Camping Recreatiepark Sevink Molen

Camping Recreatiepark Sevink Molen
8,7

22 reviews over Camping Recreatiepark Sevink Molen in het Nederlands

Meer dan de moeite waard!

Corien
1-9-2018

Afgelopen week in een van de safaritenten verbleven. Het was perfect, werkelijk aan alles was gedacht! De tent is zeer compleet en van alle gemakken voorzien. Wij waren met z’n 4-en, er was slaapgelegenheid voor 5 personen, de tent is qua ruimte zeer ruim opgezet. Heel erg fijn om je eigen sanitair te hebben, inclusief een heerlijke regendouche! De combinatie van de camping, het Hilgelo, de speelhal en het restaurant waar je heerlijk kunt eten was een perfecte combinatie. Zowel bij mooi weer en slecht weer voldoende te doen voor de kids! De eigenaren van de camping houden van hun werk, gastvrijheid staat voorop! Zeer de moeite waard om deze fijne vakantiebestemming te bezoeken.

Luxe in de tent.

Esther Meertens
30-8-2018

We hebben twee weken verbleven in een safaritent. Wat een luxe en toch genieten van een campinggevoel. Ruime tent, van alle gemakken voorzien, en veel ruimte om de tent. Zandbak en speeltoestel voor tent, waar het voor de kleine man heerlijk spelen was. Tijdens de wat koudere avonden en nachten een kacheltje gekregen, waardoor het ook dan erg aangenaam bleef. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en er is volop vertier voor kinderen, met ook een overdekte speeltuin tegen een aantrekkelijk tarief. Kortom een fantastische plek om je vakantie te vieren!

Super!

Linda
25-8-2018

We hebben een heerlijke week gehad, we hadden een plek met privé sanitair, dit was erg netjes en goed schoon, top gewoon! De plek was ruim genoeg voor onze caravan met voortent en luifel, de tent van onze dochter en onze auto! Wat voor ons ook ideaal was is dat alle 3 onze hondjes mee mochten. Meestal zijn maximaal 2 honden toegestaan...

Ook werden er leuke dingen georganiseerd voor de kinderen.

Al met al voor ons een heerlijke vakantie!

bijna perfect

mieke
9-8-2018

wij zaten in een safaritent en die was echt ideaal met kleine kindjes. als de 1 sliep kon de ander lekker spelen op t veld voor de tent, lekker veel ruimte. het meer was ook heerlijk en niet eens extreem druk ondanks t warme weer. op de plattegrond staat dat er fietsverhuur is maar die was er niet meer, in winterswijk zit wel een zaak (oonk) waar je prima fietsen kunt huren. t enige waar wij écht een groot probleem mee hadden was een groep hanen die op t terrein liep en sochtends tussen 4 en half 5 begonnen te kraaien tot een uur of 7. niet alleen wijzelf maar ook onze kinderen werden hier wakker van. dit is ook gemeld maar helaas niet opgelost.

uiteindelijk een dag eerder naar huis gegaan omdat iedereen moe en chagerijnig was. echt heel jammer want verder was het een super fijne vakantie.

Super fijne vakantie bestemming!

Stef
3-8-2018

Echt een super fijne vakantie gehad. Zeer vriendelijk ontvangen en persoonlijk naar de safaritent begeleid. Super veel te doen voor jong en oud. Met het warme was het erg fijn dat het Hilgelo meer op loopafstand was.

Absolute aantader!

Jasper
3-8-2018

Een topweek hebben we gehad! We hadden één van de 7-persoons safaritenten geboekt en dat is echt een feest voor jong en oud. Alle luxe van een vakantiehuis maar dan onder een tentdoek, met alle sfeer van een fantastische camping. Voor de kinderen is er meer dan genoeg te doen: speeltuinen, dierenweide, speeltuintje voor de tent, ‘T Hilgelo op loopafstand en ontzettend leuk amusement in het hoogseizoen. Onze kinderen mochten zelfs mee kreeftjes vangen en met een huifkartocht!

Voor de andere generaties is er genoeg sfeer te vinden op de camping, binnen één van de restaurants, in Winterwijk en voor ons vooral op de veranda van de safaritent!

De eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en vooral ontzettend enthousiast waardoor de vakantie ook echt al bij de receptie begint!

Bij eventuele bijzonderheden wordt meegedacht en er is veel mogelijk.

Kortom, een echte aanrader voor jong en oud en we komen heel graag terug!

Absoluut fantastisch!

Steffie
3-8-2018

Wij hebben al meerdere jaren mogen genieten van deze super kindvriendelijke, mooie, overzichtelijke, prachtig onderhouden en gezellige camping. Dit jaar voor het eerst in een luxe safaritent wat een soort van ultiem geluk was voor ons alle vijf! Het personeel is waanzinnig vriendelijk en de eigenaren van de camping (een energiek jong echtpaar) timmert hard aan de weg. We kregen zomaar voor onze baby een pasje voor een speciaal gemaakt babybadje!

De ligging van de camping is ideaal. Winterswijk is op een steenworp afstand en een heel leuk stadje (met veel eenmanszaakjes!) om in te winkelen of op een terras te zitten. De Italiaanse ijszaak deed het bij onze kinderen heel goed.

‘T Hilgelo is nog geen minuut lopen van de camping vandaan en fijn (en heel schoon) om in te zwemmen maar ook om langs te wandelen of de speeltuin aan het strandje te bezoeken.

Het eten en drinken op het terras is goed betaalbaar en van heel goede kwaliteit!

fantasisch camping waar wij zeker terug komen

carlos duursema
29-7-2018

We waren op zoek naar een betaalbare camping op een mooie plek. Precies wat we zochten dus! Geweldige ligging vlak bij 't Hilgelo. Onze kids hebben de hele weekend superfijn gespeeld bij het water en in de speeltuin

wij hadden een supercomfortplaats met prive sanitair die was super schoon en netjes en het eten in de restaurant is perfect

je word gastvrij ontvangen er werken vriendelijke mensen en ze doen hun uiterste best om naar je zin te maken

wij komen zeker terug naar deze camping

Fantastische vakantie voor het hele gezin!

Ellen
11-7-2018

Een weekend verbleven in de nieuwe Glamping tent! Kamperen in luxe, wat een genot. Veel ruimte om de tent met een speelhuisje en zandbak voor de deur. De kinderen vermaken zich daar goed en je hebt vanaf je lounge set zicht op de kids. Echt vakantie dus!

Verder is er een grote buiten speeltuin met een groot terras.

Je loopt zo maar het Hilgelo-meer, waar er lekker kan worden gezwommen en gespeeld.

Ook is er een mooie grote binnenspeeltuin, waar je bij minder weer alsnog een leuke dag kunt hebben.

Verschillende eetmogelijkheden, waar ook afhalen mogelijk is!

Kortom: Vakantie voor het hele gezin!

Prachtig

T. Drost
10-7-2018

Mijn echtgenoot en ik zijn hier geweest tijdens de Winterswijkse fietsvierdaagse, ze hadden een mooi arrangement.

centraal gelegen aan de rand van het dorp. De plaatsen zijn ruim en het sanitair erg schoon, daar hechten wij altijd veel waarde aan. Het was niet overvol op de camping maar wel gezellig druk.

Je kan 's morgens broodjes kopen, maar dat wisten we helaas niet.

We zijn een aantal keer wezen eten in het restaurant, ook een aanrader. Op het terras heerlijk nagenieten van het mooie landschap winterswijk

We komen ieder jaar met de fietsvierdaagse en zullen ook deze camping nogmaals bezoeken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark Sevink Molen in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark Sevink Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.