Camping Recreatiepark Sevink Molen

44 reviews over Camping Recreatiepark Sevink Molen

• 2019
    8Drt30-10-2019

Erg fijn

Speelmogelijkheden, wandelen langs t Hilgelo, mooie omgeving, Winterswijk nabij.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Nina17-09-2019

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Geweldige plek. Zeer goed onderhouden. Klasse meer en strand. Prijzen prima. Een kleine winkel zou leuk zijn. We komen terug 👍😊

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9H&M26-08-2019

Geweldig

Heerlijke plek om vakantie te vieren. Op onze comfortplaats genoeg ruimte in een schitterende omgeving waar je echt tot rust komt. Zéér vriendelijke ontvangst. We komen zeker terug

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10de Vries23-08-2019

Fantastisch vakantie in de safaritent

in de safari tent een week!!! alles was top en netjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Rens Hermsen18-08-2019

Volgend jaar weer!

Heerlijke vakantie gehad!

Leuke en mooie omgeving waar jong en oud zich heel goed kan vermaken. Voor ons was de safaritent een genot. Alle gemakken en luxe van thuis nu ook op de camping.

De camping is netjes en goed onderhouden. De speeltuin waar de kinderen uren mee druk kunnen zijn heeft een fijn terras waar je ook prima kan eten en drinken. Het avonturenpark op de camping was erg leuk voor de kids en veel groter dan verwacht.

Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Sofie14-08-2019

Een absolute aanrader!

Geweldige vakantie gehad met mijn zussen, onze partners, moeder en nichtjes en neefjes! We verbleven in de super mooie en luxe safaritent. Perfect als je wel graag de sfeer van een camping wilt opzoeken tijdens je vakantie, maar toch ook graag iets meer luxe wilt. Voor kinderen (jong en oud) is er veel vermaak. De camping grenst aan een mooi meer, met strand en super leuke strandtent. Het ultieme vakantie gevoel! Dank je wel aan de eigenaars die ons zo warm ontvangen hebben! Ik hoop er volgend jaar weer terug te komen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Marina Beckers09-08-2019

Volgend jaar zeker weer!

In de maand juli heb ik samen met een dochter en haar partner een week vakantie gevierd in een safaritent. Als familie hadden we twee tenten gehuurd. De tenten liggen mooi centraal, ze zijn goed uitgerust, de bedden zijn prima, sanitair en keukenvoorzieningen zijn prima en er is veel ruimte rondom elke individuele safaritent. Het nabij gelegen meer maakt het plaatje compleet! Zwemmen, wandelen, fietsen, alles kan in deze prachtige omgeving. Compliment voor het jonge stel dat deze camping runt. Er is over nagedacht. Echt álle randvoorwaarden zijn aanwezig om er een prachtige vakantie van te maken. En dat werd het dan ook :-)!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7W Bosman08-08-2019

leuke vakantie

Het is een leuke camping vooral met kleinere kinderen die vermaken zich hier helemaal , voor de wat grotere kinderen is er in de buurt een mooi zwemmeer met een gezellige beachbar waar ook vanalles te doen is . verder veel wisselende campinggasten wat niet storend is zo leg je veel nieuwe contacten . Het is alleen jammer dat er geen kleine campingwinkel aanwezig is dat vinden wij een minpuntje , maar verder is dit een prima verblijf om er in de achterhoek op uit te trekken met de fiets of te voet.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jasper03-08-2019

Geweldig!

Wat een feest om op deze camping wederom onze vakantie door te brengen! We verbleven in een luxe 7 persoons safaritent die werkelijk van alle gemakken en luxe voorzien is. Onze kinderen vermaakten zich opperbest in de verschillende speeltuinen, het mooie Hilgelo op steenworp afstand en bij het leuke animatieprogramma op de camping. Elk jaar lijkt de camping nóg mooier te worden door de veranderingen en innovaties die de enthousiaste eigenaren doorvoeren. Het nieuwe toiletgebouw (waar we het babybadje mochten gebruiken voor onze 5 weken oude baby) is prachtig en heel erg schoon, net zoals de rest van de camping. Doordat de camping overzichtelijk en zeer prettig is ingedeeld kunnen ook de jonge kinderen lopend overal naartoe. De combinatie van de verschillende faciliteiten op de camping en binnen een steenworp afstand maakt deze camping een ideale plek om een heerlijk ontspannen vakantie te vieren! Wij reserveren vast voor volgend jaar!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Steffie Gerritsen03-08-2019

Een absolute aanrader voor jong en oud!

We hebben dit jaar voor de derde keer onze zomervakantie op deze fantastische camping doorgebracht. Onze kinderen van 9, 6, 3 en 7 weken hebben hier een super tijd gehad, net zoals wij zelf. Bij aankomst werden we zeer vriendelijke ontvangen door de receptioniste en door de eigenaren, een bewonderenswaardig jong stel wat de camping vol passie en enthousiasme runt. De safaritent was op en top in orde en voelt ontzettend luxe aan door zijn uitstraling, het mooie sanitair, de inrichting en het fijne rustige veld waaraan de tenten gelegen zijn. Voor de kinderen is er om de dag een animatieprogramma wat aan alle wensen voldoet (jong en wat ouder) en wat begeleid wordt door een kundige en zeer enthousiaste meneer. Door de mooie ligging van deze camping is er ook genoeg vertier bij mooi en slecht weer. Onze dochters gingen elke ochtend broodjes halen bij de receptie en bij vragen en opmerkingen werd er altijd super meegedacht. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

2 tips over Camping Recreatiepark Sevink Molen

• Sevink Molen, 28-12-2017

Ga een dagje naar boekenstad Bredevoort. Struin door deze middeleeuwse vestingsstad met haar boekhandels/antiquaraten en eindig op het terras van middeleeuws restaurant Bertram of eetgalerie de Heerlykheid.

• Lisanne, 12-04-2017

Winterswijk is een mooie plaats voor cultuur, winkelen of om lekker uit eten te gaan.

1 vraag over Camping Recreatiepark Sevink Molen

• Ursela Weverink, 31-03-2018

Vraagje mbt verblijf

Hallo, is het mogelijk dat 6 meisjes van 15 jaar een week op uw camping verblijven komende zomer? Of dient er dan een volwassene bij te zijn? Graag een antwoord hierop. Groet Ursela Weverink

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig