Camping Landgoedcamping de Lathmer

33 reviews over Camping Landgoedcamping de Lathmer in het Nederlands

Een super aanrader

Dick en Lia
30-9-2018

Rust, ruimte, fijne medekampeerders en, niet te vergeten, een geweldige gastvrouw.

Sanitair om door een ringetje te halen.

Kortom een perfecte plaats voor een geslaagde vakantie.

Prima.

Matthé
18-8-2018

De rust en de ruimte. Prachtige omgeving. Alles, o.a. Zutphen, Deventer, op fietsafstand.

Een vriendelijke en behulpzame beheerder. En als zij er niet was, was de "assistent" beheerder altijd op de camping aanwezig. Als wij eenmaal op een camping zijn geweest gaan we er nooit naar terug. Nou, bij deze camping weten we het zo net nog niet !

Boven verwachting.

Didden
7-8-2018

Rustige camping op een landgoed van een geestelijke gezondsheidsinstelling. Camping is voorzien van een trampoline, schommel en zandspeelplek. Toen wij er met ons kleinkind van 5 waren, hebben we vrijwel geen kinderen gezien. Dit was geen enkel probleem omdat de recreatieplas Bussloo slechts 2,5 km verderop lag. Zeker gezien de warme zomer van 2018 een ideale zwemgelegenheid. Camping zelf volgens ons meer voor rustzoekenden en fietsers. Sanitair was perfect in orde en super schoon. Ontvangst door Sonja en Riet was hartelijk. Verder veel aanweZig zoals wasmachine en fietsenstalling met electriciteit om op te laden. Camping dus van harte aanbevolen.

Geweldig

Ans
15-6-2018

Het is een schone rustige camping met ruime plaatsen en een vriendelijke beheerder

top !

Nel de Greef
8-5-2018

fijne plek mooie natuur en omgeving en zeer aardige beheerster!

Lia en Wim Matthieu
7-5-2018

Een hele fijne rustige camping. Niks is Sonja te veel. Je kan haar alles vragen en overal is wel een oplossing voor. Je kan mooie fietstochten maken in de omgeving en je zit vlakbij Deventer , Zutphen en Apeldoorn

Een heerlijk rustige camping met goed sanitair.

Ton de Ruijter.
30-6-2017

Heerlijk rustig, goede voorzieningen, zeer schoon sanitair een geweldige gastvrouw (Sonja) die je alles van de omgeving weet te vertellen. Dichte bij prachtige hanze steden. Deventer -Zutphen - Zwolle, en Apeldoorn. Heerlijk gelegen op 5 minuten fietsen van de ijseldijk waar het geweldig mooi fietsen is.

In de plaats Wilp zijn helaas geen restaurants.

Kom wel weer terug

Frieda Jilderda
29-5-2017

Landgoed camping Lathmer is een prachtige plek om naar toe te gaan . Vriendelijke beheerster altijd in voor een praatje . Netjes super schoon sanitair en een mooie ruime invalide douche . Ook een prima plek om van uit hier mooie route s te fietsen . Met de mooie Hanze steden Deventer en Zutphen op fiets afstand .

Prima Camping

Bob
13-9-2016

Leuke kleine camping (17 plaatsen) naast een geestelijke instelling aan de rand van het dorp Wilp.

Vuilophalen en grasmaaien gebeurd door mensen van de instelling, hier geen enkele "last" van gehad.

Aardige beheerster komt in de ochtend en namiddag langs voor werkzaamheden er is verder niet iemand aanwezig.

Plaatsen rondom centraal grasveld met in het midden speelgoed voor kleine kinderen.

Slechtweer ruimte "het Kakelhok"aanwezig met leesvoer/koelkast/magnetron/spelletjes enzv.

Dit Kakelhok kan echter wel een verfje gebruiken. Sanitair gebouw oogt netjes en modern.

De schoonmaak van wc's en wasbakken was ok, wanden en de rest kon wel beter.

Indeling vonden wij niet optimaal (douches en wasbakken direct naast de wc's) Indien alle 17 plekken bezet zijn ook aan de krappe kant.

Trekkershut aanwezig , maar die staat naast de camping donker onder de bomen.

Pinnen bij betalen mogelijk, camping heeft eigen leuke app voor uitjes in omgeving.

Veel te doen in erg mooie omgeving.

aanrader, voor herhaling vatbaar

Anneke
7-8-2016

Omdat de vorige camping niet beviel, via google deze camping gevonden. Gebeld of er plek was en dat was er. Groot overzichtelijk veld, ruimte genoeg. De kinderen vermaakten zich prima met het speelgoed wat er was.

Op fiets afstand van Twello en Deventer en de hele omgeving erg mooi. We willen nog wel een keer heen om meer te zien van de omgeving.

Sanitair had schoner gekund, veel spinnen raggen, vlekken op wc wand die er meerdere dagen hebben gezeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoedcamping de Lathmer in Wilp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoedcamping de Lathmer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.