bestek voor iedereen.

2. Kinderen eten zou bij voorgerecht geserveerd worden, gebeurde met hoofdgerecht.

3. Extra mayo meerdere malen om vragen, voor je het krijgt.

4. Van te voren gevraagd of er in de tomatensoep vlees zit dit m.b.t. Geloofsovertuiging geen varkensvlees. Zou geen vlees inzitten. Maar tot grote ergenis toch soepballetjes varkensvlees. De soep zouden we niet hoeven betalen maar tot onze verbazing stond hij wel op de bon.

5. Groente bij de hoofdgerechten lauw tot koud.

6. Vlees van hoofd gerecht lauw.

7. Personeel niet goed op elkaar in gewerkt, onduidelijk en chaotisch. Door 4 verschillende mensen bediend.

8. Er werd geen topping geserveerd voor de pannenkoeken. Zelf moeten pakken.

9. Kinderstoel zelf proberen schoon te maken om dat deze totaal niet hygiënisch was.

Fantastische vakantie gehad bij Sevink Molen

M. Dijkstra
11-4-2017

Top camping! Alles was keurig verzorgd en het personeel was vriendelijk. Niet alleen ik, maar ook mijn kinderen hebben een geweldige tijd gehad.
Sevink Molen, Eigenaar, 28-12-2017
Leuk om te horen dat jullie enthousiast waren over het verblijf op onze camping. Graag tot een volgende keer!

Wij komen zeker terug!

Cindy
25-3-2017

Camping Sevink ligt perfect. Naast 't Hilgelo, wat een prachtig groot, net, veelzijdig meer is. Daarnaast is de verdere omgeving heel divers en liggen zowel grotere steden in Nederland als Duitsland om de hoek.

Wanneer je liever rondom de camping blijft (ruime staplaatsen) is er bij restaurant met Sevink vertier te vinden of kunnen de kinderen terecht in het speel paradijs.

Kortom: tot in augustus :)

Sevink Molen, Eigenaar, 12-4-2017

Bedankt voor je beoordeling!

Tot in augustus! :)

Mooie vakantie gehad

Familie Bramenstruik
23-3-2017

We waren op zoek naar een betaalbare camping op een mooie plek. Precies wat we zochten dus! Geweldige ligging vlak bij 't Hilgelo. Onze kids (5 en 9) hebben de hele week superfijn gespeeld bij het water. Op de waterfiets het water op was ook erg leuk.

Een dag was het weer iets minder en toen hebben we het speelparadijs ontdekt. Ook erg leuk!

Vriendelijk personeel en nette toiletgelegenheid. Op het park, maar ook in Winterswijk zijn veel gezellige eetgelegenheden. Ook is er in de zomer veel te doen in Winterswijk. We komen zeker nog eens terug!

Sevink Molen, Eigenaar, 12-4-2017

Fijn dat jullie zo enthousiast zijn over het verblijf bij Sevink Molen.

We zien jullie graag nog een keer terug!

Prachtige locatie met kind paradijs

Joep
22-3-2017

Super mooie omgeving in de buurt van een meer.Het kinderparadijs en de horeca was een uitkomst bij slecht weer. Vernieuwde sanitair was boven verwachting goed.
Sevink Molen, Eigenaar, 28-12-2017
Bedankt voor je review en natuurlijk voor jullie komst naar ons park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark Sevink Molen in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark Sevink Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark Sevink Molen scoort een 8.06 uit 10 op basis van 15 reviews.