Géén boekingskosten

Meer camping info

57 Reviews over Landgoedcamping de Lathmer

• 9Fam. Blom02-09-2021

Heerlijk genoten

Voor de tweede keer op deze camping gestaan. Rustig, schoon ruim en gezellig. Mooie omgeving. Wandelen , fietsen. Bedankt Sonja dat we weer bij je mochten genieten.

• 10Corrie de koning10-08-2021

Geweldig!

Als je een leuke, goed verzorgde en relaxte camping zoekt met kleine kinderen, als ouder stel of met hond: dan is dit een aanrader. De camping wordt met hart en ziel gerund door Sonja en stand in Dick. Geen moeite is ze teveel. Goede corona maatregelenpakket en prima sanitaire voorzieningen. 6 minuten douchen voor 50 euro cent. Top locatie vlakbij Zutphen en Deventer. Vlakbij bos en water...Heerlijk oord. Bedankt Sonja.

• 9Henk & Margriet03-06-2021

Mooie rustige en vooral schone camping. Strategisch gelegen tussen Deventer en Zutphen. Voor de warme dagen Busloo als zwem/zonplek. Wij komen zeker terug!!

• 8Gustavo27-09-2020

Deze landgoedcamping landt goed bij ons!

Wij verbleven hier 2 nachten op wandelvakantie op een apart trekkersveldje...leuk!!! Alleen wel veel takjes en beukenschilletjes op de grasmat. Je staat dan bij een ezelwei, en kippenwei. Sanitair : schoon. Recreatieruimte: sober, tip: moet nodig eens leuk aangekleed worden, alleen die TL verlichting al, ook de TV werkte niet. Beheerder en eigenaresse: allervriendelijkst, top! Wifi op trekkersveld minimaal bereik.

• 8Mauramon01-08-2020

Super vriendelijke eigenaresse.

Rustige ruime camping, met ruime plaatsen in een klein dorpje

• 9Winnie Hoek05-07-2020

Fijne camping

We hebben op deze camping 2 weken gestaan. Fijne tijd gehad! Mooie rustige camping. Zeer schoon sanitair. Ruime plaatsen. Voldoende kinderspeelgoed. Onze kleindochter heeft ook erg naar zin gehad. We komen zeker een keer terug hier!! Sonja bedankt voor je gastvrijheid.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Geert en Janny25-06-2020

Fantastisch, komen vast een keer terug!!!

Super gastvrije,ruime, kleinschalige camping. Grote ruime plaatsen Schoon santair. Fantastisch verblijf gehad. Voor het eerst gekampeerd, maar zeker voor herhaling vatbaar. Eigenaresse Sonja, erg vriendelijk en toegankelijk.

• 8Gert Spilt03-05-2020

Heerlijk rustpunt in mooie omgeving

Rustige camping met goed sanitair. Heel dicht bij recreatie gebied Bussloo.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6sylvia21-10-2019

Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Wij hebben deze camping helaas anders ervaren dan de meeste reviews die hier vermeld staan. We kwamen voor het eerst en we kregen maar weinig contact met de mede kampeerders die hier al jaren komen. Die groep trekt nl. naar elkaar toe. En kom er dan maar eens tussen. We vonden de sfeer niet echt fijn. ( Ik sprak ook nog iemand die hier ook voor het eerst kwam en die had helaas dezelfde ervaring) Ik sprak ook nog iemand die er al jaren komt en zij gaf ook aan dat dat idd dit jaar anders was. Sonja hebben we maar erg weinig gezien omdat ze zelf op vakantie was. Helaas dus. Voor ons helaas echt geen tweede keer deze camping. Wat we ook vervelend vonden is dat de toiletten bij de wasbak is en dat vinden we niet erg fris. De plekken zijn wel erg ruim. Helaas, dit hebben we niet vaak dat we negatief zijn maar deze camping gaan we niet meer heen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9failie van Hoeij26-09-2019

Gezellige schone camping, geschikt voor iedereen.

We waren met kinderen en kleinkinderen en we vonden het een heerlijk rustige camping, geschikt voor jong en oud. Terwijl de volwassenen bijkletsen speelden de kinderen op het middenterrein. Iedereen had het naar zijn zin. De beheerster, Sonja, kwam regelmatig een praatje maken . We hebben hier fijn gewandeld en gefietst in een prachtige omgeving.

Camping Landgoedcamping de Lathmer info

Camping-informatie