Camping Landgoedcamping de Lathmer

Tonen op kaart

49 reviews over Camping Landgoedcamping de Lathmer

• 2019
    6sylvia21-10-2019

Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Wij hebben deze camping helaas anders ervaren dan de meeste reviews die hier vermeld staan. We kwamen voor het eerst en we kregen maar weinig contact met de mede kampeerders die hier al jaren komen. Die groep trekt nl. naar elkaar toe. En kom er dan maar eens tussen. We vonden de sfeer niet echt fijn. ( Ik sprak ook nog iemand die hier ook voor het eerst kwam en die had helaas dezelfde ervaring) Ik sprak ook nog iemand die er al jaren komt en zij gaf ook aan dat dat idd dit jaar anders was. Sonja hebben we maar erg weinig gezien omdat ze zelf op vakantie was. Helaas dus. Voor ons helaas echt geen tweede keer deze camping. Wat we ook vervelend vonden is dat de toiletten bij de wasbak is en dat vinden we niet erg fris. De plekken zijn wel erg ruim. Helaas, dit hebben we niet vaak dat we negatief zijn maar deze camping gaan we niet meer heen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9failie van Hoeij26-09-2019

Gezellige schone camping, geschikt voor iedereen.

We waren met kinderen en kleinkinderen en we vonden het een heerlijk rustige camping, geschikt voor jong en oud. Terwijl de volwassenen bijkletsen speelden de kinderen op het middenterrein. Iedereen had het naar zijn zin. De beheerster, Sonja, kwam regelmatig een praatje maken . We hebben hier fijn gewandeld en gefietst in een prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Wiel Janssen26-09-2019

Herhalen wordt vaak saai, deze camping nooit!

Deze camping is kleinschalig, gezellig en voelt als een warm bad. Al jarenlang komen we (een groep van 6 gezinnen) gedurende het Hemelvaartweekend naar deze stek. Iedere keer voelt het als 'weer thuiskomen' en genieten we van de omgeving, de stad Deventer en van de IJssel. 's-Ochtends gezamenlijk ontbijten, met de dauw nog op het gras; s'-avonds met elkaar genieten van het heerlijke avondeten, uiteraard met een wijntje of bier en de zon langzaam wegzakkend tussen de bomen; onvergetelijk!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Clari en Harry25-09-2019

Mooi gelegen en niet te groot.

Een mooie kleinschalige camping. Schone toiletten en doucheruimtes. Veel persoonlijke aandacht van de beheerder. Omgeving uitnodigend genoeg om het niet bij 1 keer te laten.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Hanneke25-09-2019

Heerlijke plek!

Komen hier met vriendengroep al heel wat jaren, hebben nu al weer zin in volgend jaar. Onze kinderen hebben het hier ook altijd reuze naar hun zin gehad. Rust, ruimte, prachtige omgeving. Altijd weer heerlijk om even naar de IJssel te lopen, naar Deventer of Zutphen te fietsen. Super gastvrouw en een prima sfeer op de camping.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Sanne25-09-2019

Aanrader!!!

Een hele rustige camping, op een fantastisch gelegen plek! Mooie fiets omgeving, dicht bij Deventer en Zutphen! Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10GREE DECgraaf23-09-2019

Gezellig schoon en een fijne gastvrouw

Heerlijke dagen op deze camping waar je heerlijk kunt vertoefen in alle rust en mooie omgeving goed saniter en veel gezelligheid in een woord een top locatie

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Riet Plant21-09-2019

Schitterende camping.Kom hier al ong. 18 jaar.Blijf leuk en gezellig.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10leo en marjolein18-09-2019

heerlijke rustige camping

schoon sanitair, ruime plekke, rustige en mooie omgeving. wij stonden hier met onze caravan vanaf juni tot september. We kwamen graag naar deze camping omdat we hier lekker door de natuur kunnen lopen en fijn kunnen sporten. Volgend jaar zeker weer!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Lia en Wim16-09-2019

Fantastische camping

Ook dit seizoen weer op de camping gestaan. Altijd gezellig en lekker rustig. Alles is mogelijk. Je kan alles met Sonja bespreken. Sanitair is erg schoon.

Gereisd met partner in augustus 2019

4 tips over Camping Landgoedcamping de Lathmer

• Sander, 10-06-2014

Deventer bezoeken is heel erg leuk. daarnaast heb je ook nog het gezellige Twello en Zutphen En voor de kinderen naar het pannekoekenhuis in Voorst is meer dan een aanrader, mede door de vele speelmogelijk heden daar.

• aka, 26-07-2015

zoek je rust, mooie omgeving om te wandelen en te fietsen en leuke steden in de buurt dan is dit een echte aanrader

• Richard Raasveldt, 14-06-2015

Heel mooi wandel en fiets gebied. Mooie Hanzesteden in de buurt. Fijne plek om tot rust te komen.

1 vraag over Camping Landgoedcamping de Lathmer

• truus kelder, 16-08-2016

8 plaatsen reserveren voor Pinksteren 2017

Kan ik bij u 8 plaatsen reserveren voor Pinksteren 2017?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig