Camping Recreatiepark Sevink Molen

• 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

62 reviews over Camping Recreatiepark Sevink Molen

• 8Carola Veenhoven20-09-2020

Heerlijk verblijf in mooie omgeving!

De glampingtent was echt van alle gemakken voorzien. De bedden waren ook erg goed, wat wij belamgrijk vinden. Daarnaast was het erg fijn dat je 's ochtends je bestelde broodjes kon ophalen. De omgeving was gevarieerd en goed geschikt om te wandelen en te fietsen.

Gereisd met partner in september 2020

• 7R.G. De Rover07-09-2020

Goede camping

Een goede camping, met vriendelijk personeel. Iets te weinig sanitair. WiFi vrij duur. Een prachtige omgeving er is veel te doen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 9Lieke19-08-2020

Een heerlijke vakantie gehad!

Wij (gezin met 2 jonge kinderen) hebben een heerlijke vakantie van 2 weken gehad op Camping Sevink Molen. We hadden een safaritent gehuurd en deze overtrof onze verwachtingen. Heel erg ruim en zeer volledig ingericht. Grote koelkast met flink vriesvak, erg fijn! En bij onze oudste (4 jaar) was de bedstee favoriet ;-). Zelfs aan het kinderservies is gedacht. Ook nog eens prachtig veldje mét speeltuintje voor de deur. Onze jongens hadden binnen 5 minuten al vriendjes gemaakt en hebben de hele vakantie heerlijk gespeeld. Vanaf de veranda op de loungeset konden wij ze prima in de gaten houden.

Elke ochtend verse broodjes halen bij de receptie, en af en toe een ijsje. Ook hebben we een paar keer een skelter gehuurd. Een keer was er iets mis met de skelter en toen kregen we een andere dag voor niets. Wat een goede service!

De ligging van het park vonden wij ook ideaal, vlakbij recreatieplas het Hilgelo (je b

• 8Peeters12-08-2020

Prima camping

Leuke camping aan een prachtig, maar (te) druk (in deze corona-tijd) meer in een mooie omgeving. Ruime plaatsen met naar keuze wel/geen schaduw. Netjes bijgehouden. Broodjesservice en lekker boerderij-ijs uit de omgeving bij de receptie. Restaurant en afhaalijsjes duur! In onze ogen iets te weinig sanitair (camping was nokkievol) ondanks dat er tijdelijk een evenementen-unit was bijgeplaatst. Het meer was ook goed toegankelijk voor honden zodat die ook hun noodzakelijke afkoeling konden krijgen. Tip1: een paar tafeltennistafels plaatsen zou leuk zijn, m.n. voor de tieners. Tip2: camping mag (in deze coronaperiode) ook waarschuwen als het strandbad te druk is/niet meer toegankelijk is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7R06-08-2020

Niet gastvrij

De camping werkt met een pasjessysteem. Elk gezin krijgt 1 pasje waarmee je toegang krijgt tot het toiletgebouw en tot het kampeerterrein (dmv een slagboom waar je met de auto doorheen moet). Dit is superonhandig en niet klantvriendelijk. Bij navraag op de receptie was het niet mogelijk om een 2e pasje te krijgen. Met een gezin van 4 moet je dus continu nadenken hoe en wat. Als je met de auto weg wilt (bv boodschappen doen) moet iemand met het pasje meelopen naar de slagboom en hetzelfde als je weer terugkomt; anders kunnen de gezinsleden die op de camping blijven niet naar de wc. Het toiletgebouw werd elke ochtend tussen 8.30-9.30 uur schoongemaakt en was dan niet toegankelijk. Op de site vd camping wordt geadverteerd met de binnenspeeltuin en gedaan alsof deze bij de camping hoort. Campinggasten (kinderen en ouders) dienen echter elke dag gewoon het volle pond aan entreegeld te betalen.

• 7Staat v/h sanitair

camping sevink molen, Eigenaar, 08-08-2020

Beste R, Dank voor je review, wat jammer dat jullie niet volledig naar jullie zin hebben gehad. Het pasjes systeem hebben we omdat we nabij een recreatieplas liggen, en we anders veel overlast hebben van daggasten die de toiletten voor de campinggasten vies maken. Het is echter altijd mogelijk om meerdere pasjes per gezin te ontvangen. Dit is dus helaas een misverstand, onze excuses. Voor wat betreft het avonturenpark; ivm corona heeft het restaurant besloten alle kortingen tijdelijk te schrappen. We vinden dit heel vervelend, maar hebben er helaas geen invloed op. De diverse buitenspeeltuinen en het animatieteam is wel vrij toegankelijk. Maar we snappen dat het een tegenvaller is. Nogmaals excuses voor de miscommunicatie en we hopen u desondanks toch nog eens te mogen ontvangen. Neem even contact op met onze receptie we staan u graag nog even persoonlijk te woord.

• 9Jan J. Z.01-08-2020

Bijzonder leuk uitstapje voor gezinnen!!

Bijzonder leuk uitstapje voor gezinnen! Zowel binnen- als buiten leuke speelgelegenheden voor kinderen in de leeftijd tot zo'n 12 jaar. Daarboven wordt het wat lastiger, denk ik. Voor de ouders fijne zitgelegenheden her en der met mogelijkheden tot het zoeken van wat rust.

• 9Sander27-07-2020

Top camping heerlijke vakantie gehad !

Top camping. Ruime plaatsen, schoon sanitair. Veel vermaak voor onze kinderen. Op loopafstand van het meer. We hadden helaas echt Hollands zomer weer dus weinig gezwommen. Mooie binnen en buiten speeltuinen. Vriendelijk personeel goede prijs. We komen zeker terug !

• 3Anoniem27-07-2020

Nooit meer...

Ik snap alle positieve reacties niet. Ruim van te voren gereserveerd, maar we werden weggestopt in een hoekje. Je kon het eten op de borden van de buren zien. Overige plekjes ook erg smal. Douches en toiletten met pasjes, niet handig en kindonvriendelijk... En daarnaast absoluut niet coronaproef. Wilden eerder weggaan maar kregen geen geld terug.

• 1Eetgelegenheden

• 9Peter Fehlemann20-07-2020

Toller Campingplatz

Einfach alles super - stellplatz 👍 -Sauberkeit 👍 -nette Familie die den Campingplatz gehört -saubere Anlage - Top

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Olga Rodina19-07-2020

Alles voor een geweldige vakantie met de kinderen!

Proefkamperen (Obelink-tent) met twee jongens van 8 en 9 jaar is geslaagd. We genoten enorm van een rustige plek met mooie natuur dichtbij thuis. Mijn kinderen vervelden zich niet (binnen/buiten speeltuin, zwemmen in het meer, kinderanimatie, goede internet:)). Rustige en vriendelijke buren, schone camping, vernieuwde sanitair. Alle voorzieningen in de tent, ook heerlijk geslapen. Veel boven verwachting!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair